Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 27 May 2008 - 18:30

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Soulmat är dt första barnet?! Då blir det mycket nattvak och då kan du spela när du ändå är väckt ;-) Själv väntar jag andra barnet 080808, kul datum...

marcuspresident

Jepps första barnet, ja det blir väl en del nattvak förmodar jag så man får passa på att lira lite då :-) Men då ska man jobba och ta hand om barn, men som sagt, tid till NHL08 finns det nog säkert :-) hehe det var ett lite roligt datum ni väntar barn, hur gammal är de första? Du verkar ju ha tid att spela fast du har barn :-)

Blir det 1 liga? Ska vi köra Ligaspel i NHL eller blir det våran hemsida som gäller? Hur många går vidare ? Bara en del funderingar jag hade, låter iof bra de där datumen antar ja, då har vi ju alla gott om tid. Får låta bli att planera nå semesterresa med andra ord ..

Postad 27 May 2008 - 19:53

PES86
  • PES86
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0

PES86, skall vi köra våran kvalmatch ikväll? Kan från 17-23..

Och Skillstick röstar jag på..

Kan inte idag.
Ska vi ta matchen på torsdag? kan lira mellan 16:00-20:00
heter PES86 Swe på live

Redigerat av PES86, 27 May 2008 - 19:54.

Postad 27 May 2008 - 20:26

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Den stora frågan är .. Spuute, blir det nå nhl08 för din del :-) ?

Postad 27 May 2008 - 21:41

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Ja Spuute lär dyka upp, han ska inhandla NHL imorgon säger han. Nu är han ju iof gräsänkling ett tag framöver så vet inte om han gått in i dimman eller vad han pysslar med...

Postad 27 May 2008 - 22:14

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Jepps första barnet, ja det blir väl en del nattvak förmodar jag så man får passa på att lira lite då :-) Men då ska man jobba och ta hand om barn, men som sagt, tid till NHL08 finns det nog säkert :-) hehe det var ett lite roligt datum ni väntar barn, hur gammal är de första? Du verkar ju ha tid att spela fast du har barn :-)

Han är snart fem jag får lira när han inte spelar TMNT eller Viva Pinata :-)

Mitt Headset verkar vara paj hörde du mig inte när vi spelade?! jag hörde dig...

marcuspresident

Redigerat av marcusthebabe, 27 May 2008 - 22:14.

Postad 27 May 2008 - 22:19

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Han är snart fem jag får lira när han inte spelar TMNT eller Viva Pinata :-)

Mitt Headset verkar vara paj hörde du mig inte när vi spelade?! jag hörde dig...

marcuspresident

Oj han är en stor kille ju, jag har sett att någon brukar lira TMNT och antog att det nästan inte var du :-)

Jag hörde inte dig, hörde nå skrapljud ibland men inte ett ord, tänkte att jag pratar väl lite för mig själv, kan tänka mig att det blev ett par svordomar där ett tag. Lika bra man inte hörde tror ja

Postad 27 May 2008 - 22:27

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Jag hörde inte dig, hörde nå skrapljud ibland men inte ett ord, tänkte att jag pratar väl lite för mig själv, kan tänka mig att det blev ett par svordomar där ett tag. Lika bra man inte hörde tror ja
[/quote]
Ja f_n vad du krossade mig...mitt enda hopp står till att du använde classic! Annars blev jag totalt utskåpad inte ens Dabratt har spöat mig så mycket...

Postad 27 May 2008 - 22:41

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Ja f_n vad du krossade mig...mitt enda hopp står till att du använde classic! Annars blev jag totalt utskåpad inte ens Dabratt har spöat mig så mycket...

Sorry men kör inte classic :-) Men jag hade ju tur, första skottet gick ju i mål, märkte att du inte var riktigt närvarande då så tänkte dra iväg ett skott så blockar du eller någonting så du kan komma in i spelet igen :-) men den gick ju in för en gångs skull .. Hade turen på min sida denna match

Postad 27 May 2008 - 22:41

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Måste säga att soulmat är den jävligaste ja mött hittills av er ja spelat mot. Inte ens Bratten lirar ut mej som han gör.

Postad 28 May 2008 - 08:44

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
sluta nu .. ibland har jag faktist bara tur, kastar iväg ett skott och de går in. Ingen går att jämföra med bratten, jag förlorar mot honom med lika stora siffor som ni andra. Jag har mina dagar då de går vägen men dom är så få så ni får nästan aldrig se dom :-)

Postad 28 May 2008 - 09:01

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Vad förlorar ni med mot Soulmat eftersom ni är så förbluffade?

Soulmat gör mål på ett sällan skådat slag, nästan man känner sig lurad när den sitter då han verkar bryta mot fysikens lagar inom spelet. Han får knappt ha pucken i offzon om man ska kunna undvika att dessa skott/passen sitter. Ni får tighta i mittzon mot Colorado...

Soulmat, Du seglar upp som en favorit nu!

Redigerat av RealDaBratt, 28 May 2008 - 09:05.

Postad 28 May 2008 - 09:10

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Nej för f-n inge favorit på mig, RealDaBratt du krossar mig, Topper Harley 77 vann över mig, Wizeguy (Balltasar) lirade jag jämnt mot, Morge blev det också ganska så jämnt mot, så nej, ni kan inte räkna mig som favorit för att jag vunnit ett par matcher. Spuute brukade vinna över mig.

Postad 28 May 2008 - 10:11

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Som vanligt försöker Bratten lägga över favoritskapet...:)

Såhär ser det ut ungefär...

1. RealDaBratt

16. Någon
17. Någon
18. Någon
19. Någon

Det alla i ligan spelar för (utom Bratt) är vem som får silvret i finalen.

Postad 28 May 2008 - 11:02

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
RealDaBratt känns ju solklar vinnare, men någon borde kunna ge honom en match, jag har aldrig varit i närheten av att slå honom så det blir inte mitt colorado iaf. verkar som han ska flytta över favoriskapet till någon annan, han kanske börjar känna pressen på att han ska försvara sin ligavinst från förra säsongen, nu är de lite nya lag, han har lite dålig koll på dom och så blir han lite nervös, mmm så måste de vara.

Postad 28 May 2008 - 12:46

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Haha, jag ser mitt Anaheim som underdogs i Säsong2. Visserligen hade jag framgångar med Pens förra säsongen men hade då ett annat material att jobba med. Nu försöker jag få liv i ett gäng trötta ankor och kämpar dag ut och dag in med grundläggande taktiska moment. Jag vet inte vad Whillis har gjort med de gamla ankorna med vissa av dem måste verkligen få upp grundkondiotionen igen efter vårens ligaspel. Ni som sett mig på försäsongen har säkert lagt märke till Ducks problematik.

Topper, Hur känns det att vara i mästarens fotspår i vackra Pittsburgh? Helt klart har vi alla stora förväntningar på vad du ska prestera med Pens. Jag ser inte fram emot att möta dig, dels för att jag saknar min spelare som även utvecklades till nära vänner, men dessutom för jag fruktar dina skillsticktummar denna säsong!

Redigerat av RealDaBratt, 28 May 2008 - 13:26.

Postad 28 May 2008 - 13:24

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Alla nya i serien. Glöm inte att skriva in er mail i spelet så att ni får matchstatistiken skickade till er.

Hemsidan närmarsig färdigt skick. Inmatning av matcherna är mycket förenklad.
Topper... Den innehåller 2st DROP DOWN........ ;)

Har varit lite trögt att motivera sig att lägga ner den tid det faktiskt tar att fixa hemsidan med den överhängande omröstningen. Fixa så pass mycket för att spela ett spel man vet man kunde uppskatta mycket mer. Men, men man får bita ihop.. :)

Jag har fått in 11st svar på frågorna. Ni som ej har skickat dem till mig: GÖR DET. PM eller maila till [email protected]

Redigerat av Unregistered24038, 28 May 2008 - 13:42.

Postad 28 May 2008 - 13:27

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Haha, jag ser mitt Anaheim som underdogs i Säsong2. Visserligen hade jag framgångar med Pens förra säsongen men hade då ett annat material att jobba med. Nu försöker jag få liv i ett gäng trötta ankor och kämpar dag ut och dag in med grundläggande taktiska moment. Jag vet inte vad Whillis har gjort med de gamla ankorna med vissa av dem måste verkligen få upp grundkondiotionen igen efter vårens ligaspel. Ni som sett mig på försäsongen har säkert lagt märke till Ducks problematik.

Förstår vad du menar Bratten...killarna i Pens blev aldrig trötta liksom de bara åkte ifrån mina spelare i sista perioden...Nu får du Ankorna och kanske får känna på ett lag med dålig grundkondis...Vi andra får väl hoppas på att vilja slår klass iår...

Postad 28 May 2008 - 13:40

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Vancouver kommer stoppa ankornas framfart. Sista matchen ja lira mot bratt tycker jag att ja fick han i gugning :)
Ska nog se till att han få känna på den bittersura förlustsmaken.

Postad 28 May 2008 - 13:42

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Morge, Vilken match var det? Minns ingen sån match. Säkert att det var mig du spela mot?

Ja Marcus, Vilja kan mycket väl slå klass. Känns som att de flesta här är rätt motiverade när de möter mig (förutom nån som mest verkat uppgiven, jo du Mr Andreaz;)), själv måste jag verkligen tagga till mig innan match för att inte åka på en skridsko. Får bli en OK grundsäsong så ska jag vakna till liv i slutspelet. Lyckades ändra mitt spel med Pens bra inför Playoff senast, använda den rutinen igen hehe...

Sen det med att jag åkte ifrån i sista perioden, bra byten där av min assistent. Flygande byten och rätt kedja på isen vid rätt tillfälle:)

Wade, Du kommer nog uppskatta spelet mer om du vinner/spelar på samma villkor som alla andra. Borde du iaf göra.

Redigerat av RealDaBratt, 28 May 2008 - 14:02.

Postad 28 May 2008 - 14:22

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Nja, jag tycker ju det skall vara valfritt, då är det samma villkor.

Postad 28 May 2008 - 14:29

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Topper, Hur känns det att vara i mästarens fotspår i vackra Pittsburgh? Helt klart har vi alla stora förväntningar på vad du ska prestera med Pens. Jag ser inte fram emot att möta dig, dels för att jag saknar min spelare som även utvecklades till nära vänner, men dessutom för jag fruktar dina skillsticktummar denna säsong!

Det känns fantastiskt, här finns superstjärnor som vill avgöra matcher.
Jag har faktiskt också fått alla spelare att dra åt samma håll, mot ett gemensamt mål.
Något dom saknade under den förra ledning tydligen.

"It's completly new and fresh feeling, sound ideas and great leedership that mr Harley brings to this franchise"
Sidney Corsby for The Hockey News 24/5/2008

Hemsidan närmarsig färdigt skick. Inmatning av matcherna är mycket förenklad.
Topper... Den innehåller 2st DROP DOWN........ :P

Har varit lite trögt att motivera sig att lägga ner den tid det faktiskt tar att fixa hemsidan med den överhängande omröstningen. Fixa så pass mycket för att spela ett spel man vet man kunde uppskatta mycket mer. Men, men man får bita ihop.. :)

Jag har fått in 11st svar på frågorna. Ni som ej har skickat dem till mig: GÖR DET. PM eller maila till [email protected]

Låter kalas det Wade, jag är glad! ;)

Oavsett vad det nu blir med det här med spak eller knapp så tycker jag du ska vara med.
Visst alla vill väl vinna men alla (utom en, vem kan det vara? :D)tävlar som sagt om andra platsen så mest är det väl för att det är skoj.

Postad 28 May 2008 - 19:40

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Spuute ska vara Carolina ....

Köpte spelet idag, shit va ovant det är att lira igen :(

Postad 28 May 2008 - 20:33

Nemlejh
  • Nemlejh
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Haha, upptäckte precis att jag loggat fel namn på Xbox Live. Heter Hjemen tydligen. Måste ha missat ett L när jag skrev in det första gången. tyckte det va lite märkligt att Hjelmen inte var taget.

Men men, Hjemen är tydligen mitt namn nu.

Postad 28 May 2008 - 21:15

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Fel av mig, jag ska vara Edmonton Oilers ! Så skriv upp mig på dom så kör vi sen :(

Postad 28 May 2008 - 21:48

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Aengus - jorgentoresten - New York - Skillstick
alienrebel - Nilfisk47 - Montreal - Valfritt
Beliavski - Dallas
BioBerra - BerraSWE - Detroit - Valfritt
feppa - Fredamn76 - Minnesota
Kihmari - Detroit - Skillstick
Liman - Rliman - San Jose - Skillstick
Morge - OscarVincent - Vancouver - Valfritt
Namil - nliman - Philadelphia - Skillstick
Nemlejh - Hjelmen - NJ Devils
PES86 - Calgary - Valfritt
RealDaBratt - Anaheim - Skillstick
Soulmat - Colorado - Skillstick
spaten - jackman55 - Calgary
Topper Harley - TopperHarley 77 - Pittsburgh - Valfritt
Wade - DarkoWade - Washington - Valfritt
Wizeguy - Balltasar - Buffalo - Skillstick
Whillis - Whillis - Ottawa - Valfritt
Z-man75 - Mr Andreaz - Toronto - Skillstick
Spuute - Spuute - Edmonton - Skillstick

Ställning Röstningen:
Skillstick 9 - 7 Valfritt

Berra, Kihmari låter hälsa att han vill spela kval mot dig snarast om Detroit. Hans dator har lagt av så jag meddelar detta brådskande ärende.

Soulmat, Asså dina mål. Min handkontroll for åt helv*** när du satte det förut. Blir så förbannad på mig själv när jag ger dig ett sådant läge. Bara träningsmatcher än, hur ska det inte bli sen då haha...

Redigerat av RealDaBratt, 28 May 2008 - 23:03.

Postad 28 May 2008 - 22:39

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Fan måste ut å handla handkontroll(er) samt ny router så är ja pågång igen :(

Postad 28 May 2008 - 22:42

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Fan måste ut å handla handkontroll(er) samt ny router så är ja pågång igen :lol:

Slagit sönder något nu igen??:( Eller brutit hehe...

Topper, Haha fin beskrivning av Pens. Dessvärre måste jag påpeka att det där snacket om att de inte drog åt rätt håll förra säsongen är bara snack. Vi hade grillfester ihop och massa skoj, där la vi grunden för Bucklan!

Redigerat av RealDaBratt, 28 May 2008 - 22:43.

Postad 28 May 2008 - 22:45

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Slagit sönder något nu igen??:( Eller brutit hehe...

Ja lyckades bryta av den på mitten då min router ######des :lol:

Postad 28 May 2008 - 23:28

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Morge... du måste söka hjälp :(

Postad 29 May 2008 - 00:02

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Jag siktar på slutspel... Nu börjar gubbarna i laget få fart på grejerna. Strålman har fått byta omgivning, vilket gjort nytta........... :(

Postad 29 May 2008 - 08:44

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
RealDaBratt jaaaa bli sur för att ja lyckas göra ETT jäkla mål, du ska veta hur mycket ja svär när du gör dina jäkla mål, blir inte klok på mig själv som låter dig åka omkring som en spermie .. ohhh .. blir trött på nhl ibland :-)

Postad 29 May 2008 - 09:35

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Morge... du måste söka hjälp :(

Har fått höra det förut , har alltid haft aggressionsproblem. Tränar 5 dar i veckan bara för att få ur mej mina aggressiner. Men d räcker tydligen inte :lol:

Postad 29 May 2008 - 09:41

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Har fått höra det förut , har alltid haft aggressionsproblem. Tränar 5 dar i veckan bara för att få ur mej mina aggressiner. Men d räcker tydligen inte :D

Börja boxa boxningssäck, om du inte redan gör det. I sånt fall vet jag inte :(

Börjar själv bli lite frustrerad nu när man lärt känna sitt lag lite bättre. Gubbarna är bra men det finns mycket att jobba på. Nabokov är bra men i vissa lägen pga slarvigt försvarsspel står han förvirrad och släpper in de mest konstiga puckarna. Börjar tro att han är puckrädd ibland. Mest arbete måste nog ändå läggas på mig. Slarv slarv och åter slarv. Något sådant finns det inte rum för i säsongen! Ska bli mycket intressant att möta så många olika spelstilar :lol:

Redigerat av Unregisteredeb90775d, 29 May 2008 - 12:29.

Postad 29 May 2008 - 10:15

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Soulmat, Jag var ju tvungen att åka runt som en spermie lite extra efter alla rykten om dig som favorit denna säsongen. Ville ju känna lite på dig:) Ja va fasen, jag blir missnöjd över att släppa in ett mål delvis beroende på vilket sorts mål men ändå missnöjd. Sen i ligan är det bara seger som gäller oavsett siffror, fasen mer noga med antalet mål nu i träningsmatcherna av någon anledning.

Z-man 75, Gott att det börjar kännas bättre. Ska bli intressant att följa din utveckling:)

Vincent, Men vad tränar du 5 gånger i veckan? Mediterar du eller? Uppenbarligen fungerar det inte. Har du alltså lyckats bryta av en handkontroll på mitten så är du verkligen en fascinerande person haha...

Liman, San Jose kom tvåa i grundserien förra säsongen med Topper vid styret. Finns en fin tradition i klubben, en utmaning för dig att leva upp till den:)

Redigerat av RealDaBratt, 29 May 2008 - 10:37.

Postad 29 May 2008 - 10:46

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Det största problemet jag finner med mitt lag är att dom har en tendens att 'tänka före handling', något som jag inte har tid med under en match.

Pucken ligger mitt framför min målvakt och han står still, funderar länge om han ska ta pucken eller inte. Skulle nu en motståndare komma förbi och lägga in pucken i mål medans målvakten funderar skulle han troligen inte hinna ta in så mycket information på en gång och dö av en hjärnblödning.

Postad 29 May 2008 - 10:52

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Liman, San Jose kom tvåa i grundserien förra säsongen med Topper vid styret. Finns en fin tradition i klubben, en utmaning för dig att leva upp till den:)

Aj då. Jag gillar inte att ha saker att leva upp till, det är jag som ska sätta saker som FOLK ska leva upp till :lol:
Skämt åsido. Känns som man kommer få stryk varenda match. Just a feeling :(

Redigerat av Unregisteredeb90775d, 29 May 2008 - 11:32.

Postad 29 May 2008 - 12:08

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Det jag saknade mest i San Jose va en enskild spelare som hade det lilla extra, men överlag ett ok lag.
Sånär som på Murray och Shelley då förstås :(
Men Nabi är bra, inge snack.

Postad 29 May 2008 - 13:06

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
En liten fråga som bara. Ändrar ni mycket i era kedjor eller kör ni som de är rakt av?

Postad 29 May 2008 - 13:14

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

En liten fråga som bara. Ändrar ni mycket i era kedjor eller kör ni som de är rakt av?

Roterar i laget för att få en gynnsam balans. Det är för mig lika stor del av spelet som det som händer på isen, sedan själva matchningen under spelets gång tillkommer naturligtvis med.

Det jag hållt på med i träninsgmatcherna sista veckan. Tycker det börjar ljusna för ankorna...

Redigerat av RealDaBratt, 29 May 2008 - 13:14.

Postad 29 May 2008 - 13:20

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Whillis kom på iden om en "ALLSTAR" match: 4 mot 4 låsta positioner.. Det måste vi bara köra.

Skulle även vara kul att köra ett gäng matcher utanför serien med 4 mot 4.

Postad 29 May 2008 - 15:13

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Vincent, Men vad tränar du 5 gånger i veckan? Mediterar du eller? Uppenbarligen fungerar det inte. Har du alltså lyckats bryta av en handkontroll på mitten så är du verkligen en fascinerande person haha...

Haha meditera kanske man skulle börja med oxå. Nejdu jag går på gym samt träna kickboxning. Så sandsäck har ja oxå som ja slår på för jämnan. Men måste säga att ja lugnat ner mej mkt sen ja fick barn iaf.

Postad 29 May 2008 - 15:22

Unregistered0a35d0a2
  • Unregistered0a35d0a2
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Aengus - jorgentoresten - New York - Skillstick
alienrebel - Nilfisk47 - Montreal - Valfritt
Beliavski - Dallas
BioBerra - BerraSWE - Detroit - Valfritt
feppa - Fredamn76 - Minnesota - Skillstick
Kihmari - Detroit - Skillstick
Liman - Rliman - San Jose - Skillstick
Morge - OscarVincent - Vancouver - Valfritt
Namil - nliman - Philadelphia - Skillstick
Nemlejh - Hjelmen - NJ Devils
PES86 - Calgary - Valfritt
RealDaBratt - Anaheim - Skillstick
Soulmat - Colorado - Skillstick
spaten - jackman55 - Calgary
Topper Harley - TopperHarley 77 - Pittsburgh - Valfritt
Wade - DarkoWade - Washington - Valfritt
Wizeguy - Balltasar - Buffalo - Skillstick
Whillis - Whillis - Ottawa - Valfritt
Z-man75 - Mr Andreaz - Toronto - Skillstick
Spuute - Spuute - Edmonton - Skillstick

Ställning Röstningen:
Skillstick 9 - 7 Valfritt

Berra, Kihmari låter hälsa att han vill spela kval mot dig snarast om Detroit. Hans dator har lagt av så jag meddelar detta brådskande ärende.

Soulmat, Asså dina mål. Min handkontroll for åt helv*** när du satte det förut. Blir så förbannad på mig själv när jag ger dig ett sådant läge. Bara träningsmatcher än, hur ska det inte bli sen då haha...

Skillstick tycker jag

Postad 29 May 2008 - 15:54

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Haha meditera kanske man skulle börja med oxå. Nejdu jag går på gym samt träna kickboxning. Så sandsäck har ja oxå som ja slår på för jämnan. Men måste säga att ja lugnat ner mej mkt sen ja fick barn iaf.

OK, du kanske tränat upp för mycket muskler kring Skill Stick tummarna? Är inte bra med för mycket muskelmassa i det området om man vill vara snabb. Du får nog räkna med mycket heta känslor då under ligaspelet, kanske skulle vaddera kontrollen:)

Just nu,

Skillstick - Valfritt 10 - 7

Postad 29 May 2008 - 15:54

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Vad tror ni om ligastartden 3:e Juni. Då finns det tid för att kvalspela om lag och skicka svar på frågorna till mig.

Dessutom kan jag färdigställa hemsidan. Som några redan har märkt så har det hänt lite saker på den. (inte så många döda länkar på den längre)

Postad 29 May 2008 - 15:57

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Vad tror ni om ligastartden 3:e Juni. Då finns det tid för att kvalspela om lag och skicka svar på frågorna till mig.

Dessutom kan jag färdigställa hemsidan. Som några redan har märkt så har det hänt lite saker på den. (inte så många döda länkar på den längre)

Funkar för mig. Var just inne på hemsidan och kikade lite :)
Vill bara dubbelkolla Wade, fick du mitt mail med frågorna? Man kan aldrig lita på hotmail-adresser.

Postad 29 May 2008 - 17:41

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Låter jättebra Wade. Ser fram emot att få krossa dig :)

Postad 29 May 2008 - 17:57

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0
Ojoj, detta guldet ska bli mitt :) Nu 3 veckor framöver så är tjejen å min dotter bortresta, så det är nhl för hela slanten som gäller nu ( Efter jobbet dock B) )

Spuute ska fan ha guldet, dabratt kan pussa mig i rumpan när jag åker ifrån honom på planen :D

Postad 29 May 2008 - 20:13

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

OK, du kanske tränat upp för mycket muskler kring Skill Stick tummarna? Är inte bra med för mycket muskelmassa i det området om man vill vara snabb. Du får nog räkna med mycket heta känslor då under ligaspelet, kanske skulle vaddera kontrollen:)

Ligger även i deff nu efter en skön offseason me bulk :) Gör ju inte saken lättare , men men bara köpa på sej lite extra kontroller och skivor B) :D

Postad 29 May 2008 - 20:16

Nemlejh
  • Nemlejh
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Återupprepar mig och vill ändra mitt användar namn till Hjemen (missade ett L när jag reggade mig :) )

Sen så har spelet äntligen landat, har lirat ett par matcher men åker fan på torsk hela tiden. Såg att Devils förra säsongen slutade sist så allt annat är väl en skräll även i år. Men det tar sig iaf, senaste matchen lyckades jag iaf slå Pittsburgh så en vinst nu.

Och Willis, va lite seg att svara dig där så du han in i en annan match. Lirar lite senare inatt och ifall ngn vill lira en match är det bara att utmana. Hjemen är det som gäller alltså.

Postad 29 May 2008 - 20:51

Unregistered0a35d0a2
  • Unregistered0a35d0a2
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
adress till hemsidan?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.