Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(89)
|
99:- | |
Uncharted 2: Among Thieves - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Uncharted 2: Among Thieves - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Uncharted 2 - Among Thieves (13 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 31 December 2009 - 19:20
Postad 01 January 2010 - 11:38
Jo det löste sig ganska fort, jag hade låst mig allt för mycket på fel hus.Det är bara att kuta på
Nu är jag istället fast på kapitel 23 när man ska klättra upp till ett fönster...
Redigerat av ThomasL, 01 January 2010 - 15:19.
Postad 05 February 2010 - 15:42
Postad 05 February 2010 - 15:48
Spring och skjut. När han tar dig, skjut ända tills han släpper dig och se till att han aldrig tar dig när du är skadad.HJÄLP, har fastnat tillsammans med odjuret i The Ice cave.......hur dödar man honom? Eller hur tar man sig där ifrån?
Postad 06 February 2010 - 10:46
Spoiler
Spoiler
Lika bra att jag klagar som klarat spelet och som det inte gjorde någon skada för, så kanske ni hinner editera innan det förstör en liten del av spelupplevelsen för någon som inte vill veta något om handlingen.
Redigerat av HenkeEdge, 06 February 2010 - 10:53.
Postad 06 February 2010 - 15:40
Lika bra att jag klagar som klarat spelet och som det inte gjorde någon skada för, så kanske ni hinner editera innan det förstör en liten del av spelupplevelsen för någon som inte vill veta något om handlingen.
Är det så svårt att..
Spoiler?
Sorry!
Postad 13 February 2010 - 17:31
New maps, skins, and Trophies are coming to Nathan's multiplayer mayhem.
February 12, 2010 - Who is ready to get shot in the face like it's 2007 all over again? Yes, Uncharted 2: Among Thieves is about to get a booster shot of multiplayer content, and it's all themed around Uncharted: Among Thieves. Multiplayer maps, skins, PlayStation Network Trophies, and medals are all on their way to Nathan Drake's latest adventure on Feb. 25, 2010.
Justin Richmond, Naughty Dog multiplayer designer, said that the team began working on the massive update as soon as they finished up the first game and the focus on head-to-head battles is no accident.
"One of the things that we wanted to make sure at launch was that anybody could get the platinum," Richmond said to the initial lack of multiplayer Trophies.
Indeed, the dozen upcoming Trophies are meant to reward those who love getting their Wes handguns wet in battle – although it should be pointed out that the Trophies aren't backwards compatible, so only your stats from Feb. 25th on will count. Naughty Dog had a few ideas for the Trophies and medals it wanted, but the company also tossed in nods to the stuff it saw players doing in the game and commenting on around the Internet -- the Trophy for killing a guy as he's about to nab the treasure in Plunder is basically user-created.
So, just what are the new Trophies?
* Sneaky... - Get 50 Stealth Kills
* Brass Knuckles - Get 100 Melee Kills
* Tastes Like Chicken - Get 20 BBQ Medals
* Rapid Fire - Get 7 Tripled Medals in Deathmatch
* I Told You I Was Hardcore! - Complete All 3 Co-op Objective Maps on Hard Difficulty
* Made It - Finish Wave 10 in one Survival Game
* Gold Digger - Finish Wave 10 in one Gold Rush Game
* Wipe Them Out... - Win 50 Deathmatch Games
* Plays Well With Others - Win 50 Objective Games
* Still Alive - Win 50 Elimination Games
* Plundered! - Get 200 Captured Medals
* Cold Blooded - Get 2,500 Kills in Deathmatch or Elimination games
On top of that, the game's getting 12 in-game multiplayer medals:
* Tip Off – Be the First Player to Grab the Treasure in Plunder
* Protectorate – Shoot and Kill 5 Enemies that were Damaging the Treasure Carrier
* No Cigar – Kill the Treasure Carrier while They are about to Score
* None Shall Pass – Get 5 Kills while in the Hill during a King of the Hill
* First! – Get the First Kill of the Game
* Finish Him! – Get the Last Kill of the Game
* Retaliation – Kill the Last Player that Killed You
* Defender – Kill a Player that is Actively Shooting One of Your Teammates
* That Was Embarrassing – Earn a Shutout in Plunder
* Put'em Down – Kill Someone in the Knockdown State with a Pistol Weapon
* Unlucky – Die 5 Times in a Row without Getting a Kill
* Tricky – Kill a Player with a Pistol Weapon while Hanging
As if all that wasn't awesome enough, Feb. 25th is bringing six multiplayer skins from the original Uncharted (Drake, Elena, Atoq Navarro, Eddie Raja, Gabriel Roman and the enemy pirate Javier) along with two new maps inspired by the original game. The Sunken Ruins is set during a lightning storm around the customs house from Drake's Fortune. As rain pours down, you'll crisscross a V-shaped map and dole out the damage. The Facility is the submarine pens from the first game – look for a rusted out U-boat in the front of the map and a bunch of cranes moving boxes around to block your perfect headshots.
All of this content is coming to you for a pretty fair price. You can get everything in one bundle for $5.99 or the skins for $2.99 and the maps for $3.99. Although the content is coming to Australia and the United Kingdom, prices and dates weren't announced.
Postad 19 February 2010 - 11:39
Uncharted 2: Among Thieves' Breaks Away and Flees with 10 Awards During the 13th Annual Interactive Achievement Awards
LAS VEGAS, Feb. 19 /PRNewswire/ -- Escaping with 10 outstanding awards, Uncharted 2: Among Thieves (Sony Computer Entertainment) ran over the competition at the 13th Annual Interactive Achievement Awards®. Hosted by stand-up comedian and video game enthusiast Jay Mohr at the Red Rock Resort in Las Vegas, the evening brought together renowned leaders from the gaming industry to recognize their outstanding achievements and contributions to the space.
The 13th Annual Interactive Achievement Awards honored successful game designer and Activision co-founder, David Crane with the AIAS' first Pioneer Award. Entertainment Software Association (ESA) founder, Douglas Lowenstein was honored with the Lifetime Achievement Award. Gaming legend behind successful titles, Crash Bandicoot and Spyro the Dragon, Mark Cerny, was inducted into the Hall of Fame, one of the organization's highest honors.
"The interactive world continues to grow and move forward every day. While we have seen tremendous advances in the community, I believe this is only the beginning," said Joseph Olin, president, AIAS. "With the help of the tremendously talented men and women here tonight, we will continue to create games that inspire each other to continue pushing the envelope."
These peer-based awards recognize the outstanding products, talented individuals and development teams that have contributed to the advancement of the multi-billion dollar worldwide entertainment software industry. The winners in each category are as follows:
Game of the Year:
Uncharted 2: Among Thieves
* Publisher: Sony Computer Entertainment
* Developer: Naughty Dog
* Producer: Sam Thompson
* Creative Director: Amy Hennig
* Game Director: Bruce Straley
Outstanding Achievement in Game Direction
Adventure Game of the Year
Outstanding Achievement in Animation
* Lead Animators: Josh Scherr, Jeremy Lai-Yates, Mike Yosh
Outstanding Achievement in Visual Engineering
* Technology Director: Pal-Kristian Engstad
Outstanding Achievement in Art Direction:
* Art Directors: Erick Pangilinan, Robh Ruppel
Outstanding Achievement in Story - Original
* Writers: Amy Hennig, Neil Druckmann, Josh Scherr
Outstanding Achievement in Original Music Composition
* Composer: Greg Edmonson
Outstanding Achievement in Game Play Engineering
* Lead Game Play Programmer: Travis McIntosh
Outstanding Achievement in Sound Design
* Sound Designer/Audio Lead: Bruce Swanson
Postad 19 February 2010 - 12:10
Jag vet inte, det är säkert jättebra och så, men det känns som ettan ligger mig varmare om hjärtat då allt var nytt och lite lugnare.
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 19 February 2010 - 12:14.
Postad 19 February 2010 - 12:36
Massor med awards alltså. Jag spelade demot och dessvärre var det precis som jag hade trott. Förr eller senare kommmer jag köra Uncharted 2 men det känns som samma utvecklingen som med Modern Warefare 2 och många andra spel (Silent Hill Homecoming, Resident Evil 5). Gör en uppföljare med mera av allt men framförallt mera vapen, mera sex, mera fast-pace action för transformers generationen. Börja släpa in riot-shields och grejjer och hypa hysteriskt? Kommer 3an ha målsökande missiler och stridsvagnar på en stripklubb med ännu coolare kommentarer?
Jag vet inte, det är säkert jättebra och så, men det känns som ettan ligger mig varmare om hjärtat då allt var nytt och lite lugnare.
Jag förstår inte riktigt vad du menar? Om man gillade 1:an så ser jag ingen logisk förklaring till varför man inte kommer att gilla 2:an
Postad 19 February 2010 - 16:50
Postad 19 February 2010 - 17:07
App, app, app!! Jag körde igenom demot en gång innan jag beställde spelet och ytterligare 10-15 ggr innan jag fick hem spelet. Ett av de bättre demos jag spelat.Jag förstår inte riktigt vad du menar? Om man gillade 1:an så ser jag ingen logisk förklaring till varför man inte kommer att gilla 2:an
Tror du måste köra hela spelet.. det är svårt att ge ett helhetsperspektiv av enbart demot.. så var det typ med 1:an också.. demot lockade inte många direkt (förutom den snygga grafiken) men när man väl spelade hela spelet så var det inte många som sa att det var dåligt, inklusive mig.
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 19 February 2010 - 17:08.
Postad 19 February 2010 - 20:56
Postad 20 February 2010 - 16:52
Spoiler
Du behöver ju inte stanna och sikta med L1 eller hur det är. Du kan ju springa och skjuta bakåt samtidigt.
Redigerat av Unregistered883bce2a, 20 February 2010 - 16:57.
Postad 22 February 2010 - 05:54
Postad 22 February 2010 - 10:28
Demot kom nog ett bra tag efter att spelet släppts tror jag. I början jagas man av en APC typ av truck som man springer genom en gränd och skjuter på. Sen går man omkring i någon raserad stad och skjuter på en massa gubbar som verkar komma från en privatarmé eller nåt. Mer krigsspel än skattletande iallafall.Okej jag har säkert bara dålig minne - men fanns/finns det ett demo till Uncharted 2? Måste ha missat det alldeles. Vad var det för bana? (glöm inte spoiler om det är nån stackare som inte har lirat ännu
)
Postad 22 February 2010 - 10:32
Postad 22 February 2010 - 15:09
Postad 22 February 2010 - 15:23
Postad 22 February 2010 - 16:45
Eller, det är ju inte ett bättre spel, men ett annat spel, med andra miljöer och uppdrag.
Om inte annat så borde man köra igenom UC1 för allmänbildningens skull - det var ju ett ganska tidigt PS3-spel som blev rätt omtalat och hyllat.
En polare kom över i helgen, han har precis skaffat Slim med UC2 men inte börjat spela än. Jag "tvingade" på honom ettan
Måste ju finnas beg för 200 spänn eller nåt?
Postad 22 February 2010 - 20:35
Jo det är bra ändå. Men du kommer säkerligen störa dig på allt som är bättre i tvåan. Gjorde iaf jag.Kanske skulle skaffa ettan. Har klarat tvåan men inte ens spelat demot till ettan. Värt det trots att man går i den ordningen?
Postad 22 February 2010 - 23:47
Angående begagnat Uncharted 1, finns på Tradera för under 200 lappen.
Postad 24 February 2010 - 07:30
Redigerat av Kimpost, 24 February 2010 - 07:48.
Postad 25 February 2010 - 19:33
väljer att gå till butiken då står det "no content was found"
Postad 25 February 2010 - 19:56
Någon mer än jag som har problem med senaste DLC'n? Laddar ner och installerar, men uncharted säger att det inte finns.. sjuuukt störande.
väljer att gå till butiken då står det "no content was found"
importerat spelet?
Postad 25 February 2010 - 20:25
importerat spelet?
köpt i england, det ska väl inte vara något problem?
importerat spelet?
köpt i england, det ska väl inte vara något problem?
Postad 26 February 2010 - 13:57
Titta bak på fodralet om koden där stämmer överrens med den som stor på PSN storen. Det stod i beskrivningen att den endast fungerar med en viss version.köpt i england, det ska väl inte vara något problem?
Postad 26 February 2010 - 19:51
Titta bak på fodralet om koden där stämmer överrens med den som stor på PSN storen. Det stod i beskrivningen att den endast fungerar med en viss version.
vilken kod?
Postad 26 February 2010 - 20:12
Postad 28 February 2010 - 06:36
Ah okej hittade, jahapp... någon som har tips på hur man lyckas handla från uk store då?
Du måste skapa ett UK-konto. Det är enkelt. Googla bara upp en adress till t ex ett hotell.
(för övrigt är det löjligt att det ska behöva vara så)
Redigerat av Kimpost, 28 February 2010 - 06:36.
Postad 28 February 2010 - 06:45
Postad 28 February 2010 - 19:18
Fick en fungerande kod efter 4minuter! (fick länken genom att maila http://cgi.ebay.co.u...E:X:RTQ:GB:1123 angående hur snabbt man får en kod). så det verkar vara som folk som sköter den
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick
2 bilder
1163 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?