Men redan nu ser man folk med lvl 20-25, fan går det så fort att lvl upp?
Ljudet i spelet är grymt skönt, det skaka i väggarna
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 06 2009 19:03
5060 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 05 March 2010 - 12:08
Helt underbart spel, han bara spela typ 40 min igår och i morse tog jag sovmorgon och spelade 1 timme innan jobbet.
Men redan nu ser man folk med lvl 20-25, fan går det så fort att lvl upp? Ljudet i spelet är grymt skönt, det skaka i väggarna Postad 05 March 2010 - 12:09 Alla är inte på jobbet eller har ett liv (sorry om någon känner sig träffad!) Postad 05 March 2010 - 12:16
Måste vara så Blev bara så chockad när ett spel som bara är ett par timmar gammalt och man ser folk med så hög grad. Jaja man lär ligga efter Postad 05 March 2010 - 12:27
kommer ta mig ett år att få level 25
Nytillskott till familjen inom en månad.... Postad 05 March 2010 - 12:32
fick nytillskott för en månad sen så, att hitta tid för att spela just nu är lite klurigt. Men jag tar nattpassen med lillan så sitter man och vaggar och spelar samtidigt. Postad 05 March 2010 - 12:33 Precis samma för mig på premiären igårkväll.Vi får ta och ändra spelstil du och ja soffanl Postad 05 March 2010 - 12:38 Grattis får man väl säga då :-),,, till nytillskottet alltså Postad 05 March 2010 - 12:40 CeltaniC om jag får be! Celtanic ser ju bara så fel ut Ja jag tyckte det lät helt ok igår iaf. dock med tv ljud och inte när jag tryckte på på hemmabion för då var det lite svårare hehe. Värsta igår var ju att man var som en nykläckt fågel och inte visste var fan var man var ngnstans! alltså vilse deluxe och det tog ngn minut innan man fattade var FI kom och var dom gillade att attackera. och då hade man redan blivit presenterad för snipers som dödar en på 30mils avstånd, personer som springer och strafar samtidigt som dom skjuter en utan problem. Medans jag sitter still, crouchar och avlossar en fin burst och dör lika snabbt ingen efter nyligen ha blivit spawnad och snabbt tänker, TUR FAN DETTA INTE ÄR PÅ RIKTIGT ikväll sa det fan bli ändringar på det! Postad 05 March 2010 - 12:50 Soffan skriver ju att fick 5 kills... det är ju 5 fler än vad du lyckades skrapa ihop vissa matcher.. Jag kör som dig soffan... assault å inga fordon... snittade 20 kills per match endå, så man behöver inte sitta å trycka i en tank för att få kills... spawn kills mmm Redigerat av frass3, 05 March 2010 - 12:50. Postad 05 March 2010 - 13:04
frazthespawnkiller! Postad 05 March 2010 - 13:08 Du lovade att inte säga ngt! u backstabber!!! ja den rundan var inte för j-ä-vl-a rolig precis Postad 05 March 2010 - 13:23
Haha, sorry men det var öppen kasse. kunde inte låta bli. Vi ses på slagfältet, har vässat kniven till ikväll! Postad 05 March 2010 - 13:27
Älskar detta spel, vissa moment får en att skratta rakt ut.
Som attacker (med UAV). Försök att gömma och smyga så mkt som möjligt, sätt lite missiler här och där. När du ser att plant är på gång, spräng ett hål i bombrummet och flyg in.. Sitter sedan i ett hörn med UAVn och ta allt som kommer! Cooldown på machinegunnen? Flyg mot dem Satte väl en 7-8 road kills igår med UAVn, alltid lika kul. Men idag ska vi väl ändå få ihop lite folk? Hade 24st som spelade samtidigt igår, ändå så var vi max 6 MHBare i samma match. Postad 05 March 2010 - 13:39
Nu har man hämtat sitt förbokade ex så de blir nog spel ikväll
Återstår att se om man lyckas lära sig flyga helikoptern nu. I demot så var jag långt ifrån något flygcert för helikopter. Tog nog inte många sekunder innan man dök rätt ner i backen med den.... Postad 05 March 2010 - 13:58 jag satte mig i en helikopter igår och började flyga som ett fyllo som inte vet upp eller ner, grymt nöjd att jag inte krashade ner i marken. tillslut kom det en annan helikopter och började hoovra framför mig, jag lovar han hängde och tittade på mig i 15-20 sekunder medans jag försökte sikta in mig på honom genom att skjuta hål på hela himmlen, kan svära på att jag såg hur piloten vinkade åt mig med ett stort flin sen fick jag smaka ett regn av missiler på näsan. Antar att han skrattade jäkligt mycket åt mig (det hade jag gjort om det varit omvända roller) Jag tror jag håller mig till marken i fortsättningen.... Postad 05 March 2010 - 14:11 MUHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAH Jag försöker inte ens flyga för jag hade garanterat råkat ut för samma sak. Bägge fötterna på jorden istället Redigerat av PBateman, 05 March 2010 - 14:12. Postad 05 March 2010 - 14:15
???????????????? Provade bara lite snabbt i gårkväll, tyckte grafiken så gammal ut, hackigt. Körde lite singleplayer och aldrig varit med omså många konstiga "grafik fel" på så kort tid som tex gubbar som står halvt insjunkna i väggar och dylikt. I "videoklippen" som kommer imellan så är bakgrunden tydligt rutig, ska den vara det elller? Syns kanske bara för oss med STOR bild...? Stör mig oxå på att spelet inte låter en skjuta när man vill, visst att det inte är läge för att skjuta loss och man kommer garanterat bli dödad, men det vill JAG bestämma. Tänker främst på den där vaktstyrkan som kommer, ville skjuta ner hela högen själv men fick vackert vänta till mina "kamrater" började skjuta och tog alla mina kills! Men jag har dock inte testat det som betyder nåt, MP! Redigerat av Dr. Death, 05 March 2010 - 14:13. Postad 05 March 2010 - 14:41
Hoppas det blir bättre med lagget i spelet, de senaste rundorna har varit hemska. många dejavu steg.
Postad 05 March 2010 - 15:00
Grafiken i spelet tycker jag är helt OK, bätttre än i första spelet. Pixliga skuggor, dålig AA och lite väl mycket krossade detaljer p.g.a HDR/bloom-varianten de kör med är väl de som är lite dåligt men det är relativt stora miljöer och mycket miljöeffekter samt saker som går sönder, så its all good. (Saknar dock mynningsljus inomhus)
Upplägget känns dock mer linjärt än förra spelet, främst kanske pågrund av att man inte spawnar om som i förra delen när man klantar till det. Lite mer blockbuster action movie denna gång. Känns som mycket mer frihet i förra spelet så detta blir mer korridorskjutande typ. Tätare mellan mellansekvenserna också. Kontrollen har blivit mycket tightare och FOV upplever jag som mycket bättre än i BC1, bredare. Lättare att orientera sig inomhus och vapnen zoomar inte in lika galet mycket vid ADS. (Kanske missminner mig iofs hur ettan var) Väldigt mycket trasdocke-fel har jag sett också, ser lite roligt ut när en gubbe ligger i en vägg och armen sticker ut och sprattlar, eller någon har fallit igenom ett golv med huvudet på ena våningen och kroppen på andra... Postad 05 March 2010 - 15:18
på demot fick jag också lätt ihop till 20 kills men inte nu angående banorna som folk har skrivit om att det är dålig variation på dom, kör man enbart rush finns det bara 5 banor tror jag och kör man conquest är det andra banor, vet inte om alla är olika men det var många som jag inte kände igen i alla fall, så vill man ha variation på banorna får man spela olika spelsätt vilket inte är negativt, tvärtom är det kul med variation både när det gäller spelform och banor, men alla verkar bara köra rush här inne Postad 05 March 2010 - 15:20
En stilla undran för mig som varken kört demo't eller första BF BC.
Hur står det sig mot BF1943?? Är det samma grafik (Motorn är ju samma i alla fall) Och känslan jämfört med BF1943? Liknande? Jag testade CoD några timmar men det känns ju aallldeles för arcade för mig som inte är någon ungdom längre. Äh.. varför vänta på svar ovan, åker förbi ngn elektronikbutik på vägen hem! Postad 05 March 2010 - 15:30
Nej det är inte samma grafik.. lättast att kolla på någon gameplaytrailer så får du en känsla för grafiken.. Jag tycker känslan påminner om 1943, även om det är helt olika spel enligt mig. 1943 är arkad-versionen av Battlefield Bra val!! Postad 05 March 2010 - 15:40
Lära sig banorna är ju en sak, men nu när jag låst upp hela recon och börjar på assault så märker jag att det behövs en del träning =) jag har numera sänkt min k/d till 1.2 Men en sak är säker, man går inte säker utan en duktig squad, folket jag spelat med idag så var det 3-5 snipers i laget och inga spottade fiender, de lät folk springa förbi och ta en i ryggen osv. Jag var tacksam sista rundan då det var en skön sniper som spottade allt han såg. Genast mycket enklare. Men skam den som ger sig! Jag känner att jag behöver magnum kulorna som man får vid lvl 14 eller om det var 15 Postad 05 March 2010 - 15:48 ehh... Haha, man måste ju älska thomassons envishet att springa omkring med längsta bössan i spelet! Kompensering för något?? Postad 05 March 2010 - 15:51 Tycker det är ungefär samma känsla i båda spelen, så gillar du 1943 kommer du säkert också uppskatta BC2. Postad 05 March 2010 - 16:00
Ska vittja mailen och ta några after work öl så man blir lite mysig i handlederna, sen är det hem och ut på slagfältet med wartapes on! Lets have it!
PSN: danielh_se Postad 05 March 2010 - 17:40
Så inköpt.
Sitter och fingar på plasten och funderar på om det är för tidigt för barnen att sova..men det är det väl inte ;-)
Postad 05 March 2010 - 18:29
DSC00186.JPG 1.39MB
2 Antal nerladdningarSå här sitter vi ikväll iaf.... vi är gärna med på en match.... 2 stycken 32 or och en 98 tum Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 05 March 2010 - 21:55. Postad 05 March 2010 - 18:31
Fler som har problem med att den inte alltid vill spotta? På demot så gick det hur fint som helst att spotta som en galning men nu så lyckas man nästan aldrig.
Trycker som en idiot på knappen utan att det händer något. Ibland så behöver jag inte ens aima rakt på gubben och vips så blir 3 st inom 20kvm markerade. Någon spärr de lagt in för att slippa "spot-abuse" ? Postad 05 March 2010 - 18:34
Ser riktigt fint ut Voldoo, om kärringa somnar efter filmen ikväll så joinar ja ditt game p.s. eRensson, jag har också lagt märke till detta dock inget ja vet något om. Redigerat av stabbe, 05 March 2010 - 18:35. Postad 05 March 2010 - 18:37
Jag har också märkt det, först trodde jag att dom bara hade gjort det lite svårare att spotta men som du skriver så har jag svårt att spotta folk i kikarsiktet och sen när jag zoomar ut och spottar så får jag in 3 pers på ett avstånd som jag knappt ser snubbarna på så det kanske är något som får patchas så småningom. (Haha för folk som inte är insatta med "spottning" så blir inlägget rätt sjukt Postad 05 March 2010 - 19:16
Jo spottning kan vara lite märklig ibland, fast jag tycker den var lika på demot. Kunde se två fiender springa mitt i siktet och inget hände hur mycket jag än tryckte på select.
Postad 05 March 2010 - 19:29
Ja, synd att dom inte fick till antingen högupplöst, eller med 2 eller 4** AA... ser väldigt kantigt ut på konsollversionen... medans om man har det på hyffsat stark PC så ser det grymt jäkla bra ut faktiskt... Borde ju kunna optimera det mer till en maskin som ps3an tycker man! Men känslan är det inget fel på, varken på ps3 eller PC, riktigt roligt att lira på bägge versionerna! Postad 05 March 2010 - 22:20
Tycker det börjar bli tunt på servern nu...
Jag tycker vi styr upp en Squad Rush eller nått, en tunering vore inte fel Postad 05 March 2010 - 22:34
Verkar inte bättre. Kommer inte heller in. Postad 05 March 2010 - 22:37
Men va är detta!?!?!!? Fredag, folköl och sambon sover... SÅ FUNKAR INTE EA:S SERVRAR!!!!
Postad 05 March 2010 - 22:42
Äre så! Ska testa! Postad 05 March 2010 - 22:56
Best friday ever.
Om ni ursäktar så ska jag ner till förrådet och gråtrunka. Postad 05 March 2010 - 22:59
Gör så vi väntar här... ANUS EA! Postad 05 March 2010 - 23:04
Jag kommer inte heller in men frasse och en annan på min lista spelar. De kanske håller på med någon uppdatering som gör att man inte kommer in medan de som redan är inne kan fortsätta köra?
Postad 05 March 2010 - 23:09
Men det är då typiskt! Sambon sover, jag har hämtat ut mitt headset på jobbet, och så detta...
Tänker ju inte direkt sätta mig och spela igenom single player-läget som känns som nåt från sent 90-tal! Varför ens inkludera det? Pinsamt dåligt ju Bättre de hade plockat bort det och sålt spelet en hundring billigare istället, eftersom vissa kostnader ändå läggs ned på just single player. Postad 05 March 2010 - 23:16 Single player är skitbra IMO, och det funkar ju hela tiden. Postad 05 March 2010 - 23:57
Jag blev utkastad från spelet och kan inte komma in igen... Mitt i en runda som gick svinbra. Hoppas att stats osv sparas ändå.
Får upp en felruta där det står: "Connection issue Failed to connect to EA Online" Det är ju jävligt påpassligt med tanke på att hon den där gravida har somnat och jag har fått lite speltid för mig själv... Dret! Som de säger i de värmländska skogarna... Redigerat av muppsson, 06 March 2010 - 00:02. Postad 06 March 2010 - 00:03
jag kom in nu, flax kanske eller har de löst det, eRensson och timpolanen där.
Celts84 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |