Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 08 August 2009 - 09:29

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Hur fungerar tjänsten Mobile Me?
Jag tänkte utnyttja 2 gratis månaderna som Apple erbjuder just nu men man måste uppge visa-kort nummer. Va händer om jag inte vill förlänga tjänsten och istället köper koder från Ebay för 300kr, kommer att Apple dra pengar från mitt konto automatisk?
Är det någon härinne som har tjänsten Mobile Me och kan skriva några rader hur tjänsten fungerar?
Tips och hjälp uppskattas.

Postad 08 August 2009 - 10:36

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Jag tänkte utnyttja 2 gratis månaderna som Apple erbjuder just nu men man måste uppge visa-kort nummer. Va händer om jag inte vill förlänga tjänsten och istället köper koder från Ebay för 300kr, kommer att Apple dra pengar från mitt konto automatisk?
Är det någon härinne som har tjänsten Mobile Me och kan skriva några rader hur tjänsten fungerar?

Testade den och tyckte att den var ok om än något seg. Men tyckte inte den var värd pengarna. Fixade en egen domän genom Google Apps, kostade typ 9$ att få en egen domän med egna mailkonton, kalender och kontakter som man enkelt syncar med luren. Helt suveränt då hela familjen har varsin egen kalender och en gemensam familjekalender som vi alla kan komma åt och lägga till information ifrån våra respektive telefoner och datorer. Så är du ute efter kalender, kontakter och mailsync så kika på den

Postad 08 August 2009 - 10:38

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0

Du behöver inte göra nått med iTunes eller din Nano innan du smackar i telefonen. All musik och sånt finns kvar för alla.
Anledningen att du vill återställa en telefon är för att få över program och sånt och eftersom Nanon inte har sånt så är det bara tuta och köra.

och självklart så kan man fortsätta använda ipoden samtidigt som iphonen ( itunes dvs)

Postad 08 August 2009 - 10:40

xaxpop
  • xaxpop
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Yes, och är supernöjd.

Tänkte bara fråga.. gillar det skydded starkt också och ska beställa ett, beställde du från den Engelska/Amerikanska (såg inte vilket det var) sidan eller finns det svenska återförsäljare? Har försökt googla på det men inte hittat något vettigt.

Postad 08 August 2009 - 10:42

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
har beställt
TU040ZM/A JUST MOBILE XTAND FOR IPHONE-ZML
TV459ZM/B INCIPIO BLACK ULTRA LIGHT IPHONE 3G-ZML
TS505LL/A POWER SUPPORT CRYSTAL FILM IPHONE 3G-USA

från applestore

Postad 08 August 2009 - 10:55

Nopod
  • Nopod
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Testade den och tyckte att den var ok om än något seg. Men tyckte inte den var värd pengarna. Fixade en egen domän genom Google Apps, kostade typ 9$ att få en egen domän med egna mailkonton, kalender och kontakter som man enkelt syncar med luren. Helt suveränt då hela familjen har varsin egen kalender och en gemensam familjekalender som vi alla kan komma åt och lägga till information ifrån våra respektive telefoner och datorer. Så är du ute efter kalender, kontakter och mailsync så kika på den

Ursäkta min okunskap, men är det något man beställer via App store eller via Google? Tacksam för länk! :)

Postad 08 August 2009 - 11:13

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Nästa fråga, jag räknar inte med att få telefonen i augusti. Navigon har ett erbjudande som går ut i augusti. Kan jag köpa detta nu och sen när telefonen kommer föra över mjukvaran?

Jadå det är bara att köpa nu och synka över senare.

Rekommenderar Google Sync om du vill uppnå samma sak (förutom bildgalleri och Find My Phone) fast alldeles gratis :) Jag synkar mina kalendrar och mina kontakter med Google, två iPhones och två macar och det fungerar klanderfritt och snabbt. Och man slipper betala 1000kr om året.

Tänkte bara fråga.. gillar det skydded starkt också och ska beställa ett, beställde du från den Engelska/Amerikanska (såg inte vilket det var) sidan eller finns det svenska återförsäljare? Har försökt googla på det men inte hittat något vettigt.

Jag kommer inte riktigt ihåg vart jag köpte det faktiskt.. Kan ha varit från ebay. Men det bör väl finnas åtminstone en svensk nätbutik som är återförsäljare för Sena?

EDIT: Apple Store säljer den för 289kr.

Redigerat av shapic, 08 August 2009 - 11:15.

Postad 08 August 2009 - 12:15

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
Funderar på detta headset. http://store.apple.c...;mco=NzAzNTI2MQ

Postad 08 August 2009 - 12:23

xaxpop
  • xaxpop
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

EDIT: Apple Store säljer den för 289kr.

Hittade den också, sen tillkommer moms + frakt så hamnar man på strax under 500 kr och då tar det 1 - 2 veckor innan den går iväg, köpte den på den amerikanska sidan för 29.00 + 9.99 (Internationell speed frakt) så sammanlagt 39.99 och det gick på i svenska pengar 290:-, helt klart prisvärt.

Postad 08 August 2009 - 13:08

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Rekommenderar Google Sync om du vill uppnå samma sak (förutom bildgalleri och Find My Phone) fast alldeles gratis :) Jag synkar mina kalendrar och mina kontakter med Google, två iPhones och två macar och det fungerar klanderfritt och snabbt. Och man slipper betala 1000kr om året.

Jag lyssnade på dig och gick till google sync istället för Mobile Me men nu är har jag ett problem.
Jag ställde in MS Exchange i mobilen enligt googles instruktioner och allt ser schysst ut men när jag loggar in på iTunes för att ställa google som sync genom att skriva mitt google användarnamn och lösenord då får jag ett felmeddelande.

gconsync.exe har slutat att fungera.
Ett problem gjorde att programmet slutade att fungera korrekt.
Programmet stängs och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet.

Startade om iTunes flera gångar men utan framgång, va kan det bero på?

Edit: så ser den ut på bild. När jag matar in användarnamn och lösen sen OK då kommer felmeddelandet!

Redigerat av Lias08, 08 August 2009 - 16:19.

Postad 08 August 2009 - 14:18

Sweelda
  • Sweelda
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Någon som har nå erfarenheter om denna?

Finns en del intresanta prylar på tradera men man blir lite osäker på om det bara är skit.

http://www.tradera.c...uktion_96584254

Postad 08 August 2009 - 15:22

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0

har letat på googles sida men hittar inte vart man registrerar en domän, en länk vore uppskattat

Postad 08 August 2009 - 16:07

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Funderar på detta headset. http://store.apple.c...;mco=NzAzNTI2MQ

Jag beställde nyss dom,fått bra rec o har allt jag vill ha dvs mic o man kan styra musiken fw play osv . Bra du gjorde mig uppmärksam på dom :)

Postad 08 August 2009 - 17:32

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

har letat på googles sida men hittar inte vart man registrerar en domän, en länk vore uppskattat

Här kommer den
http://www.google.co...roup/index.html

Redigerat av easycure1974, 08 August 2009 - 17:33.

Postad 08 August 2009 - 17:35

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Här kommer den

Du verkar vara kunnig när det gäller google grejer =)
Skulle du kunna kolla på sidan 47 sidans sista inlägg om du kan hjälpa mig på nåt sätt.

Redigerat av Lias08, 08 August 2009 - 17:36.

Postad 08 August 2009 - 17:37

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Ursäkta min okunskap, men är det något man beställer via App store eller via Google? Tacksam för länk! :)

här fixar man det

Postad 08 August 2009 - 17:41

easycure1974
  • easycure1974
  • Lärjunge

• 289 inlägg
  • 0

Du verkar vara kunnig när det gäller google grejer =)
Skulle du kunna kolla på sidan 47 sidans sista inlägg om du kan hjälpa mig på nåt sätt.

Kan nog tyvärr inte hjälpa dig med det då jag aldrig synkat genom Itunes. Men varför har du så? Om man ställer in synk för Google kalender och kontakter genom exchange i luren så behöver du ju inte ställa in något i Itunes utan du synkar ju det trådlöst. Jag har inget ikryssat i min Itunes på mail, kontakter eller kalender

Postad 08 August 2009 - 17:48

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Kan nog tyvärr inte hjälpa dig med det då jag aldrig synkat genom Itunes. Men varför har du så? Om man ställer in synk för Google kalender och kontakter genom exchange i luren så behöver du ju inte ställa in något i Itunes utan du synkar ju det trådlöst. Jag har inget ikryssat i min Itunes på mail, kontakter eller kalender

Jag har det så just nu men när jag lägger till nya kontakter via google då kommer de aldrig till telefonen och jag har MS exchange på push i iphonen.

Postad 08 August 2009 - 20:06

rebin5
  • rebin5
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Är det någom som vet ifall när man köper en app från app store och avinstallerar den sen efter ett tag föratt senare åter installera den, behöver man betala för appen igen eller äger man den sen oavsett hur många gånger man ominstallerar de

MVH

Rebin

Postad 08 August 2009 - 20:25

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Är det någom som vet ifall när man köper en app från app store och avinstallerar den sen efter ett tag föratt senare åter installera den, behöver man betala för appen igen eller äger man den sen oavsett hur många gånger man ominstallerar de

MVH

Rebin

Kommer upp en skylt som säger att du redan betalt för den, så betala en gång bara...

Postad 08 August 2009 - 22:10

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Jag lyssnade på dig och gick till google sync istället för Mobile Me men nu är har jag ett problem.
Jag ställde in MS Exchange i mobilen enligt googles instruktioner och allt ser schysst ut men när jag loggar in på iTunes för att ställa google som sync genom att skriva mitt google användarnamn och lösenord då får jag ett felmeddelande.

Startade om iTunes flera gångar men utan framgång, va kan det bero på?

Edit: så ser den ut på bild. När jag matar in användarnamn och lösen sen OK då kommer felmeddelandet!

Kan inte svara på det då jag inte har Windows utan Mac och där funkar det att synka så. Men precis som någon annan här skriver så behöver du inte synka i iTunes.

Jag har det så just nu men när jag lägger till nya kontakter via google då kommer de aldrig till telefonen och jag har MS exchange på push i iphonen.

Du kanske redan har koll på det här men jag tipsar dig ändå att gärna kolla följande saker:

Först och främst, gå in i Phone-appen och under Contacts, där högst upp till vänster finns en tillbaka-pil som det står "Groups" på, tryck på den. Nu kan du välja vilka kontakter du vill ska visas. Alla, endast de från din dator, eller googlekontakterna. Se till att du har googlekontakterna valda där.

Gå till Settings->Mail, Contacts, Calendars-> och tryck på ditt konto där ([email protected]). Nu kan du välja vilka tjänster som ska synkas. Se till så att Calendars och Contacts är "ON". (Mail funkar inte än).

Gå till Settings->Mail, Contacts, Calendars-> och tryck på "Fetch New Data" och där kan du sätta på Push. Scrolla sedan ner och välj Advanced. Här kan du ställa in om det ska vara Push, Manual eller Fetch för dina olika konton. Kolla till sist också att huvudswitchen för Push är på under Settings->Notifications.

Ett sista tips om du inte bara vill synka huvud-googlekalendern utan vill synka flera googlekalendrar: När du gjort alla inställningar, surfa in på (i iPhone) http://m.google.com/sync och logga in. Välj Engelska som språk och sen kan du kryssa i vilka kalendrar som ska syncas.

Hoppas det inte blev för rörigt...

Redigerat av shapic, 08 August 2009 - 22:12.

Postad 09 August 2009 - 06:59

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ett sista tips om du inte bara vill synka huvud-googlekalendern utan vill synka flera googlekalendrar: När du gjort alla inställningar, surfa in på (i iPhone) http://m.google.com/sync och logga in. Välj Engelska som språk och sen kan du kryssa i vilka kalendrar som ska syncas.

Tack för hjälpen.

Nu fungerar google sync perfekt. :)

Postad 09 August 2009 - 07:29

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
Hur är det nu, man kan inte ändra teman på Iphone utan jailbreak men kan man ändra bara bakgrundsbilden utan?
Kan man ha en bild som bakgrund när den är låst och en när man har ikonerna framme?

Redigerat av TriNitro, 09 August 2009 - 07:30.

Postad 09 August 2009 - 07:34

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Hur är det nu, man kan inte ändra teman på Iphone utan jailbreak men kan man ändra bara bakgrundsbilden utan?
Kan man ha en bild som bakgrund när den är låst och en när man har ikonerna framme?

Nej, du kan inte ändra bakgrund i upplåst läge.

Postad 09 August 2009 - 08:55

ComaBoB
  • ComaBoB
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0
Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa mig en 16gb eller en 32gb. det jag undrar mest över är hur mycket plats appsen tar ungefär. Jag såg att navigon tar 700 mb men det är ju en jäkla massa kartor och annat i den appsen, hur mycket tar ett spel tex?

Postad 09 August 2009 - 09:00

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jag är i valet och kvalet om jag ska skaffa mig en 16gb eller en 32gb. det jag undrar mest över är hur mycket plats appsen tar ungefär. Jag såg att navigon tar 700 mb men det är ju en jäkla massa kartor och annat i den appsen, hur mycket tar ett spel tex?

Apps tar inte så mycket plats, 32GB är mest för musik och filmälskare.
Jag har en 16GB, 20 apps, 9 album musik och en massa ringsignaler. Tillgänglig minne 13,2GB kvar.

Postad 09 August 2009 - 09:52

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlägg
  • 0

Jag hade samma funderingar. Jag hade tidigare en 2g iPhone med 8Gb och den var det inga problem att fylla med musik och podcasts. Jag resonerade som så att jag aldrig hört någon klaga över för mycket lagringsutrymme, bara det omvända, och prisskillnaden var så liten så därför köpte jag en 32Gb. Ångrar mig inte en sekund!

Lasse

Postad 09 August 2009 - 10:32

ak3r
  • ak3r
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
3gs 32gb Bokad på telia, nu behövs det bara väntas:/

några tips på vad man kan tänka på att fixa nu under tiden??

Redigerat av ak3r, 09 August 2009 - 10:32.

Postad 09 August 2009 - 10:39

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

3gs 32gb Bokad på telia, nu behövs det bara väntas:/

några tips på vad man kan tänka på att fixa nu under tiden??

Bädda sängen och köp ett gäng blommor :)
skämt åsido
Du kan beställa invisibleSHIELD eller en fin fodral under tiden.
invisibleSHIELD

Postad 09 August 2009 - 10:45

Highlaj
  • Highlaj
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

skämt åsido
invisibleSHIELD

Jag har kollat endel på InvisibleShield, på youtube och sånt. Men hur är det med hållbarheten? Måste man verkligen byta efter ett halvår? För jag har inte lyckats hitta någonstans där det har varit på 1 år och fungerat perfekt, typ bara 6 månader och då började det nästan bytas, kanske just den killen var extremfall.

Någon som har koll på hur länge man slipper byta plasten där bak te.x vid normalanvändande? Har Zagg något
officiellt om detta?

Postad 09 August 2009 - 10:48

ak3r
  • ak3r
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

skämt åsido
invisibleSHIELD

Hehe:P
Jo måste nog fixa något fodral! blir att börja leta nu då;)

Postad 09 August 2009 - 10:52

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jag har kollat endel på InvisibleShield, på youtube och sånt. Men hur är det med hållbarheten? Måste man verkligen byta efter ett halvår? För jag har inte lyckats hitta någonstans där det har varit på 1 år och fungerat perfekt, typ bara 6 månader och då började det nästan bytas, kanske just den killen var extremfall.

Någon som har koll på hur länge man slipper byta plasten där bak te.x vid normalanvändande? Har Zagg något
officiellt om detta?

Jag skickade t.o.m länken, det är bara att klicka på den och forska vidare själv! :)
Själv har jag haft InvisibleShield på min iphone i ca 6mån snart utan problem.
Svar på det mesta om produkten.
http://www.zagg.com/support/faq.php

Postad 09 August 2009 - 12:15

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
nån som har erfarenhet av detta märke?

http://www.ideal-cas...-3gs-brown.html

skulle beställa, men det går visst bara att betala med pay-pal....
finns nåt annat ställe där man kan beställa dessa fodral?

Redigerat av Christopher_A, 09 August 2009 - 12:26.

Postad 09 August 2009 - 12:34

henryd
  • henryd
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Äntligen ett skal jag gillar. Beställde ett precis. Tack för länken El_Capitano.

Postad 09 August 2009 - 12:51

Highlaj
  • Highlaj
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Jag skickade t.o.m länken, det är bara att klicka på den och forska vidare själv! :)
Själv har jag haft InvisibleShield på min iphone i ca 6mån snart utan problem.
Svar på det mesta om produkten.
http://www.zagg.com/support/faq.php

Jo jag har kollat in det länge ;) men tänkte real-person kommentarer, inget säljsnack på officiell hemsida.

Så den har inte släppt i hörnen som vissa upplever? Har du både front och back? Jag funderar på att köpa ett fullbody på cdon (199kr inkl frakt) och bara köra där back, där det blir repor och samt får ett bra grepp.

Postad 09 August 2009 - 12:57

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jo jag har kollat in det länge :) men tänkte real-person kommentarer, inget säljsnack på officiell hemsida.

Så den har inte släppt i hörnen som vissa upplever? Har du både front och back? Jag funderar på att köpa ett fullbody på cdon (199kr inkl frakt) och bara köra där back, där det blir repor och samt får ett bra grepp.

Nej jag kör bara front. Har silikonfodral också.
Nej den har inte släppt nånstans, sitter stenhård och påverkar inte heller gränssnittet.

Postad 09 August 2009 - 13:38

Freddie73
  • Freddie73
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Hej,
Jag har strul med 3G-nätet på min iPhone 3gs 16GB. Den går från full täckning till ingen täckning för att fem till tio sekunder senare gå tillbaka till full täckning. Detta händer oavbrutet vilket leder till att folk som ringer intwe kommer fram och det är j****t störande att köra alla apps....ja ni förstår själva.
Jag kör med Telenor och har varit i kontakt med dem två ggr. Första fick jag tala med nån dåre på kundtjänst som vägrade vara hjälpsam och som bara skyllde på att 3G-nätet krånglade för tillfället och att jag får återkomma senare. Försökte ligga på och tjata lite men den personen tyckte inte om att hjälpa folk helt enkelt...sjukt.
Senare chattade jag med deras kundtjänst och då menade de på att det skulle kunna vara att jag har ett väldigt gammalt SIM-kort (skulle gissa på 10 år nästan) och att detta skulle kunna vara problemet. Men de vill att jag återkommer i morgon då fler tekniker tydligen är på plats.
Hur som helst, är det någon som känner igen detta problem? Är det någon som hört talas om att ett gammalt SIM skulle få 3G-nätet på svaj? För mig känns det som att det är telefonen det är fel på.
Just det ja, 3G-nätet fuingerar felfritt med min gamla telefon (HTC) och samma SIM.

Blev ett långt inlägg, tack på förhand.

/Freddie

Postad 09 August 2009 - 13:45

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

nån som har erfarenhet av detta märke?

http://www.ideal-cas...-3gs-brown.html

skulle beställa, men det går visst bara att betala med pay-pal....
finns nåt annat ställe där man kan beställa dessa fodral?

Jag beställde natten till fredag, betalade med mitt visa via paypal (utan att behöva registrera mig) och fick mail 5timmar senare om att den var skickad. Återstår att se hur lång leveranstiden blev då jag inte tyckte det var värt expressporto :)

Postad 09 August 2009 - 15:03

jimpaface
  • jimpaface
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Behöver man verkligen plastfilm på skärmen? Provade att montera en men det blev luftbubblor och smuts under så jag slängde dom.....

Postad 09 August 2009 - 15:21

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Tips: http://www.youtube.c...h?v=nzyWo8uVCF0

Postad 09 August 2009 - 15:25

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Beställde nyss en sån här i vitt:
http://www.senacases...LTRA-SLIM-POUCH

...dock utan att ha fått iphonen än :)

Jag var på väg att köpa ett sådant fodral nu, när jag upptäckte att de tog ytterligare $10 för att skicka det - snordyrt! $40 för ett fodral, nej tack.

Redigerat av zinned78, 09 August 2009 - 15:26.

Postad 09 August 2009 - 15:56

Tallani
  • Tallani
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Jag undrar om det finns någon svensk butik/webbutik som säljer följande silicon case till iphone:

http://www.ideal-cas...eries-blue.html

Postad 09 August 2009 - 16:10

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Tips: http://www.youtube.c...h?v=nzyWo8uVCF0

Finns det något billigare alternativ än deras hemsida?
Tycker $51 är alldeles för dyrt!!! ($15 för enkelt skydd + $36 för frakt)

Postad 09 August 2009 - 16:14

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Finns det något billigare alternativ än deras hemsida?
Tycker $51 är alldeles för dyrt!!! ($15 för enkelt skydd + $36 för frakt)

CDON för 199kr :)
http://cdon.se/hemel...ll_body-4160563

Postad 09 August 2009 - 16:25

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

CDON för 199kr :)
http://cdon.se/hemel...ll_body-4160563

Fast jag menade Wrapsol,det skulle vara bättre än InvcisibleShield (som jag redan beställt)! ;)

Postad 09 August 2009 - 16:29

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Fast jag menade Wrapsol,det skulle vara bättre än InvcisibleShield (som jag redan beställt)! :)

Sorry, såg inte.
Jag tror inte att Wrapsol säljs i Sverige.

Postad 09 August 2009 - 17:08

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Jag var på väg att köpa ett sådant fodral nu, när jag upptäckte att de tog ytterligare $10 för att skicka det - snordyrt! $40 för ett fodral, nej tack.

Mmja, dollarn står ju inte så snuskigt högt nu så det blir ju ca 285 SEK och det tycker jag inte är särskilt farligt för ett högkvalitativt läderfodral.

Postad 09 August 2009 - 17:39

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Browserwar. Omnia2, Hero, 3GS.

http://dailymobile.s...amsung-omnia-2/

Postad 09 August 2009 - 17:48

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Sorry, såg inte.
Jag tror inte att Wrapsol säljs i Sverige.

Ok! Synd!

Postad 09 August 2009 - 18:13

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Är det här samma?

http://www.iphonebut...iskben-324.html

http://www.switcheas...php?color=black

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.