![]() |
![]() |
![]() |
469:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 15 januari 2011 - 17:09
Postad 15 januari 2011 - 17:13
Folk hoppade och brukar hoppa ut när de vet att matchen är snart slut och deras lag ligger under.6 mot 4? Tror inte jag varit med om det själv, brukar alltid vara max 1 spelares skillnad. Någon som lägger av mitt i då eller?

Postad 15 januari 2011 - 17:17
Grymt snyggt jobbat!
Min bästa match är fortfarande 23-4 på jungle.
Körde då med Aug:en. Den funkar väldans bra på den banan.
Tack

På Jungle har jag haft som bäst 34/4, körde med AUG + Extended Mag och Suppressor.
Postad 15 januari 2011 - 17:27
Tack
På Jungle har jag haft som bäst 34/4, körde med AUG + Extended Mag och Suppressor.
Varför extended mags i hardcore TDM? känns lite overkill med 45(?) skott i magget när det behövs ett, max två skott för att få ihjäl folk

Postad 15 januari 2011 - 17:32
I deras försvar så verkar inte lagen ha varit speciellt jämnaFolk hoppade och brukar hoppa ut när de vet att matchen är snart slut och deras lag ligger under.

Vilka ska spela MHB Pure senare ikväll då

Postad 15 januari 2011 - 17:35
Det har blivit en vana att ha Extended Mag i alla mina klasser tom sniper!Varför extended mags i hardcore TDM? känns lite overkill med 45(?) skott i magget när det behövs ett, max två skott för att få ihjäl folk

Ikväll ska testa Steady Aim istället för Warlord Pro.
Postad 15 januari 2011 - 17:37
Vilka ska spela MHB Pure senare ikväll då
?
Hoppar eventuellt in sent ikväll

Postad 15 januari 2011 - 18:06
Idag hände det något väldigt konstigt när jag körde Hardcore TDM med Primare, Jarre och Angelmaker.
På kanske 40m avstånd såg jag en kille ligga på en balkong. Han sköt åt ett annat håll.
Själv hade jag den första i listan av AssaultRifles med två tillbehör (rödpunkt och ljuddämpare). Jag siktade in mig i lugn och ro med mitt rödpunktssikte och sköt. Jag tömde första magasinet i lugn och ro utan en enda hitmarker. Laddade om då jag hade ljuddämpare så ingen hade sett mig. Siktade i lugn och ro in mig och började återigen dutta iväg skotten.
Det spelade inte någon roll hur och var jag siktade. Inte en enda hitmarker. När jag tömt mitt andra magasin sköt han mig.
Hackare?
/G
Postad 15 januari 2011 - 19:11
Det beror väl på hur bra man utnyttjar sina skott
(Accuracy
)
Jo klart, men ändå. Det är rätt sällan man stöter på fler än 3st på samma ställe i HC TDM, och då räcker de där 30 skotten gott och väl. Kör man Ground war och befinner sig i centrum av striden ofta så förstår jag dock att det är en ren nödvändighet

Postad 15 januari 2011 - 19:14
Det förstör (tyvärr) inte deras win-streak om de lämnar innan matchen är klar.I deras försvar så verkar inte lagen ha varit speciellt jämna
. Är det ragequits då eller? De förlorar ju inget på att förlora matchen, men de förlorar väl expen om de inte stannar kvar?

Det går helt enkelt inte att skjuta genom en del balkongstaket som till synes är ganska öppna staket. Ingen hackare, utan ett fel i banuppbyggnaden, tyvärr. Skicka upp en granat istället.Det spelade inte någon roll hur och var jag siktade. Inte en enda hitmarker. När jag tömt mitt andra magasin sköt han mig.
Hackare?
Postad 15 januari 2011 - 19:24
Det går helt enkelt inte att skjuta genom en del balkongstaket som till synes är ganska öppna staket. Ingen hackare, utan ett fel i banuppbyggnaden, tyvärr. Skicka upp en granat istället.
Det där är rätt så galet faktiskt. Att de inte kan åtgärda det dessutom.
Ett annat lysande exempel är i MW2 på Favela, huset i mitten, när man går upp för trappan från fotbollsplanen. Det staketet där inne är ju omöjliga att skjuta igenom.
Postad 15 januari 2011 - 20:00
Vad ska man med det till då, achievments? Snyggt i statistiken?Det förstör (tyvärr) inte deras win-streak om de lämnar innan matchen är klar.
Postad 16 januari 2011 - 10:52
Har man ingen ren vinkel får man utnyttja det som finns
http://www.youtube.c...h?v=eeDgUAVbAVE
Hahaha... va det från inatt då? Du har inte när du träffar Palle på Nuketown?
Postad 16 januari 2011 - 10:58
Det går helt enkelt inte att skjuta genom en del balkongstaket som till synes är ganska öppna staket. Ingen hackare, utan ett fel i banuppbyggnaden, tyvärr. Skicka upp en granat istället.
Elller Tuben, lysande exempel på vad den skal användas till

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 16 januari 2011 - 10:58.
Postad 16 januari 2011 - 14:20

Postad 16 januari 2011 - 14:39
fan va jag garva åt det, har spelat in klippet, men hur får jag upp det på tuben?
ja fan det måste du ju visa från din sida av storyn

Postad 16 januari 2011 - 14:43
Nä, den får du hålla på med själv. Jag undviker folk som använder noobtube.Elller Tuben, lysande exempel på vad den skal användas till
Postad 16 januari 2011 - 15:33
Hehe, varför sa du tomhahawktomahawk hela tiden förresten? Varje gång du dödade någon med det?Har man ingen ren vinkel får man utnyttja det som finns
http://www.youtube.c...h?v=eeDgUAVbAVE
Det var kul att spela igår så länge vi körde på... pure

Men jag förstår inte varför folk envisas med core: mindre skill tack vare alla fusksikten, man har en enorm nackdel som inte använder equipments/perks/killstreaks/attachments, man spelar inte på samma villkor, wallhackz och fusk. Sen vill jag gärna veta var man köper odödlighetsarmorn som vissa uppenbarligen hade på sig. Det är liksom lagom kul att respawna mitt i en carpet bomb eller tre gånger på raken vid en helikopter som dödar en så fort man rör sig.
Det är ju dessutom synbart hur mycket mer man måste skjuta för att döda i core, medan man själv ligger ner efter ett skott. Därför gillar jag pure mer, man har sitt vapen och en granat, ingen extrautrustning. Där vann vi mest också.
Det tråkigaste jag någonsin spelat var dock headquarters, va f-n var det för skit...
Postad 16 januari 2011 - 16:59
Hehe, varför sa du tomhahawktomahawk hela tiden förresten? Varje gång du dödade någon med det?
Det var kul att spela igår så länge vi körde på... pure. Ibland på demolition även om jag inte kört det tidigare.
Men jag förstår inte varför folk envisas med core: mindre skill tack vare alla fusksikten, man har en enorm nackdel som inte använder equipments/perks/killstreaks/attachments, man spelar inte på samma villkor, wallhackz och fusk. Sen vill jag gärna veta var man köper odödlighetsarmorn som vissa uppenbarligen hade på sig. Det är liksom lagom kul att respawna mitt i en carpet bomb eller tre gånger på raken vid en helikopter som dödar en så fort man rör sig.
Det är ju dessutom synbart hur mycket mer man måste skjuta för att döda i core, medan man själv ligger ner efter ett skott. Därför gillar jag pure mer, man har sitt vapen och en granat, ingen extrautrustning. Där vann vi mest också.
Det tråkigaste jag någonsin spelat var dock headquarters, va f-n var det för skit...
Haha tomahawk-ramsan höll vi på med innan ni kom in, sen fastnade den i mitt huvud, men det var långt ifrån alla gånger jag drog igång den

Ja det kändes mycket med balanserat i Pure, det är mitt nya favoritläge. Synd bara att man inte får extrapoäng för UAV osv. Förlorade vi ens en enda Pure-match? Tyckte vi röjde på rätt bra

Postad 16 januari 2011 - 17:06
Jag spelade Pure för första gången igår, riktigt bra spelläge med mycket action och mindre camping. Sorry att jag drog bara, vi blev ett gäng som skulle lira Forza 3 men fastnade ändå framför BO och HC TDM i 2-3 matcher tills jag byte spel till Fifa 11.Ja det kändes mycket med balanserat i Pure, det är mitt nya favoritläge. Synd bara att man inte får extrapoäng för UAV osv. Förlorade vi ens en enda Pure-match? Tyckte vi röjde på rätt bra
Ibland tröttnar man på Black Ops också, speciellt när det går apdåligt som det gjorde för mig igår!

Postad 16 januari 2011 - 17:26
Tror inte det faktisktFörlorade vi ens en enda Pure-match? Tyckte vi röjde på rätt bra

Here's why I play FPS shooters:
I like mindless violence. When I come home from a late shift at work or a long day at school, it's nice to crash on my couch, and play some video games for an hour or so. Halo 3 used to be my go-to game, and I had some good times playing it. The same happened with MW2 before the game became horribly exploited. Then it was Reach.
But now I have Black Ops, and I have to say Treyarch really did something smart: they made a stripped-down playlist! It's just you, your gun, a couple of concussion grenades and a semtex or frag. No perks, no killstreaks, no attachments.
What's the result:
- really balanced gameplay
- no silencers, RC cars, chopper gunners, noob tubes or silencers
- far fewer campers because of no killstreaks
Basically, I can just sit back and play a very stripped down version of a FPS. Quick kills and mindless violence aplenty. No exploits.
Redigerat av Zoiler, 16 januari 2011 - 17:32.
Postad 16 januari 2011 - 18:55
I name thee: bittersweet revenge, härligt att man iaf fick upprättning i form av ett tripplekill!

Postad 16 januari 2011 - 19:14
I name thee: bittersweet revenge, härligt att man iaf fick upprättning i form av ett tripplekill!
Jag gjorde en kortare variant

http://www.youtube.c...h?v=uSSEPr-YEHQ
Postad 16 januari 2011 - 19:21
HAHAHAHA, vafan du klippte ju bort det bästa ( Min tripple)
![]()
Exakt

Äntligen kom jag på hur man ändrade rubrikerna på tuben också

Postad 16 januari 2011 - 19:26
http://www.youtube.c...3BKDRIMO2k&NR=1
Vafan, den här måste ha hamnat upp på tuben utan min vetskap.
Snyggt, såg riktigt coolt ut att du bara flög vidare, blev liksom ett svep med kniven i förbifarten

Postad 16 januari 2011 - 19:28

Postad 16 januari 2011 - 19:30

Jag går nog in igen nu, kommer du senare Palle?
Nån mer som vill spela ikväll så hojta till: Ac3 Ollie

Postad 16 januari 2011 - 19:54
Postad 16 januari 2011 - 20:01

Redigerat av Unregistered78af1102, 16 januari 2011 - 20:02.
Postad 16 januari 2011 - 20:18
Rabiat j*vel med Ballistic och Tomahawk här, DenzelRoh är gamertagen. hojta om ni lirar.

Postad 16 januari 2011 - 21:15
Hahaha! "Flying knife attack", vilken perk är det?http://www.youtube.c...3BKDRIMO2k&NR=1
Vafan, den här måste ha hamnat upp på tuben utan min vetskap.

Postad 16 januari 2011 - 21:50
Hehe, varför sa du tomhahawktomahawk hela tiden förresten? Varje gång du dödade någon med det?
Det var kul att spela igår så länge vi körde på... pure. Ibland på demolition även om jag inte kört det tidigare.
Jag håller med dig där Pure va fantastiskt kul. Är inget fan av SC alls utan kör istort sätt bara HC. Headquarters i SC va riktigt sunkigt, Jag spelar väldigt mycket HC HQ och det är en stor skillnad i mitt tycke. Skulle vilja se alla de andra objectiv spelen i HardCore också... men HQ är riktigt skoj.
Jag gjorde en kortare variant
http://www.youtube.c...h?v=uSSEPr-YEHQ
Där kom den!!
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 16 januari 2011 - 21:51.
Postad 17 januari 2011 - 03:22

Hur mycket kan man vinna i VM? Tänkte när vi har 150 raka puresegrar sen så kanske vi borde fundera på att ställa upp ett lag

Postad 17 januari 2011 - 03:24

http://www.youtube.c...h?v=cCt0Kq8jX4Y
Jag vann en till efter du stack Olli, 20 raka har åtminstone jag nu. Ska du riskera att köra annat än pure nu efteråt innan winstreaken är borta
?
Hur mycket kan man vinna i VM? Tänkte när vi har 150 raka puresegrar sen så kanske vi borde fundera på att ställa upp ett lag
Jadu det går ju riktigt bra för oss

Postad 17 januari 2011 - 17:47

Postad 17 januari 2011 - 18:10

Postad 17 januari 2011 - 19:32
Intervju om nya banorna: http://www.youtube.c...be_gdata_player
Ser najs ut!
Redigerat av MrSpokk, 17 januari 2011 - 20:09.
Postad 17 januari 2011 - 19:33
Lite synd att pingen är så viktig när man kör sniper då det är förbannat roligt och jag förstår att många kör den i Pure men det är verkligen en konst att skjuta rätt om man inte ligger och campar på fienden då iofs.
Postad 17 januari 2011 - 21:08
Kan det vara olika skins?En fråga dock, i Pure så har vissa Ghost kläder och vissa Flak Jacket, hur kommer det sig? Man kan jul inte välja Perks?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar