PSN+ (Playstation Plus)
3849 svar till detta ämne
Postad 30 May 2014 - 13:48
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Är fett laddad på dragons crown faktiskt. last survivor kan bli spännande det med. Lägg sen till årsspelen från e3 
Det ska inte vara några spel som hänger kvar ett år eller liknande längre som jag förstod det. Nu är det 2 nya spel/månad till varje plattform som är kvar till nästa 2 spel kommer, dvs en månad.
Redigerat av l2ickard, 30 May 2014 - 13:48.
Postad 30 May 2014 - 18:48
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Jasså? Det har jag inte hört talas om, men jag köper det du säger. två indiespel till ps4 gissningsvis. i ett par år eller så
Postad 31 May 2014 - 10:45
Freddusen
-
Freddusen
-
Lärjunge
-
-
274 inlägg
Hade konspirationsteorierna rätt eller fel?:
http://www.gameinfor...on-in-june.aspx
Postad 01 June 2014 - 08:26
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Fattar inte vad alla klagar på i den länken... Visst ps3 blir bara 2 spel men ps4 får också 2 kan ju likasom inte ge bort allting gratis.
Sedan hatar jag människor som klagar och säger jaha får jag bara det spelet denna månaden. (det ena kanske dom redan har och det andra vill dom inte ha). Men tror dom sony skulle ge ut individuella önskningar eller vad.
2 spel på varje konsol är 6 spel i månaden och snittpriset ligger på 100:-st säger vi. Och som mest betalar väl vi här i Norden med 480:-/år.
Så dom ger bort ca 600:- i månaden för något man betalar som mest 40:- i månaden.
Ändå klagar så många, bortskämda skitungar skulle jag säga, och JA jag drar alla klagande över samma kam.
Postad 01 June 2014 - 09:21
Glidtassen
-
Glidtassen
-
Guru
-
-
4510 inlägg
Håller med Fiddey
Man tjänar in pengarna man lägger på en helårsprenumeration ganska fort, jag gillar tjänsten mkt.
Postad 01 June 2014 - 10:02
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Köper ni psn+ pga spelen? Jag köper det överlägset för onlinedelen till ps4  tidigare till ps3 köpte jag det för att det skulle laddas upp sparfiler i molnet
Postad 01 June 2014 - 10:04
Leahspappa
-
Leahspappa
-
Forumräv
-
-
648 inlägg
Agreed. Skamligt att klaga på "gratis", då man dessutom får tillgång till en rad tjänster. Automatic uploads till exempel (utrymme). Plus (pun intended) att tjänsten kommer utvecklas hela tiden och att det är jävligt ofta som pricedrops blir än bättre med tjänsten. Redigering: 2:a på pucken, Zartok hann före.
Redigerat av Leahspappa, 01 June 2014 - 10:05.
Postad 01 June 2014 - 17:10
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Agreed. Skamligt att klaga på "gratis", då man dessutom får tillgång till en rad tjänster. Automatic uploads till exempel (utrymme). Plus (pun intended) att tjänsten kommer utvecklas hela tiden och att det är jävligt ofta som pricedrops blir än bättre med tjänsten.
Redigering: 2:a på pucken, Zartok hann före.
Gratis? Senast jag valde in PSN+ så gav jag pengar. Så ja, jag har rätt att klaga på en tjänst jag lagt pengar på. Vet inte varför andra köpte PSN+ men jag gjorde det för spelen så tycker jag har ganska bra grund till att ha åsikter. Ingen större skillnad mot andra subcription tjänster som jag haft och har så som HBO Nordic / Netlfix / Spotify m.m.
Redigerat av PalmiNio, 01 June 2014 - 17:17.
Postad 01 June 2014 - 18:02
Hassepower
-
Hassepower
-
Användare
-
-
134 inlägg
Jag funderar på att skaffa en PS Vita men har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra.
De spel till Vita som ligger på PSN+, kan jag ladda ner dem till min PS3 och sedan lägga om över dem till Vitan om jag skaffar en sådan?
Eller måste jag tanka ner spelen till PS Vita direkt?
Tänkte om Gravity Rush och Uncharted försvinner snart...
Postad 01 June 2014 - 18:08
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Jag funderar på att skaffa en PS Vita men har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra.
De spel till Vita som ligger på PSN+, kan jag ladda ner dem till min PS3 och sedan lägga om över dem till Vitan om jag skaffar en sådan?
Eller måste jag tanka ner spelen till PS Vita direkt?
Tänkte om Gravity Rush och Uncharted försvinner snart...
Det räcker med att du köpt de för 0 kr till ditt konto så kan du ladda ner de sedan. Gör det från en PC.
Postad 01 June 2014 - 18:13
Hassepower
-
Hassepower
-
Användare
-
-
134 inlägg
Det räcker med att du köpt de för 0 kr till ditt konto så kan du ladda ner de sedan. Gör det från en PC.
Strålande! Tack för ett snabbt svar
Postad 01 June 2014 - 18:39
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Strålande! Tack för ett snabbt svar
"Nackdelen" är att man får en fet samling att ta sig igenom
Postad 01 June 2014 - 21:14
Hassepower
-
Hassepower
-
Användare
-
-
134 inlägg
"Nackdelen" är att man får en fet samling att ta sig igenom 
Haha! Det är sant, men smällar man får ta... Men det som jag tycker är kul med PS plus är att man upptäcker spel som man troligtvis inte skulle spelat annars. Xcom hade jag inte hört talas om, men det var ju riktigt roligt! Puppeteer är ett annat exempel som jag tyckte hade sina stunder. Men det är som du säger backlogen växer för varje månad...
Postad 01 June 2014 - 21:22
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Såg du inte hans " " runt gratis? Självklart får man klaga, men att klaga för att man inte vill ha eller redan har spelen tycker inte jag är ok. Sony kan som sagt inte anpassa ps+ efter alla users. Klagar man på det så står jag fast att man är en bortskämd skitunge som bara vill ha och vill ha... Det är en struntsumma vi betalar för tjänsten och där ingår mycket spel och andra features. Sitter du och klagar på att netflix m.fl bara har gamla slutseger och filmer också? Dessutom till dyrare peng... Då är det bättre att säga upp det och hålla sig till vanlig tv. Gratis?
Senast jag valde in PSN+ så gav jag pengar.
Så ja, jag har rätt att klaga på en tjänst jag lagt pengar på.
Vet inte varför andra köpte PSN+ men jag gjorde det för spelen så tycker jag har ganska bra grund till att ha åsikter.
Ingen större skillnad mot andra subcription tjänster som jag haft och har så som HBO Nordic / Netlfix / Spotify m.m.
Postad 01 June 2014 - 21:59
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Såg du inte hans " " runt gratis?
Självklart får man klaga, men att klaga för att man inte vill ha eller redan har spelen tycker inte jag är ok. Sony kan som sagt inte anpassa ps+ efter alla users. Klagar man på det så står jag fast att man är en bortskämd skitunge som bara vill ha och vill ha... Det är en struntsumma vi betalar för tjänsten och där ingår mycket spel och andra features.
Sitter du och klagar på att netflix m.fl bara har gamla slutseger och filmer också? Dessutom till dyrare peng... Då är det bättre att säga upp det och hålla sig till vanlig tv.
Värde av en tjänst är väldigt personligt. Jag klagar inte på Netflix då jag tog det för att jag gillar dokumentärer. Jag vill inte bara ha och ha, jag vill ha det jag förväntar mig när jag köper något. Jag gillar PSN+ men jag gillar inte direkt när man sänker kvalitén på utan att vara rak mot kunden. Det är lite väl "så så" titlar just nu enligt min smak. Argumentet med att det inte finns spel är liksom inte hållbart i längden. Resten av "tjänsterna" så som cloud save är för mig ett värde av 0kr. Tycker det är typ standard år 2014 sett till hur resten av internet har utvecklats med molntjänster. Vad jag får nu är t ex spel som i mina ögon är av samma "värde" som Humble Bundle till PC brukar vara och där skulle jag tyvärr inte lägga så mycket pengar. Just nu känns det som en indie-spel tjänst med gamla PC titlar som portats. Inte lika kul som det en gång var helt enkelt.
Postad 01 June 2014 - 22:16
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Så säg upp det då om du ändå bara köpte det för spelens skull.
Att spelen till ps4 är sådär är ju förståligt då det knappt finns spel till den. Till ps3 tycker jag det har varit helt ok spel rakt igenom med lite sämre titlar då och då.
Postad 02 June 2014 - 14:41
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Så säg upp det då om du ändå bara köpte det för spelens skull. Att spelen till ps4 är sådär är ju förståligt då det knappt finns spel till den. Till ps3 tycker jag det har varit helt ok spel rakt igenom med lite sämre titlar då och då.
Jag gör vad jag vill med min tjänst, tack! Vad jag vet så är det inte till dig jag riktar mig när jag klagar så vet inte varför du tar åt dig eller känner att du måste lösa det. Det är nu 6 månader sen släpp och en rad sppel har släppts så köper inte argumentet längre helt ut. Samtidigt är jag INTE bedrövat missnöjd, jag vill mest vädra om att jag hoppas det blir bättre snart.
Postad 02 June 2014 - 15:57
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Självklart gör du som du vill med dina tjänster, men om det bara är whine om det så var det en rekommendation
Visst har det släppts spel på 6 månader, men ingen är väl så korkad att ge bort nya spel som säljer bra, skulle du ge bort det?
Postad 02 June 2014 - 16:10
reksallad
-
reksallad
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
...ungefär som att säga att om man tecknar Viasat i ett år får man gratis tv-kanaler. Sony ger inte bort någonting. PSN+ kostar pengar.
Postad 02 June 2014 - 16:25
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Sony ger inte bort någonting. PSN+ kostar pengar.
Du kan ju tänka så här, de kan välja vilka gratisspel (eller hur du nu vill uttrycka det) de inkluderar varje månad. Om de inkluderar nya spel som de tjänar mycket på så går de miste om den försäljningen, de ger bort spelet istället för att folk skulle behövt köpa det. Visst, tjänsten kostar pengar, men de inkluderar ju inte The Last of Us veckan efter det släppts och säger att de ändå får betalt för att PS+ kostar pengar. Men MS har Dark Souls som gratisspel på 360 nu, ett relativt nytt spel som fortfarande borde sälja rätt hyfsat (stryk det, jag trodde det var tvåan, det är ettan). Det är en avvägning de gör, hur mycket intäkter vill de förlora på spelen de inkluderar och hur mycket goodwill får de ut av det. När man inte har tillräckligt bra spel så får man klagomål, som nu. Det är en balansgång. Men man måste ändå ha PS+ för att spela MP så det är inte som att man kan undvika kostnaden om man vill spela online.
Redigerat av Zoiler, 02 June 2014 - 16:28.
Postad 02 June 2014 - 18:01
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Jag skulle säga att de förlorar väldigt lite intäkter då spelen de släpper inte säljer särskilt mycket längre. Det är noggrant kalkylerat från Sonys sida. Ett "flopp" som Remember Me kunde man släppa tidigt då spelet inte sålde bra, NBA kan man släppa nu när säsongen går mot sitt slut och antalet ex som skulle ha sålts är försvinnande få.
Postad 02 June 2014 - 18:53
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Jag skulle säga att de förlorar väldigt lite intäkter då spelen de släpper inte säljer särskilt mycket längre.
Nej men jag menar om scenariot vore att de skulle släppa spel som säljer bra som Fiddey sa.
Postad 03 June 2014 - 08:37
reksallad
-
reksallad
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
När Sony gör spel tillgängliga för PSN+ binder dom ju prenumeranten till tjänsten för att kunna spela det. Du kan ju inte spela spelet nå mer om prenumerationen går ut. Ju mer populära spel dom har desto mer lojala PSN+ kunder får dom ju. Att säga att sony GER bort spel är ju inte riktigt sant. PSN+ plus kostar pengar helt enkelt. Knappast någon välgörenhet Sony sysslar med.
Jag betalade till exempel inte för PSN+ för att få kunna spela Mercenary Kings eller Dont starve som lika gärna kunnat komma till gameboy för 15 år sen. Fan, släpp på Knack iallafall. Varför ska jag ha PSN+ för som typ aldrig spelar online när det bara kommer massa skitspel till PS4?
Egentligen så klagar jag inte. Även fast det kanske verkar så. Tycker fortfarande PSN+ är väldigt bra, dvs om man fortfarane har kvar sin PS3a...
Edit: Kan väl i stort sätt säga att jag ändå håller med dig Zoiler.
Redigerat av reksallad, 03 June 2014 - 08:51.
Postad 03 June 2014 - 08:43
Leahspappa
-
Leahspappa
-
Forumräv
-
-
648 inlägg
Jag betalade till exempel inte för PSN+ för att få kunna spela Mercenary Kings eller Dont starve som lika gärna kunnat komma till gameboy för 15 år sen. Fan, släpp på Knack iallafall. Varför ska jag ha PSN+ för som typ aldrig spelar online när det bara kommer massa skitspel till PS4?
Men Sonys konsol har (PS4) varit ute en pisskvart och AAA spelen till launch likaså. Det finns inte en chans att de skulle ge bort nya spel. Däremot kommer de (tror jag) annonsera ut typ Knack/Killzone för PS+ vid E3 Med den enkla anledningen att de vill tjäna massor av goodwill, då de streamar eventet på massvis av ställen samtidigt som biografer över hela NA är fullsatta. Och detta gör att de kan nå upp till den nivå av hype som de hade förra året. Spekulationer, jag vet. Annars är PSN kanske den mest prisvärda tjänsten jag nånsin haft. Betala 480:- och få spel för mycket mer än det. Och samtidigt få tillgång till tjänster som jag behöver är win win.
Postad 03 June 2014 - 09:24
reksallad
-
reksallad
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Man kan ju hoppas
Postad 03 June 2014 - 10:12
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Reksallad, i ditt fall så förstår jag att tjänsten kanske inte är så prisvärd faktiskt. Köper du psn+ enbart för spelen och speciellt till ps4 så får du nog vänta ett tag innan det blir prisvärt. Det kan hända att sony släpper killzone så småningom, men det dröjer troligtvis eftersom det fortfarande säljer. Nya konsoller säljer ju fortfarande så nya potentiella spelare nås hela tiden.
Till alla: när jag startar upp ps4an står det alltid samma sak, speldatan kunde inte laddas upp till molnet. Why!?
Postad 03 June 2014 - 10:45
WarpGuN
-
WarpGuN
-
Forumräv
-
-
587 inlägg
Till alla: när jag startar upp ps4an står det alltid samma sak, speldatan kunde inte laddas upp till molnet. Why!?
Har haft det problemet oxå, men det kanske senaste firmware uppdateringen fixar.
Postad 03 June 2014 - 19:27
reksallad
-
reksallad
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Zartok, Oj nu kanske jag var väldigt oklar i mitt inlägg. Jag har både ps3 och ps4. Men psn+ utnyttjas endast till ps3 för att just nu iallfall är tjänsten helt ointressant på ps4, för mig. Så prisvärd absolut, om man äger ett ps3. sry  Aja vi släpper det.
Postad 03 June 2014 - 19:53
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
aye, då förstår jag. själv är jag skitnöjd med att bara betala 500 kr per år för att ha alla mina saves säkrade i molnet. skulle ha betalat det även om man inte skulle få något annat, så jag är fett nöjd jag med
dock så är jag mindre nöjd med det jag frågade tidigare, att det står att spelen inte kunnat laddas upp. det har varit smärtfritt på ps3, så jag förstår inte varför det bråkar för mig och warp. och säkerligen väldigt många fler för den delen. det ska fungera automatiskt och det ska vara tryggt, då är jag nöjd med tjänsten, även om vi inte hade fått ett enda spel =)
Postad 05 June 2014 - 08:06
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Själv skaffa jag tjänsten enbart för onlinespelande till ps4:an. Har oxå ps3 (och xbox 360 för den delen) och skaffade inte psn+ innan ps4:an.
Att man måste betala dryga 500-hundringen/år för online är inte så mycke att gnälla över tycker jag. Sedan att man får hyra en massa spel är ju en positiv bonus! Det som jag tycker är riktigt, riktigt värt är att man inte behöver ha ett pluskonto för varje användare, vilket var för xbox live gold. Fruktansvärt då en pappa + 3barn vill köra online.
Postad 09 June 2014 - 10:57
-Q-
-
-Q-
-
Forumräv
-
-
670 inlägg
För mig som småbarnsförälder har psn+ varit grymt för spelen, har en rejäl mängd att beta av, plus alla timmar jag och grabben lirat little big planet 2, little big planet karting, R&C all 4 one et cetera.
Har man däremot "gamermängd" tid att lägga kan jag tänka mig att det blir lite tunt med spel efter ett tag.
Postad 17 June 2014 - 23:56
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 18 June 2014 - 07:39
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
Another World släpps nästa vecka!!
http://blog.eu.plays...rld-coming-ps4/
Ett av mina favorit spel när jag var yngre. Ska bli roligt att spela om det igen. The game is rendered at a higher than displayed resolution to enable clean anti-aliased polygon edges. On PS4 that’s a whopping 2560×1600 pixels!
Postad 18 June 2014 - 07:56
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Another World släpps nästa vecka!!
http://blog.eu.plays...rld-coming-ps4/
Blir perfekt på Vitan.
Postad 18 June 2014 - 14:40
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2097 inlägg
Blir perfekt på Vitan. 
What? Ja det skulle det verkligen bli! *did not know*
Postad 18 June 2014 - 14:42
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Någon med rykten om nästkommande gratisspel? Jag har nästan hunnit köpa alla från den här månaden
Postad 19 June 2014 - 08:41
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Skaffat PSN+ nu då jag insåg att det var lite problem att nyttja de där 14 gratisdagarna när man inte har något US-kontokort. Hur hittar man enklast vilka gratislir som är värda att ladda ned samt vilka som är värda att dra ned till PS3 om jag någon gång skaffar en sådan. (mindre troligt nu efter Last of Us släpps till PS4)
Postad 19 June 2014 - 10:04
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Skaffat PSN+ nu då jag insåg att det var lite problem att nyttja de där 14 gratisdagarna när man inte har något US-kontokort. Hur hittar man enklast vilka gratislir som är värda att ladda ned samt vilka som är värda att dra ned till PS3 om jag någon gång skaffar en sådan. (mindre troligt nu efter Last of Us släpps till PS4)
Alla de spelen som är "gratis" nu ligger under "Playstation Plus" i storen. Där finns en sidokategori som heter "Instant game collection" Hoppas det var till hjälp, det var så jag uppfattade din fråga iaf
Postad 20 June 2014 - 13:31
Freddusen
-
Freddusen
-
Lärjunge
-
-
274 inlägg
Någon med rykten om nästkommande gratisspel? Jag har nästan hunnit köpa alla från den här månaden 
"The free PS Plus games coming to PS4 in July look set to be TowerFall Ascension and Strider. " http://www.nowgamer....s_revealed.html
Postad 24 June 2014 - 09:33
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
http://youtu.be/YElkhX-e0cI
http://youtu.be/joYhOO2UUlo
Towerfall ser lite småroligt ut men denna månad var nog inte i min smak.
Postad 24 June 2014 - 09:39
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Towerfall ser ut som en dålig variant av Jump Bump. Ett gammalt C-spel... ett spel vars källkod jag använde som inspiration när jag höll på med spelprogramering för typ 15+ år sedan http://youtu.be/0zGOqc5jsgQ
Postad 24 June 2014 - 09:52
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Själv så tänkte jag på detta av någon anledning
http://youtu.be/QH06zyZAwsE
Postad 24 June 2014 - 11:03
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Original-Strider var en stor favorit på Mega Drive-tiden. Då hade jag aldrig sett något snyggare utanför arkadhallarna.
Postad 25 June 2014 - 20:50
Skadeglad
-
Skadeglad
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Postad 25 June 2014 - 20:55
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1509 inlägg
Happ! Där gick man i fällan. Köpte ett "gammalt" spel på PSN 29:e maj. Lego Batman 2.
Men vafan, den kostade 67kr. Who cares?
edit:
Men jaha, Batman var till Vita. Get your shit together Skadeglad!
Redigerat av ColinZeal, 25 June 2014 - 21:01.
Postad 25 June 2014 - 21:01
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3637 inlägg
Är ju fan en blandpåse med totalt 134 st jenka, shake, chock och dance. Skulle bli rasande.
Postad 25 June 2014 - 21:19
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Gött med nytt LEGO till Vitan   :D
Postad 25 June 2014 - 21:41
tjenna
-
tjenna
-
Användare
-
-
109 inlägg
towerfall är otroligt bra om du kör fyra player local multiplayer. Ett av de bästa spelen på ps4
Postad 25 June 2014 - 22:28
Unregistered25c99f17
-
Unregistered25c99f17
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
I och med att Doki Doki universe är cross play så får vi tre spel till PS4!
http://blog.eu.plays...fall-ascension/
Postad 26 June 2014 - 11:44
boombaaz
-
boombaaz
-
Beroende
-
-
1174 inlägg
Köpte Dead Space 3 när det kom....har inte spelat det ännu...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|