Fast jag gillar fortfarande inte webhallen :S
Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 27 October 2011 - 11:28
Postad 27 October 2011 - 11:30
Helt jäkla otroligt, skedde ett mirakel. Brevbäraren kom tillbaka efter 20 minuter och slängde ner BF3 i brevlådan, min dag är räddad!
Vilken fint alltså, och det är inte ens första april!
Postad 27 October 2011 - 11:55
Yup me 2!
Ok det här hamnar högt upp på min lista över sköna kommentarer
asså det är så typiskt dom, dom skickade säkert spelen i tisdags, samma som alltid. varför kan dom inte skicka 1 dag eller 2 dagar tidigare så dom får nöjda kunder... så jävla trött på dom.
Jag är skitförbannad, posten var här nyss och gissa vad? INGET SPEL! Webhallen kan dra åt fanders! Nu måste jag ut och leta efter spelet i affär
omfg! sjuk tur du ligger inne medHelt jäkla otroligt, skedde ett mirakel. Brevbäraren kom tillbaka efter 20 minuter och slängde ner BF3 i brevlådan, min dag är räddad!
asså frågat efter kolli-id från WH men inte fått ngt svar.. kan man kanske dra ner till posten och hämta där. OM det nu finns där ens.. har ni fått kolli-id ?
Postad 27 October 2011 - 12:11
Kolli nr på ett brev?
Precis, de får man väl aldrig?
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 27 October 2011 - 12:12.
Postad 27 October 2011 - 12:14
Postad 27 October 2011 - 12:26
men jag hittade ett presentkort i plånboken så det blev bara 99kr
adda mig PSN ID: KYLSPRAY
Postad 27 October 2011 - 12:27
kan säga att BREV (och skrymmande brev) sällan (dvs aldrig!) har kolli-id (om de lämnas i brevlådan dvs)
därav kan de lätt komma bort - ingen vet ju var försändelsen befinner sig..
de är alltså inte spårbara via nätet (posten.se osv)
däremot om det är postförskott/postförskottsbrev som skall betalas vid uthämtning - då får man kolli-id
men om det inte ryms i din brevlåda så får du en avi och då finns ett nummer (ej att förväxla med kolli-nr på paket) som gör att ditt lokala postkontor kan spåra upp paketet på sitt lager där de har alla paket.
men detta gör alltså ändå inte att man kan spåra paketet innan det nått utlämningsstället!
Postad 27 October 2011 - 12:32
Tack för bra service igen Webhallen! 10-talet förhandsbokningar - samtliga i brevlådan på releasedagen.
Redigerat av TheBadlands, 27 October 2011 - 12:34.
Postad 27 October 2011 - 12:40
Plockade upp mitt förhandsbokade Limited Edition med Steel Case & svart BF3 nyckelband 399:- på Mediamarkt
men jag hittade ett presentkort i plånboken så det blev bara 99kr
adda mig PSN ID: KYLSPRAY
Haha din galning
Förutsätter att jag inte kommer se dig mer i BC2 nu då?
Postad 27 October 2011 - 12:44
jobbar själv på posten
kan säga att BREV (och skrymmande brev) sällan (dvs aldrig!) har kolli-id (om de lämnas i brevlådan dvs)
däremot om det är postförskott/postförskottsbrev som skall betalas vid uthämtning - då får man kolli-id
men om det inte ryms i din brevlåda så får du en avi och då finns ett nummer (ej att förväxla med kolli-nr på paket) som gör att ditt lokala postkontor kan spåra upp paketet på sitt lager där de har alla paket.
men detta gör alltså ändå inte att man kan spåra paketet innan det nått utlämningsstället!
Jag får kolli från discshop och dom hamnar alltid direkt i brevlådan hos mig.
Postad 27 October 2011 - 12:52
Leverans imorgon, "vi beklagar det inträffade".
Ska skicka tillbaka skiten när de kommer och givetvis fixa ett annat ex idag.
Undrar om man skall skicka med lite hundskit i returen....
Redigerat av fredrik11, 27 October 2011 - 13:24.
Postad 27 October 2011 - 12:52
tänkte på brev-kolli men tack för infon. snart är klockan 14 och inget spel än......... ser väl ut som att jag åter blir ägd ut av Webhallen.jobbar själv på posten
Postad 27 October 2011 - 13:15
limited edition kostar 99 999 på EG
http://www.elgigante...r0u2g&scid=1786
Vilket kap
Postad 27 October 2011 - 13:16
Postad 27 October 2011 - 13:19
Postad 27 October 2011 - 13:24
Ta en promenad, gå till gymmet, läs en bok, umgås med familjen.
Vi vet ju alla att det är slut med det så snart ni får vantarna på spelet
Postad 27 October 2011 - 13:25
Jag fick mitt från elgiganten igår...
Så jag är nöjd med näthandeln
Varför sitter du då på detta forum ????!!!!!
Ut å KRIGAAAAAA !!!
Postad 27 October 2011 - 13:25
Jag fick oxå kolli-id på BF3 så jag såg att det lämnats in på posten i Nässjö i tisdags kväll och att det tidigast kunde levereras den 26:e, vilket stämde utmärkt. Fast inte är det ofta man fått kollinummer på nåt som hamnar i lådan, det kan jag nog hålla med om..
Jag får kolli från discshop och dom hamnar alltid direkt i brevlådan hos mig.
Förresten, PJBroden på PSN, lägg till mig så ni får äran att lära upp mig!
Redigerat av PerJohan80, 27 October 2011 - 13:27.
Postad 27 October 2011 - 13:26
Helt ärligt, det är inte hela världen att vänta ett par extra dagar för att få ett spel.
Korrekt!
Postad 27 October 2011 - 13:27
Helt ärligt, det är inte hela världen att vänta ett par extra dagar för att få ett spel.
Har gjort allt av detta....
Postad 27 October 2011 - 13:27
På Elchimpansen sålde dom vanliga för 442 eller nå´t... Men inga Limited för "EA har tagit emot beställningar på fler än man kunnat leverera"!?
Postad 27 October 2011 - 13:38
Det är inte omöjligt, kanske hoppar in o spelar lite BC2 med dig ikväll endå.. för att göra en gämförelse med spelen..
Haha din galning
Förutsätter att jag inte kommer se dig mer i BC2 nu då?
så kan vi fortsätta o snacka lite skit
Postad 27 October 2011 - 13:44
Postad 27 October 2011 - 13:45
Vad fick man egentligen extra med Limited Edition? Efter att jag installerade det igår så såg jag ingen direkt info mer än att jag kunde få en extra puffra via EA gunnersclub-tjofräs.
Första map-packet gratis.
Postad 27 October 2011 - 13:57
jag kan väl tänka mig att ge dom en chans till.......Härligt Cel, ägd både av webhallen och spelbutiken - var skall du handla nästa gång?
FÖR GISSA VAD SOM DAMP NER I BREVINKASTET!! ETT MADA FACKIN BF3LE !! *kärlek*
Postad 27 October 2011 - 14:12
När det gäller webhallen så beställer jag aldrig hem från dom, jag väljer alltid "collect @ store". Då vet man iaf att man får skiten...
BTW, ni som har köpt BF3 nu, vet ni om den stödjer tangentbord och mus till PS3:an? (ni kan skippa snacket om att jag ska köra på datorn ist och så vidare, det är uttjatat nu
Redigerat av Unregistered551a2494, 27 October 2011 - 14:13.
Postad 27 October 2011 - 14:37
Postad 27 October 2011 - 14:41
Hmm, vågar man skaffa BF3 eller blir innebär det ridå ner för allt annat man försöker ha tid till? :s
Ja definitivt, är stolt över mig själv att jag väntar tills midnatt innan jag börjar, tänkte göra klart lite saker innan och då är det ingen idé att ha BF3 startklar i ps3an. Sedan blir det inte mycket gjort, frugan har dock bokat en dag då jag ska tapetsera om sovrummet (3 gången i ordningen på 5 år)
Postad 27 October 2011 - 15:00
Därför jag avbokade detta
Ska nog plocka ut mitt ex idag, trots att jag vet hur det kommer bli. Att när MW3 släpps så kommer detta samla damm...men jag hoppas att jag ska bli positivt överraskad!
Postad 27 October 2011 - 15:27
Då beställer eller åker jag och köper det på studs!
Postad 27 October 2011 - 15:46
Jag tycker det är tvärsvårt att spela FPS med kontroll. FInns det tangentbord och mus att köpa till ps3 som lirar med det här spelet?
Då beställer eller åker jag och köper det på studs!
Det är en del av charmen. Take the challenge
Postad 27 October 2011 - 15:48
Postad 27 October 2011 - 15:50
Det är en del av charmen. Take the challenge
Med risk för att låta lite bitter.. Det var ju inte något vidare bra svar på frågan. Vet du ifall det finns möjlighet att spela BF3 på tgb & mus eller ville du bara göra dig lustig?
Jag tycker att spelet blir roligare om jag kan styra det på ett sätt jag gillar och vill därför kunna spela med just tgb
+ mus. Tycker det är lite overkill att behöva köpa en ny dator för att kunna spela spelet med vettig grafik när jag eventuellt endast kan köpa tangentbord och mus.
Postad 27 October 2011 - 15:53
Postad 27 October 2011 - 16:02
Slänger ut en snabb fråga! Vad är det för skillnad på Den vanliga utgåvan och Limited edition?
Gå tillbaka en sida så står det
Postad 27 October 2011 - 16:03
Det ska ju tydligen gå att köpa hela BF3 Limited Edition kl.00.01 inatt på PSN-store. Någon som har en aning om det enbart kommer att fungera på just den maskinen man köper det till, eller om det är bundet till ditt PSN-ID och går att ladda ner till flera maskiner efter att du köpt det?
Det läggs i ditt PSNkonto så du kan tanka ner det ett antal (=5 eller ?) gånger.
De spel jag har köpt på PSN har jag som mest tankat ner till 3 stycken PS3 (jo några har ju brunnit upp...)
Däremot kan man ju inte spela på dessa samtidigt, naturligtvis.
Postad 27 October 2011 - 16:06
Med risk för att låta lite bitter.. Det var ju inte något vidare bra svar på frågan. Vet du ifall det finns möjlighet att spela BF3 på tgb & mus eller ville du bara göra dig lustig?
Jag tycker att spelet blir roligare om jag kan styra det på ett sätt jag gillar och vill därför kunna spela med just tgb
+ mus. Tycker det är lite overkill att behöva köpa en ny dator för att kunna spela spelet med vettig grafik när jag eventuellt endast kan köpa tangentbord och mus.
Det korta svaret är: nej det går inte.
Postad 27 October 2011 - 16:06
BF3 std edition
Pris: 498 kr
Antal ex kvar: 27 st
BF3 Limited edition
Pris: 499 kr
Antal ex kvar: 7 (-1 för det köpte jag
Postad 27 October 2011 - 16:09
Det ska ju tydligen gå att köpa hela BF3 Limited Edition kl.00.01 inatt på PSN-store. Någon som har en aning om det enbart kommer att fungera på just den maskinen man köper det till, eller om det är bundet till ditt PSN-ID och går att ladda ner till flera maskiner efter att du köpt det?
En följdfråga på det: Det går att spela med andra användare på konsollen då med väl? Som med skiva.
Postad 27 October 2011 - 16:17
Det var inget svar på din fråga nej och detta för att jag inte vet. Det var bara en vänlig och skämtsam liten gest som du tog helt fel.
Postad 27 October 2011 - 16:31
Det läggs i ditt PSNkonto så du kan tanka ner det ett antal (=5 eller ?) gånger.
De spel jag har köpt på PSN har jag som mest tankat ner till 3 stycken PS3 (jo några har ju brunnit upp...)
Däremot kan man ju inte spela på dessa samtidigt, naturligtvis.
Tror det kommer fungera likadant som på Warhawk. Det vill säga att spelet är knutet till PS3:an och inte ID-numret.
Jag är fullt övertygad på detta så jag avråder folk från att köpa det i tron om att det går dela ut till 5st andra konsoller.
Postad 27 October 2011 - 16:32
Tror det kommer fungera likadant som på Warhawk. Det vill säga att spelet är knutet till PS3:an och inte ID-numret.
Jag är fullt övertygad på detta så jag avråder folk från att köpa det i tron om att det går dela ut till 5st andra konsoller.
Hmm... på warhawk kan jag bara spela på den användaren jag köpt det till... blir det så här med??
Postad 27 October 2011 - 16:35
Det är helt upp till utvecklarna att göra som dom vill. Dice har dock valt att inte göra detta utan du får i sådana fall nöja dig med ett mellanting som t.ex Frag Fx Shark och allt vad dom heter.
Tycker dock du skall försöka sätta dig in i att köra med kontroll då det ger en mer avslappnad känsla när du bemästrat det.
Hmm... på warhawk kan jag bara spela på den användaren jag köpt det till... blir det så här med??
Det tror jag. Eventuellt att de skulle sträcka sig så långt att du kan spela med andra konton fast på den konsol du laddat hem det på.
Postad 27 October 2011 - 16:38
Det är just Warhawk jag har laddat ner till 3 stycken PS3 !
Jag kan spela Warhawk på alla dessa PS3. Däremot så har just Warhawk en tidsgräns att du kan bara spela från samma PS3 och vill du spela på den andra PS3 så måste du vänta 24 timmar, eller så du fortsätta på den gamla PS3'an.
OBS, jag är ju inloggad som samma person på alla PS3 system.
Redigerat av what17ever, 27 October 2011 - 16:40.
Postad 27 October 2011 - 16:39
Jag kommer att köpa det via PSN.
Redigerat av Ola Thomasson, 27 October 2011 - 16:40.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
10 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?