Är det någon som är riktigt imponerad?
Vet att det är väldigt tidigt, men de snackade ju bara om tv och nfl....
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
6 relaterade trådar
Postad 21 May 2013 - 19:07
Jaha...
Är det någon som är riktigt imponerad? Vet att det är väldigt tidigt, men de snackade ju bara om tv och nfl.... Postad 21 May 2013 - 19:07
Bara att vänta på E3 för att kolla in vilka spel som kommer. Det är dom som avgör för min del iaf.
Postad 21 May 2013 - 19:08
Tja.......den så snygg ut i alla fall............. Det var iaf mer Gamer spel än Kinect-spel. Men annars inga positiva överraskningar i övrigt. Postad 21 May 2013 - 19:08
Ja absolut, menade just det. Vet inte varför jag skrev "lite". Stupid me... Tycker dock det är viktigt att tänka på sådant, tröttnar på folk som klagar på grafiken i spel som CoD eller ännu värre: Starcraft2 och liknande. Postad 21 May 2013 - 19:09
Den verkar vara väldigt tight kopplad med Kinect, vågar man hoppas det kommer SKU'er utan? Redigerat av Unregistered6fb5a100, 21 May 2013 - 19:10. Postad 21 May 2013 - 19:10
Så Xbox One alltså? Jag trodde den kort och gott skulle heta Xbox, men tji fick jag.
Missade tyvärr första 40 min, nåt av intresse eller var det mer fokus på mediaspelning? Antar att det ex-vis är Blu-ray i denna? Postad 21 May 2013 - 19:10
Hmm... hyffsat tråkig presentation.
En massa sport och mera sport och ännu mer sport. Sen militärgubbar, de vet hur de ska blidka jänkare i varje fall. Postad 21 May 2013 - 19:11
Den enda känslan jag fick av denna stream summeras bäst av denna bild:
31441367.jpg 128.37K
2 Antal nerladdningarKänns som att 360´n får stanna och samla damm. Postad 21 May 2013 - 19:12
Ser mycket intressant ut, får hoppas på lite mer ingående hårdvaru spec's kommer upp under natten/morgon dagen
Postad 21 May 2013 - 19:12
Kan du glömma. Kommer bara vara bundlad, allt annat skulle vara korkat av MS. Microsoft vann USA idag med stor marginal..... Postad 21 May 2013 - 19:12
Jag bor inte i Amerika, kommer jag kunna använda några av alla media funktioner undrar jag?
Postad 21 May 2013 - 19:13
Du glömde bil-spel. Men annars ja, denna var ingen höjdare den heller.
Man kan hoppas. Du kan väl prata engelska? isf kan du snacka med din Xbox Redigerat av PalmiNio, 21 May 2013 - 19:13. Postad 21 May 2013 - 19:13
Tyckte de sa att alla Xbox One kommer med Kinect. Postad 21 May 2013 - 19:13
TV nej men det andra ska inte vara några problem. OM du betalar guld abb dvs. Postad 21 May 2013 - 19:14
Jag tyckte den var snygg. Kanske lite stor men bättre det än rrod och den kommer dessutom ändå vara i tv bänken.
Kommer antagligen inte att spela det men cod såg riktigt bra ut. Ska bli riktigt intressant att se vad som visas på E3. Postad 21 May 2013 - 19:15
Det blir nog bra det i slutändan. Dom vill väl inte bränna allt krut ikväll. Väntar garanterat till e3. Vi fick iallafall se hur boxen såg ut.
Lika mkt som Sony tjatade om sitt tjat om game everywhere. Så tjatade MS om tv tjänst o interation med mfl bla. Bla. Postad 21 May 2013 - 19:15
Det dom visat av nya kinect så är det samma sak som med första.
Den hänger inte med, missar saker. Yogan med händerna ovanför huvudet med handflatorna mot varandra missade den trots att dom precis då sa att den skulle se precis sånt. Ansiktsuttrycken när Keighly höjde ögonbrynet och grinade med munnen, nada. Sitta och veva med armarna i soffan, vem kommer göra det? Postad 21 May 2013 - 19:15
Den känns stor, klumpig och väldigt amerikansk.
Kan vara både en fördel och nackdel. Gillar man sport och action så är det nog en perfekt konsol, men är ändå lite besviken, trodde dom skulle avslöja alla specs och lite mer ingame bilder. Postad 21 May 2013 - 19:16
Trist att de behåller samma abonnemang på Live också. Hoppas Sony behåller gratis för onlinespelande.
Postad 21 May 2013 - 19:16
Självklart vill dom inte bränna allt krut ikväll, men dom tände ju knappt en tändsticka kändes det som. Postad 21 May 2013 - 19:17
Jag kan prata engelska ja men är inte interesserad av att prata med min konsoll, men tv funktionaliteten hade vart fräckt men där är de nog kört gissar jag. Postad 21 May 2013 - 19:17
Konstigt att de inte dementerade vissa rykten, såsom always online.
Måste säga att jag är sjukt besviken på presentationen! EA demot var helt genomruttet och 70% TV snack. Ingen överraskning på hårvarusidan och ingen Illumiroom demo. Konsolen kommer säkert att sälja kanon i USA men i EU och Asien, nja Postad 21 May 2013 - 19:18
följande bil bekräftar att SuperDAE hade ett äkta Durango Dev KIT:
bekräftat.png 712.15K
33 Antal nerladdningarhttp://www.engadget....an-inside-look/ Redigerat av PalmiNio, 21 May 2013 - 19:19. Postad 21 May 2013 - 19:18
"Xbox One"? Vad är det för fel på "Xbox 720"? Hur ska man prata om den första boxen nu? Inte för att jag gör det men ändå.
Postad 21 May 2013 - 19:19
Öööö vart sa de att Live skulle stanna som exakt samma?
Den har MS redan glömt, de borde du också Postad 21 May 2013 - 19:21
"The system is based on a different core architecture, so back-compat doesn't really work from that perspective," Whitten told The Verge.
Square Enix just sent over a press release to confirm that the Thief reboot is coming to the newly-announced Xbox One. Discuss… Postad 21 May 2013 - 19:21
Minns inte vem som sa det, men det var något i stil med "same subscription model". Ska se om jag hittar åt exakt när det sades. Postad 21 May 2013 - 19:22
Kommer TVdelarna bygga på online streaming eller kommer den med en tvtuner? Vill gärna inte betala för en tuner med.
Postad 21 May 2013 - 19:24
Vilken offatbar tråkig presentation och spelen såg ju inte så heta ut heller... Får verkligen hoppas att dom kavlar upp skjortärmarna till E3!
Postad 21 May 2013 - 19:26
Detta är en dealbreaker för mig men nu kommer det ju ifrån kotaku så det är ju lika säker källa som om frugan hade sagt att hon har det på känn Postad 21 May 2013 - 19:26 Imo ser den otroligt ful och klumpig ut. 360 var klart snyggare. Redigerat av masse70, 21 May 2013 - 19:27. Postad 21 May 2013 - 19:26 Tyckte den såg snygg ut i presentationen men på denna bilden liknar det något från innan år 1990. Postad 21 May 2013 - 19:27
Integrerar de mitt NFL Gamepass så ändrar jag åsikt och då är det dag ett-köp för min del
Annars, MS vann USA idag, med stor marginal. Inte gamers utan vanliga människor som köper denna istället för en HD-box till tv:en. Och de är fler. Och man skall inte glömma alla sportdårar där på andra sidan pölen. De är många. Baserat på sista bilden känns den lika stor ungefär som den första PS3:an. Postad 21 May 2013 - 19:29
Kommer inte funka i SVerige så det behöver du inte bry dig om.
Hitachi VHS från 1984. Postad 21 May 2013 - 19:29
Har folk slutat läsa källor? "But what if a second person simply wanted to put the disc in and play the game without installing – and without paying extra? In other words, what happens to our traditional concept of a “used game”? This is a question for which Microsoft did not yet have an answer, and is surely something that game buyers (as well as renters and lenders) will want to know." "And what of the persistent rumors that Xbox One games will be “always online” – that is, that single-player games would require a constant online connection to function? As it turns out, those rumors were not unfounded, but the reality is not so draconian. Xbox One will give game developers the ability to create games that use Microsoft’s Azure cloud computing service, which means that they might be able to offload certain computing tasks to the cloud rather than process them on the Xbox One hardware itself. This would necessitate the game requiring a connection." Det enda som sades är att du inte kan springa runt med 1 skiva och installera det på flera maskinen sen spela utan skiva på alla dem. Rätt naturligt om du frågar mig. Redigerat av PalmiNio, 21 May 2013 - 19:31. Postad 21 May 2013 - 19:30
Designen såg ut som något standard ATX-chassi. Verkar vara internt PSU och gott om vent hål. De vill nog inte upprepa ljudnivån från förra maskinen.
Postad 21 May 2013 - 19:30
De flesta applåderna under presentationen kom från där bak där alla MS employees satt. Tja, som fruktat. Bara där för att presentera namnet. Resten var bara filler. Hoppas E3 blir mer spännande när lite spel visas även om de lovade att E3 skulle handla mycket om 360, säkert där de ska visa Mini:n. Postad 21 May 2013 - 19:31
Känns som det bli samma även denna generation. Xbox tar USA, Playstation tar Europa och Japan.
Postad 21 May 2013 - 19:33 ![]()
Verkar vara extern från bilderna
Postad 21 May 2013 - 19:34
Tror inte på en intern PSU med den strömkontakten.
Skulle mycket väl kunna fungera för Sverige. HDMI in och IR ut gör det hela relativt enkelt att integrera i de mesta kabel-tuners. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |