Har stött på en person en gång med gs på 225, det var det värsta jag sett
Fan, det här spelet behöver patch 1.2 NU!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 03 May 2016 - 09:21
Jag såg att ni rogade igår på psrtynamnet, så jag övervägde aldrig att joina er
Har stött på en person en gång med gs på 225, det var det värsta jag sett Fan, det här spelet behöver patch 1.2 NU! Postad 03 May 2016 - 09:32
Vi blev faktiskt less på Rogue igår för det gick så värdelöst och verkade inte finnas en person på servern under GS 210. Vi kommer köra mer PVE i DZ framöver tills vi känner att gearen räcker för att Manhunta ner alla Postad 03 May 2016 - 09:39 Det finns ett sätt jag kan tänka mig att gå rouge... Genom att levla ner sig medvetet. Körde så en halvtimme, gick upp mängder Får kolla vad ni heter ikväll mao Postad 03 May 2016 - 10:22
Ordnade du så att du kom under Gear Score 161 då? Postad 03 May 2016 - 10:33 Ja, då kom jag hela vägen ner till 147. Vi var två pers bara, men fy fan vilken slakt det var Postad 03 May 2016 - 10:37
Undviker roger så gott som möjligt. Blev påflugen ett antal ggr igår av en snubbe, men lyckades slå tebax varje gång.
Har för kass utrustning för att göra det, plus att jag vill inte tappa alla mina nycklar. Det jag avskyr mest att droppa Lyckades gå upp 2 levlar igår, 42 nu. Postad 03 May 2016 - 11:24
Jag gissar och hoppas på DZ rank Postad 03 May 2016 - 13:20
Jag har inte kvar så låglevlad gear. Men det är klart, jag har en andrakaraktär som börjar närma sig lvl 30 (där han jag spelat med den karaktären tillsammans med nyss har blivit lvl 30). Där kan jag ju, när jag blir lvl 30, välja vilken gear score jag kommer att ha. Kan ju sätta dit exempelvis en av mina AUG mm... Postad 03 May 2016 - 14:11 Hahaha, tänkte inte ens på att det var exakt det vi talade om Hur virrig kan man vara? Postad 03 May 2016 - 14:39
Hur fan kunde du tro att jag menade gs?
Inte för att jag har jättebra där heller (180), men 42? Nänänä! För övrigt är du väl en bonde? Det är mästarrasen som gäller Postad 03 May 2016 - 15:40
Vi är ev 3st som tänkte ta Falcon ikväll, om du är sugen? Jag har gjort den förut Postad 03 May 2016 - 16:45 Jag är eventuellt inte omöjlig, beroende på hur det ser ut ikväll för mig Mina fräcka gs206 borde kunna vara behjälplig iaf Postad 03 May 2016 - 17:18
Hur får ni till det där? Jag trodde spelet kände av vad man har i sin stash också? Postad 03 May 2016 - 17:20 Och när man för över sina saker till sin andra gubbe och inte har något i sin stash så känner den inte av något. Muahahaha! Postad 03 May 2016 - 18:22
image.jpg 62.46K
0 Antal nerladdningar
Postad 03 May 2016 - 20:51
Men vaf...? Nu är jag nere på 147 i GS, inga extra items i inventoryt, inget i stash.
Ändå blir jag inslussad i 161+ ?! Postad 03 May 2016 - 22:46
Låter märkligt... Jag gjorde exakt det och det var inga problem. Allt tömt i kistan?
Postad 04 May 2016 - 16:06 Fan så skönt att dem gör om lootsystemet till patch 1.2. Man ska få ännu mer loot och framför allt bättre loot! Och högre droprate på vapen. Postad 04 May 2016 - 16:43 Ja det enda jag kan klaga på är att det ska vara bättre loot, Scavenging verkar ju sjukt trasigt minst sagt. Har alltid fått mycket mer och bättre loot än medspelare som har många tiotals högre % på Scavenging. Postad 04 May 2016 - 17:08
Skulle aldrig falla mig in... ;-) Postad 04 May 2016 - 19:12
Varför klaga på att det ska vara bättre loot? Det man får nu är ju odugligt. Eftersom det är så låg gs, så man har absolut ingen användning av det. Postad 04 May 2016 - 19:31 Blir även en Dz 200+ bracket.
Sammanfattning från State of the Game
Redigerat av Zerox_no1, 04 May 2016 - 19:31. Postad 05 May 2016 - 23:28 Har redan gått tillbaka till bolt-action-rifle. Redigerat av Zerox_no1, 05 May 2016 - 23:29. Postad 06 May 2016 - 08:06
Patch 1.2 har inget släppdatum för att den ska vara fri från glitchar. Tror det är fel väg att gå tyvärr. Under den tiden som dom gör den perfekta patchen så undanhåller dom det absolut viktigaste som existerar för spelets framtid, att ändra dropraten dramatiskt!
Postad 06 May 2016 - 08:55
Det du skriver säger emot varandra, men jag förstår vad du menar Körde igenom Incursion igår på Hardmode, var kämpigt som fan men vi lyckas till slut. Vi körde igenom allt UTAN att stänga av turrets en enda gång, det var inte förren efter vi var klar som jag såg att det hade hjälpt en del då den som plantade bomben oftast dog...
Verkar vara ungefär samma tillvägagångssätt på Challenging, dock sjukt mycket svårare fiender. Ska man upp till 220 innan nästa incursion så får man väl försöka iaf. Postad 06 May 2016 - 09:43
Hahaha, det är ju skitjobbigt att plantera bomben om turreten på dem sida man planerar är igång, trodde inte det gick ens
Själv sitter jag i connectingscreen, fungerar inte att komma in och spela idag. Kul Postad 06 May 2016 - 10:43
Det gick, men endast om vi använde en super samtidigt, och typ 0,1sek efter supern tog slut så dog den som plantade Postad 06 May 2016 - 11:56
Vad menar du med att det jag skriver säger emot varandra?
Jag skrev att det är bra att vi kommer få bättre loot. För det som droppar nu, är inte ens användbart. Och du skrev att det va det enda du kunde klaga på?
Jag hänger inte riktigt med just nu... Postad 06 May 2016 - 12:01 Jag skrev att det enda jag kan klaga på är att looten kunde ha varit bättre, och du skrev "Varför klaga på att det ska vara bättre loot?" För att jag tycker den ska vara bättre?
Aja, kan vara jag som är trög eller missuppfattar Postad 06 May 2016 - 12:12 Walkii missupfattade dig, han trodde du tyckte det var dåligt med bättre loot.
"Ja det enda jag kan klaga på är att det ska vara bättre loot" är tvetydigt iofs. Bättre med "Ja det enda jag kan klaga på är att looten är dålig".
Eller "Ja det enda jag kan klaga på är att looten kunde ha varit bättre" Postad 06 May 2016 - 12:22 Haha det enda jag klagat på är looten som är bra kunde varit sämre än det som varit bättre än den som var innan. Postad 06 May 2016 - 12:57
What he said. Postad 06 May 2016 - 13:03 så vi är alla överens om att vi behöver bättre loot och att vi behöver det nu (och inte sen)?
fan, dom borde släppa lootuppdateringen direkt, sen så borde dom släppa dz-uppdateringen och sist incursionen. då skulle man ju iaf kunna spela något under tiden, just nu så känns det tämligen meningslöst att spela tyvärr. förutom weekly incursion. och lite dz om man orkar... Postad 06 May 2016 - 13:05
Du kan ju gå och varva MGSV så länge Postad 06 May 2016 - 13:08 Spelar DZ mest för att det är skoj att möta andra spelare, skiter i looten där just nu (förutom supply drop som faktiskt gett mig en del setgear).
Älskar att jaga Rogues eller att själv vara Rogue! Det är det spelet går ut på i mina ögon, sen vore det en stor bonus om det fanns chans på bra loot även i DZ. Postad 06 May 2016 - 13:24
jag vet inte vart det är ;( dessutom så vet jag inte om jag vill varva det. jag menar... det är ju fortfarande det bästa spelet den här generationen. smack! Postad 06 May 2016 - 13:36
Har du kört det online? Ser skoj ut Postad 06 May 2016 - 14:01 Jag har faktiskt inte spelat på över en vecka nu. Känns lite meningslöst faktiskt. Har inte ens orkat leta grupp för incursion. Postad 06 May 2016 - 14:07 Nej, bara sp faktiskt. Det är spelet med stort S den här generationen. Måhända att jag har 250 timmar + i både the division och gta online, men inget av dom har i mina ögon kunnat mäta sig med mgsV. Då har jag dessutom inte varit ett galet fan av dom tidigare spelen, även om dom såklart varit bra Jag förstår dig walkiii. Känns som att man ska vara någon form av halvidiot som spelar det just nu, om man har en hög gs. Jag kommer försöka logga in igen ikväll Postad 06 May 2016 - 14:28 Har spelat varje dag sen jag köpte det, spelade igenom kampanjen för att ha maxat på Wings, sen dess har det i princip endast varit DZ som varit det primära. Det blir ju vad man gör det till, spelar man själv är det ett av de tråkigaste spelen just nu, men i en grupp på 4 pers som jagar Rogues och överväger egna Rogues så är det sjukt skoj. Lika skoj nu som när det kom Postad 06 May 2016 - 14:45 Har knappt spelat dz alls faktiskt. Jag vill bli lvl 99 där, men jag har liksom ingen ork till att springa runt och "bara" skjuta ai. Det är så segt att levla dz rank. Det kan dock vara roligt om man springer i grupp, men det har varit väldigt lite sånt. Så jag är typ bara rank 47 eller något sånt. Postad 06 May 2016 - 15:06
Hojta till om du vill lira! Det är ju DZ som är The Division, kan förstå om man blir less annars Postad 06 May 2016 - 21:29
Efter att ha spelat overwatch i ett par timmar och sen gick till The division så kändes det som att spela i kola. Kanske jag nu förvärvat egenskapen se 60 fps
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |