Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 March 2012 - 20:59

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Lite mycket infra i den tror jag...

Var väl surround effekterna ni var ute efter?
När dom blir sjunkbombade är ju hur bra som hellst i surround synpunkt.

Postad 15 March 2012 - 21:20

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Var väl surround effekterna ni var ute efter?
När dom blir sjunkbombade är ju hur bra som hellst i surround synpunkt.

O mycket infra... ;)

Postad 15 March 2012 - 23:11

Unregistered27d7f146
  • Unregistered27d7f146
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

O mycket infra... ;)

Spelar det någon roll om det är infra eller inte?:o

Postad 16 March 2012 - 01:00

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Ja det är frågan...
Är EQ vägen att gå ?

Jag vet inte hur den ska kunna hjälpa mig, jag behöver kanske lite otransparent ljud?

Jag tror fortfarande att mycket sitter i rummet hos dig. För om du ogillar fel nu så kommer det knappast att minska om du har de felen + felen som du medvetet färgar ljudet med.

Själv så har jag nästan aldrig en tanke på fel. Visst, den djupaste basen har problem än i rummet men över den så är jag till 98% nöjd och lyssnar utan att störa mig.

Postad 16 March 2012 - 06:39

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Njo, men jag vill liksom ha ut mer av musiken än vad musiken själv har att erbjuda, e jag rädd...
Jag har någon slags underliggande inbillning/ tanke att upplevelsen ska bli större och bättre med högre prestanda!
Men sådant är inte fallet, jag har börjat inse det nu, man kan bara spela högre och med mindre disst, det är väll roligt.
Jätte kul verkligen, det ger så mycket.

Nooot!

Jag har på senare tid tröttnat på att lyssna på toknivåer och håller mig till måttliga 80-85dB för det mesta, så denna kapacitet är överflödig då det som stör mig mest kvalitetsmässigt med musiken är musiken själv!
Jag märker så tydligt alla brister i musiken med min anläggning nu, att jag tappar focus från musiken och lyssnar på felen.

Jag har suttit och funderat på varför jag lyssnat på felen i min anläggning, men har som sagt insett efter testande att det jag lyssnar efter är felen i musiken!
För felen är inte konstanta, så dom sitter inte i anläggningen utan i musiken...

Aja, då vet man det :)
Ingen behöver dra några växlar på detta, jag gör det inte...
Inte mer än att jag nu vet detta och insett att jag kanske ska börja tänka om fundamentalt gällande min anläggning :)
Det låter helt enkelt för bra just nu, vissa rumsliga problem finns ju såklart, men dom kan jag bortse från!
Det är den kasst låtande musiken som stör mig...
Jag behöver nog en anläggning med lite saminess! Som kan smeta ut det hela och göra det mer levande ;)

Jag vet dock inte om det löser alla problem.

För mycket musik vill jag absolut inte ha någon saminess... Musik som är bra gjord från början!
Så jag skulle behöva ha två st anläggningar att växla mellan för olika musik :(
En som är super transparent och gör alla inspelningar så bra som möjligt och en anläggning som lägger till extra allt för att dom inspelningarna som inte är bra original ska bli trevligare.

Dyrt det blir bara...

Hmm, aja.
HiFi är knepigt....

Min känsla av hela hobbyn är att vi är många som sitter med F1 bilar för att köra landsvägar, då kan ju en vanlig bil vara trevligare...
Som maskerar groparna och inte är så tvär i svängarna!

Racebanorna är så få i antal att man snabbt tröttnar på dom, och bara för att just dom banorna upplevs oslagbart bra i F1 bilen, är det värt att stå ut med att få dom kassa landsvägarnas gropar i ryggen. ?
Och gå miste om AC, bagage, värme i sätena, ingen tak över huvudet så att man blir utsatt för väder och vind...
Man får helt enkelt uppleva vägen och naturen så kass som den värkligen är, i stället för att glida fram i en varm skön bil utan ont i ryggen...

Och allt detta för den lilla glädje man får när man råkar snubbla över något så sällsynt som en racebana...
Samtidigt är ju personbilen inte alls liks upphetsande på racerbanan... Man glider lignt runt på banan utan några häftigheter...

Frågan är verkligen en smaksak om något !

Jag tycker liknelsen stämmer in mycket bra med hur jag känner om saken, hur känner och tänker ni ? :)

Redigerat av DVD-ai, 16 March 2012 - 06:47.

Postad 16 March 2012 - 07:42

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Jag tröttnar också på att lyssna hemma då och då. Då är det skönt att dra ned till Chrisss som vill att jag kopplar på mitt mest kritiska öra för att han bättre ska kunna justera det sista i sitt filter. Efter det är jag trött på att utvärdera och då är det skönt att slappna av hemma med en skön skiva.

Jag tycker aldrig att det är bättre med en sämre anläggning. En liten anläggning brukar inte kunna spela den musik jag lyssnar på. Det låter bara kräk när basarna bottnar, eller så svarar de inte alls, utan låtsas som att ett högpass vid 30Hz ger bra återgivning. Och distande diskanter som får jobba för hårt är inte heller skoj. Volymkontrollen kan man inte vrida på för att allt distar sönder och smärta i örat infinner sig.

Det ÄR bäst hemma och det ska till en F1-anläggning för att spela Monaco-musik. Jag önskar att det inte krävdes vad jag tycker krävs för det blev så inni**** dyrt bara. Men så här blev det och jag är nöjd. Du får gärna komma över fler gånger DVD-ai.

Vill du ha lite skön färgning kan du väl skaffa en distlåda (rörsteg)?

Postad 16 March 2012 - 07:43

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Men ja e int bitter!
Snarare nyfiken på hur det förhåller sig med saker och ting, jag gillar att förstå saker och gå till botten med allt :)

Jag tror jag är beredd, nu när jag insett hur det verkligen ligger till, att offra min rygg och komforten för att få det där extra när det bjuds.
Men bara ett tag till, för jag ska försöka lösa problemet i stället, genom att helt enkelt ha två par toppar att växla mellan :)

Ett par toppar som är mer förlåtande för när sådant är att föredra ;)
Jag ska klura på detta :)

Problem är till för att lösas, inte gräma sig över!
När man vet vad problemet är vill säga... Och det vet jag ju nu :D

Edit: Självklart Findus, jag kommer så gärna över :)
Trevligt sällskap och god öl är mycket värt, så kan man ju förgylla tillvaron med lite intressanta ljud och skitsnack ;)

Redigerat av DVD-ai, 16 March 2012 - 07:48.

Postad 16 March 2012 - 08:22

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Jag har en väldigt enkel lösning på ditt problem David. Den är enkel och billig.
Åk till Elgiganten och köp en sån här. http://www.elgigante...-system-axm540e

Ställ upp den hemma i ditt rum och lyssna på den. Ofta och mycket.
Du kommer då att komma på hur inihelevetesförbannatdåligt det låter, och då kan du njuta av din rigg.
Nästa gång du blir sjuk och börjar analysera så slår du igång dundersystemet från Elgiganten igen. ;)

Redigerat av Bakerman, 16 March 2012 - 08:22.

Postad 16 March 2012 - 08:48

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jag förstår precis vad David menar, skulle själv vilja ha en mer förlåtande anläggning många gånger.

Postad 16 March 2012 - 08:53

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
En anläggning behöver ju inte låta skit bara för att den är lite förlåtande.

Postad 16 March 2012 - 08:59

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3398 inlägg
  • 0

Jag har en väldigt enkel lösning på ditt problem David. Den är enkel och billig.
Åk till Elgiganten och köp en sån här. http://www.elgigante...-system-axm540e

Ställ upp den hemma i ditt rum och lyssna på den. Ofta och mycket.
Du kommer då att komma på hur inihelevetesförbannatdåligt det låter, och då kan du njuta av din rigg.
Nästa gång du blir sjuk och börjar analysera så slår du igång dundersystemet från Elgiganten igen. ;)

Glimten i ögat, men en sanning trots allt.
Lyssnar sällan på musik utom hemma eller i bilen. När jag väl lyssnar på tex morsan och farsans gamla Fischerstereo med JWS Unique 5000 eller vad fan dom nu heter så slår det mig hur jävla illa det verkligen kan låta.

Postad 16 March 2012 - 09:28

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0
Det är väl som att svära i kyrkan. ^_^ Men min räddning blev ett rörförsteg med två uppsättningar
rör. Ett för bra inspelad musik och ett för bra musik med dåliga inspelningar. 9000 kr.

Postad 16 March 2012 - 09:46

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

En anläggning behöver ju inte låta skit bara för att den är lite förlåtande.

Exakt ! :)

ett par QRS500 är jag mycket sugen på, dyker det upp ett par så köper jag dom, DET är förlåtande högtalare men med så mycket spelglädje att man inte annat kan än att älska både dom och all musik dom spelar :)

Postad 16 March 2012 - 09:49

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Du som inte kör med 5.femtioelva ;) varför inte testa med någon rörförstärkare?
Du har det väl rätt cleant och snyggt i lyssningsrummet, ett par 500 skulle knappast passa in utan mer störa upplevelsen.

Däremot ett par snyggt glödande rör, mmm Mumma!

Redigerat av Evil Homer, 16 March 2012 - 09:53.

Postad 16 March 2012 - 09:53

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Bara att knäppa på +10db vippan på cr80, det brukar iaf jag göra på sämre inspelningar för att det ska låta lite roligare :)

Postad 16 March 2012 - 09:55

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
mer bas är inte lösningen tycker jag dock... blir bara annorlunda fast inte bättre :)

Postad 16 March 2012 - 10:36

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Jag tycker man måste ha stort lyssningsavstånd för att det ska låta trevligt också.

Lösningen på ALLA dina problem är att flytta DVD.

BTW: Jag tror jag har en idé om nya baselement... tänk om man kunde lägga vantarna på några Ino w154.... tänk om...

Postad 16 March 2012 - 10:38

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
w154, är det gamla Z basarna? (15")

Postad 16 March 2012 - 10:43

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Jepp.

Postad 16 March 2012 - 10:47

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Om ryktet stämmer så finns det väl en person som sitter med en hel hög sånna basar ( :o), om du inte redan vet vem det är så får du väl börja forska lite i ämnet och höra om han kan tänka sig att sälja av ett par?

Postad 16 March 2012 - 11:00

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Precis vad jag avsåg att göra.

Postad 16 March 2012 - 11:18

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Hehe, Go Findus !" Go Fundus !!!! :D Infra Z8 15" ? ;)

Edit: Körde 0-200Hz 200 sekunders svep!

Ojjj... :blink:

10Hz väggarna knakar
13Hz väggarna och dörrarna knakar tokmycket ! Check ! :D
15Hz Väggarna och dörrarna Brakar och skakar så man blir riktigt orolig :unsure: ( :lol:)
20Hz Tryckande känsla i hela rummet och skallen känns som en balong.... :mellow:

Grannarna klär ALDRIG fattat vad det va som hände, känns som att något stort åkte förbi utanför och satta hela lägenheten i gungning...
Jäkla roligt, man kan föra oväsen utan att någon kan spåra en... ^_^

Postad 16 March 2012 - 11:27

Unregistered27d7f146
  • Unregistered27d7f146
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

10Hz väggarna knakar
15Hz Väggarna och dörrarna Brakar och skakar så man blir riktigt orolig :unsure: ( :lol:)
20Hz Tryckande känsla i hela rummet och skallen känns som en balong.... :mellow:

Grannarna klär ALDRIG fattat vad det va som hände, känns som att något stort åkte förbi utanför och satta hela lägenheten i gungning...

David!

Logiken stämmer inte!

"Men sådant är inte fallet, jag har börjat inse det nu, man kan bara spela högre och med mindre disst, det är väll roligt.
Jätte kul verkligen, det ger så mycket.

Nooot!"

Sen kommer detta inlägg? :D Tror bara det sitter i ditt huvud, ge det någon vecka så kommer du säkerligen på bättre tankar:)

Postad 16 March 2012 - 11:38

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
HAHA !

Detta va ju bara för att testa hur det låg till med lågprestandan egentligen, den är godkänd B)

Edit: Jo, klart jag ibland lyssnar lite småhögt, men inte sådär vansinneshögt som jag brukade göra, har sansat mig ganska ordentligt :)
Men fullrange är trevligt, det ger en "atmosfär" på något vis. 20Hz har alltid varit och är mitt minimumkrav på lågbas, 15Hz har varit målet och det är jag helt nöjd med.
Då får man med det som jag tycker är den viktigaste "atmosfärskänslan" / närvarokänslan :)

Redigerat av DVD-ai, 16 March 2012 - 11:40.

Postad 16 March 2012 - 12:53

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Om det är någon som är sugen på en 3GS så hojta till, bättre att sälja till någon man har ett hum om vem det är.

Postad 16 March 2012 - 12:56

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Om det är någon som är sugen på en 3GS så hojta till, bättre att sälja till någon man har ett hum om vem det är.

Får man betalt för att ta emot skiten? :D

Postad 16 March 2012 - 13:01

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Tog ca 1min så fick jag PM, måste vara riktig skit eller hur ;) :P

Postad 16 March 2012 - 13:27

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Tog ca 1min så fick jag PM, måste vara riktig skit eller hur ;) :P

Säkert Brallan som vill ha en med hel display :P

Postad 16 March 2012 - 13:30

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Finns ju en anledning till att jag har fortsatte i iPhonefamiljen ;)
Bra skit mao...

Postad 16 March 2012 - 13:57

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Jag tycker liknelsen stämmer in mycket bra med hur jag känner om saken, hur känner och tänker ni ? :)

Hur lyssnar du? Jag lyssnar faktiskt väldigt sällan i sweetspot eller väldigt sällan aktivt. Jag sitter ofta långt på sidan och ofta göra jag andra saker, så jag bara "hör musiken". Då och då sätter jag mig aktivt i sweetspot och blir förvånad varje gång hur bra det låter.
Kan vara ett tips för att minska "felletandet".

Postad 16 March 2012 - 14:02

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Exakt ! :)

ett par QRS500 är jag mycket sugen på, dyker det upp ett par så köper jag dom, DET är förlåtande högtalare men med så mycket spelglädje att man inte annat kan än att älska både dom och all musik dom spelar :)

Chansen är stor att du kommer tröttna på de också och "ogilla" ljudet mer i slutändan. Annars så hade du nog inte köpt det du har nu, om det inte blev en förbättring. Så tänker iaf jag som har försökt i 10+ år med att "färga dåliga inspelningar bra".
Enligt min erfarenhet så är det en omöjlig ekvation. Tror mer på "rummet" och att inte ständigt lyssna aktivt/sweetspot.

Postad 16 March 2012 - 15:40

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Finns ju en anledning till att jag fortsatte i iPhonefamiljen ;)
Bara skit mao...
Gay...

Håller med. :D :lol:

Postad 16 March 2012 - 15:45

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

10Hz väggarna knakar

Det där grejar inte jag ens vid 20Hz och 125dB..
Jag måste ha byggt mitt rum ganska väl. :)

Postad 16 March 2012 - 15:50

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Hallå där, det är ju faktiskt du som ger sexuella inviter :o

Postad 16 March 2012 - 16:26

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Det där grejar inte jag ens vid 20Hz och 125dB..
Jag måste ha byggt mitt rum ganska väl. :)

Njaaa, beror ju lite på, hela ditt rum är ju en basabsorbent så det mesta i ditt rum borde ju förflytta sig hur mycket som helst tycker jag, men... :)

.....................................................................................

HAHAHA Jag körde just Krumelur med Minimal Animal ! :D

smilbanden är uppe i taket!

Ute i trapphuset så skallrar det från hissen och man känner hur hela luftmassan är i vibrationer, ytterdörren på lägenheten flexar något och allting i halöva lägenheten är i gungning, HELT JÄVLA GALET ! :blink:
HAHA, sjukt kul!
Man fattar inte vilket tryck det är för en man går ut ur rummet och inser att ingenting är stilla, allt vibrera och flexar och låter.
det är den låga basen som man inte "hör" utan som bara vandrar iväg och sätter saker i rörelse...
Väggen bakom där jag sitter flexar klart synligt, bakom denna är ett förråd, där inne vibrerar allt tokmycket och väggen till husschaktet lever sitt eget liv.

Datorbordet är ett problem, skivan flexar (inte vibrerar, utan FLEXTAR) så att inte sakerna på bordet står stilla utan dom vandrar iväg och hoppar runt, samma sak med den där 3x wall clock låten...

Ajaha ja... då va man nöjd med prestandan i basen på 12kvm då... B)

Edit: överholka inget va detta nu, utan är min subjektiva upplevelser, och den som vill kolla får komma över och göra det ;)

Postad 16 March 2012 - 16:34

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jöta petter, vad har du skaffat dig för umpabumpa lådor egentligen? :blink:

Postad 16 March 2012 - 17:09

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Roliga sådanna ! ^_^

Postad 16 March 2012 - 17:12

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jo mina lådor låter rätt ynkliga i jämförelse, så något skoj har du allt hittat :)

Postad 16 March 2012 - 17:47

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Vet du ju inte... Tror dina står sig bra :) e ju olika rum.
Men mina går trevligt djupt och spelar tillräckligt högt :P

Klart att mer kräm vore ju inte kattpiss, man KAN INTE få för mycket kapacitet i basen, bara onödigt mycket ;)
Det jag har nu räcker för mig i detta och (kanske :P) i nästkommande boende :)

Postad 16 March 2012 - 19:39

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Hmmpz, palle och Brallan.

Hur ser det ut med färd upp, sovplattser m.m.

Jag har en mycket god vän med en liten men bra anläggning (bi21 och en Meridian stärkare :) ) som vill höra på ett fett Ino system, finns det möjlighet att få med honom upp tro ? :)
Plas i lyssningsrummet gårju att lösa, men allt annat, hur ser det ut ?

Fyfan vad god ölen är, gott och blandat !

Skål grabbar !!!
Och en Maredsous slinker ner :)

Redigerat av DVD-ai, 16 March 2012 - 19:40.

Postad 16 March 2012 - 21:07

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Vafan, har dom ino burkar i The Voice, studion där dom repar tyckte jag mig känna igen detta.

Postad 17 March 2012 - 01:28

Unregistered27d7f146
  • Unregistered27d7f146
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Hmmpz, palle och Brallan.

Hur ser det ut med färd upp, sovplattser m.m.

Jag har en mycket god vän med en liten men bra anläggning (bi21 och en Meridian stärkare :) ) som vill höra på ett fett Ino system, finns det möjlighet att få med honom upp tro ? :)
Plas i lyssningsrummet gårju att lösa, men allt annat, hur ser det ut ?

Fyfan vad god ölen är, gott och blandat !

Skål grabbar !!!
Och en Maredsous slinker ner :)

Sovplats går att ordna, är väl mer problem i lyssningsrummet, men vill folk trängas så är det inga problem:)

Sen är ju lite frågan hur det ser ut för vincent? vore gött att få ett svar så snabbt som möjligt, det finns några som är sugna på att åka om det finns plats:)

Postad 17 March 2012 - 10:51

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Så i6 och ett gäng 10" inobasar duger inte då? :D :P

Postad 17 March 2012 - 11:10

dac83
  • dac83
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0

Ute i trapphuset så skallrar det från hissen och man känner hur hela luftmassan är i vibrationer, ytterdörren på lägenheten flexar något och allting i halöva lägenheten är i gungning, HELT JÄVLA GALET ! :blink:
HAHA, sjukt kul!

Jag har aldrig fått mina väggar/dörrar att skaka någon gång! :mellow: skulle också vilja se krafterna någon gång! jäkla betong bunker att vara solid! :)

Det ända man kan ställa till med är att öppna dörrarna och märka hur resten av alla andra rum står och skramlar!

Postad 17 March 2012 - 11:28

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Ujjjujuj.... Bakis man e då... fy fan... :unsure:
blev vist några öl för mycket igår...

Jag har aldrig fått mina väggar/dörrar att skaka någon gång! :mellow: skulle också vilja se krafterna någon gång! jäkla betong bunker att vara solid! :)

Det ända man kan ställa till med är att öppna dörrarna och märka hur resten av alla andra rum står och skramlar!

Hehe... ;)
Ja en betongbunker ger ju fördelen av isolation ! men man får inte uppleva "visuellt ljud"... :P

Så i6 och ett gäng 10" inobasar duger inte då? :D :P

Jo, men nyfikenhet är en stark kraft ;)

Redigerat av DVD-ai, 17 March 2012 - 12:05.

Postad 17 March 2012 - 13:32

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Såg War Horse igår, maken till bas har jag aldrig upplevt.
Bor i ett 1/5 planshus och kände basen i hela huset.
Extremt!!!

Postad 17 March 2012 - 14:54

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Ha ha måste bara bjuda på lite Growl med teckentolk. Outstanding :) http://www.youtube.c...h?v=D7tdiHNwn-w

Postad 17 March 2012 - 16:13

Unregistered1574
  • Unregistered1574
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
bara jag som tycker dead by april är lite mesiga? :)
Förövrigt tror jag aldrig att den där tecken tolken har fått arbeta så pass mycket xD

Postad 17 March 2012 - 16:22

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0
Jag tyckte att det var svinkul !! :lol: :lol: :lol:

Postad 17 March 2012 - 16:52

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Ha ha måste bara bjuda på lite Growl med teckentolk. Outstanding :)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fantastiskt roligt! :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.