Uppdaterade min box idag vid 17-tiden, det var inga problem.
Gick in via instÀllningar och sedan felsökningen, dÄ hittade den att det var fel version, och uppdaterade till nya, inga problem dÄ heller.
Varit ivĂ€g en stund, kommer hem, dĂ„ rullar en grĂ„ textremsa i överkant (VĂLDIGT LĂ
NGSAMT) att jag skall starta om för att fÄ de regionala nyheterna. Gör inte det först.
GÄr in i felsökningsverktyget igen, dÄ sÀger den att det Àr fel pÄ min internetanslutning (alla 3 punkterna) men bÄde dator och internetradion i sovrummet fungerar *ler*
Startar dÄ trots allt om boxen, sedan kommer jag inte in igen, det blir bara vitskÀrm som jag lÀst flera fÄtt, men kommer ej vidare..
Provat att starta om modemet med utan bÀttre resultat.
Konstigt att trots man har uppdaterat som kom den dÀr textremsan upp?? SÄ skall det vÀl inte fungera om man redan har den senaste versionen? Detta gjorde att jag rÄkade ut för samma problem som alla andra ju...
>Typiskt....
Ps. Ăndra tillbaka OK funktionen sĂ„ man fĂ„r upp kanalguiden, som andra skrivit, borde kunna koppla playknappen till att starta frĂ„n början eller sĂ„.
Sedan sÄ undrar Àven jag varför playfunktionen ej fungerar pÄ HD-kanalerna, Àven att lÀnkningen Àr till SD-material, men ÀndÄ... Àndra upp detta ocksÄ... SkÀrpning