Uppdaterade min box idag vid 17-tiden, det var inga problem.
Gick in via inställningar och sedan felsökningen, då hittade den att det var fel version, och uppdaterade till nya, inga problem då heller.
Varit iväg en stund, kommer hem, då rullar en grå textremsa i överkant (VÄLDIGT LÅNGSAMT) att jag skall starta om för att få de regionala nyheterna. Gör inte det först.
Går in i felsökningsverktyget igen, då säger den att det är fel på min internetanslutning (alla 3 punkterna) men både dator och internetradion i sovrummet fungerar *ler*
Startar då trots allt om boxen, sedan kommer jag inte in igen, det blir bara vitskärm som jag läst flera fått, men kommer ej vidare..
Provat att starta om modemet med utan bättre resultat.
Konstigt att trots man har uppdaterat som kom den där textremsan upp?? Så skall det väl inte fungera om man redan har den senaste versionen? Detta gjorde att jag råkade ut för samma problem som alla andra ju...
>Typiskt....
Ps. Ändra tillbaka OK funktionen så man får upp kanalguiden, som andra skrivit, borde kunna koppla playknappen till att starta från början eller så.
Sedan så undrar även jag varför playfunktionen ej fungerar på HD-kanalerna, även att länkningen är till SD-material, men ändå... ändra upp detta också... Skärpning