Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears of War: Judgment

296 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Gears of War: Judgment (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 5 4,67 (2) 229:-

#101

Postad 24 mars 2013 - 01:42

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Kunde inte lira så länge idag! Tar det imorgon istället ;)

#102

Postad 24 mars 2013 - 02:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Vi vinner ju precis hela tiden :) . Kollade min TDM-statistik. 75 matcher, 61 vinster. Det är rätt bra med tanke på att man ibland kommer med spelare som det helt enkelt inte går att vinna med, som i vår sista match där Bunker... 2 mot 5. Det var 2 mot 2 i början och sedan fylldes det på med spelare = alla till andra laget. Helt otrolig matchmaking egentligen. Ändå vann vi nästan :wacko:

I en match såg jag att jag hade 14-0 med typ 7 kills kvar OCH Boomshot. Sprang runt som en galning för att hitta någon av motståndarna men hittade fan ingen. Mitt lag bara dödade och dödade. Sedan såg jag en precis i slutet men någon annan tog honom innan mig =/. Var ju ute efter 15-0-medaljen, men den fick jag tydligen på annat håll ändå. 25-0 känns lite svårare =P.

Ibland känns det som att man spelar mot dumma bottar alltså. De rushar ju en nästan hela tiden med Gnasher. Nästan alla kör Gnasher. De försöker rusha fram och köra en one-two, dvs stunna genom melee och sedan skjuta med Gnasher för en enkel kill som i videon tidigare. Alla tror att det är optimalt. Men man behöver ju bara skjuta dem när de springer mot en och om de hinner fram innan man dödar dem så slår man själv till dem. Det är löjligt vad folk rushar och är offensiva jämfört med Gears 3, men visst, gratiskills för mig :). Tycker det är roligare att spelet inte blir lika statiskt som det ibland kunde bli i trean.

Hoppas inte de patchar bort one-two dock (många som grinar över hur det förstör MP), är hur kul som helst att döda dem på det sätt de själva tror att de kan exploatera :D . De måste känna sig bra snopna.

#103

Postad 24 mars 2013 - 14:43

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Ja det var kul och vi dominerade i stort sett varenda match. Det blir rätt enkelt när vi håller ihop och det andra laget rushar med gnasher.
Saknar Locust vs Cog och även DBNO. Det är de två ingredienserna som kännetecknar hela spelserien. Jag tror det kommer en patch rätt snart som nerfar two-piece.

@Zoiler: Vi vann den sista matchen när det bara var du o jag mot ett fullt lag.
Ser fram emot fler matcher ihop.

#104

Postad 24 mars 2013 - 14:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

@Zoiler: Vi vann den sista matchen när det bara var du o jag mot ett fullt lag.
Ser fram emot fler matcher ihop.

Fick för mig att vi losade med 44-50? Tror vi gjorde det. Vi kan ju inte ha vunnit, våra tre datorkompisar fick typ -25 tillsammans.

#105

Postad 25 mars 2013 - 00:08

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Det jag vill se är
Humans vs Locust
Fler banor från de gamla Gears ( lär ju komma)
Fler characters ( lär ju komma också)
Respawn tid


Det jag gillar är
Endast ett main vapen att böja med
Hur smidigt man springer fram och hoppar upp med A


#106

Postad 25 mars 2013 - 01:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Tycker det är grymt kul, gillar många av de nya grejerna trots allt. Trodde aldrig jag skulle gilla att man bara har ett vapen men varför inte, det gör det lättare att få mer kills eftersom alla kör gnasher + att man kan luras genom att de aldrig vet vad man har som andravapen. Och att de tog bort granater på väggar är förståeligt med de här banorna och att alla spawnas med granater. Hade blivit ospelbart och långsamt om folk satte fast överallt.

Det jag vill se mest av allt är symmetriska banor. Som det är nu blir det megaorättvist för det ena laget på vissa banor. Library t.ex. där det ena laget får i stort sett alla vapen (boomshot, fire grenades, breechshot, digger, one shot) - det andra får longshot och vulcan. Fair trade? Njaaaa.

Då var det häftigare i Gears 3 där banorna var symmetriska och man kämpade för att komma först till bästa vapnet och hålla positionen. Så, gärna fler gamla banor men om de ska köra nya så gör för fasen banorna symmetriska.

Sen hade det vart trevligt om de skippade först till 50 och körde som förut så att det kan bli dueller på slutet. Kommer ju ett nytt läge som heter Execution som jag tror ska ha det + DBNO. Men är inte säker.

Ska bli mycket intressant att se vad för DLC som kommer och hur de kommer patcha diverse saker. One-two behöver inte alls patchas, det är bara kul med en så kraftfull melee-attack. Det är som att ha en shotgun i närstrid :D

#107

Postad 25 mars 2013 - 14:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Informativ flm om gnashern. Kanske folk slutar lipa. Lite kul dock hur han utgår från att alla använder gnashern, high risk high reward weapon cause if you go close you can be gibbed as well. Men det är ju så det är, även om den inte är bäst =P.

http://www.youtube.com/watch?v=DYrxOwXPsCg


Edit: Btw, i förrgår var vi med om en host quit. Jag trodde vi spelade på dedikerade servrar =/? Är det bara VIP users som får det tror ni, som i trean? Det tog ju ett tag innan det blev så där.

Edit2: Mausoleum är en av sex banor som finns på skivan så snart har vi många fler banor :)

http://s8.postimg.or...issing_maps.png

Redigerat av Zoiler, 25 mars 2013 - 15:54.


#108

Postad 25 mars 2013 - 19:06

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Mausoleum är en av de bättre banorna från ettan. Hoppas dom släpper fler gamla banor.
Tyvärr blir det inte mycket spelande för min del under denna veckan. Klockjäveln ringer vid 05:00!

#109

Postad 25 mars 2013 - 21:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Du får spela på helgen helt enkelt :)

#110

Postad 29 mars 2013 - 11:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
En ny karta idag + Execution.

http://forums.epicga...tle-Update-Info

Kommer folk spela något idag?

#111

Postad 29 mars 2013 - 11:59

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Japp, framåt 22-snåret loggar jag in.

#112

Postad 29 mars 2013 - 13:24

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

En ny karta idag + Execution.

http://forums.epicga...tle-Update-Info

Kommer folk spela något idag?


Jadå ska nog hitta in ikväll!

Är det en download eller ligger det redan på skivan? och när släpps de nya banorna (tid)?

#113

Postad 29 mars 2013 - 14:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Är det en download eller ligger det redan på skivan? och när släpps de nya banorna (tid)?

Tror man får ladda ner på marketplace. Tror det är släppt redan.

#114

Postad 29 mars 2013 - 14:37

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Tror man får ladda ner på marketplace. Tror det är släppt redan.


Okok!

Ska ta och logga in en runda efter jobb.
Har bara två characters kvar att låsa upp, så hoppas de släpper några nya! :)

#115

Postad 29 mars 2013 - 19:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Ok då var Haven DLC Pack nedladdat, 50 MB.

#116

Postad 29 mars 2013 - 19:44

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag spelar nog ikväll. Är jäkligt sugen.
Kul med ny bana

#117

Postad 30 mars 2013 - 00:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Execution var ju rätt kul, hade inte Jedi stuckit inför sista så hade vi nog vart obesegrade =P. Än så länge har vi inte kört fem spelare från MHB dock.

Men jag föredrar nog ändå TDM, men Exec. är ett kul alternativ. TDM är snabbare, execution, där är folk mer försiktiga så tempot går ner.

Nåja, man kan inte klaga på att det går dåligt för oss iaf =)

#118

Postad 30 mars 2013 - 03:32

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Execution var ju rätt kul, hade inte Jedi stuckit inför sista så hade vi nog vart obesegrade =P. Än så länge har vi inte kört fem spelare från MHB dock.

Men jag föredrar nog ändå TDM, men Exec. är ett kul alternativ. TDM är snabbare, execution, där är folk mer försiktiga så tempot går ner.

Nåja, man kan inte klaga på att det går dåligt för oss iaf =)


Jag bara retade mig på att det laggade för mig ikväll riktigt jobbigt! :/

#119

Postad 30 mars 2013 - 09:25

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Ja båda spelsätten är roliga. Det är bra att det finns variation. Vi borde köra domination också.

#120

Postad 30 mars 2013 - 12:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Eller grenadation som det också heter ;)

#121

Postad 31 mars 2013 - 12:44

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 787 inlägg
  • 0
Dom har alltså återinfört two-piece? Fy fan, det förstörde ju ettan totalt :(

Vet inte om jag ens ser fram emot detta spelet alls längre när jag hör att det är så olikt 3:an som var överlägset bäst hittills.

#122

Postad 31 mars 2013 - 13:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Tja du får väl testa, vi tycker det är kul :)

Two-piece är bara till min fördel så jag kan inte klaga. Enda gången jag blivit two-piecad är bakifrån när jag slagits mot andra och då skulle jag ändå inte varit medveten om deras attack och därmed dött. Men använder man gnasher så får man kanske problem.

#123

Postad 31 mars 2013 - 15:41

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag var också misstänksam mot alla förändringar men jag tror faktiskt att Judgment är bästa Gears hittills. Nu var det visserligen länge sedan jag spelade Gears 3 så jag har inte gjort någon noggrann jämförelse men jag har skitkul med Judgment och jag längtar inte tillbaka till dom gamla spelen.

Har snart spelat klart singleplayer också och jag tycker det är roligare och bättre fart än i de gamla spelen så även där gillar jag Judgment.

Enda grejen jag stör mig lite på är alla granater. Man spanar med en granat och ammolådor som det finns gott om ger dig en extra granat så vissa matcher är det lite väl mycket granatspammning.

#124

Postad 31 mars 2013 - 16:54

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Vill verkligen gilla Judgment men jag tröttnar snabbt. Känns inte som Gears längre utan mer som COD.


#125

Postad 31 mars 2013 - 17:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Enda grejen jag stör mig lite på är alla granater. Man spanar med en granat och ammolådor som det finns gott om ger dig en extra granat så vissa matcher är det lite väl mycket granatspammning.


Man kan förstås klaga på innehållet också men det kommer ju med tiden. Största klagomålet är som sagt att banorna är assymetriska och därmed ger en fördel till vissa vad gäller specialvapnen och även att det kan finnas t.ex. två personer som har Boomshot samtidigt.

Btw, jag kunde prestiga. Ni har sett alla de som har stjärnor som vi mött? Det är antagligen spelare som prestigat. Vi mötte ju ett fullt lag med såna och vann ändå trots att flera nästan avar 2x prestige. Men så spelar det ingen jätteroll hur mycket man spelat eftersom man tar med sig från tidigare Gears.

Men jag tycker ändå att Gears 3 är bättre än så länge. Dock en hel del bra förändringar.

Spela ikväll igen?

Känns inte som Gears längre utan mer som COD.

Så tycker jag inte. CoD är fullt av småbarn som scopar dig med snipern och campar. Det här är helt tvärtemot, ingen som campar vilket leder till ett högre tempo.

#126

Postad 31 mars 2013 - 17:07

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag tänkte nog spela ikväll.

#127

Postad 31 mars 2013 - 17:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Gött, jag kommer in runt 21.

#128

Postad 31 mars 2013 - 17:23

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Tittar in vid 22.
Kan vi få ihop ett fullt lag?

#129

Postad 31 mars 2013 - 17:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
LC är i Thailand och Palter is nowhere to be seen så det kan bli svårt.

Edit: 21.30 eller nåt kanske.


Edit: Men va faen, min trådlösa 360-handkontroll är inte helt stabil. En gång igår och en gång idag som den stängde av sig. Inte att batterierna är slut, den funkar sedan utan att jag byter. Knäppt.

Synd vi aldrig får fullt lag :mellow: . Det är ju bara så mycket två personer kan göra, eller hur Sejlax? (6 av 7 Domination wins).

Redigerat av Zoiler, 31 mars 2013 - 22:59.


#130

Postad 04 april 2013 - 14:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

"In the first week of release, approx. 80% of all kills in MP were from the Gnasher. (Were you one of the people who claimed this was going to be a Rifle only game? Eat your words! :P) I would love to hear your thoughts as to whether this is because the Gnasher is the preferred weapon (not a problem) or if the Gnasher is the only way to play because balance is off (a problem). Obviously, the true answer lies somewhere in the middle, but we should still look at it."


Haha, sa ju det. Alla använder Gnasher. Hoppas de tror det beror på att den är OP och förbättrar de andra vapnen nu då :D . Eller iofs, hoppas inte det, då kanske folk börjar använda retron.

Förresten, Gearskväll imorgon som vanligt?

Edit: Oj, det har tydligen kommit en patch som uppdaterar saker och ting.

http://forums.epicga...t-are-we-doing-


Shortened lifespan of Stim grenades in standard MP. Overrun/Survival unchanged.
- Value of XP in all prize boxes increased.

- Lancer buffed (about a 15% increase).

Shortened the melee stun significantly, and added a very, very short delay after melee swing with the Gnasher. Note that Sawed Off now inherits from the Gnasher, so this change will affect both. Melee was getting more kills than all other weapons in the game combined, excluding the Gnasher.

- Retro and HB both given a very, very, small buff (1 bullet fewer to kill with Retro, and a fraction of a bullet less (math is fun!) for the HB) to help them hang with the new and improved (?) Lancer.


Ok, de har alltså buffat retron och nerfat melee för de som använder gnasher. Sucks to be gnasheranvändare =P.



Edit2: Ok, inget med Judgment att göra men jag hittade det här techdemot på UE3. Kolla mot slutet runt 3 minuter så ser ni någonting som de hade med i spelet men tog bort. Hade ingen aning om det.

http://www.youtube.c...h?v=-m4pe6UAS2M

Fy fan att de inte hade kvar det =/.

Redigerat av Zoiler, 04 april 2013 - 15:36.


#131

Postad 05 april 2013 - 03:51

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 787 inlägg
  • 0
Fan vad jag är i valet o kvalet ang detta spelet. Gamla gears-rävar som påstår att jag kommer flippa av det här spelet. Kommer iaf hem från Thailand imorgon så tiden får utvisa om man svänger förbi webhallen på väg hem...

Kändes iaf lite bättre att läsa om two piece-fixen.

#132

Postad 05 april 2013 - 08:26

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Tror jag trillar in en runda ikväll!

Spelat klart Sp nu! Helt ok spel, ingen höjdare direkt!

#133

Postad 05 april 2013 - 11:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Fan vad jag är i valet o kvalet ang detta spelet. Gamla gears-rävar som påstår att jag kommer flippa av det här spelet. Kommer iaf hem från Thailand imorgon så tiden får utvisa om man svänger förbi webhallen på väg hem...

Kändes iaf lite bättre att läsa om two piece-fixen.

Varför menar de att du kommer flippa?

#134

Postad 05 april 2013 - 21:24

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Är också klar med första rundan single player. Tyckte det var helt okej. Perfekt längd.

Angående multiplayer så tycker jag faktiskt inte att det är så stor skillnad mot de andra spelen. Jag tycker absolut att det känns som Gears. Och kul är det!

#135

Postad 05 april 2013 - 23:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Riktigt kul! Speciellt när det funkar!

#136

Postad 06 april 2013 - 01:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 787 inlägg
  • 0

Varför menar de att du kommer flippa?


Antagligen för att alla förändringar inte är till det bättre. Men men det återstår väl att se. Vill nog bilda min egna uppfattning än att lyssna för mycket på andra.

#137

Postad 06 april 2013 - 14:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Tänkte mer specifikt vad de inte gillade.

Igår var det ospelbart för mig, loggades ur spelet hela tiden. Jag och Sejlax kunde chatta över Xbox Live men det stod att vi båda två inte ens var online. Hoppas verkligen buggen i verkligheten har fixats till ikväll :angry:

#138

Postad 07 april 2013 - 12:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Igår funkade det perfekt igen. Förstår inte vad som hände i förrgår.

31 kills i en runda på domination. Undrar om jag inte gillar det mer än TDM, alla springer ju rakt mot en med shotgun och dör.

#139

Postad 07 april 2013 - 17:22

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Spelade 3:an igår och det slår Judgment på fingrarna alla dagar i veckan.
Nu blir det till att spela klart kampanjen sedan hamnar Judgment i lådan.

#140

Postad 08 april 2013 - 04:43

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 787 inlägg
  • 0

Tänkte mer specifikt vad de inte gillade.


Det som klagades på var att det inte kändes som något lagspel längre, fanns inget warzone och execution (vilket iofs finns nu va? iaf execution såg jag) att alla startade med en granat och att det fanns så mycket vapen runt om banorna.

Kan hålla med om att det inte känns lika mycket teamwork som innan då banorna lite tagit bort den delen p.g.a spawnpunkter och uppbyggnad. Vissa grejer är dock roligt, som att man kan hoppa ner från höjder vilket ökar tempot osv.

Min jetlaggade skalle pallade inte mer lir i lördagsnatt btw..somnade på soffan...

#141

Postad 08 april 2013 - 11:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Min jetlaggade skalle pallade inte mer lir i lördagsnatt btw..somnade på soffan...

Lugnt, jag tänkte bara köra någon timme snabbt och sen dra så när du skulle göra käk kunde jag inte vänta ändå, vi får ta det någon annan gång :)

Spelade 3:an igår och det slår Judgment på fingrarna alla dagar i veckan.

Jo det är antagligen bättre främst pga banorna, men jag gillar tempot i Judgment. Alla är så rushgalna att man får massor av kills =D

#142

Postad 10 april 2013 - 11:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 787 inlägg
  • 0

Jo det är antagligen bättre främst pga banorna, men jag gillar tempot i Judgment. Alla är så rushgalna att man får massor av kills =D


Detta spelet växer på en ganska snabbt, stör mig inte alls på banorna längre och precis som du säger är många väldigt rush-benägna. Domination är dock fruktanvärt dåligt då man mest springer runt, runt i en ring runt banan.

Overrun kan också vara rätt kul om man inte får spela med klåpare. Älskar att skapa kaos med wretch hehe...

Provade lite fulspel med stim-granat + gnasher, galet effektivt då man nästan är odödlig under en stund.

#143

Postad 10 april 2013 - 11:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Och då har de ändå nerfat stimgranaten lite sista patchen. När man möter såna får man ju vänta/fly eller slänga en granat.

Domination är ganska bra, jag springer inte runt hela tiden utan försöker hålla en position åt mitt lag. Ju fler jag dödar desto mer tid får de andra att ta över de andra grejerna. Men om man vinner eller inte beror nästan ännu mer på vilka man spelar med än i TDM. Gillar framförallt att försöka hålla containern på Street.

#144

Postad 11 april 2013 - 23:52

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Jag har (som Zoiler märkte förra helgen) också skaffat mig Judgment! :)

Kört igenom kampanjlägena och är faktiskt hyfsat nöjd (hade inga förväntningar att varken krossa eller uppfylla).

Har även testat lite multiplayer och då främst TDM och det där Locust vs Cog-läget där man ska skydda resp. attackera baser. Gillar det verkligen :)


Men någon kanske är sugen på att köra lite annat i MP? Eller köra lite survival eller vad det heter? (typ samma som Horde?)

#145

Postad 12 april 2013 - 00:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0

Men någon kanske är sugen på att köra lite annat i MP? Eller köra lite survival eller vad det heter? (typ samma som Horde?)

Jag kör mest TDM och Domination (hålla baser). Jag tycker nästan Domination är roligast, eftersom det blir mycket mer fart i spelet. I TDM är folk mer avvaktande och det är längre mellan striderna. Men TDM är också skoj. Så om du vill köra det imorgon så brukar jag hoppa in runt 23 eller lite tidigare. Det skulle vara kul att kunna få ihop ett fullt lag från MHB. Rekordet hittills är bara 4.

Survival är som OverRun (locust vs Cog-läget) fast mot AI:n så då är väl OverRun bättre. Men jag tycker OverRun blir lite enformigt eftersom man bara kör med samma vapen hela tiden jämfört med TDM/Domination.

Sen finns ju Execution också där man bara har ett liv var och kör bäst av fem. Också kul om man är många som spelar.

Måste säga att spelarantalet sjunker mer och mer. Man hittar ju matcher men det är bara runt 1000 som spelar TDM/Domination med DLC och då uppstår ibland situationer som idag där det blev 3 mot 5 ibland eller bara botar till slut. De har ju splittat den redan skrala användarbasen över typ 10 lägen så det blir mycket färre som spelar än det skulle göra.

#146

Postad 12 april 2013 - 05:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 787 inlägg
  • 0
Ja dom borde ju helt klart göra nåt för att packa ihop folk lite mer. Vad var det igår liksom? Host dessutom :( plus att jag hade nån slags granatmagnet på mig haha!

#147

Postad 12 april 2013 - 11:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 010 inlägg
  • 0
Har aldrig spelat så dåligt som när jag spelade med er igår haha =P

Visserligen fick vi inte de bästa lagen direkt men njae. Man blir påverkad av att spela Domination och tror att alla ska rusha även i TDM.

#148

Postad 12 april 2013 - 16:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 787 inlägg
  • 0

Har aldrig spelat så dåligt som när jag spelade med er igår haha =P

Visserligen fick vi inte de bästa lagen direkt men njae. Man blir påverkad av att spela Domination och tror att alla ska rusha även i TDM.


Haha du var väl i ganska gott sällskap isåfall :D sämsta omgångarna sen första gången jag testade spelet helt klart.
Även om vi 3 spelade dåligt kom vi ju ändå i stort sett först i vårt lag hela tiden ändå så det säger väl det mesta.
Och helt ärligt så tror jag det inte gjorde saken bättre att det var host igår, är inte lätt att vinna vissa matcher när man måste skjuta 3ggr så mycket som motståndaren.

#149

Postad 12 april 2013 - 20:13

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Jag missade helt din invite igår! Får ge det lite mer speltid så ska det nog växa på mig!
Kommer kanske in efter Star Wars ikväll ;)

#150

Postad 12 april 2013 - 20:31

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag ska spela nu. Hoppa in!
Kunde ge mig fan på att du skulle se Star Wars, Jedihunter. ;)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-06-17 11:52:05
  • Ny fåtölj
    Kurben
    2024-06-17 11:48:52
  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.