Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Spela spelet-utmaningen

156 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 17 juli 2015 - 00:38

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Vågar man fråga hur det har gått sen maj?  :)

Jag har klarat av två spel

SSX
Battlefield Bad Company 2
 
Håller på att gnetar med God of War på PS3 och Borderlands på PC. Det senare går trögt. Andra gången jag försöker spela igenom spelet och kommit lika långt. Förra gången var det på Xbox 360 och jag skylde på kontrollen. Nu tror jag bara att spelet helt enkelt inte passar mig. Det är inte min kopp av te helt enkelt. Skall ge det några timmar till innan jag bokar av det. 
 
Sedan vi ju uppdatera listan lite:
Xbox 360
Assassins Creed Brotherhood
Assassins Creed Revelations
Homefront

PS4
God of War 3 (plockar jag bort titeln på PS3)

PC
Napoleon: Total War

 

Målet är väl att långsamt köpa mindre och mindre antal spel. Mest för att jag vill hinna spela det jag köper. 



#102

Postad 17 juli 2015 - 02:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

I huvudinlägget står att vi ska peppa varandra att faktiskt spela spelen som vi har köpt, men de som har stora backloggs här spelar ju bara det de själva vill ändå (för det har ju gått bra hittills) och struntar i/ignorerar tipsen eller försöken till hjälp/pepp som erbjuds här. Finns flera som skrivit tips som struntats i, vad är då poängen...? Trodde tanken var att ändra beteende, inte bara skriva att man vill ändra beteende.

 

I nuläget är det bara en uppdaterad lista över vilka spel ni har, tror det finns en sån uråldrig tråd redan på forumet t o m, kanske kan skriva i den istället? De som inte är ute efter trådsyftet enl. huvudinlägget, att försöka spela av sina spel de har köpt, behöver ju inte skriva här så vi kan sortera bort de som inte är seriösa och försöka få lite struktur här.

 

 

 

 

Själv börjar det likna minihoarding för mig med gratisspelen på PS+ som jag har samlat på mig i några månader. Spelade dem i början men sedan kom det en del recensionsspel så jag har lite att ta igen och nu är det ett tag kvar tills spelrecensionerna börjar igen.

 

 

Jag tar gärna hjälp av andra så att tråden fyller något syfte och det skulle då fungera så här. Ni ger mig ett spel jag ska spela ut (eller tills jag själv känner att jag är klar med det) per vecka och jag gör samma sak för er. Efteråt skriver vi en liten snutt om spelen vi spelade och sedan börjar det om. Kanske höjer vi till två spel/vecka eller fler om det går bra, men ett förslag till att börja med.

 

Detta är spelen som tar plats på min HDD för tillfället (förutom Ground Zeroes och Rocket League (som jag redan spelar)). Förslag mottages så jag kommer igång.

 

Edit: Listan blev konstig men ni ser ju =P

 

 

31 CounterSpy (cross-buy) 4 March 2015 8 April 2015 [64] 32 Oddworld: New 'n' Tasty! 4 March 2015 8 April 2015 [64] 33 OlliOlli2: Welcome to Olliwood (cross-buy) 4 March 2015 8 April 2015 [64] 34 Valiant Hearts: The Great War 4 March 2015 8 April 2015 [64] 35 Aaru's Awakening (cross-buy) 8 April 2015 6 May 2015 [65] 36 Never Alone 8 April 2015 6 May 2015 [65] 37 Tower of Guns (cross-buy) 8 April 2015 6 May 2015 [65] 38 Ether One 6 May 2015 3 June 2015 [66] 39 Guacamelee! Super Turbo Championship Edition 6 May 2015 3 June 2015 [66] 40 The Unfinished Swan (cross-buy) 6 May 2015 3 June 2015 [66] 41 Race the Sun (cross-buy) 6 May 2015 3 June 2015 [66] 42 Hohokum (cross-buy) 6 May 2015 3 June 2015 [66]44 Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition 3 June 2015 7 July 2015 [67] 45 Super Exploding Zoo (cross-buy) 3 June 2015 7 July 2015 [67] 46 Futuridium EP Deluxe (cross-buy) 3 June 2015 7 July 2015 [67] 47 Mousecraft (cross-buy) 7 July 2015 4 August 2015 [68] 48 Entwined (cross-buy) 7 July 2015 4 August 2015 [68] 50 Styx: Master of Shadows 7 July 2015 4 August 2015 [68]


Redigerat av Zoiler, 20 juli 2015 - 19:26.


#103

Postad 17 juli 2015 - 05:27

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Föreslår transistor av den listan. 6h och väldigt bra.

#104

Postad 17 juli 2015 - 11:51

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Jag tänker ta Zoilers råd från första sidan och välja ut 2-3 spel varje månad att försöka spela igen. Minst ett på PC bör det vara. 

 

Förslag på vad jag skall spela när semestern är slut i augusti? 

 

Nu i juli är planen att spela igenom God of War 1-3



#105

Postad 17 juli 2015 - 11:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Föreslår transistor av den listan. 6h och väldigt bra.

Okej då kör jag på det. Men det krävs en motprestation  ;)  Vad har du för lista?



#106

Postad 17 juli 2015 - 19:37

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

oj då, ok. Jag tänkte köra Life is Strange först men räknar med att det inte ska ta så lång tid så denna lista är över vilket spel jag bör spela efter det. 

 

·      Assassins Creed: Black Flag

·      Uncharted 2

·      Wolfenstein – The new Order

·      Infamous: First Light

·      Donkey Kong Country: Tropical Freeze

·      Max Payne 3

·      South Park: The stick of Truth

·      Dark Soul I

·      Dust: An Elysian Tail

·      Dishonored

·      Kingdoms of Amalur

·      Fallout

 

·      The incredible adventures of Van Helsing

 

Alla bra spel som jag har på min att spela lista...



#107

Postad 17 juli 2015 - 20:18

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Föreslår transistor av den listan. 6h och väldigt bra.

Dito! Ett trevligt spel.

Haha, hade nog glömt syftet med tråden. Om nån vill så får man gärna komma med förslag för mig också. Långsiktiga mål jag har är just nu Witcher 2 + 3, men om nån har nåt förslag på ett kompletterande spel som är lite mera lättsmält i min lista på förra sidan, så skulle jag ju kunna försöka köra det parallellt.

#108

Postad 17 juli 2015 - 20:50

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Haha, hade nog glömt syftet med tråden. Om nån vill så får man gärna komma med förslag för mig också. Långsiktiga mål jag har är just nu Witcher 2 + 3, men om nån har nåt förslag på ett kompletterande spel som är lite mera lättsmält i min lista på förra sidan, så skulle jag ju kunna försöka köra det parallellt.


Skulle vilja säga divinity original sin som är om inte mitt goty 2014 så väldigt nära. Fast de kommer komma ut med en förbättrad version snart så det är bäst att vänta. Sedan är det ett spel som tar 70h+ att spela. Vill även säga wasteland 2 men de ska komma ut med en stor patch snart så vänta på det.

Det enda spelet jag har spelat av de du nämner är Batman Arkham City som trots att jag gav det 6/10 i betyg ändå kan rekommendera.

#109

Postad 17 juli 2015 - 23:00

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

oj då, ok. Jag tänkte köra Life is Strange först men räknar med att det inte ska ta så lång tid så denna lista är över vilket spel jag bör spela efter det. 

 

·      Assassins Creed: Black Flag

·      Uncharted 2

·      Wolfenstein – The new Order

·      Infamous: First Light

·      Donkey Kong Country: Tropical Freeze

·      Max Payne 3

·      South Park: The stick of Truth

·      Dark Soul I

·      Dust: An Elysian Tail

·      Dishonored

·      Kingdoms of Amalur

·      Fallout

 

·      The incredible adventures of Van Helsing

 

Alla bra spel som jag har på min att spela lista...

Har bara spelat fyra av spelen på din lista: Wolfenstein, Dishonored, Dust och Fallout (1?). Bra spel, allihopa. Dust är väl det kortaste iaf om du vill avancera i listan. Varför inte börja med det? :)

 

Skulle vilja säga divinity original sin som är om inte mitt goty 2014 så väldigt nära. Fast de kommer komma ut med en förbättrad version snart så det är bäst att vänta. Sedan är det ett spel som tar 70h+ att spela. Vill även säga wasteland 2 men de ska komma ut med en stor patch snart så vänta på det.

Det enda spelet jag har spelat av de du nämner är Batman Arkham City som trots att jag gav det 6/10 i betyg ändå kan rekommendera.

Tack för input. Jag inser att jag nog inte bör försöka ge mig på ett för långt och tungt spel till, när jag sitter med W2, samt sen W3. Så Divinity måste vänta. Möjligen att jag skulle kunna köra lite Batman. Jag började på det för ett par år sen, men tröttnade på det av nån anledning. Men kom bara ca 3-5 timmar in. Oklart varför jag tröttnade, för jag gillade ettan skarpt. Borde nog ge det en ny chans.



#110

Postad 17 juli 2015 - 23:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

oj då, ok. Jag tänkte köra Life is Strange först men räknar med att det inte ska ta så lång tid så denna lista är över vilket spel jag bör spela efter det. 

 

·      Assassins Creed: Black Flag

·      Uncharted 2

·      Wolfenstein – The new Order

·      Infamous: First Light

·      Donkey Kong Country: Tropical Freeze

·      Max Payne 3

·      South Park: The stick of Truth

·      Dark Soul I

·      Dust: An Elysian Tail

·      Dishonored

·      Kingdoms of Amalur

·      Fallout

 

·      The incredible adventures of Van Helsing

 

Alla bra spel som jag har på min att spela lista...

Mkay, mkay, inte farligt, trodde du hade många fler. Jag tar Transistor så tar du de första tre episoderna av Life is Strange.

 

Van Helsing tyckte jag var värdelöst dock.

 

Satsa på minirecensioner senast den 27:e  :) ?

 

 

Sedan veckan efter det så kan du ta Donkey Kong: Tropical Freeze så får du säga vad jag ska ta nästa vecka.



#111

Postad 18 juli 2015 - 00:39

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Bra spel, allihopa. Dust är väl det kortaste iaf om du vill avancera i listan. Varför inte börja med det? :)

Nä Max Payne 3 är kortare. Dust tog 25 timmar för mig och de kortaste angivna speltiderna jag sett är 12 timmar.

#112

Postad 18 juli 2015 - 01:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

First Light är kortast, det är bara ett DLC på ett par timmar.



#113

Postad 18 juli 2015 - 06:57

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

 

Sedan veckan efter det så kan du ta Donkey Kong: Tropical Freeze så får du säga vad jag ska ta nästa vecka.

 

Låter som en plan. Är faktiskt riktigt sugen på DKTP!



#114

Postad 18 juli 2015 - 13:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Ja det är ett grymt plattformsspel med mycket bra musik  :)



#115

Postad 20 juli 2015 - 19:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Föreslår transistor av den listan. 6h och väldigt bra.

 

Dito! Ett trevligt spel.

 

Känner mig klar med spelet nu, fick inte alls samma känsla tyvärr. Gav det en tre timmar och två bossar. Men jag tröttnade snabbt på de repetitiva striderna. Gillade inte stridsupplägget. Man går från en arenafight till nästa bara ju. Blandningen av realtid och pausad strategi kändes också konstig. Om man använder realtid så dör man av de flesta snabbare fiender eftersom det tar sån tid att skjuta de flesta av ens egna grejer. Om man pausar så måste man vänta tills man kan göra något igen och är då sårbar. Som att spelet räknar med att man ska ta skada och det handlar bara om att minimera den. Ändå var spelet inte jättesvårt upp till dess, men jag gillar responsiva stridssystem.

 

Tog också ett tag innan jag fattade det omständiga Functions-systemet och att man blir fråntagen en Function när man dör? Eh, då startar jag hellre om och försöker igen än att vänta två sparpunkter.

 

Sen storyn, de förklarar inget inledningsvis, och sedan ligger all bakgrundsinfo i textform, vilket inte är min favorit. Man går och slaktar robot efter robot utan att veta varför eller vem man är. Och svärdet som pratar hela tiden störde jag mig rätt mycket på. Tyckte inte ens miljöerna var särskilt intressanta. Det bästa i spelet var musiken.

 

Ska sägas att jag har kollat in spelet tidigare utan att ha tyckt att det har verkat intressant så det var inte oväntat, men man måste ju testa :)

 

Edit: The Spine var sista bossen jag klarade och sedan körde jag en bra bit in på Part 4 också. Finns bara till Part 5 och slutbossen så verkar vara iaf 60-70% av spelet.

 

 

 

Nåväl, någon annan som kan välja ut något ur min lista? Tinboy eller Jayreso kanske? Har en vecka på mig nu innan Palter ska välja nästa åt mig, räknar med att jag tar mig igenom de här indiespelen rätt snabbt =P

 

Edit: Ni behöver inte ha spelat något av spelen btw, det är bara för att någon annan ska välja åt mig så jag slipper ha beslutsångest :P


Redigerat av Zoiler, 20 juli 2015 - 19:29.


#116

Postad 20 juli 2015 - 20:57

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Jag väljer gärna ett åt dig från din lista Zoiler.
Oddworld: New N Tasty.
Du kanske har åldern inne och redan spelat originalet. Om inte, det är bra, charmigt, sköna karaktärer och lättsam plattformspusslande. Kör!

#117

Postad 20 juli 2015 - 21:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Jag väljer gärna ett åt dig från din lista Zoiler.
Oddworld: New N Tasty.
Du kanske har åldern inne och redan spelat originalet. Om inte, det är bra, charmigt, sköna karaktärer och lättsam plattformspusslande. Kör!

Gärna, har du en egen backlogglista så jag kan välja ett spel du ska spela? Det är så "leken" fungerar i den här tråden, peppa varandra att spela ospelade spel :)


Redigerat av Zoiler, 20 juli 2015 - 21:24.


#118

Postad 21 juli 2015 - 11:55

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Aha det är så det fungerar alltså.
Då får du nog hugga någon annan dessvärre.
Jag köper aldrig på mig en massa spel eller sådana spel jag bara är lite sugen på.
Jag har inte så mycket tid längre så jag planerar mina köp och sen är det full fokus på det spelet när timmarna räcker till.

#119

Postad 21 juli 2015 - 18:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Aha det är så det fungerar alltså.

Det är som hockeykort, gotta trade em all ;)

 

Har du inte PS+, laddar du inte ner gratisspelen? Man kan hitta guldkorn man inte visste om.

 

Någon annan då? Ledsen att jag bara har PS+-spel som inte tar lång tid medan ni har långa spel :(



#120

Postad 11 augusti 2015 - 19:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Spelade precis klart Super Mario Brothers på NES, tog väl en halvimma =P. Tänk hur mycket snabbare det gick att klara spelen förr i tiden, nu tar allt 100 timmar =/



#121

Postad 11 augusti 2015 - 21:15

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Såg en Operation Wolf playthrough. Jag tror den tog 15 minuter :)



#122

Postad 12 augusti 2015 - 10:49

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Rekordet ligger väl på en 5-7 min så inte långt bort ;)

#123

Postad 15 augusti 2015 - 08:18

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Har nu spelat mig fram till mitten av tredje ön i DKC tropical freeze. Det här spelet är inte endast nöje, det är riktigt svårt! Då har jag inte ens kommit till den svåraste delen. Vid någon bana i andra världen och bossen höll gamepaden på att fara iväg.

En del ligger nog i att kontrollerna inte riktigt sitter helt ännu.

Redigerat av Palter, 16 augusti 2015 - 08:24.


#124

Postad 15 augusti 2015 - 15:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Ja det är ingen dans på rosor direkt. Men du har mycket "skoj" framför dig :)



#125

Postad 16 augusti 2015 - 08:32

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Har nu kommit till mitten av femte ön och det går lite lättare nu när man inte behöver fundera på vilken knapp man ska trycka. Det finns ändå vissa banor man fastnar på.

Det går liksom inte att fuska sig igenom spelet. Har man inte lärt sig vissa moment så kan man ge sig den på att det kommer tillbaka senare och mycket svårare. Vilket gör att man då tvingas lära sig.

Att fixa alla samlingsobjekt i DKC:TF är nog något av en bedrift men inget jag någonsin kommer att orka. Det måste vara helt otroligt svårt och jobbigt.

#126

Postad 16 augusti 2015 - 13:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Vi var två när vi fixade dem, är säkert svårare när man är själv. Banorna man låser upp då är hyfsat svåra. Men till skillnad från Yoshis Woolly World så handlar det iaf om skill och inte om att grejerna är gömda så man inte ser dem och måste finkamma minsta vrå.


Redigerat av Zoiler, 16 augusti 2015 - 13:11.


#127

Postad 16 augusti 2015 - 13:28

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 247 inlägg
  • 0

Varvat Four Swords Adventures och det är dags för nästa GC/Wii-spel... vilket ska jag ta?

 

Super Mario Galaxy

Super Paper Mario

Twilight Princess

Metroid Prime 3

Silent Hill: Shattered Memories



#128

Postad 16 augusti 2015 - 15:23

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Twilight Princess är trots att det är i mina ögon ett av dom "sämre" Zelda, ett bra alternativ.

#129

Postad 16 augusti 2015 - 16:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Inte Zelda på Zelda, ta Galaxy.



#130

Postad 16 augusti 2015 - 21:31

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Four Swords är så annorlunda så det gills inte ;)

#131

Postad 22 augusti 2015 - 07:04

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Spelade klart DKC:TF igår! Tror jag gjorde 20 försök på sista bossen innan jag fick ner honom. 

 

På det hela var DKC:TF verkligen bra men tycker nog ändå de senaste mario-spelen är bättre. 

 

Nu ska jag ge mig på Black Flag!


Redigerat av Palter, 22 augusti 2015 - 07:05.


#132

Postad 22 augusti 2015 - 15:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

På det hela var DKC:TF verkligen bra men tycker nog ändå de senaste mario-spelen är bättre. 

Ja så tycker jag också. 3D World är nog aningen bättre. Bättre musik i DKC:TF dock. Men högklassig plattformsaction oavsett.

 

Black Flag, tämligen ointressant huvudstory, men man kan lägga 30-40 timmar på båten och sidoinnehållet. Till slut tröttnade jag utan att ha klarat storyn men då hade jag spelat såpass mycket att jag kände att jag hade sett och gjort allt.



#133

Postad 15 september 2016 - 13:13

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Spelar Max Payne 3 just nu men tänkte som nästa spel försöka damma av en klassiker av alla som finns i backloggen så vilken föreslår ni och varför?

- Call of Juares: Gunslinger
- The Legend of Zelda: Occarina of Time
- Star Wars: Knights of the Old Republic 2
- Grim Fandango
- ICO

#134

Postad 15 september 2016 - 17:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Har bara spelat två av dem, förutom ICO som jag inte gillade (men gillade SoTC däremot). Och då är det Ocarina of Time eftersom det är ett spel man bara måste ha spelat.

 

Men du är några årtionden för sen för den optimala upplevelsen ändå iofs :P

 

 

Jag själv har tagit mig igenom nästan alla mina PS+-spel jag hade laddat ner, så det är jag nöjd med. Har inte mycket mer än 10 spel på Steamlistan heller. Synd bara att det finns en mängd andra spel.



#135

Postad 15 september 2016 - 19:03

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Gunslinger! Det spelet är inte så fasligt långt, har de bästa collectibles någonsin i något spel, bra action (som förvisso kan bli repetetivt mot slutet) och har en skön story, huvudkaraktär och ett slut som är ruskigt bra och därför respektingivande!  



#136

Postad 16 september 2016 - 14:37

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Så får det bli!

Gunslinger som är kort med ca 7h blir först och sedan blir det OOT.

#137

Postad 17 oktober 2016 - 07:02

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Fixade Gunslinger och har kommit halvvägs på OOT. Gunslinger var ju faktiskt riktigt bra! OOT är jag inte klar med men jag kan förstå att detta hålls så pass högt av många. Att det gjordes redan 1998 är otroligt. 

 

Har för övrigt även hunnit med ICO. Även det ett ruskigt bra spel med en härlig stämning.

 

Och då är det Ocarina of Time eftersom det är ett spel man bara måste ha spelat.

 

Men du är några årtionden för sen för den 

 

 

OoT avklarat! Ja, jag är något årtionde för sen. Det var en kul spelupplevelse men hade jag spelat detta 1998 hade jag nog tyckt att detta var ett av de bättra spelen jag hade spelat. Nu var inget särskilt nytt men då måste den öppna världen och att man har häst med flera andra saker varit helt otroligt. 


Redigerat av Palter, 02 november 2016 - 19:14.


#138

Postad 14 januari 2017 - 20:37

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Äh jag orkade inte.  ;) Men det är kul att få en konsol i princip gratis. 

 

Bifogad fil  15977546_10212001400016758_4907834930928131436_n.jpg   24,34K   0 Antal nerladdningar

 

Bifogad fil  15941397_10212001399976757_8400103104370123648_n.jpg   26,42K   0 Antal nerladdningar

 

Bifogad fil  15977200_10212001399376742_3523820801593505708_n.jpg   33,53K   0 Antal nerladdningar



#139

Postad 14 januari 2017 - 20:46

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 202 inlägg
  • 0
Bra jobbat! 😂👍

GameStop antar jag?

#140

Postad 14 januari 2017 - 21:12

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Bra jobbat!

GameStop antar jag?

Yes Gamestop! Fick förvånansvärt mycket för spelen, totalt blev det typ 500 kr jag la för en Xbox One S, extra handkontroll och Witcher 3: game of the year edition.



#141

Postad 14 januari 2017 - 22:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Bra jobbat!

Men va f... du ska inte uppmuntra sånt beteende. Den här tråden handlar om att spela färdigt sin backlog, inte radera den  ;)

 

Tinboy, vilka spel sålde du? Vilka spel kommer du aldrig få nöjet att bli underhållen av!?


Redigerat av Zoiler, 14 januari 2017 - 22:40.


#142

Postad 15 januari 2017 - 00:10

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Men va f... du ska inte uppmuntra sånt beteende. Den här tråden handlar om att spela färdigt sin backlog, inte radera den  ;)
 
Tinboy, vilka spel sålde du? Vilka spel kommer du aldrig få nöjet att bli underhållen av!?

 
En del av spelen hade jag redan spelat igenom som Red Dead Redemption, en del äger jag på PC, men spel jag aldrig kommer få njuta av
 
The Chronicles of Riddick
LEGO Indiana Jones
Gears of War 2
Gears of War 3
Midnight Club Los Angeles
Prince of Persia the Forgoten Sands
Assassins Creed Brotherhood
Assassins Creed Revelations

Just Dance 2014

Just Dance 2013

 

För att nämna några

 

Sedan var den en del spel som jag uppgraderat, LEGO Harry Potter äger jag på PS4, samma sak med all Uncharted-spelen också så vidare. Totalt 52 spel lämnades in.


Redigerat av Unregistered5deb0b1d, 15 januari 2017 - 00:10.


#143

Postad 15 januari 2017 - 00:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Aja, inga större förluster.



#144

Postad 15 januari 2017 - 12:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 948 inlägg
  • 0
Jo finns flera stora förluster där

#145

Postad 15 januari 2017 - 18:18

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Aja, inga större förluster.

Riddick-spelen är det bästa i FPS-väg som jag spelat på X360.

 

Inga större förluster... Borde rapportera din post. <_<  


Redigerat av Unregisterede32cf070, 15 januari 2017 - 18:20.


#146

Postad 15 januari 2017 - 19:12

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Aja, inga större förluster.

Jo Chronicles of Riddic.

#147

Postad 15 januari 2017 - 20:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 009 inlägg
  • 0

Hehe, jo det var bra när det släpptes för 13 år sedan, men det tåget har redan gått. Som när man spelar Ocarina of Time i dag, det blir inte lika bra som när det släpptes.

 

Gears 3 är ett av mina spel genom tiderna, men ingen idé att han spelar det nu. Han skulle vart med i MP-matcherna från början.

 

Därför bör man alltid spela spel när de är färska, mindre risk att de har åldrats.



#148

Postad 15 januari 2017 - 22:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 948 inlägg
  • 0

Midnight Club LA finns inget spel i genren som toppat de :)

 

Chronicles of riddick höll bra när jag spela om det. Inte alla spelar spel för grafikens skull gameplay, story och annat är betydligt viktigare :)



#149

Postad 16 januari 2017 - 09:13

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Cronicles of Riddick känns som den största "förlusten" av dessa spel. Midnight Club spelade jag när det kom, kanske runt 15 timmar. Men det är inget jag har gått tillbaka till efter det. 

 

Vi får väl se. Just nu spelar jag nästan bara på PC så en del spel kanske jag tar igen några där. 



#150

Postad 16 januari 2017 - 10:47

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 948 inlägg
  • 0
Chronicles är väl i stort sett gratis nu :) gear of war, AC brother hood, Prince of persia lite beroende på om du kört vissa av uppföljarna eller ej. Jag har en totalt hopplös backlog...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.