Postad 12 May 2006 - 23:06
Postad 12 May 2006 - 23:27
Inte en chansSpelen däremot kommer säkert gå på 6-800 spänn
Det borde tvärtom bli billigare, eftersom det är billigare att göra spel till den.
Vart får ni tanken att allt ska bli dyrt ifrån =P? Billig maskin som är billig att utveckla billiga spel till
Postad 13 May 2006 - 13:08
Inte en chansSpelen däremot kommer säkert gå på 6-800 spänn
. Ok, 600 är möjligt, men inte mer.
Det borde tvärtom bli billigare, eftersom det är billigare att göra spel till den.
Vart får ni tanken att allt ska bli dyrt ifrån =P? Billig maskin som är billig att utveckla billiga spel till. Det är inte SNES tider nu så att de kan ta hutlösa priser bara för att det inte finns någon konkurrens.
tänker bara på vad spelen kostat till alla andra nintendo maskiner
Postad 13 May 2006 - 15:07
Hur många färger tror ni den kommer i?
säkert massor men bara en 3-4 kommer till svergie! gissar ajg på!
Postad 13 May 2006 - 17:10
Alla andra? Då har du handlat på fel ställen, mina GC och NDS spel har aldrig kostat över 600tänker bara på vad spelen kostat till alla andra nintendo maskiner
Visst var det dyrt förr, men det var då det. Andra tider nu
Postad 13 May 2006 - 20:03
Var ju med när det begav sig med Nintendo 8-bit så visst lockar Nintendo alltid med Mario Zelda Metroid o.s.v. Dessutom blir det stekpannan i nacken på mig om Wii inte inhandlas (min sambo ska helt enkelt ha en och därmed...).
Angående spelpriser är det inte Wii man ska oroa sig för. Det är ju inte Nintendo som har de fläskigaste utvecklingskostnaderna och som säljer konsoller med förlust som MS och Sony vilket leder till måste att ta tillbaka de förlusterna med licenspengar. Visst tar även Nintendo licenspengar, de är ju ett vinstdrivande företag trots allt, men de har ju ingen anledning att ta mest av alla om man säger.
De lägger sig nog på samma nivå som MS gjort skulle jag tippa. Kanske lite billigare om vi har tur.
Kul som fn att de lyckades så bra som de gjorde under E3. Men nu vill man allt se mer från deras spel. Det ska ju helst inte bli som det var i början med gamecube, en lång speltorka alltså. kanske inget att oroa sig för med tanke på mario128 och att de flyttat nya zelda till Wii.
Namnet Wii fattar jag inte alls. Men men.
Postad 13 May 2006 - 20:47
Precis. Ett bra exempel är Brain Training till NDS. Hur mycket kan det ha kostat att utveckla det liksomVisst tar även Nintendo licenspengar, de är ju ett vinstdrivande företag trots allt, men de har ju ingen anledning att ta mest av alla om man säger.
Zelda, Metroid Prime och Monkeyball ska vara launchspel. Så då har de täckt det åtminstone. Mario 128 kommer inom 6 månader efter launch och Smash Bros säkerligen någon gång då också. Så då har de halva 2007 täcktDet ska ju helst inte bli som det var i början med gamecube, en lång speltorka alltså. kanske inget att oroa sig för med tanke på mario128 och att de flyttat nya zelda till Wii.
Tja, det är meningen att det ska innebära "play together" men det fattar man inte när folket under E3 ibland var tvungna att vänta i flera timmar för att få komma in och lira 5 minuter Mario, pga de massiva köernaNamnet Wii fattar jag inte alls. Men men.
Postad 13 May 2006 - 23:09
Det verkade vara rätt svårt att komma in i Nintendobåsen ibland, det symboliserar ju verkligen inte gemenskap
.
nä, det symboliserar succé
Postad 14 May 2006 - 05:54
Redigerat av Zoiler, 14 May 2006 - 14:23.
Postad 14 May 2006 - 14:23
Inom 6 månader.kommer super mario galaxy släppas 6 månader efter Wii releasen?
Postad 14 May 2006 - 15:37
Låååång kö !
![]()
http://www.youtube.c...h?v=aGlvLQzvJNA
haha, vilken sjuk kö. den där var längre än när liseberg invigde Baldur ju
Postad 14 May 2006 - 17:39
Hoppas kan man ju....
Postad 15 May 2006 - 11:31
men min följdfråga är denna då jag planerar att spendera min höst och vinter i Barcelona så behöver man någon el konverter för att spela sin Wii där?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Detta ämne är stängt
1 bild
90 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?