Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Comhem HDTV och HTPC

316 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 July 2007 - 12:14

SEALen
  • SEALen
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Ja vad jag har hört har piratmarknaden redan löst detta med pairing. I alla fall på dreamboxen. Jag får nog ta och kolla upp om det även är fixat till HTPC. Förstår inte vad de är rädda för? HDDVD och Blu-Ray är ju redan knäckta så vad finns kvar att skydda på HDTV kanalerna? Uppskalade repriser av Idol? :D

Det hela sätter bara käppar i hjulet för oss få som vill försöka vara ärliga. Men jag har inga skrupler vad det gäller detta. Finns det en piratlösning kommer jag köra den helt enkelt.

Postad 07 July 2007 - 08:20

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0

Ja vad jag har hört har piratmarknaden redan löst detta med pairing. I alla fall på dreamboxen.

Nej, det finns ingen lösning i dagsläget.

I dreambox (och CS-servers, alltså möjligt i en HTPC) kan man fylla i "Boxkey" - men det hjälper inte i fallet med ComHem:s pairing.

Postad 07 July 2007 - 15:35

Slangare
  • Slangare
  • Forumräv

• 661 inlägg
  • 0

Ja vad jag har hört har piratmarknaden redan löst detta med pairing. I alla fall på dreamboxen.

Nej, det finns ingen lösning i dagsläget.

I dreambox (och CS-servers, alltså möjligt i en HTPC) kan man fylla i "Boxkey" - men det hjälper inte i fallet med ComHem:s pairing.

<{POST_SNAPBACK}>

Hörde att det var en ny CAM på väg ut som kunde köra Pairade kort...

Vet tyvärr int mer än så..

Postad 07 July 2007 - 23:49

Unregisteredb4a18dc1
  • Unregisteredb4a18dc1
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0

Hörde att det var en ny CAM på väg ut som kunde köra Pairade kort...

Vet tyvärr int mer än så..

<{POST_SNAPBACK}>

Låter ju kanon! Hoppas att det du hört stämmer! :D
Tycker det e konstigt att det inte redan gjort det faktiskt.. men nu e det dax!..

Postad 12 July 2007 - 12:31

Unregisteredb4a18dc1
  • Unregisteredb4a18dc1
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Inget nytt? Cam Modul eller något?

Postad 12 July 2007 - 12:40

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Inget nytt? Cam Modul eller något?

Efter fyra dagar ? ge dig .... fråga igen om fyra månader i så fall.

Postad 12 August 2007 - 23:55

Sombrero
  • Sombrero
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Fick en liten lapp av comhem ang hur/varför de infört pairing. (Jag är åf för dem)
Japp, ni har rätt i att det bla är för att motverka piratkopiering etc. (Dreambox)
Detta är nog dels för att inte tappa en massa pengar men även pga att alla leverantörer av HDTV kanaler kräver ett högt skydd mot kopiering. Ett efektivt sätt att stoppa detta på är att hindra abonnemangen från att gå genom en dator. Dreamboxen är väl bara en linuxdator i grunden? (Rätta mig om jag har fel.)

Övrigt när man tecknar ett comhem HDTV abonnemang så måste man fylla i kortnumret samt serienumret på boxen för att kunna gå vidare och skapa avtalet. Sedan skulle det tydligen ligga i deras nät att utföra pairingen vilket skulle ta max 30 minuter. Jag vet inte om de kommer ske regelbundet efter det men det var en sak man skulle meddela kunden om det inte fungerade direkt.

Kanske feltolkat eller glömt en del uppgifter då jag fick lappen i våras, men det kanske hjälpt er lite med att förstå hur det fungerar.

Postad 13 August 2007 - 06:30

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0

Japp, ni har rätt i att det bla är för att motverka piratkopiering etc. (Dreambox)

Det är väl just för att motverka möjligheten att kunna spela in program till hårddisken (vilket skulle kunna leda till piratkopiering) som de infört pairingen.

Det kan man göra med en HTPC eller en Dreambox (via nätverk eller egen hårddisk)

Jag har även läst att ComHem själva inte är "boven" i dramat utan agerar efter krav från film/TV-industrin.

ComHem ska visserligen lansera egna HDTV-boxar med inspelning till hårddisk, men en gissning är väl att den kommer att vara drm-infekterad när den väl släpps.

Kortet är knutet till serienummret på HDTV-boxen, men man har fortfarande möjlighet att byta box och kortet accepterar upp till 3 olika serienummer (tror jag)

Det borde vara möjligt att lura kortet genom att använda exempelvis en NewCS-server och där ange boxens serienummer - men jag har inte läst om någon som lyckats med det (det finns tydligen fler spärrar)

Märkligt att jag som betalar för Canal+ HD inte fått något nytt kort eller blivit ombedd att uppge ett serienummer att knyta kortet till - de räknar alltså inte med att jag vill titta på kanalen jag betalar för ? :)

Postad 13 August 2007 - 16:33

Unregistered7fb84d09
  • Unregistered7fb84d09
  • Veteran

• 1770 inlägg
  • 0
Men om dom gör så här för att hindra "piratkopiering" häller dom inte då vatten på pirat-kort-tillverkarnas hjul istället?

Postad 13 August 2007 - 17:24

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0
Fast det finns ju inga pirat-kort idag, men visst - tillverkarna av "alternativa metoder" jobbar nog hårt för att komma runt problemet.

Hade förövrigt ett samtal med en på ComHems kundtjänst angående detta idag, jag lämnar inga garantier på vad som kom fram verkligen stämmer - men här är vad han sa iallafall:

Man behöver inte något nytt programkort för att se HDTV-kanaler - men många återförsäljare tror detta och skickar med ett nytt programkort när kunden köper HDTV-boxen i butik.

Detta leder till problem för både kunden och ComHems kundtjänst.

Det ska tydligen fungera med fler boxar än Humax-boxen ComHem själva säljer - så länge det är en DVB-C HDTV-box med inbyggd Conax-cam.

Korrekt agerande när man köpt en egen box: Ring ComHem:s kundtjänst och uppge boxens serienummer - kundtjänsten knyter ditt befintliga programkort till serienumret.

Efter typ 1 timme ska det fungera.

Om det här skulle stämma tycker jag det låter som att man borde kunna knyta sitt programkort till ett fiktivt serienummer - uppge detta serienummer i exempelvis en NewCS-server och på så sätt få det att fungera ?

Rätta mig gärna om jag har fel.

Postad 15 August 2007 - 07:57

Phunky
  • Phunky
  • Forumräv

• 675 inlägg
  • 0
Problemet är att deras system endast godtar serienummer på boxar som överenstämmer med de Anovo skaffat fram. Anovo är alltså deras distributör av boxar till sig själva och alla butiker.

Ang korten så behöver de sällan bytas men är det mer än 3år gammalt måste detta göras

Postad 19 August 2007 - 14:42

Hence Esko
  • Hence Esko
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0
Låter väldigt tråkigt det här, är själv mycket intresserad om det finns någon lösning till detta? Här sätter verkligen tv-bolagen käpparna i hjulen på sig själva, om det nu inte går på legitim väg går det på något alternativt sätt?

Postad 19 August 2007 - 18:11

Johan Lundberg
  • Johan Lundberg
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Ja de gör verkligen allt för att motverka utvecklingen och konsumenternas önskemål. HTPC blir ju bara mer och mer vanligt och tvingar man då kunderna till att använda en viss typ av traditionell mottagarbox tycker jag man är man helt fel ute. Jag är intresserad av att kunna ta emot HDTV och skulle utan tvekan skaffa abonnemang, men det förutsätter att jag kan ta emot signalen direkt i datorn.

En lösning för detta är verkligen varmt välkommen!

Postad 07 November 2007 - 19:25

astra
  • astra
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Någon som har några nyheter att rapportera i frågan?!

Postad 07 December 2007 - 05:29

Touchwood
  • Touchwood
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Någon som har några nyheter att rapportera i frågan?!

Postad 16 January 2008 - 16:38

SEALen
  • SEALen
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Verkar lite för dött på denna front :)
Jag vill ha HDTV i htpc:n...

Postad 17 January 2008 - 13:38

PelleR
  • PelleR
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Det vore ju fint om man kunde skaffa en box för att få ett godkänt serienummer och sedan låta newcs emulera det serienumret.

Postad 17 January 2008 - 18:24

Framåt IFE
  • Framåt IFE
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
http://www.prylporta..._MKF828.dbp.asp

Fråga: Många kunder känner sig lurade av er eftersom man inte kan använda eran inbyggda HDTV-box via Comhem nätet. Vad gör ni åt detta???? Comhem skulle verkligen behöva en ersättare till sin Humax box, som är under all kritik. Man missleds dock att tro att era TV apparater kan vara ett alternativ. stolpe
Svar: Våra HDTV kan inte ge HD i Comhems nät, beroende på ett krav som Comhem har, att Programkortet ska låsas till tv:ns serienummer. Detta går inte med dagens CA-moduler. Därför utvecklar Sony just nu en ny CA-modulstandard som kommer att lanseras under 2008. (SVT HD kan ses, så den skickas okrypterad i nätet.) Problemet sitter alltså inte alls i tv:n. Det är helt beroende på de hårda skydd mot kopiering som Comhem har. Per-Martin Öhman

Per-Martin Öhman på Sony chattar på Prylportalen om nya CA-moduler till Sonys tv med inbyggs HDTV-mottagare. Skulle vara trevligt om Sony lägger ut källkoden till tv:n på piratebay sen så man kan "låna" lösningen till en htpc... :)

Postad 17 January 2008 - 18:38

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0

Det vore ju fint om man kunde skaffa en box för att få ett godkänt serienummer och sedan låta newcs emulera det serienumret.

Det fungerar tyvärr inte i dagsläget.

Per-Martin Öhman på Sony chattar på Prylportalen om nya CA-moduler till Sonys tv med inbyggs HDTV-mottagare. Skulle vara trevligt om Sony lägger ut källkoden till tv:n på piratebay sen så man kan "låna" lösningen till en htpc... :)

Mina spekulationer:

De kommer knyta TV:n till serienummret på samma sätt som Humax-boxen är knuten idag - endast "godkända" serienummer kommer fungera.

Några apparater som kan spela in till hårddisk utan drm-skydd kommer aldrig bli godkända - alltså: HTPC/TV-kort-Nej DreamBox-Nej

Postad 18 January 2008 - 16:58

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0
Lägger in information från ComHem angående Pairing:

22. Varför använder ni er av pairing? Kan ni sluta med det?
Pairing innebär att endast de kombinationer av programkort och digitalboxar som registrerats i Com Hems kundsystem kan användas för att avkoda tv-signalen. Detta görs för att förhindra piratverksamhet och är i grunden ett krav från programbolagen, som har upphovsrätt till de kanaler och program som Com Hem distribuerar. Vi har inga planer på att sluta med pairing.

Postad 29 January 2008 - 10:32

eriklarsson
  • eriklarsson
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Gaaaah jag va ju precis påväg att beställa FloppyDTV till min HTPC när jag kom på att det inte funkar med HD-kanalerna.... :/

Vilken soppa att jag står och VILL BETALA för deras tjänster och dom gör det omöjligt för mig grrr :(

Tänkte jag skulle posta för att visa att ännu en är intresserad av detta...

Postad 20 March 2008 - 12:15

jackcromwell
  • jackcromwell
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Exakt samma sits här... Får behålla mitt gamla boxerpaket istället och skita i hela HD cikrusen :rolleyes:

Redigerat av jackcromwell, 20 March 2008 - 12:15.

Postad 20 March 2008 - 13:16

Eric_one
  • Eric_one
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Någon som har löst Viasat HD Mpeg4 i en HTPC??

Postad 21 March 2008 - 12:29

majstang
  • majstang
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Någon som har löst Viasat HD Mpeg4 i en HTPC??

Tror nog inte det är så många som sitter både med HD-box och Fire/FloppyDTV till HTPC:n...så ingen lär testa!
Eller menar du att Viasat HD är ospärrad liksom SVT HD?

Postad 18 April 2008 - 15:51

Sombrero
  • Sombrero
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0
Har snart gått ett år sedan man började leta lösningar för comhem/HDTV.
Man blir dock ganska sugen på att skaffa "small" och köra något TV-kort i datorn för SVT HD.
Verkar inte som att det kommer komma en lösning på detta problem inom den närmaste framtiden :)
Fast är de någon som känner till en lösning som är på gång så håll liv i tråden...

Postad 18 April 2008 - 16:22

freddan101
  • freddan101
  • Lärjunge

• 482 inlägg
  • 0

Man blir dock ganska sugen på att skaffa "small" och köra något TV-kort i datorn för SVT HD.
Verkar inte som att det kommer komma en lösning på detta problem inom den närmaste framtiden :)
Fast är de någon som känner till en lösning som är på gång så håll liv i tråden...

SVT-HD kan man ju ratta in med ett TV-kort, iaf. genom ComHem. Det är alla andra HD-kanaler som inte funkar...

Postad 21 April 2008 - 17:41

majstang
  • majstang
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Verkar inte som att det kommer komma en lösning på detta problem inom den närmaste framtiden :(

Nu släpper Sony en TV med inbyggd DVB-T och DVB-C mottagare som funkar med både boxer och ComHem och med den utveckligen så måste operatörena gå ifrån parning av programkort till extern box. Vem accepterar att bli tvingad att köpa en extern box om man nu köpt Sonyn för att få titta på TV i HD? Kanske det blir så att operatörena parar programkort till CAM istället. Då ökar möjligheten att vi kan köra HD kanaler via en HTPC.

Redigerat av majstang, 21 April 2008 - 22:16.

Postad 21 April 2008 - 23:31

CountZer0
  • CountZer0
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0

Nu släpper Sony en TV med inbyggd DVB-T och DVB-C mottagare som funkar med både boxer och ComHem och med den utveckligen så måste operatörena gå ifrån parning av programkort till extern box. Vem accepterar att bli tvingad att köpa en extern box om man nu köpt Sonyn för att få titta på TV i HD? Kanske det blir så att operatörena parar programkort till CAM istället. Då ökar möjligheten att vi kan köra HD kanaler via en HTPC.

Är det inte så att det enda som utlovas är digital-tv och inte hd-tv i Sonyn?

Postad 22 April 2008 - 17:21

Unregistered0455b57b
  • Unregistered0455b57b
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0
Jo, det är bara det som utlovas, men folk som vill ha HDTV kommer ju bli rätt förbannade när de upptäcker att deras svindyra nya TV inte TILLÅTS visa HDTV från Comhem. Trots att den mycket väl skulle kunna göra det.

Postad 23 April 2008 - 09:43

DjHypnoz
  • DjHypnoz
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
fan detta sög ju hårt.. nu när man skaffat projje och 5.1 så kan man inte få in hdtv i htpcn när man bor i com hem hus.. fan vad illa :/

Redigerat av DjHypnoz, 23 April 2008 - 09:44.

Postad 19 May 2008 - 20:20

Unregistered4057e39e
  • Unregistered4057e39e
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Något nytt om detta? Bor numer i ett Comhem-hus och det skulle vara trevligt med hdtv i min htpc! :)
Jag är också en av de som är beredd att betala för tjänsten.

Jag kommer aldrig någonsin över huvud taget att skaffa någon #@*"#@% box! Är helnöjd med att köra allt via htpc (bortsett från att jag vill ha comhems hdtv, får nöja mig med Boxer i väntan...).

Postad 03 September 2008 - 17:53

hogan77
  • hogan77
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag kan kolla på Canal+ HD & Canal+ Sport HD med mitt FireDTV och DVBViewer. Någon fler som får in HD kanalerna?

De har funkat för mig i några dagar, men igår så funkade de inte. Men nu är de tillbaka, frågan är hur länge. Det är säkert ComHem som håller på att uppdaterar något som gör att HD kanalerna funkar temporärt.

Jag har Medium och Canal+ Total så jag vet inte om de andra HD kanalerna fungerar också.

Vore kanon om de har slutat med "pairing" permanent, men jag anar att detta inte varar för evigt.

Postad 04 September 2008 - 21:35

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Dra på trissor, det fungerar faktiskt!
Jag kör Canal+ Film HD med Terratec 1200 DVB-C och MediaPortal. Bilden är utmärkt med 1080i :P

Man får hoppas att Comhem tagit sig i kragen och tillåter detta vilket är det minsta man kan kräva som kund - att kanalerna man betalar för går att se på :)

Postad 05 September 2008 - 09:04

bolor
  • bolor
  • Amatör

• 93 inlägg
  • 0
Goda nyheter! Är det någon som testat med de övriga HD-kanalerna också?

Postad 05 September 2008 - 09:58

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0
Nej, för mig funkar dom inte iaf. Får endast in SVT HD. Provade inatt och även nu kl. 10:57, men ingen bild. Bara svart i rutan :)

Postad 05 September 2008 - 11:57

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
Spännande detta! Är i samma sits, vill betala för HD-kanaler men vill inte ha ComHem's box. Följer tråden med spänning.

Postad 05 September 2008 - 13:55

hogan77
  • hogan77
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Nej, för mig funkar dom inte iaf. Får endast in SVT HD. Provade inatt och även nu kl. 10:57, men ingen bild. Bara svart i rutan :)

Vad har du för abonnemang då?

Postad 05 September 2008 - 15:14

NiklasK
  • NiklasK
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0
Ta mig fanken. Jag får också in alla HD-kanaler som jag har i mitt abonnemnag i FireDTV Viewer med mitt FloppyDTV. Är det bara ett tillfälligt "mistag" från comhem eller kan man börja hoppas?

Postad 05 September 2008 - 15:15

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
Jag hoppas sjukt mycket! =)

Postad 05 September 2008 - 18:01

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Vad har du för abonnemang då?

Jag har Medium med Canal+ Total, Viasat Sport paketet, Säsongskortet, NASN.
Testade alla HD kanaler igen, men bara SVT HD som vanligt funkade, ingen annan.
Jag vet inte om det har att göra med vilken ort man bor på, men jag bor iaf. i Tumba, Stockholm.

Redigerat av Electrified, 05 September 2008 - 18:07.

Postad 06 September 2008 - 00:02

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Electrified: har du haft Canal+ länge? Innan de började med HD? Om du betalar 239:-/mån istället för 249:-/mån så ingår förmodligen inte Canal+ HD...

Postad 06 September 2008 - 13:52

Electrified
  • Electrified
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Electrified: har du haft Canal+ länge? Innan de började med HD? Om du betalar 239:-/mån istället för 249:-/mån så ingår förmodligen inte Canal+ HD...

Har haft Canal+ i ca 4-5 år ungefär. Men däremot har jag ju också Viasat Sport paketet, och där ska ju Viasat Spord HD ingå.

Postad 06 September 2008 - 16:14

gillann
  • gillann
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Fler som fått comhems hdtv att funka i en htpc? Vilket tv-kort kör ni? Går det att tanka ner hd-programmen till hårddisken?

Följer tråden med spänning, skulle motivera ett tv-korts köp till min HTPC för att slippa Humax boxen. Ultimata vore om man kunde köra en cardsplitter modul för inspelning av en kanal och tittande på en annan men samtidigt slippa en extern box av ngt slag. Köpte en Sony KDL-40D3550 i förhoppning att slippa boxen men försäljaren undgick att informera mig om att det inte går köra hdkanaler på den inbyggda mottagaren. ;)

Postad 06 September 2008 - 16:44

NiklasK
  • NiklasK
  • Lärjunge

• 452 inlägg
  • 0
Jag kör Vista med FloppyDTV och de senaste drivisarna (ej beta). Har sedan ett sprak nytt comhem-kort som sitter i en Smartwi där ett av klientkorten sitter i min htpc. Alltså är det en liten extra "omväg" pga Smartwiin men ändå så funkar det.

Skulle vara intressant om andra får det att funka med andra "vanliga" boxar eller kanske i OSX m.m.

Postad 06 September 2008 - 19:12

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

• 1612 inlägg
  • 0
Fattar inte att comhem ännu håller fast vid parning av korten. De tappar ju massor med kunder på det.
Har vart sugen på comhem ett tag nu men ändrade mig när jag fick reda på att de parar sina kort.
Man får ju hoppas att detta kommer bestå med oparade kort.

Postad 07 September 2008 - 07:26

eklöf
  • eklöf
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Intressant.

Kan ni fortfarande se comhems HD-kanaler via era firedtv ? Någon som luskat ut varför det går helt plötsligt?

En annan fråga. Hur krävande är comhems hd-signal att mjukvarudekoda? Har en Mac Mini core2duo 1.8 Ghz med 4GB ram, skulle det räcka tro?

Vad sänder dom i, 720p eller 1080i ?

Postad 07 September 2008 - 08:40

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0
Det ryktas om att comhem ska komma med en PVR hd-tv box inom snar framtid här på forumet. Detta är bara spekulationer från min sida men de kanske tagit bort "pairingen" nu under sista testskedet eller för gott på grund av att det nu ska finnas två boxar på marknaden för hdtv. Borde iofs gå att låsa det till just de två boxmodellerna.

Postad 07 September 2008 - 14:44

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
Jag får in c+ hd film o sport hd, men jag får inget ljud på c+ film hd, är det någon mer som har det felet?

Jag använder Sony kld-40x3500 tv.

Postad 07 September 2008 - 14:54

_nex
  • _nex
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag har lyckats få in AC3 ljudet på alla kanaler utom TV1000 HD samt Canal+ Sport HD.
Någon som har lyckats? Isånnafall, vilka PID's gäller för dessa ljud?

Postad 07 September 2008 - 15:02

snesteg
  • snesteg
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Lite information om Canal+ Film HD:
Video: H.264 1920x1080i 25 fps
Audio1: MPEG1 Layer II Stereo Bitrate 256 Kbps
Audio2: AC3 5.1 Bitrate 384 Kbps
Subtitles: DVB

Video-bitraten skiljer från film till film. Under en 20 minuters inspelning var toppen på ca 18 Mbit/s.
Hela inspelningen blev 1,8 GB stor så räkna med ca 5 GB/h.

Med en Core2Duo på 2,14 GHz används ca 70-80% med ffdshow som avkodare och 50-60% med CoreAVC.

Bifogad fil(er)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.