Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Home

814 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 april 2008 - 08:12

TaubermaN
  • TaubermaN
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0

jag undrar hur bio funktionen kommer fungera?
Kommer man kunna köpa en biobiljett i home och sedan gå in i biosalongen och sen se filmen i fullskärm eller vad?

http://www.idg.se/2.1085/1.157438 - Kanske de blir denna funktion? :(

Postad 24 april 2008 - 07:36

j0nkan
  • j0nkan
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Home är säkert att bli en virtuel värld för att komma åt Sonys alla online-tjänster. Dom spär väll på med extra onödigt lull-lull för att locka användarna osv.

Redigerat av j0nkan, 24 april 2008 - 07:37.

Postad 03 juni 2008 - 11:47

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Shit vad död den här tråden är, tur att jag kom hit och drog upp den igen :)

10 minuter från v0.8.6

Jag ser sån sjuk potential med Home <3

Postad 03 juni 2008 - 12:14

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Man måste väl kunna ha fler avatarer och lyor i Home som man har användare i konsolen?

Postad 03 juni 2008 - 12:18

ikercasillas
  • ikercasillas
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Shit vad död den här tråden är, tur att jag kom hit och drog upp den igen :)

10 minuter från v0.8.6

Jag ser sån sjuk potential med Home <3

Vi andra har också sett potential i något år nu, och nu efter den senaste förseningen är jag så sjukt förbannad. Att detta har tagit 3 år (startade prjektet 2005) att få upp Home är för mig ett under, och hittills bara hittat fram till en stängd beta gör mig ännu mer förbannad! Om Kazuo Hirai bara hade kunnat skita i detta "jag släpper inte Home förrän jag är nöjd" hade vi andra blivit glada..

Postad 03 juni 2008 - 19:54

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1 134 inlägg
  • 0
Hmm... vari ligger egentligen potentialen? Vad kommer man konkret att kunna göra? Jag försöker se grejen...

Postad 03 juni 2008 - 22:23

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Vi andra har också sett potential i något år nu, och nu efter den senaste förseningen är jag så sjukt förbannad. Att detta har tagit 3 år (startade prjektet 2005) att få upp Home är för mig ett under, och hittills bara hittat fram till en stängd beta gör mig ännu mer förbannad! Om Kazuo Hirai bara hade kunnat skita i detta "jag släpper inte Home förrän jag är nöjd" hade vi andra blivit glada..

Precis så har jag också känt tidigare men nu har jag lyckats lugna ner mig väldigt mycket och blir inte längre annat än lite besviken var gång de skjuter upp releasen. Man får ju ändå hoppas på att de faktiskt gör det för vårat eget bästa. Jag menar - hade vi andra verkligen blivit så glada av att få ett ofärdigt Home tidigare än ett (mera) komplett? Folk har en tendens att gnälla lika mycket efter releasen som före.

Hmm... vari ligger egentligen potentialen? Vad kommer man konkret att kunna göra? Jag försöker se grejen...

Grejen som jag ser det - det konkreta som man kan göra och anledningen till varför jag är så himla peppad - är själva storleken på den virtuella världen och antalet möjligheter. För det första så har vi ju det här med ens egna lägenhet och vad man kan göra med den. Utöver det "sedvanliga" (att få dekorera, inreda och bjuda över vänner) så tycker jag att troféer samt delning av media är det finaste i kråksången. Att kunna skicka iväg ett SMS och säga till en eller flera personer "Hört <namn på artist> senaste skiva ännu?? Jag fick den idag och lyssnar just nu i min lägenhet i Home! Logga gärna in och kom över om du vill höra, den låter riktigt schyst :D". Detsamma gäller filmer - som går att streama på de platt-TVs du har satt upp i lägenheten. En sak som jag inte tror har bekräftats gällande detta, men som jag så sjukt mycket hoppas på, är huruvida alla närvarande kan se dessa filmklipp i fullscreen eller ej (eller om det bara visas på den virtuella TVn som sitter i rummet). I så fall är det samma scenario här som med musikexemplet som jag nyss drog upp: vill man av någon anledning träffas och se film utan att behöva lämna sin lägenhet (kanske har man barn att passa, långt till sina polare, eller så tycker ens föräldrar att det är för sent för att gå ut) så är det bara att anordna en filmkväll i soffan/ditt rum istället :)

Och sen multiplayer, det är ju ändå någonting som majoriteten av oss tycker om att avnjuta. Precis som att jag tycker om att bjuda över vänner och familjemedlemmar över till min lägenhet för att bowla lite med min Wii så kommer jag även att tycka om att gå till spelhallen i Home för att försöka slå omkull fler käglor än mina nära och kära :P Eller bara kunna dra igång ett "riktigt" spel utan att behöva ha en massa volymkåta fjortisar jag inte känner som skriker "lolololololol" och "men j*vla k*k vad oflyt jag har dåååå!!!" i voice-chat. Återigen, det här med "varför göra i Home det du istället kan göra i verkligheten??" har förstås var och en ha sitt eget svar på och mitt egna skulle väl egentligen vara "bara för att jag kan det" :D

Men det kanske coolaste och mest potentiella är mässorna, intervjuerna och annat exklusivt material. Jag hamnade nästan i hype-koma när Sony i en av sina uppvisningar visade en liten "lounge" för demonstrationer och intervjuer som även hade små privata rum dit man t.ex då kunde låta spelutvecklare bjuda in ett X antal människor för att prata om en produkt och sedan dra för skynket för att tala i enrum :D Just att kunna tillåta sådana här exklusiva möten mellan utvecklare, producenter och konsumenter gör mig faktiskt en smula lyrisk - plötsligt kan alla (som har en PS3, förstås) ta sig till och få vara en del av E3 bara genom att logga in i en virtuell värld som fungerar precis som den verkliga världen - med montrar, tidsbestämda pressreleaser, trailers som spelas upp på stora skärmar överallt och speldemos m.m.

Home är f*n i mig framtiden :) Och framtiden är virtuell ^^' Nä men som sagt - jag är fullt medveten om att jag kanske får det att låta som "varför gå ut när man kan sitta inne?" men det är verkligen inte det jag menar, Home ska ju absolut inte vara ett substitut för ditt liv (även om det nu säkert ändå kommer att bli så för många, precis som fallet är med MMORPGs) utan bara en liten del av det - om du så vill. Det är ju ändå upp till var och en att göra det man själv vill med Home och själv bestämma hur pass mycket tid (och pengar) man vill spendera på den virtuella världen.
Home är som ett verktyg som använt på rätt sätt kan både underhålla och förmedla/leverera.

Redigerat av ConraDargo, 03 juni 2008 - 22:24.

Postad 03 juni 2008 - 22:31

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Kan man lyssna på musik i lägenheten då? jag anar ett clusterfuck vad gäller rättigheter för såna grejer...
Jag är inte säker på att man kan kolla på film och filmklipp...

Postad 03 juni 2008 - 23:16

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Kan man lyssna på musik i lägenheten då? jag anar ett clusterfuck vad gäller rättigheter för såna grejer...
Jag är inte säker på att man kan kolla på film och filmklipp...

Yes box, det är ju inte värre än att du lyssnar på musik i verkliga livet och folk hör vad du spelar :) Musiken streamas ju bara från din PS3 - det är inte så att låtarna hamnar på någon annans konsol. Precis som med film.

Postad 04 juni 2008 - 00:02

Scrapanatchi
  • Scrapanatchi
  • Beroende

• 1 061 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 04 juni 2008 - 00:31

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0

Yes box, det är ju inte värre än att du lyssnar på musik i verkliga livet och folk hör vad du spelar :) Musiken streamas ju bara från din PS3 - det är inte så att låtarna hamnar på någon annans konsol. Precis som med film.

Jodu, det är lite värre att streama musik från din ps3a.
Om folk hör din musik ute på gatan så finns det inget sätt att koppla ihop dig med musiken, webstreaming av upphovsrättskyddat material är inte tillåtet såvida du inte betalar för det.
Den enkla regeln är: varje gång en låt spelas ska pengar gå till ägaren av låten, oavsett medium.

Så nej, jag tror inte att man kommer att kunna spela musik och film för varann i home...

Postad 04 juni 2008 - 07:44

MTD
  • MTD
  • Lärjunge

• 393 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det tex kommer finnas jobb?
Kommer det finnas transportmedel som tex bilar, tåg, bussar?

Postad 04 juni 2008 - 10:52

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Om folk hör din musik ute på gatan så finns det inget sätt att koppla ihop dig med musiken

Oh noez we're pirates! ^^ Så löjligt verkligen, bryr sig någon? Gör du? :(

Så nej, jag tror inte att man kommer att kunna spela musik och film för varann i home...

Då ska jag be att få bevisa dig fel då, eftersom du nu uppenbarligen inte är så himla påläst om Home :)

People who enter each other's "home" (called a "HomeSpace") can stream the host's music and videos from their HDD. Videos are viewed via virtual Sony TVs, such as the BRAVIA. Photographs can be viewed via a virtual picture frame.

Features include casual games embedded in-world, voice chat, and the ability to invite any user to play a Playstation game against you (games must be Playstation Network capable). Another amazing feature: you can share music and videos from your library with other “residents” in the world, a feature that’s drawing comparisons to YouTube.

Det står även klart och tydligt i det första inlägget om du bemödar dig att kika på FAQ #1.

Och så avslutar vi med den officiella trailern från 2007. Låt ladda och spola sedan fram till 00:50 (eller 01:08 för att komma till själva kritan) :)

Är det någon som vet om det tex kommer finnas jobb?

Det kommer att gå att designa sina egna kläder (Home: Dress) och sätta sitt eget märke på dessa, är väl det närmaste man kommer ett jobb. Men Home här ju inte direkt något spel alá The Sims utan mer en form av virtuell community och underhållning :)

Kommer det finnas transportmedel som tex bilar, tåg, bussar?

Nej, det behövs inte när allting är inom promenadavstånd. Men i framtiden? Vem vet, det har spekulerats i en monorail.

Postad 04 juni 2008 - 11:18

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Det återstår fortf att se om sony låter användarna spela vilken musik och film som helst, jag tror inte på det och jag råder dig att inte se home genom rosa glasögon.
Även om du inte tycker att lagar och regler ska följas så kan du slå dig i backen på att sony tycker annorlunda...

Postad 04 juni 2008 - 11:36

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0

Det återstår fortf att se om sony låter användarna spela vilken musik och film som helst, jag tror inte på det och jag råder dig att inte se home genom rosa glasögon.
Även om du inte tycker att lagar och regler ska följas så kan du slå dig i backen på att sony tycker annorlunda...

Ah du menar att det t.ex inte skulle gå att spela upp DRM-skyddad musik?? Ja man vet ju aldrig vad Sony hittar på. Med film kan det däremot bli svårare - om de inte gör någon slags cap på hur stora videofilerna får vara, räcker ju med att begränsa det till 40MB så blir t.o.m avsnitt ur TV-serier och anime av dålig kvalité.

Men oj vad Sony ska få skit för det ifall det blir på det viset... Spännande spännande :(

Postad 04 juni 2008 - 12:29

Anti Turmoil
  • Anti Turmoil
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
vilken tur att home är påväg, då behöver man inte städa lika ofta här hemma, bara att säga att folk kan flyga in i mitt home istället :(

Postad 04 juni 2008 - 12:40

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0
Jag tror Home kommer bli skitbra, jag ser verkligen framför mig hur goa MHB kvällar vi kan ha:

jag: Lira ikväll? Kom "hem" till mig vid 19 så kör vi, så många som möjligt.

okokokokokok säger folk

Så dyker det in en 20 mhbare och hänger lite i min lägenhet, ett par sköter grillen osv på balkongen :) . Några kollar trailers på min TV. Kanske kollar filmer från när vi spelat tidigare(om såna funktioner kommer via beryktad youtube funnktionalitet) och allmänt snackar lite. Nån kanske lirar bowling i min källare(jag ska ha fett ställe :), om man nu kommer kunna ha bowling hemma) . Sen drar vi igång lite spel, snackar lite om vad vi vill spela och hoppar in i spel för att lira hårt. Blir nog trevligt.

Jag ser stor potential i detta. :(

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 04 juni 2008 - 12:41.

Postad 04 juni 2008 - 12:43

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1 220 inlägg
  • 0

Jag tror Home kommer bli skitbra, jag ser verkligen framför mig hur goa MHB kvällar vi kan ha:

jag: Lira ikväll? Kom "hem" till mig vid 19 så kör vi, så många som möjligt.

okokokokokok säger folk

Så dyker det in en 20 mhbare och hänger lite i min lägenhet, ett par sköter grillen osv på balkongen :) . Några kollar trailers på min TV. Kanske kollar filmer från när vi spelat tidigare(om såna funktioner kommer via beryktad youtube funnktionalitet) och allmänt snackar lite. Nån kanske lirar bowling i min källare(jag ska ha fett ställe :), om man nu kommer kunna ha bowling hemma) . Sen drar vi igång lite spel, snackar lite om vad vi vill spela och hoppar in i spel för att lira hårt. Blir nog trevligt.

Jag ser stor potential i detta. :(

mmmmmm, kommer dyka upp om du bjuder på några kalla virtuella öl! :)

Postad 04 juni 2008 - 14:06

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3 147 inlägg
  • 0
Hmm, undrar om utomstående användare kan använda "min" tv å stereo...

Postad 04 juni 2008 - 14:27

ConraDargo
  • ConraDargo
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Känns väl inte helt troligt att de kan göra det, åtminstone inte per default - däremot ser jag gärna valmöjligheten att tillåta folk å använda ens egen TV och stereo :( Precis som att man ju kan välja vem som ska få befinna sig i ens lägenhet och inte. För om jag är upptagen med någonting annat i eller utanför lägenheten så vore det schyst att bara kunna säga "Byta låt? Visst, ta en titt i min samling och snurra igång vilken skiva du vill" *User has been granted to access your library :)

Postad 14 september 2008 - 23:17

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
hur går det med HOME egentligen
?? kommer de snart eller? jag tror att det kommer att bli jättekul. någon som vet vad det kommer att kosta?

Postad 15 september 2008 - 00:15

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0

hur går det med HOME egentligen
?? kommer de snart eller? jag tror att det kommer att bli jättekul. någon som vet vad det kommer att kosta?

Det ska vara gratis. Öppen beta ska starta i höst. :)

Postad 15 september 2008 - 09:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
vad exkt menas med öppen beta? typ ett demo eller utan några funktioner typ?? när ska de riktiga släppas då?

Postad 15 september 2008 - 09:30

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0

vad exkt menas med öppen beta? typ ett demo eller utan några funktioner typ?? när ska de riktiga släppas då?

Öppen beta betyder att det släpps så alla kan använda det men är inte riktigt färdigt. De flesta funktioner kommer troligen vara där men det kommer ses som en testfas med mycket patchande. Tror dock inte att Home någonsin blir riktigt färdigt. Kommer alltid utvecklas. :)

Postad 15 september 2008 - 09:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Höst vilket år börjar man undra nu :)

Postad 15 september 2008 - 19:17

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 0

Höst vilket år börjar man undra nu :)

Det gör man väl alltid med Sony nuförtiden. :blink:

Postad 14 oktober 2008 - 12:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
borde ingen ha hört nåt mer om Home nu? är v'ldigt tyst tycker jag. det skulle ju komma en beta version nu i höst,, men det är snart inte höst längre :) är ganska sugen på detta :)

Postad 14 oktober 2008 - 12:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3 653 inlägg
  • 0

borde ingen ha hört nåt mer om Home nu? är v'ldigt tyst tycker jag. det skulle ju komma en beta version nu i höst,, men det är snart inte höst längre :) är ganska sugen på detta :)

släpps i november sägs det.

Postad 14 oktober 2008 - 13:17

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
har "pillat" lite på det hemma hoss en polare. Det ser trevligt ut!! Ska tydligen gå att starta spel typ warhawk innifrån home men först bildar man ett party och så kan man stå runt en karta och snacka taktik. :)
(berättar bara vad jag har hört, ni kanske redan visste det.)

Postad 14 oktober 2008 - 19:30

Unregisteredad5e4575
  • Unregisteredad5e4575
  • Användare

• 219 inlägg
  • 0
Hur kan du ha pillat lite med de? Det har ju inte ens kommit ut än......

Eller? :)

Redigerat av Unregisteredad5e4575, 14 oktober 2008 - 19:31.

Postad 14 oktober 2008 - 19:32

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0

Hur kan du ha pillat lite med de? Det har ju inte ens kommit ut än......

Eller? :)

stängd beta

Postad 14 oktober 2008 - 22:10

johannes_gzon
  • johannes_gzon
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
kanske att betan kommer med 2.50 imorgon :) eller man kan ju alltid hoppas

Redigerat av johannes_gzon, 14 oktober 2008 - 22:12.

Postad 16 oktober 2008 - 19:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Ubisoft has announced Far Cry 2 is the first Playstation 3 third party game to have its own "space" appear in the Playstation Home beta program.

The space will allow the exploration of missions and characters, and consists of "a multiplayer game of Mancala that will use bullets as game pieces, the opportunity to explore in-game environments including a bombed-out train station that has been turned into an ad hoc café, as well as the ability to launch the game directly from the PlayStation Home space."

Moving forward, Ubisoft will continue to expand and evolve the space with new interactive features and functions.

Check out five new screens snapped from the live space in the Playstation 3 Home beta below.

Postad bild

Postad bild

More picture in link

Postad 16 oktober 2008 - 20:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ingen som vet när de kan tänkas komma ?
tycker det börjar vara dags nu :-)

Postad 16 oktober 2008 - 22:24

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0
Ja verkligen!!!!

Postad 17 oktober 2008 - 07:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
får väl bli att beställa ett tagentbord nu när home kommer, tror man får användning av det där eller vad tror ni? knaske även en kamera så man kan inreda sin lägenhet med egna bilder :unsure: ja ska ha en stor bild på mig själv på hela väggen :D

Postad 17 oktober 2008 - 08:01

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

får väl bli att beställa ett tagentbord nu när home kommer, tror man får användning av det där eller vad tror ni? knaske även en kamera så man kan inreda sin lägenhet med egna bilder :unsure: ja ska ha en stor bild på mig själv på hela väggen ;)

Du vill väl inte skrämma bort dina vänner? :blush: ;)

Skämtåsido. Det ska bli kul med Home, ser också fram emot det och att inreda sin egen digitala lya :D

Postad 17 oktober 2008 - 08:07

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2 296 inlägg
  • 0
Hur skall man ha tid? Men kan kanske kan köpa lite möbler från någon fjortis? :unsure:

Postad 17 oktober 2008 - 08:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Du vill väl inte skrämma bort dina vänner? :blush: ;)

Skämtåsido. Det ska bli kul med Home, ser också fram emot det och att inreda sin egen digitala lya :unsure:

hehe nej det kanske ä bäst att jag låter bli,, vill ju att nån ska komma på besök i alla fall ;)
får väl hänga upp en bild på Brad pitt då ellet nån ;)
har försökt övertyga en jobbarkompis som har ps3 att home kommer bli kul o ra, men han säger bara att han lika gärna kan spela sims då, eftersom jag inte vet riktigt exakt vad man kan göra i home kan jag inte säga emot heller riktigt och det stör mig :D

Postad 17 oktober 2008 - 08:28

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1 069 inlägg
  • 0

Hur skall man ha tid? Men kan kanske kan köpa lite möbler från någon fjortis?

Man får väl anlita han Ernst Kirschsteiggegeger eller vad han heter? Denne heminredningens McGyver kan säkert ordna till något riktigt flummigt. Jag är ute efter den där varma mysiga stämningen i en riktigt inrökt alkiskvart, ska maila Ernst och fråga.

Postad 17 oktober 2008 - 08:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Man får väl anlita han Ernst Kirschsteiggegeger eller vad han heter? Denne heminredningens McGyver kan säkert ordna till något riktigt flummigt. Jag är ute efter den där varma mysiga stämningen i en riktigt inrökt alkiskvart, ska maila Ernst och fråga.

hehe låter trevligt,, får komma apå besök och se nån gång :unsure:

Postad 17 oktober 2008 - 09:12

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1 272 inlägg
  • 0

får väl bli att beställa ett tagentbord nu när home kommer, tror man får användning av det där eller vad tror ni?

Ja, man chattar ju via text i home så användning kommer du verkligen få. Det kommer ju dessutom ut ett officellt tangentbord från Sony som man kan knäppa på handkontrollen.

Postad 17 oktober 2008 - 09:33

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

• 1 428 inlägg
  • 0
Går det att bygga och inreda sitt egna mansion eller? Vore fint det ju. hehe

Postad 17 oktober 2008 - 09:59

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Ja, man chattar ju via text i home så användning kommer du verkligen få. Det kommer ju dessutom ut ett officellt tangentbord från Sony som man kan knäppa på handkontrollen.

men jag hoppas att man kan prata via headset också,, det borde man väl kunna?

Postad 17 oktober 2008 - 10:11

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2 268 inlägg
  • 0

men jag hoppas att man kan prata via headset också,, det borde man väl kunna?

Det tar jag för givet att man kan.
Extremt dåligt om det inte skulle gå.

Postad 17 oktober 2008 - 11:35

Simbo
  • Simbo
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Det tar jag för givet att man kan.
Extremt dåligt om det inte skulle gå.

Man kanske behöver dra in ett telejack :unsure:

Postad 17 oktober 2008 - 11:49

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0
hoppas man kan flytta in i sin home lägenhet om man nu skulle bli (gud förbjude) utkastad av tjejen för att hon tycker att man spenderar för mycket tid med ps3'an????

Postad 24 oktober 2008 - 22:03

Butcher_swe
  • Butcher_swe
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
hej något nytt på home fronten?
vore ju kul om det kom ut någon gång.....

Postad 24 oktober 2008 - 22:53

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
jag tror faktiskt inte att detta kommer att släppas någon gång,, har väntat och väntat.....och väntat men inget händer.
dom har nog lagt ner allt tror jag :(

Postad 24 oktober 2008 - 23:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Blir väl lagom till PS4 ;)

Varje gång jag ser Home högst upp i forumet så hoppar hjärtat över ett slag...Tänk om det är dags NU :(

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.