Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Panasonic PZ700 *

764 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 maj 2007 - 18:29

Incognito
  • Incognito
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
undrar hur denna står sig mot Samsungs LE-52M86BD och och Sharp LC-52XD1E.
LCDer i samma pris- o storleksklass med samma upplösning.

Redigerat av Incognito, 22 maj 2007 - 18:32.

Postad 22 maj 2007 - 22:21

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
Nu går det fort?

http://www2.computer...&urlmapped=true

23000:- för 50" i Tyskland

Postad 23 maj 2007 - 07:55

Unregistered977f3c5d
  • Unregistered977f3c5d
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Nog för att jag är snål :rolleyes: , men jag tycker att det känns bättre att köpa tv:n i Sverige.
Tror fortfarande att det blir lättare med garanti osv om man köper den i Sverige.

Annars kan man ju dra den gamla klassikern: Drabbar ingen fattig :D

Postad 23 maj 2007 - 11:51

martin_gbg
  • martin_gbg
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Här är en länk på tyska som bl.a. innebär att SDHC korten kommer i 32GB och förklarar att AVCHD är en gemensam standard med sony.

http://www.panasonic...08&refer=recent

<{POST_SNAPBACK}>

AVCHD är en standard som möjliggör inspelning i HD på videokameror som använder DVD som media. Dessa skivor går att sepla i BluRay-spelare vilket förklarar sammarbetet med Sony. Antar att det är en kortläsare för SD som sitter i TV:n och att denna kan läsa formatet också. Smidigt om man har en massa hd-film på datorn ju!

Martin

Postad 23 maj 2007 - 11:51

martin_gbg
  • martin_gbg
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Här är en länk på tyska som bl.a. innebär att SDHC korten kommer i 32GB och förklarar att AVCHD är en gemensam standard med sony.

http://www.panasonic...08&refer=recent

<{POST_SNAPBACK}>

AVCHD är en standard som möjliggör inspelning i HD på videokameror som använder DVD som media. Dessa skivor går att sepla i BluRay-spelare vilket förklarar sammarbetet med Sony. Antar att det är en kortläsare för SD som sitter i TV:n och att denna kan läsa formatet också. Smidigt om man har en massa hd-film på datorn ju!

Martin

Postad 23 maj 2007 - 15:20

sarek
  • sarek
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
En liten fråga. Är det så att med denna Full-HD plasma så får man LCD:s fördelar om man t.ex. vill koppla in datorn, Xbox 360:n eller PS3:n? Eller är LCD fortfarande bättre på dessa områden? Ok, den är inte släppt än så ni kan troligtvis inte ge ett absolut svar, men en kvalificerad gissning uppskattas :rolleyes:.

Hade siktet inställt på att köpa en Samsung M86 lagom till skatteåterbäringen, men med denna på intågande verkar det som en trevligare kandidat med tanke på att jag kollar lika mycket (eller mer) på film och tv som jag spelar eller använder datorn.

Postad 23 maj 2007 - 18:46

Unregistered977f3c5d
  • Unregistered977f3c5d
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

En liten fråga. Är det så att med denna Full-HD plasma så får man LCD:s fördelar om man t.ex. vill koppla in datorn, Xbox 360:n eller PS3:n? Eller är LCD fortfarande bättre på dessa områden? Ok, den är inte släppt än så ni kan troligtvis inte ge ett absolut svar, men en kvalificerad gissning uppskattas  :rolleyes:.

Hade siktet inställt på att köpa en Samsung M86 lagom till skatteåterbäringen, men med denna på intågande verkar det som en trevligare kandidat med tanke på att jag kollar lika mycket (eller mer) på film och tv som jag spelar eller använder datorn.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, varför köpa LCD när det finns plasma :D Plasman har ju svärtan och betraktningsvinkeln till sin fördel.

Postad 23 maj 2007 - 19:06

sarek
  • sarek
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

En liten fråga. Är det så att med denna Full-HD plasma så får man LCD:s fördelar om man t.ex. vill koppla in datorn, Xbox 360:n eller PS3:n? Eller är LCD fortfarande bättre på dessa områden? Ok, den är inte släppt än så ni kan troligtvis inte ge ett absolut svar, men en kvalificerad gissning uppskattas  :rolleyes:.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, varför köpa LCD när det finns plasma :D Plasman har ju svärtan och betraktningsvinkeln till sin fördel.

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt, och med denna plasma även upplösningen :D. Är just nu väldigt sugen på att klicka på beställningsknappen, men tror jag väntar och ser om tyska Digitalo.de listar TV:n snart. De har ju svensk support, och om TV:n skulle krångla så hade jag för mig att de hade fri frakt i samband med garantiärenden.

Postad 26 maj 2007 - 15:57

Raven
  • Raven
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Exakt, och med denna plasma även upplösningen  :). Är just nu väldigt sugen på att klicka på beställningsknappen, men tror jag väntar och ser om tyska Digitalo.de listar TV:n snart. De har ju svensk support, och om TV:n skulle krångla så hade jag för mig att de hade fri frakt i samband med garantiärenden.

<{POST_SNAPBACK}>

Den verkar redan finnas där: Digitalo.de.

Måste säga att jag varit inriktad på LCD till 95% hittills, men dessa nya Panasonic lär nog kunna omvända mig.

Postad 27 maj 2007 - 13:16

Incognito
  • Incognito
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0
Hmmm ska man vänta på 58" eller ska man slå till på denna nu: https://www.prisjakt...kt.php?pu=75838

Den känns lite gammal o kostar inte så oansenliga 50k, vilket är rätt ###### mkt för en TV IMO. Iofs så är den respektingivande 63" men saknar full HD.
Svårt att hitta recensioner trots att den funnits på marknaden så pass länge.

Postad 28 maj 2007 - 09:23

Gnällspiken
  • Gnällspiken
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Junkan har lite svårt med matematiken.....Euro 3299.- = strax över sek 30.000....
Tyskarna använder sig av Ojro inte US dollares :)

Postad 28 maj 2007 - 12:42

TOTO
  • TOTO
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Junkan hade faktiskt rätt men dom har ändrat priset.
En annan sida finns den för 23500:-
http://www.evendi.de...th-50pz700.html

Postad 28 maj 2007 - 22:51

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0

Junkan har lite svårt med matematiken.....Euro 3299.- = strax över sek 30.000....
Tyskarna använder sig av Ojro inte US dollares :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja precis som Toto skriver så har priset ändrats sedan jag gjorde länkningen... ;)

Postad 29 maj 2007 - 08:03

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0
Såg på hifi-forum.de att det verkar vara HDMI 1.2 vi får i europa.

Postad 29 maj 2007 - 15:55

NisseT1
  • NisseT1
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0
Måste ta upp denna tråd igen!

Om vi nu tittar på Prisjakt så ser priset ut att hamna på 29 900:- för 50"
och 20 600:- för 42".

Jag skall ha en ny TV när höstens mörker infaller och denna kommer att vara en het kandidat. Har hoppats mycket på Sharps 82 och 92 modeller, men dessa har ännu inte dykt upp på några shoppar. Så jag tror inte att priserna har hunnit att pressats något innan hösten tyvärr. 50" och FullHD låter verkligen underbar. Kommer antagligen att spela bort mitt jobb på PS3.

Postad 29 maj 2007 - 18:48

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Pionner 8G har HDMI 1.3x3

Postad 29 maj 2007 - 20:12

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Men inte full hd för vettigt pris väl?

Postad 29 maj 2007 - 20:33

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Om du jämför den med Sharp HD1E yes det är vettigt pris anser jag.

Den blir ca 5000 dyrare än Sharp och 20.000 dyrare än PZ700. Men i slutändan för mig är det inte priset som blir avgörande utan vad jag för för pengarna.

Redigerat av Enator, 29 maj 2007 - 20:36.

Postad 30 maj 2007 - 06:33

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Vad är viktigast "fullHD till vettigt pris" eller "bäst bild för pengarna"?

Frågan är väl vilken som ger bäst bild, G8 XGA/WXGA eller denna PZ700. God knows, men gissar att resp modell kommer ha sina egna för/nackdelar. Båda lär kicka ass iaf. :mellow:

Ang. HDMI-version ser jag ingen anledning att hänga upp sig på det. Om man inte skaffat sig en xvColor videokamera och tycker det är prio 1, inte för att en plasma kan matcha den färgrymden fullt ut iofs...

Postad 30 maj 2007 - 07:16

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0

Vad är viktigast "fullHD till vettigt pris" eller "bäst bild för pengarna"?

Frågan är väl vilken som ger bäst bild, G8 XGA/WXGA eller denna PZ700. God knows, men gissar att resp modell kommer ha sina egna för/nackdelar. Båda lär kicka ass iaf.  :mellow:

Ang. HDMI-version ser jag ingen anledning att hänga upp sig på det. Om man inte skaffat sig en xvColor videokamera och tycker det är prio 1, inte för att en plasma kan matcha den färgrymden fullt ut iofs...

<{POST_SNAPBACK}>

Full hd är ju litet bättre om man vill använda skärmen som pc monitor, annars håller jag med - man köper den bild man tycker bäst om i den budget man har.

Postad 30 maj 2007 - 07:44

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Sant, ang pc (förutsatt att man inte tycker allt blir för smått vid 1080p).

Själv är jag helt främmande för "pc-jobb" sittandes i en soffa, det gör jag hellre på en bärbar eller 30 cm framför en riktig skärm, så jag glömmer bort pc biten hela tiden - men var och till sitt. :mellow:

Postad 30 maj 2007 - 08:01

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Sant, ang pc (förutsatt att man inte tycker allt blir för smått vid 1080p).

Själv är jag helt främmande för "pc-jobb" sittandes i en soffa, det gör jag hellre på en bärbar eller 30 cm framför en riktig skärm, så jag glömmer bort pc biten hela tiden - men var och till sitt.  :mellow:

<{POST_SNAPBACK}>

Är själv inne på att använda min nästa TV som PC-skärm. Innan har sådan användning samt exempelvis Xb360 och PS3 vad jag förstått helt klart varit bäst på LCD på grund av upplösningen. nu känns det som man har hittat en bra kandidat med plasmaskärm. Vad finns det egentligen som talar för LCD - allvarligt nu då - när plasman kommit upp i 1080p? Är det bara att plasman tycker bättre om att verka i mörker som talar för LCD? Eller är det något annat?

Postad 30 maj 2007 - 08:11

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0
inbränningar lär ju fortfarande vara en faktor.

men annars finns det väl inte så mycket nackdelar med plasma längre...

Postad 30 maj 2007 - 08:28

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Om man ska uttala sig i generella ordalag så är LCDs fördelar för "pc-arbete" imho:
- Inbränning, plasma fixar ju detta bra numera men i vilket fall som helst så är risken mindre på LCD (även om det går där med - har jag sett exempel på IRL)
- Ofta mindre reflexer i bildytan på LCD, bra om rummet är ljust.
- Högre ljusstyrka i ljusa bilder på LCD, kan ju kanske va najs.

Postad 30 maj 2007 - 08:56

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Om man ska uttala sig i generella ordalag så är LCDs fördelar för "pc-arbete" imho:
- Inbränning, plasma fixar ju detta bra numera men i vilket fall som helst så är risken mindre på LCD (även om det går där med - har jag sett exempel på IRL)
- Ofta mindre reflexer i bildytan på LCD, bra om rummet är ljust.
- Högre ljusstyrka i ljusa bilder på LCD, kan ju kanske va najs.

<{POST_SNAPBACK}>

Tack för svaren, även du Didrik.

Det verkar ju som i rent PC-hänseende så ligger LCD fortfarande bra till. TV-spel får man väl se hur det fungerar i senare tester.

Ljusstyrkan är något som kanske egentligen inte är något problem men jag är inte van vid att behöva mörklägga när man skall se på TV.

Står lite i valet och kvalet, har kollat mycket på Sonys KLD-40W2000 och Samsungs M87:a och jag ser inte mycket av de klassiska släpningarna men med plasma är det ju ett icke-problem.

Postad 30 maj 2007 - 09:02

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0
Frågan är vilken man får ut mest av om Xbox 360/PS3 är prioritet no.1 på tv:n. Panasonicens högre upplösning(1080p pixelmappat) eller Pioneers högre kontrastomfång och färgexakthet etc.(768p med overscan?)? Att spela 1080p pixelmappat blir otroligt skarpt och ska inte underskattas, men man vill ju även ha så bra svärta och kontrast som möjligt givetvis. Det känns som att man kommer slita många hårstrån innan man blir klok på detta.. Men resonerar jag galet eller vad tror ni? :mellow:

Postad 30 maj 2007 - 09:18

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
De flesta spelen till 360/PS3 kommer inte vara 1080p så skala får du ju göra ändå. Och vem som gör det bäst beror ju på elektroniken i resp display.

1080p spel borde rimligtvis bli skarpare på PZ700 ja men frågan är om det är tillräckligt för att bortse från det som jag antar är ditt prio 2, film/video PQ.

(och då är ju frågan vem som gör film/video med bäst PQ - tror ingen vet det även om jag själv vilt gissar Pio, inte för att jag tror att den är bäst på ALLT iofs)

Postad 30 maj 2007 - 09:35

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0
Japp, film är oxå viktigt såklart. Tv:n kommer användas till spel(360/PS3), HD-DVD, Blu-ray och DVD i huvudsak. Hur vanliga tv-sändningar blir har ingen som helt betydelse för min del. Så spel och film(BD/HD-DVD) i 1080p 1:1 eller i 768p(kan man kanske välja bort överskanning på Pion månne?) men med nästintill gudomlig svärta och kontrastomfång. Jag _tror_ dock att den högre kontrasten kommer göra att valet ändå faller på Pion till slut. Men som sagt, tror ändå att båda apparaterna kommer blir riktigt fina oavsett vilken man väljer...men att en av dom ändå kommer vara aningen bättre...och det är just den som jag jagar.. :mellow: Det känns på tok alltför långt till hösten just nu.. :D

Postad 30 maj 2007 - 09:37

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Mmm..både kommer säkerligen vara tokbra, vilken som är bäst är nog personligt beroende på egen prioritering. Men vi får se. :mellow:

Postad 30 maj 2007 - 10:21

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0
Kom på en annan liten grej jag undrar över; Pioneers G8 finns ju med både 16000 och 20000 i kontrast. Panasonicen ligger på 5000 medans Pannas övriga plasmor ligger på 10000. Nu vet jag att man inte ska sitta och stirra på siffrorna men varför dessa glapp? Läste tidigare i tråden att det var fullt synligt på Pion som hade 20000 att den var bättre än den som "bara" har 16000. Gör Pio detta medvetet för att top-of-the-line modellerna _ska_ ha högre kontrast än dom billigare(lol?) eller är det något annat tekniskt bakom detta? Angående Pannan så _borde_ det ju märkas skillnad mellan 5000 och 10000 då detta är av samma märke och vad jag vet så är både Panna och Pio ganska konservativa och "ärliga" vad gäller specsen...eller?

Postad 30 maj 2007 - 10:27

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Anledningen till att G8 1080 har högre kontrast än G8 XGA är att de har mindre pixlar som ger mindre läckljus i "svart" => högre onoff CR. Detta enl Pio-snubbe på Avs. Blev överraskad att folk såg nån skillnad faktiskt.

Jag vet inte, vi får se vad de mäter IRL (Panna är iaf idag inte i närheten av några 10K:1, mätt på vettigt sätt)

Om den lösa infon som kommit ut stämmer så ligger väl G8 Pio på en ca faktor 5 lägre svartnivå än dagens Panna (vilket skulle ge, om peak output var densamma, 5 ggr högre onoff CR - Observera att det betyder inte att man säger "wow, kolla den bilden, ser ju ut att va 5 ggr högre kontrast! :mellow: )

Bara siffror som iofs jag tycker är intressanta men inte alltid behöver säga särskillt mkt om bilden.

Redigerat av pacman, 30 maj 2007 - 11:25.

Postad 30 maj 2007 - 10:43

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

• 720 inlägg
  • 0
Ok, tackar så mycket för svaret! :mellow: Detta blev egentligen lite överkurs för mig men tar man aldrig reda på saker så får man ju heller inget veta. :D

Väntar förövrigt spänt på att sidan www.hdtvtest.co.uk ska testa apparaterna, den sidan är väldigt seriös och folket där kan verkligen sin sak. Creds till dom för en superb sida! *thumbs up*

Får traska ner till Lefflers(kanon Pio-återförsäljare runt hörnet) och trakassera dom lite sen när dom fått in dom nya apparaterna. :angry:

Postad 30 maj 2007 - 10:47

bigbadboogie
  • bigbadboogie
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
La upp ett par recensionslänkar på PZ700.
En av dem är dock för PZ750 (US Model) så ni tänker på det.

https://www.minhembi...pplingar/174492

Mvh
Boogieman

Postad 30 maj 2007 - 12:45

Unregistered31b0023d
  • Unregistered31b0023d
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0
Nu borde dom väl släppas snart på svenska marknaden?

50tummaren borde ju ha släppts nu kan man tycka då den
skulle komma i maj enligt Panasonic.

I Japan har de ju haft full-hd plasma till överkomligt pris i några år.
Orättvist!

Hög tid att släppa denna i Europa nu!

Postad 31 maj 2007 - 08:47

Unregistered977f3c5d
  • Unregistered977f3c5d
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

La upp ett par recensionslänkar på PZ700.
En av dem är dock för PZ750 (US Model) så ni tänker på det.

https://www.minhembi...pplingar/174492

Mvh
Boogieman

<{POST_SNAPBACK}>

När man läser ultimate AV:s review så blir man lite svettig inför sin beställning.

"More serious is the lack of 1080p compatibility. When I fed the set a 1080p/60 signal I obtained an image, but it was cropped off severely on both the right side and the bottom, so only about half of it remained visible. This may be a defect in the review sample. And the set would not lock onto a 1080p/24 source at all. (The source for both 1080p/60 and 1080p/24 was the Pioneer Elite BDP-HD1 Blu-ray Disc player, which functions normally at these resolutions on other compatible displays.)"

Hur skall man ställa sig till detta? är det bara deras exemplar som strular eller kommer man att få problem med sin PS3? Jag har ju förväntat mig att om jag matar tv:n med 1080p så skall den pixelmappa hela bilden och ingen overscan.
Skall man avbeställa eller inte *suck* :)

Sen kan man alltid kolla vad köpare tycker om samma TV här: http://reviews.cnet....?tag=prod.txt.1

Redigerat av Unregistered977f3c5d, 31 maj 2007 - 08:50.

Postad 31 maj 2007 - 09:08

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Om den lösa infon som kommit ut stämmer så ligger väl G8 Pio på en ca faktor 5 lägre svartnivå än dagens Panna (vilket skulle ge, om peak output var densamma, 5 ggr högre onoff CR - Observera att det betyder inte att man säger "wow, kolla den bilden, ser ju ut att va 5 ggr högre kontrast!  :) )

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh, Ultimate Av gav ju oss svaret.

The peak contrast ratio, using a 100IRE white window for the peak white reading, measured 2,041:1 (36.74fL peak white and 0.018fL video black). This black level is roughly half that of the next best result I've yet found with a plasma display: 0.034fL on the Pioneer Elite PRO-940HD (twice as dark, in other words).

G8 ska enl D-Nice på Avs ligga runt 0.003-0.004 fL...då börjar det bli svart. <_< Med det sagt är inte Panna dåliga direkt, näst-bäst (om nu ine LED LCD hittar på nått) är inte dumt det heller...

Förutom avsaknaden av 1080p-support som El_Duderino tog upp (vilket låter helt SJUKT! :D måndagsex?)

Bildprocessingen verkar iövrigt vara som vanligt med Panasonic, lite halv-keff..

The Panasonic's video processing (scaling and deinterlacing) going from 480i to the panel's native 1080p resolution was good, though a little short of the best I've seen. The processing was a bit slow in recognizing 3/2 pulldown, and never really grabbed onto it fully. It also showed some artifacts on the waving flag and 2:2 (video) cadence test on the Silicon Optix HQV Benchmark test DVD.

The set did properly de-interlace1080i sources (video- or film-based) to 1080p, but like most current displays it did not recognize 3/2 pulldown with 1080i film-based sources.

(han säger emot sig själv i sista meningen så tjaa..jag vet inte)

Postad 31 maj 2007 - 11:54

Unregistered05718b45
  • Unregistered05718b45
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
dom finns utlagda på www.panasonic-center.se

Postad 02 juni 2007 - 07:39

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0
Sådär nu är det några i England som hunnit få sina PZ700 :) Hoppas dom snabbt kan rapportera om 1080p/24 etc.

Postad 02 juni 2007 - 09:15

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0

Sådär nu är det några i England som hunnit få sina PZ700  :) Hoppas dom snabbt kan rapportera om 1080p/24 etc.

<{POST_SNAPBACK}>

Men vad säger själva Pannan om 24fps?

Postad 02 juni 2007 - 11:04

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0

Sådär nu är det några i England som hunnit få sina PZ700  :) Hoppas dom snabbt kan rapportera om 1080p/24 etc.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Vi får se hur det funkar på Panna om någon av dom kan testa detta.

Postad 02 juni 2007 - 11:11

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Ja men fortfarande svarade du inte på min fråga!!!!!!!!!!!!

Postad 02 juni 2007 - 11:29

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Ja men fortfarande svarade du inte på min fråga!!!!!!!!!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :D
Troligen måste Panna konvertera från 24fps. Återstår att se hur bra det funkar på den. Det var det jag menade.

Redigerat av andersos, 02 juni 2007 - 11:30.

Postad 06 juni 2007 - 11:58

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0
Är det ingen som har köpt denna tv än???????????????????

Postad 06 juni 2007 - 12:48

Elmato
  • Elmato
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Fotomarknaden har 50" inne nu..

Postad 06 juni 2007 - 16:03

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0
50" finns i lager här nu :) 2999€ - rätt bra pris eller?

Postad 06 juni 2007 - 16:04

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0
Ja ja det verkar alla väntar på Pionner 8G :)

Postad 06 juni 2007 - 16:10

andersos
  • andersos
  • Mästare

• 3 199 inlägg
  • 0

Ja ja det verkar alla väntar på  Pionner 8G :P

<{POST_SNAPBACK}>

Mjo, men den blir ca. 2000€ dyrare :) Motsvarande Pioneer alltså.

Redigerat av andersos, 06 juni 2007 - 16:11.

Postad 06 juni 2007 - 16:12

Enator
  • Enator
  • Guru

• 4 026 inlägg
  • 0

Ja ja det verkar alla väntar på  Pionner 8G :P

<{POST_SNAPBACK}>

Mjo, men den blir ca. 2000€ dyrare :) Motsvarande Pioneer alltså.

<{POST_SNAPBACK}>

Den är inte mycket dyrare än Sharp HD1E.

Postad 06 juni 2007 - 18:18

Unregisteredb3752606
  • Unregisteredb3752606
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Jag beställde den här tv:n igår... Hoppas på att få den snart :)

Prylportalen skulle även göra ett test av denna plasma inom 3 veckor...

Postad 06 juni 2007 - 22:13

jesperk
  • jesperk
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
hej undrar om någon har kommit fram till om det är 1080p/24 eller inte..?? :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Vy från dörr med ny soffa
    DPC
    2025-05-07 10:19:58
  • Rad 1 och 2
    DPC
    2025-05-07 10:17:56
  • Soffa till salongens andra rad
    DPC
    2025-05-07 10:03:29
  • Pioneer CMX-3000
    Anton
    2025-05-06 19:28:59
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.