Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson P1i *

1847 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 juli 2007 - 01:03

last_raven
  • last_raven
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Ngn som testat om Fring fungerar med P1i? Vore väldigt intressant om ngn vill testa. Ringa gratis är aldrig fel :-)

Hm, ringa gratis är väl ändå en sanning med modifikation, gäller bara så länge du använder dig av wlan'et. Är du dock ute och hamnar på WCDMA, EDGE alt. GPRS kostar ju det också...

Postad 30 juli 2007 - 06:52

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Ngn som testat om Fring fungerar med P1i? Vore väldigt intressant om ngn vill testa. Ringa gratis är aldrig fel :-)

Hm, ringa gratis är väl ändå en sanning med modifikation, gäller bara så länge du använder dig av wlan'et. Är du dock ute och hamnar på WCDMA, EDGE alt. GPRS kostar ju det också...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det är så sant, men min baktanke var bara att använda över wlan annars köra vanliga GSM-nätet med mobilen som tidigare.

Postad 30 juli 2007 - 07:13

glemmy
  • glemmy
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0

Har en liten fundering angående wlan i mobilen, har inte så bra koll på just wlan i mobiltelefoner. Men är tanken den att man ska kunna koppla upp sig mot internet (via sitt vanliga trödlösa internet hemma, eller var som hellst) och surfa gratis via mobilen på så sätt? Eller har jag helt fel för mig.

/Niklas

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det är en av möjligheterna med wlan. :)

Postad 30 juli 2007 - 08:52

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
hej igen, bara kom att tänka på att är det inte svårt att trycka rätt med alla dem knapparna på mobilen?

Postad 30 juli 2007 - 09:05

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Läste tidigare i tråden att man inte kan ansluta annan bluetooth-enhet om GPS:n är ansluten. Innebär detta att man inte kan använda en bilhandsfree-bluetoothlösning (eller vad det heter) samtidigt som man försöker GPS:a sig fram i stan? Det är ju värdelöst i så fall!

<{POST_SNAPBACK}>

Jo man kan använda flera enheter om man avaktiverar "Energisparläge"
Bara dom inte använder samma BT profil vilket inte gps o handsfree/Headset gör

Postad 30 juli 2007 - 09:09

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

hej igen, bara kom att tänka på att är det inte svårt att trycka rätt med alla dem knapparna på mobilen?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har en M600i som har samma uppsättning knappar som P1i och det krävs en viss tids invänjning för att lära sig både knappar o scrollhjul. Nu när man vant sig vid det fungerar det kanonbra, T9 i all ära men jag tycker ändå det är lättare att på ett qwerty bord skriva alla ord själv, spec om man använder ord som inte finns i T9

Postad 30 juli 2007 - 09:23

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
okej... men de låter bra föresten hur är batteritiden nu när ni haft den över helgen, och har nån fått en massa buggar typ att den startar om av sig själv eller nåt? eller har SE gjort en någorlunda buggfri mobil denna gången

Postad 30 juli 2007 - 09:42

Dauzz
  • Dauzz
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

okej... men de låter bra föresten hur är batteritiden nu när ni haft den över helgen, och har nån fått en massa buggar typ att den startar om av sig själv eller nåt? eller har SE gjort en någorlunda buggfri mobil denna gången

<{POST_SNAPBACK}>

Batteritiden är ungefär som på P990i tycker jag. Jag kör 8-10 apps igång samtidigt utan problem. Inga omstarter ännu. Väldigt snabb jämfört med P990i.

Postad 30 juli 2007 - 09:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Den största anledningen till att P1 är så mycket snabbare och bättre än P990, M600, W950 är för att det är bra mycket mer internminne i P1an. SE snålade med minnet tidigare och därför så var man tvungen att starta om telefonen rätt mycket oftare när minnet tog slut. De problemen borde vara ett minne blott nu.

Postad 30 juli 2007 - 09:55

KN
  • KN
  • Användare

• 192 inlägg
  • 0
Jag har funderat på att byta ut min N80 mot P1i.
Är det någon som vet om man kan ansluta det kommande GPS-tillbehöret HGE-100? Enligt SonyEriccson's hemsida så är inte P1i med i listan över kompatibla telefoner, konstigt.

Postad 30 juli 2007 - 10:13

daviden
  • daviden
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Hej hej

Har haft P1 i ett ganska bra tag och lekt en hel del utan att bli besviken :)
Ville mest tipsa om lite sköna apps som passar väldigt bra på just P1.

http://www.morange.com - Testa att scrolla runt lite i RSS-läsaren, iPhone-känsla <_<
http://mini.opera.com/beta - Ett måste, zoom in-funktionen fungerar hur smooth som helst.

Sen så fungerar activesync helt underbart, pushar mail 24/7 utan några som helst problem, samma med min privata mail som jag har inställd (konto med stöd for imap idle).

Vad det gäller tangentbordet så var jag också en skeptiker i början, var väldigt fäst vid min Nokia E61.
Nu känns det konstigt att INTE använda ett tangentbord som på P1 och M600.

Redigerat av daviden, 30 juli 2007 - 10:15.

Postad 30 juli 2007 - 11:40

Jonaas
  • Jonaas
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Fring verkar fungera i P1 enligt mobil, så det var ju trevligt. Får se om man tar och köper en p1 om någon dag kanske.

http://mobil.mkf.se/...orer576.dbp.asp

Redigerat av Jonaas, 30 juli 2007 - 11:42.

Postad 30 juli 2007 - 11:42

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Nån som beställde från e2save.se ?
-Höll dom leveranstiden?
-Hur är supporten om produkten pajar?

Redigerat av Unregistered29985, 30 juli 2007 - 12:02.

Postad 30 juli 2007 - 12:16

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Fring verkar fungera i P1 enligt mobil, så det var ju trevligt. Får se om man tar och köper en p1 om någon dag kanske.

http://mobil.mkf.se/...orer576.dbp.asp

<{POST_SNAPBACK}>

Niiice!

Postad 30 juli 2007 - 12:47

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
P1i kommer allt närmare ett inköp, dock så kommer jag behöva köpa den med telia abonnemang har inte 4500kr har dock aldrig använt mig av abbonnemang..

föresten om man byter från kontantkort till abbonnemang så blir man av med pengarna på kontantkortet va?

just det ja.. nån som vet sidor med gratis spel och teman till P1an? kanske inte kommit ut nåt ännu

Redigerat av borjeboy, 30 juli 2007 - 13:01.

Postad 30 juli 2007 - 13:02

Tajger77
  • Tajger77
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Ligger wayfinder med i kartong eller skall man ladda hem med kod ifrån deras hemsida eller hu funkar det?

Postad 30 juli 2007 - 14:10

GoaJanne
  • GoaJanne
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Ligger wayfinder med i kartong eller skall man ladda hem med kod ifrån deras hemsida eller hu funkar det?

<{POST_SNAPBACK}>

I P1i kartong finns från wayfinder:

+Wayfinder manual(med kod på baksidan)
+Mini bluetooth GPS dosa
+Batteri
+Billaddare

Ladda sen hem Wayfinder trial på hemsidan vilket du registrerar med kod från manualen.

Svarar på lite övriga frågor med:
-Vanligt bluetooth headset går att köra utan problem när man kör bluetooth gps.

-Fring funkar bra, jag har kört mot både SKYPE och MSN med voicecall, vet ej hur vanlig SIP(ip-telefoni) funkar med fring då jag ej har den möjligheten här hemma.

-Batteritiden verkar toppa ut runt 1-2dygn max vid riktigt "tungt" användande. Har förvisso kört i 3g nu oxo, men skall köra vanlig gsm nu mestadels då man ej behöver 3g konstant då man har tillgång till wifi hotspots mer o mer vilket borde ge 25-50% mer batteritid.

-Jämfört mot W800i är ljudet mycket klarare och finns inget brus som jag hade i W800i vilket jag irriterade mig enormt mycket på i min gamla walkman när jag lyssnade på vissa låtar/ljudböcker.

-I mediaspelaren så kan jogdialen tryckas in och användas som play/pause, plus rullas hjulet i pausläge så kan man byta låtar upp och ner i playlist och i play läget så kan du höja och sänka volymen med jogdialen. Mycket smidigt då jag trodde det saknades dessa funktioner på P1i.

-Håller man in "back" knappen på sidan av telefonen i ca1 sek så "låser man" alternativt "låser man upp" telefonen. Bättre än vad jag hade förväntat mig med bara en "back" knapp och jogdial på sidan.

-INTE EN ENDA "P990 omstart" eller en enda minnesklagan under helgen, Stötte förvisso på en total frysning i samband med bild/kamerehantering medans jag körde ett 15tal apps i bakgrunden, vilket tvingade mig till att hårdboota om telefonen. 10sek på powerknappen ;S

-Inget problem med mitt wlan heller, kör ni som har problem ett aktivt program? För annars kopplar wlan ner sig för att spara ström.

-Finns ett program för att browsa ditt wlan nätverk och kopiera filer hit o dit via wlan istället för bluetooth om du vet ipnummren på de datorer du vill browsa, googla efter MobileWindowsExplorer.sis

Sen en fråga till communityn här :) Någon som kan tipsa mig om ett bra GRATIS alternativ för att få igång push mail, då jag kör endast google(pop3) och hotmail-mobile vilka ingendera stöder Imap och vanlig pushmail ? Då jag ej orkar agera testpilot o "prova" på olika googlade email alternativ utan söker en beprövad rekomenderad tjänst :P

Tackar för svar, Janne

Redigerat av GoaJanne, 30 juli 2007 - 15:05.

Postad 30 juli 2007 - 14:22

Tajger77
  • Tajger77
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
EDIT: löste sig TACK!

Redigerat av Tajger77, 30 juli 2007 - 14:35.

Postad 30 juli 2007 - 14:26

Kwano
  • Kwano
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Nån som beställde från e2save.se ?
-Höll dom leveranstiden?
-Hur är supporten om produkten pajar?

<{POST_SNAPBACK}>

Japp dom höll leveranstiden.
Om det blir fel på den är det bara lämna in den till närmaste phonehouse butik.

Postad 30 juli 2007 - 14:45

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Sen en fråga till communityn här :) Någon som kan tipsa mig om ett bra GRATIS alternativ för att få igång push mail, då jag kör endast google(pop3) och hotmail-mobile vilka ingendera stöder Imap och vanlig pushmail ? Då jag ej orkar agera testpilot o "prova" på olika google email alternativ utan söker en beprövad rekomenderad tjänst :P

http://www.momail.se kanske är ngt av intresse? Kanske kostar ngt dock. (Tack för mkt info GoaJanne)

Redigerat av Unregistered29985, 30 juli 2007 - 14:46.

Postad 30 juli 2007 - 15:12

Trascher
  • Trascher
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Hej
Kan ni som har wlan som funkar kolla i telefonen vilken programvara ni har jag har R9G007 skall prova att uppdatera luren.

För att kolla vilken programvar ni har gör så här rulla Jog-Dial upp 1 snäpp sedan * Jog-Dial 2 snäpp ned * sedan Jog-Dial 1 snäpp ned *

kolla Tjänsteinfo Programvaruinformationen........Telefon programinfo

Postad 30 juli 2007 - 15:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

P1i kommer allt närmare ett inköp, dock så kommer jag behöva köpa den med telia abonnemang har inte 4500kr har dock aldrig använt mig av abbonnemang..

föresten om man byter från kontantkort till abbonnemang så blir man av med pengarna på kontantkortet va?

just det ja.. nån som vet sidor med gratis spel och teman till P1an? kanske inte kommit ut nåt ännu

<{POST_SNAPBACK}>

Alla spel och program som fungerar till p990 borde fungera till P1 också. Det är exakt samma OS och UIQ version i båda.

Postad 30 juli 2007 - 15:44

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
oh, that sounds nice:D

Postad 30 juli 2007 - 16:36

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Ngn som haft problem med P1 och Halebop som operatör? (Även Telenor vore intressant att veta :)

Postad 30 juli 2007 - 18:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Satt å kollade på utbudet av spel till uiq3 igår och det var deprimerande :-( finns nästan ingenting av värde enligt mig.med tanke på hur snyggt golf är till p990 så blev jag väldigt besviken på utbudet.iaf vad som fanns på www.my-symbian.com

Postad 30 juli 2007 - 19:01

gero2
  • gero2
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag begav för någon timme sedan till mitt utlämningsställe och försiktigt smög jag mig fram då jag hade 5000 kr i fickan. Hemsk tanke om någon typ dyker upp just då med en kniv i handen och säger; ge mig det DU har, annars. Men ingenting sådant inträffade. Jag fortsatte min väg och betalade för ett paket från den eminenta affären Dustin. (Dustinhome för den som undrar)

Sedan begav jag mig hem på motorcykeln. Just denna dag var naturligtvis den naturliga vägen avstängd p.g.a. av olycka, så jag var tvungen att åka en väg som jag annars aldrig åker. Och denna väg gick genom en skog där risken att en älg eller något annat djur springer rakt ur, är enorm. Men också här var det lugnt.

Ivrig som jag är gick jag med raska steg genom trapphuset, jag sprang tillochmed in i någon då jag var upphetsad (sorry!). När jag kom hem sprang jag till köket och tog tag i första, bästa lediga sax som låg på diskbänken. Jag "saxade" upp paketet och öppnade sedan den grymt fina förpackningen och där i låg den häftigaste mobilen jag skådat; P1i!

Det första intrycket jag får när jag har den i handen är att den är väldigt välbyggd. Ingen mobil jag har haft tidigare har varit i samma nivå som denna. Nästan så man köper den bara för designen, typ. Min polare har en Nokia N95 sedan några månader tillbaka och jag kan redan nu konstatera att kvalitén mellan dessa två är enorm. Det går inte att beskriva i ord. P1i uppfattas som den mer "seriösare" telefonen från utsidan om du t.ex. jämför den med en N95. N95 känns mer som en leksak.

Dock är jag tvungen att ladda batteriet, så själva recensionen dröjer några timmar, tyvärr. Men tills dess hoppas jag ni skriver frågor som ni vill ha besvarade. Dessvärre kan jag inte besvara några frågor som behandlar Wayfinder då jag vill gå igenom telefonen först, innan jag sticker ut och riskerar livet för nästa pryl som följde med i paketet.

Kan även tilläga att detta är min första smartphone någonsin som jag handlar, så ur ett nybörjare perspektiv blir det när jag skall försöka berätta mer om den senare.

På återseende...

Bifogad fil(er)

Redigerat av gero2, 30 juli 2007 - 19:16.

Postad 30 juli 2007 - 19:21

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
välkommen till forumet gero2... alltid kul med folk som skriver lite roligt:d... hoppas du får mycket kul med din nya leksak

va finns det inte många spel? :)

då kasnke man inte köper den iaf... eller javaspel finns väll och borde funka eller?

Redigerat av borjeboy, 30 juli 2007 - 19:22.

Postad 30 juli 2007 - 19:57

gero2
  • gero2
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

välkommen till forumet gero2... alltid kul med folk som skriver lite roligt:d... hoppas du får mycket kul med din nya leksak

va finns det inte många spel? :)

då kasnke man inte köper den iaf... eller javaspel finns väll och borde funka eller?

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, men du köper väl inte mobilen för att spela på den? Herrejösses! Då finns det ju flera hundra andra alternativ som fungerar bättre till just det ändamålet.

Postad 30 juli 2007 - 20:59

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
Nope... emn jag vill ha möjligheten att kunna spela spel på den när man sitter och har tråkigt

Postad 30 juli 2007 - 21:32

Volvis
  • Volvis
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Kan även tilläga att detta är min första smartphone någonsin som jag handlar, så ur ett nybörjare perspektiv blir det när jag skall försöka berätta mer om den senare.

På återseende...

<{POST_SNAPBACK}>

Ge den lite tid bara, det tar lite tid att vänja sig vid en smartphone.

Tog mig lite tid att vänja mig vid min M600i, var inte riktigt tillfreds med att trycka på skärmen för att svara och scrollhjulet istället för ett "styrkors" för att välja bland programmen/funktionerna.

Nu tycker jag den är grymt bra o kommer absolut byta upp den mot en P1i.

Postad 30 juli 2007 - 23:08

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
just det angående smartphones så kan den kanske kännas lite seg vet iaf att min 4år gamla nokia 6600 känns lite seg emellanåt..

Postad 31 juli 2007 - 07:23

GoaJanne
  • GoaJanne
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

http://www.momail.se kanske är ngt av intresse? Kanske kostar ngt dock. (Tack för mkt info GoaJanne)

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar Martin82, vart helt i mitt intresse denna tjänst.

Momail "pushar" min GMail just nu till den integrerade "P1i" email klienten, precis vad jag ville ha, mina webmails flyger in som sms in i mobilen. Enda nackdelen verkar vara att den är till 100% gprs/3G beroende, verkar INTE använda Wlan/bluetooth om det finns tillgängligt för att dra ner Emails tyvärr, men man behöver såklart i första hand bara se rubrikerna och sen välja att läsa viktiga mails i mobilen bara.

Sen verkar det som att om man reggar "hotmail plus" konto om man nu tvunget måste pusha sina hotmails till mobilen så får man full pop3 support med hotmail vilket gör att momail tydligen kan plocka mailen där och även då pusha "Hotmail" till mobilen.

Suveränt stort tack.

Postad 31 juli 2007 - 09:16

uncle_bob
  • uncle_bob
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Verkar ju riktigt smarrig måste jag säga.

Ett par frågor dock:

Har aldrig haft en 3G-lur, kan man ställa in den att enbart köra GSM tills man säger åt den att göra annorlunda så man får bättre batteritid?

Fattar inte riktigt det här med GPS-modulens laddare, endast billaddare... Eller är det så att det är samma laddare som till telefonen så att man i själva verket får en av varje, verkar ju lite lustigt om man bara kunde ladda gps-mottagaren i bilen...

Hur mycket minne tar kartorna för Skandinavien? Kan man tanka den med egna POI's, exempelvis fartkameror?

Någon som syncat med mac än? Den finns inte med bland listade modeller på iSync men jag har syncat andra telefoner som inte är med på listan utan problem.

Tack på förhand!

//Robert

Postad 31 juli 2007 - 09:23

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Ja, det går att välja mellan GSM och 3G hur den ska söka.

Det finns ett plugin till iSync så du får igång sync m Mac och P1:an (ladda ner här) Programvara som krävs i telefonen: R6D23 eller senare.

Kartornas minne samt info om laddare kanske ngn av sitter inne med :)

Redigerat av Unregistered29985, 31 juli 2007 - 11:48.

Postad 31 juli 2007 - 09:30

Tajger77
  • Tajger77
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Har laddat min med TOMTOM 6 också och kört in POI på så vis. Då skall det inte kosta eftersom kartorna ligger i mobilen nu och inte laddas ned via gprs som med wayfinder.

Men det med laddare vore ju fint om nån visste var man får tag i. Räcker det med 220v och 4.0mm anslutning tro? Vill kunna ladda den hemma innan man kör så man kan ladda mobilen innan. Såg att de va SIRF II och inte III, men kanske inte spelar större roll?

Frigs har jag inte fått att funka ännu, vill inte godkänna mitt ID, kanske gör nått fel där.

Postad 31 juli 2007 - 09:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Inte helt säkert att man kan låsa telefonen på gsm.
Min förra telefon som var låst till Tre gick inte att låsa på gsm..Bara hoppade tillbaka till 3G
Vet dock inte hur det är nu.Bästa är att kolla med sin operatör innan man köper telefonen :)

Postad 31 juli 2007 - 09:45

uncle_bob
  • uncle_bob
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Tack för alla snabba svar.

Ok, så Wayfinder laddar kartografin över gprs, shit va kasst, då behöver man ju data-tillägg för att inte bli skinnflådd med 15kr/mb. Då blir det väl tomtom antar jag, minne kostar ju inget idag. Men gps-pucken som som följer med fungerar med det mesta eller, den är inte låst till wayfinder hoppas jag?

Postad 31 juli 2007 - 09:56

Tajger77
  • Tajger77
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Pucken fungerar med tomtom i mitt fall.

Tror det går ladda ner kartor innan man kör med wayfinder.
Man gör rutten innan eller hur det nu fungerar, är även Jag ny på detta med smartphone.

Hittade tomtom western europe på "nätet" fungerar klockrent. Kör med YODA för tillfället :)

Men det med laddare hittar jag inte.

Postad 31 juli 2007 - 10:07

uncle_bob
  • uncle_bob
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Ok, soft.

Skönt när saker bara ligger och skräpar på nätet... Hur mycket plats tar västeuropa?

//Robert

Postad 31 juli 2007 - 10:37

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Ok, så Wayfinder laddar kartografin över gprs, shit va kasst, då behöver man ju data-tillägg för att inte bli skinnflådd med 15kr/mb. Då blir det väl tomtom antar jag, minne kostar ju inget idag. Men gps-pucken som som följer med fungerar med det mesta eller, den är inte låst till wayfinder hoppas jag?

Det är inte så farligt mkt data som måste laddas om man har förinstallerat kartorna.

Bifogad fil(er)

Postad 31 juli 2007 - 10:37

Tajger77
  • Tajger77
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Runt 900 Mb
Kör med ett 2GB kort så man får in lite annat skit med :)

Postad 31 juli 2007 - 10:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Hmm..Jag fattar inte riktigt.
Är det nån server som räknar ut rutten å skickar info medans man kör över gprs/3g?
Tycker ju att telefonen borde kunna fixa det ?

Postad 31 juli 2007 - 11:14

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Runt 900 Mb
Kör med ett 2GB kort så man får in lite annat skit med :)

<{POST_SNAPBACK}>

Så ingen möjlighet finns att med medföljande minneskort på 512 mb kunna förinstallera några kartor? Typ light-version?

Redigerat av Unregistered29985, 31 juli 2007 - 11:31.

Postad 31 juli 2007 - 11:28

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Någon som upplever dålig täckning och att samtal bryts på konstigt sätt?

Redigerat av Unregistered29985, 31 juli 2007 - 12:02.

Postad 31 juli 2007 - 11:50

Tajger77
  • Tajger77
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Skandinavien kanske?

Postad 31 juli 2007 - 12:27

sassafras
  • sassafras
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Tänkte bara tipsa om följande sida för de som söker apps/games till UIQ3 telefoner. Ja, man måste bli medlem men sen är det fritt blås. Tror att de har *allt* som någonsin gjorts för plattformen: http://www.ipmart-fo...splay.php?f=400

är en f d P990i användare som väntar på en P1i från e2save :)

Postad 31 juli 2007 - 12:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Gratis ? :)

Postad 31 juli 2007 - 12:58

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

• 234 inlägg
  • 0
tackar för sajten sassafrasa... minns en Mirc sida som hade allt som nånsin gjorts till nokias telefoner, var dock längesen och jag har inte adressen men jag tjänade nog runt en 1000kr på att sno program som jag sällan använder men var kul att skryta med:)

Postad 31 juli 2007 - 16:13

sassafras
  • sassafras
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Gratis?

you bet.

det är ganska skönt för kan man ju faktiskt prova "allt" utan nagscreens/tidsbegränsningar före man eventuellt köper :)

Redigerat av sassafras, 31 juli 2007 - 16:14.

Postad 31 juli 2007 - 16:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Nice.Har precis reggat mig och tittat runt lite..
Verkar va lite rörigt att hitta men det ger sig väl.

Tack för tipset :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.