Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

The Darkness

145 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Mitt betyg... (7 medlem(mar) har röstat)

blir en;

1. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

2. 2 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

3. 3 (1 röster [14.29%])

Procent av omröstning: 14.29%

4. 4 (4 röster [57.14%])

Procent av omröstning: 57.14%

5. 5 (2 röster [28.57%])

Procent av omröstning: 28.57%

Rösta GÀster kan inte rösta
The Darkness (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.166666 (5) Inga priser

Postad 09 July 2007 - 16:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0

Det jag vill ha sagt Àr det att Àntligen kommer det ett multiplattform spel som ser lika / bÀttre ut pÄ PS3 Àn pÄ X-box360 efter en rad med spel dÀr PS3 versionen har fÄtt gÄ och gömma sig i ett hörn.

<{POST_SNAPBACK}>

SÄ ovanligt Àr det inte om du tittar pÄ t ex Gamespots jÀmförelser. Marginella skillnader pÄ mÄnga spel. Definitivt Àr det sÄ att de multispel som ligger lÄngt efter pÄ PS3 Àr fÀrre Àn de som ligger nÀra.

Postad 09 July 2007 - 21:39

lillington
  • lillington
  • Wannabe

• 38 inlĂ€gg
  • 0

Det jag vill ha sagt Àr det att Àntligen kommer det ett multiplattform spel som ser lika / bÀttre ut pÄ PS3 Àn pÄ X-box360 efter en rad med spel dÀr PS3 versionen har fÄtt gÄ och gömma sig i ett hörn.

<{POST_SNAPBACK}>

SÄ ovanligt Àr det inte om du tittar pÄ t ex Gamespots jÀmförelser. Marginella skillnader pÄ mÄnga spel. Definitivt Àr det sÄ att de multispel som ligger lÄngt efter pÄ PS3 Àr fÀrre Àn de som ligger nÀra.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har du rÀtt i Zoiler. Verkar som "Splinter Cell Double Agent-eran" kanske Àr över ;)

Postad 09 July 2007 - 22:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0
Om med era du menar att det kommer ut en del spel dÀr PS3 versionen Àr sÀmre, sÄ tror jag inte den Àr över. SÄ mÄnga PS3 spel som blir försenade nu, det mÄste finnas en anledning. Iofs Àr/var The Darkness ett av dem... men nej, med sÄ mÄnga multiplattformsspel och olika företag tror jag inte tiden dÄ PS3 fÄr den klart sÀmre versionen av ett multiplattformsspel Àr över. Virtua Fighter 5 Àr ju ett kommande exempel, Àven om det beror pÄ lÀngre utvecklingstid pÄ 360.

Det Àr vÀl 3 orsaker som frÀmst ligger bakom sÀmre portar om jag fÄr spekulera. 1) PS3 Àr svÄrare att jobba med Àn den familjÀra 360, 2) Det Àr kanske svÄrt/svÄrare att porta över frÄn 360 till PS3, 3) Utvecklarna satsar pÄ 360 versionen först (eftersom den sÀljer bÀst) och fokuserar pÄ PS3 versionen dÀrefter (Iallafall sa Basselito pÄ forumet att deras team jobbar sÄ).

Men som sagt, just The Darkness verkar de ha lyckats förhÄllandevis bra med.

Postad 09 July 2007 - 23:13

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlĂ€gg
  • 0
Jag sÀger bara WOW över slutet pÄ spelet, riktigt vackert slut ;)

Postad 10 July 2007 - 01:25

lillington
  • lillington
  • Wannabe

• 38 inlĂ€gg
  • 0

Om med era du menar att det kommer ut en del spel dÀr PS3 versionen Àr sÀmre, sÄ tror jag inte den Àr över. SÄ mÄnga PS3 spel som blir försenade nu, det mÄste finnas en anledning. Iofs Àr/var The Darkness ett av dem... men nej, med sÄ mÄnga multiplattformsspel och olika företag tror jag inte tiden dÄ PS3 fÄr den klart sÀmre versionen av ett multiplattformsspel Àr över. Virtua Fighter 5 Àr ju ett kommande exempel, Àven om det beror pÄ lÀngre utvecklingstid pÄ 360.

Det Àr vÀl 3 orsaker som frÀmst ligger bakom sÀmre portar om jag fÄr spekulera. 1) PS3 Àr svÄrare att jobba med Àn den familjÀra 360, 2) Det Àr kanske svÄrt/svÄrare att porta över frÄn 360 till PS3, 3) Utvecklarna satsar pÄ 360 versionen först (eftersom den sÀljer bÀst) och fokuserar pÄ PS3 versionen dÀrefter (Iallafall sa Basselito pÄ forumet att deras team jobbar sÄ).

Men som sagt, just The Darkness verkar de ha lyckats förhÄllandevis bra med.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag vet inte om detta Àr alldeles för mycket off-topic. IsÄfall fÄr du ta bort inlÀgget eller hur det nu fungerar ;)
Men jag ville bara sÀga att du har en poÀng med det du skriver. SjÀlvklart kommer det finnas titlar dÀr utvecklarna inte kan/inte vill/inte har tid/inte har rÄd med att göra en rÀttvis motsats till samma titel som pÄ xbox 360. Men jag tror, och hoppas att utvecklarna verkligen inte kommer att skrÀmma oss med urusla portar som PS3-versionen av SC-DA. Det spelet var verkligen pinsamt för ubi.
Ska verkligen bli intressant att se PS3-versionen av Assassin's Creed.

Men on-topic sÄ tycker jag att PS3 och 360-versionen av the darkness ser ganska lika ut. 360-versionen har AA medans PS3-versionen saknar AA. PS3-versionen har finare texturer och ansikten som Big_Hobbit skrev nÄgra inlÀgg upp. Grejen Àr att man inte tÀnker pÄ aliasing nÀr man vÀl Àr inne i ett spel. Jag Àr verkligen inte en playstation3-f.a.n.b.o.y, Àlskar min 360, men den lÄter för mycket för att kunna spelas pÄ nattetid nÀr tjejen slaggar.

Postad 10 July 2007 - 14:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0

Grejen Àr att man inte tÀnker pÄ aliasing nÀr man vÀl Àr inne i ett spel.

<{POST_SNAPBACK}>

Det Àr nog lite olika frÄn person till person. Du tÀnker inte pÄ det medan andra bevisligen tÀnker pÄ det. Samma sak med annat som motion blur som vissa blir sjösjuka av, eller framerate som vissa uppfattar mer Àn andra. Eller varför inte V-sync, nÄgot jag inte tÀnker pÄ mycket men som jag hör mÄnga klaga pÄ.

Vi Àr alla olika :)

Postad 10 July 2007 - 14:55

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlĂ€gg
  • 0
NÀ det Àr sant att man reagerar pÄ olika saker i spel och att det ibland blir lite för mycket teknik frenzy med olika termer och tekniker istÀllet för att helt enkelt uppleva bilden. SjÀlv Àr story vÀldigt viktigt fÀr mycket och Àlskar mellan sekvenser. Men hur som helst sÄ ser Darkness ut som ett grymt lir och kommer införskaffas den dag jag inhandlar min next gen konsoll, vilken det nu blir (eller kanske bÄda?).. :)

Postad 10 July 2007 - 16:45

lillington
  • lillington
  • Wannabe

• 38 inlĂ€gg
  • 0

Grejen Àr att man inte tÀnker pÄ aliasing nÀr man vÀl Àr inne i ett spel.

<{POST_SNAPBACK}>

Det Àr nog lite olika frÄn person till person. Du tÀnker inte pÄ det medan andra bevisligen tÀnker pÄ det. Samma sak med annat som motion blur som vissa blir sjösjuka av, eller framerate som vissa uppfattar mer Àn andra. Eller varför inte V-sync, nÄgot jag inte tÀnker pÄ mycket men som jag hör mÄnga klaga pÄ.

Vi Àr alla olika :)

<{POST_SNAPBACK}>

Sant, men det Àr skillnad pÄ att "tÀnka pÄ nÄt" eller vara manisk och haka upp sig pÄ saker =)
Klart man tÀnker pÄ taggiga kanter om man mÄste, men nÀr det Àr 10 fiender pÄ skÀrmen och man ska mörda dom och lemlÀsta dom sÄ tror jag faktiskt att man inte tÀnker pÄ att det Àr lite taggiga kanter pÄ vissa saker.

Postad 16 July 2007 - 19:26

brainrup
  • brainrup
  • AnvĂ€ndare

• 138 inlĂ€gg
  • 0
SÄ ja, nu Àr det snart dags. SlÀngde ivÀg en förhandsbokning precis :)

Postad 18 July 2007 - 10:10

Unregistered1351ad90
  • Unregistered1351ad90
  • LĂ€rjunge

• 357 inlĂ€gg
  • 0
Har endast sett trailern. Är dock inte alltför impad av grafiken dĂ€r, ganska "kantigt" och inte alls den dĂ€r "wow" kĂ€nslan. Är det samma grafik nĂ€r man lirar?

Postad 18 July 2007 - 15:47

brainrup
  • brainrup
  • AnvĂ€ndare

• 138 inlĂ€gg
  • 0

Har endast sett trailern. Är dock inte alltför impad av grafiken dĂ€r, ganska "kantigt" och inte alls den dĂ€r "wow" kĂ€nslan. Är det samma grafik nĂ€r man lirar?

<{POST_SNAPBACK}>

Tror inte det. En annan trailer jag sÄg, nÄgonstans, sÄg inte ut sÄ iaf..

25 juli pÄ Discshop nu. Försenat ytterligare eller boka man frÄn fel affÀr (som vanligt)? :angry:

Postad 18 July 2007 - 17:30

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlĂ€gg
  • 0
Jag tĂ€nkte boka det frĂ„n nĂ„n svensk spelsida, men det sluta med att det blev att köpa spelet frĂ„n USA! :angry: Ångrar mig inte, efter att man klarat spelet nu sĂ„ kan jag sĂ€ga att det Ă€r riktigt roligt, grafiken Ă€r snygg och storyn Ă€r bra men lite sorglig! SĂ„ ni som funderar pĂ„ att skaffa det, GÖR DET sĂ€ger jag! :blink:

Postad 21 July 2007 - 19:46

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

• 1069 inlĂ€gg
  • 0
Nej fy, det hÀr var verkligen inte min grej....Gillar verkligen Starbreeze och minns med glÀdje Riddick pÄ gamla xbox. De ska ha en eloge för att de försökt utveckla en sÄ pass stendöd genre som fps i mitt tycke Àr, dvs det enda som i princip skiljer de olika spelen Ät Àr grafiken - inget mer. annars Àr allt som det har varit de senaste Ären, trist tycker jag!

Nu har jag bara spelat demot sÄ jag kan inte utge mig för att ha alla fakta i Àrendet....Men jag tyckte verkligen inte att det var kul att spela. Har inga synpunkter pÄ grafiken, den fyller sin funktion men hos mig saknades kÀnslan. Kommer inte att köpa detta i fullversion!

Postad 21 July 2007 - 19:59

Cragganmorax
  • Cragganmorax
  • ForumrĂ€v

• 754 inlĂ€gg
  • 0
Har Ă€ven jag testat demot men blev inte imponerad av varken grafik eller spelkĂ€nsla... Jag vet inte riktigt men Ă€r inget direkt fan av grĂ„dassiga/mörka miljöer och dĂ„ Darkness stora grej Ă€r att man ska hĂ„lla sig mestadels i mörker...njeee tro jag hoppar fullversionen. Ärligt talat sĂ„ blev jag rejĂ€lt besviken pĂ„ demot dĂ„ förhandstittar etc verkade lovande :(

Postad 21 July 2007 - 21:40

theoak
  • theoak
  • ForumrĂ€v

• 514 inlĂ€gg
  • 0
kÀnner samma sak, ruskigt besviken pÄ bÄde grafik o spelkÀnsla och jag Àr glad att jag testade demot först innan jag slÀngde ut 700

Postad 21 July 2007 - 22:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlĂ€gg
  • 0
Den största anledningen till att spel portade frÄn 360 blir sÀmre Àr pga det begrÀnsade arbetsminnet pÄ PS3an. Det gör ocksÄ det jobbigt att porta spelen = förseningar. Inte ovanligt PS3 versionerna slÀpps lite senare Àn till 360. De skippade nog AA för det kostade för mycket prestanda.

Postad 21 July 2007 - 23:10

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlĂ€gg
  • 0
Radiozo, eller att utvecklarna inte fÄtt grepp om Ps3 Àn.

Postad 21 July 2007 - 23:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlĂ€gg
  • 0

Radiozo, eller att utvecklarna inte fÄtt grepp om Ps3 Àn.

<{POST_SNAPBACK}>

Nja. Det Àr nog isf verktygen som Àr för dÄliga sÄ utvecklarna fÄr lÀgga ner mer tid pÄ ett spel till ps3 Àn till 360. Men som sagt 256Mb lÄst till RAM och 256Mb lÄst till grafik gör det lite mer begrÀnsat Àn 512 (-60Mb för Guiden) att fritt anvÀnda som man vill. Kan tÀnka mig att man fÄr bygga om en del för att fÄ ett 360 spel att fungera lika bra pÄ ps3.

För övrigt kan jag inte begripa varför man snÄlat sÄ med minnet pÄ de nya konsollerna. Varför inte slÀnga i 1Gb Ram direkt. Minne Àr inte direkt dyrt.

Postad 22 July 2007 - 00:39

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • ForumrĂ€v

• 911 inlĂ€gg
  • 0

Helt Àrligt... tycker ps3 versionen ser bÀttre ut... ta och pausa och studera ansikten och texter sÄ Àr dom tydligare i ps3 versionen

<{POST_SNAPBACK}>

HÄller med dig om det...

Trodde att man skulle sÀga Wow Ät verisonen till 360, inte PS3..

Mvh

Redigerat av Unregisteredaa73c0e8, 22 July 2007 - 00:39.

Postad 22 July 2007 - 09:39

brainrup
  • brainrup
  • AnvĂ€ndare

• 138 inlĂ€gg
  • 0
Tappade suget jag med nu efter demon :(
Kanske beror pÄ att de 4 spel man Àgt nu pÄ ps3 varit first person av nÄgon sort (rfom, call of duty, oblivion och rainbow six). Lite uttjatat, ge mig ett bra bilspel istÀllet.

Postad 22 July 2007 - 10:22

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1014 inlĂ€gg
  • 0
Jag vet inte, men demot gör inte spelen rÀttvisa. Just Darkness har jag inte laddat ner dÄ jag Àr allergisk mot demoner och mörker. DÀremot RFoM och Motorstorm, spelen Àr ju mycket bÀttre Àn demon pÄ P-store. Bara demos men ÀndÄ, de ska ju sÀlja fullversionen?

Postad 22 July 2007 - 13:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlĂ€gg
  • 0
The Darkness Àr inte speciellt mörkt, nÀr du slÀckt alla lampor sÄ gÄr man omkring med tentaklerna och dÄ fylls hela rymmen med nÄgot skimmer av nÄgot slag. Det Àr dock mörkare Àn Resistance sÄklart, men inte i nÀrheten av t.ex Doom 3.

Jag har spelat demot och gillade det hyffsat. Blir nog ett köp framöver.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 July 2007 - 13:22.

Postad 22 July 2007 - 13:51

swebarb
  • swebarb
  • ForumrĂ€v

• 585 inlĂ€gg
  • 0
Om det ÀndÄ kunde komma till pcn, jag hatar fps pÄ konsoller hur jag Àn försökt i alla Är sÄ blir jag aldrig sÄ bra som jag vill pÄ det. kÀnns sÄsegt att styra med kontrollen.

Postad 24 July 2007 - 12:16

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlĂ€gg
  • 0
Tacka mörkret för framgÄngen

Idag pÄ City kan man lÀsa om Starbreeze och the Darkness.

"Efter 'Riddick' gick det ett halvÄr, men vi fick inget nytt samtidigt som vÄr kassa sinade. SÄ dÄ fick vi panikshoppa 'The Darkness', sÀger Johan Kristiansson.
Ett smart beslut skulle det visa sig, för efter tvÄ och ett halvt Är och 100 miljoner i produktionsbudget kom belöningen. 'The Darkness' sköt upp pÄ försÀljningslistornas topp i USA."

Redigerat av Audio Code 3, 24 July 2007 - 12:16.

Postad 28 July 2007 - 22:05

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlĂ€gg
  • 0
Varje gÄng jag ska lira online sÄ laggar det, ibland lite ibland mycket. Har NTSC-utgÄvan, hörde nÄ rykten om att det kanske skulle komma nÄn uppdatering till det? SÄ man kan spela pÄ europiska servrar, kan det ske?

Postad 29 July 2007 - 11:27

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7010 inlĂ€gg
  • 0
Fan vad coolt detta spelet Àr! :D BÀsta lir pÄ lÀnge faktiskt!
Men jag Ă€r alltid tvungen att lira pĂ„ easy nĂ€r det Ă€r FPS med handkontroll... pĂ„ PC kör jag alltid det svĂ„raste, hehe ;) Är helt handikappad nĂ€r det gĂ€ller att aima med handkontroll... :)

Postad 29 July 2007 - 20:49

Speero
  • Speero
  • AnvĂ€ndare

• 184 inlĂ€gg
  • 0
Àr det vÀrt att köpa the darkness? Àr det verkligen sÄ bra som det verkar eller kan man klara sig utan det? hade varit gött och lÀgga 700 spÀnn pÄ annat, men man vill sÄ gÀrna spela skiten :)

Postad 30 July 2007 - 02:24

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlĂ€gg
  • 0

Àr det vÀrt att köpa the darkness? Àr det verkligen sÄ bra som det verkar eller kan man klara sig utan det? hade varit gött och lÀgga 700 spÀnn pÄ annat, men man vill sÄ gÀrna spela skiten :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det Àr vÀrt det <_< Men det finns att köpa för 600 kr, sÄ du spar en hundralapp :D

Postad 31 July 2007 - 08:10

Unregistered1351ad90
  • Unregistered1351ad90
  • LĂ€rjunge

• 357 inlĂ€gg
  • 0
Finns Àven hÀr för 499 inkl. frakt

http://www9.cd-wow.s...ct_code=2281775

/
Tyler

Postad 01 August 2007 - 19:02

SvÀrta
  • SvĂ€rta
  • ForumrĂ€v

• 848 inlĂ€gg
  • 0
Eller 399.- :D

Postad 07 August 2007 - 10:33

SH[]RTY
  • SH[]RTY
  • LĂ€rjunge

• 307 inlĂ€gg
  • 0
var de bara jag som tyckte att grafiken inte höll i spelet?...alla kanter och hörn *rinner som nerÄt* om ni fattar=) fast iofs sÄ har jag bara darkness och resistance och gemför mellandom kanske inte Àr sÄ rÀttvist? men annars action mÀssigt sÄ uppfyllde det mina krav helt, mycket roligt spel

Redigerat av SH[]RTY, 07 August 2007 - 11:07.

Postad 08 August 2007 - 12:09

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7010 inlĂ€gg
  • 0
Kan hÄlla med om att kantutjÀmningen Àr inte den bÀsta... :D

Postad 09 August 2007 - 15:20

BerganSwe
  • BerganSwe
  • Amatör

• 50 inlĂ€gg
  • 0
Finns det inga MP-spel uppe? Hittar inga nÀr jag söker fÄr connection lost.

Redigerat av BerganSwe, 09 August 2007 - 15:21.

Postad 19 August 2007 - 06:35

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlĂ€gg
  • 0
ganska "creepy" stÀmning i the darkness :) Har tatt mig nÄgra timmar in i spelet och Àr helnöjd med vad jag upplevt hittils.

Postad 19 August 2007 - 11:11

Speero
  • Speero
  • AnvĂ€ndare

• 184 inlĂ€gg
  • 0
nÀr ja körde demot sÄ hackade spelet och ibland blev det segt att styra snubben. ingen som har testat demot och upplevt samma sak?

Postad 19 August 2007 - 11:50

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7010 inlĂ€gg
  • 0
Jo... jag Àr i en kyrka, vill inte avslöja för mycket... men det Àr en rÀtt knivig situation, och jag blir sÄ trött att det laggar sÄ mycket just dÄ... har svÄrt som jag har det med FPS pÄ handkontroll, inte orkat ta mig vidare pÄ nÄn vecka nu pga det :) , har lirat Ninja Gaiden istÀllet... sÄ skulle alla spel flyta som det gör! Mycket roligare att lira dÄ!:)
Hört att Darkness flyter pÄ bÀttre pÄ 360n... orÀttvist, nÀr PS3an har bÀttre hÄrdvara.. dom har vÀl inte orkat portat ordentligt till PS3an... :)

Postad 19 August 2007 - 18:33

fAkkfAcE
  • fAkkfAcE
  • LĂ€rjunge

• 341 inlĂ€gg
  • 0

Jo... jag Àr i en kyrka, vill inte avslöja för mycket... men det Àr en rÀtt knivig situation, och jag blir sÄ trött att det laggar sÄ mycket just dÄ... har svÄrt som jag har det med FPS pÄ handkontroll, inte orkat ta mig vidare pÄ nÄn vecka nu pga det <_< , har lirat Ninja Gaiden istÀllet... sÄ skulle alla spel flyta som det gör! Mycket roligare att lira dÄ!:ph34r:
Hört att Darkness flyter pÄ bÀttre pÄ 360n... orÀttvist, nÀr PS3an har bÀttre hÄrdvara.. dom har vÀl inte orkat portat ordentligt till PS3an... <_<

<{POST_SNAPBACK}>

jag har spelat igenom spelet utan att uppleva hack pga lÄg fps, visst blir kanske lite fps drops men inte sÄ det hackar o stör. Har oxÄ svÄrt för fps med padda men tycker det gick bra i the darkness, kör igenom rfom nu för att fÄ upp aimet pÄ paddan innan ut kommer i höst :D . Tycker du ska ta upp spelandet igen dÄ du har mycket kul kvar av spelet ;) .

Postad 19 August 2007 - 18:37

Speero
  • Speero
  • AnvĂ€ndare

• 184 inlĂ€gg
  • 0
kan man inte köra the darkness i 720?

Postad 20 August 2007 - 09:50

rob08
  • rob08
  • Amatör

• 81 inlĂ€gg
  • 0

Kan hÄlla med om att kantutjÀmningen Àr inte den bÀsta... :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>

Jag köpte det i helgen, och hÄller med om att det inte sÄg jÀttesnyggt ut jsut det. Trodde först det var min tv som var boven, men om ni ocksÄ ser det sÄ Àr det vÀl spelet.

Synd, man kan ju tycka att de ha fixat det bÀttre starbreeze-grabbarna

Och en sak till, texten "Saving.." som kommer upp överst i mitten, ser ut som om det inte Àr i HD-format. Det kÀnns sÄ rundat och mjukt och suddigt. Bara en liten grej jag stör mig pÄ

Men overall Àr jag positiv till spelet - riktigt cool kÀnsla, helt skild frÄn rfom

Postad 25 August 2007 - 19:29

jokzi
  • jokzi
  • Rookie

• 2 inlĂ€gg
  • 0
vafan, de Àr ju bara o ladda ner demot o kolla sjÀlv hur de Àr. den delen av spelet som man fick pröva var iaf jÀvlit snyggt pÄ en fullhd tv.

Postad 05 September 2007 - 12:11

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6913 inlĂ€gg
  • 0
Tvekade ett tag innan jag köpte spelet. Demon impade inte sĂ„ dĂ€r jĂ€tte mycket, hade kanske för stora förhoppningar. Men hela tiden kĂ€nde jag Ă€ndĂ„ att jag MÅSTE testa spelet. Slog till och köpte ett begagnat ex och jag Ă„ngrar det inte en sekund.

Demo versionen gör INTE spelet rÀttvisa.

MÄste sÀga att spelet har en MYCKET bra story som fick mig att vilja spela spelet rakt igenom med bara en paus för att sova inatt :P

Redigt bra drag mot slutet.

Gillar Ă€ven skĂ„disarna som gör ett JÄVLA bra jobb.

Oftast brukar röstskÄdespeleri i spel vara fruktansvÀrt uselt, typ Final Fantasy m.m.

Är det bara jag som tycker att huvudpersonen Jackie pĂ„minner om en ung Robert De Niro i sjĂ€lva rörelsemönstret och sĂ€ttet att snacka pĂ„, typ Taxi Driver :P

Grafiskt kanske inte det snyggaste som gjorts men tillrÀckligt bra.

Jag hoppas definitivt pÄ en uppföljare :)

Redigerat av Svante Skoog, 05 September 2007 - 12:13.

Postad 12 October 2007 - 16:53

Unregisterededfb6b6e
  • Unregisterededfb6b6e
  • LĂ€rjunge

• 351 inlĂ€gg
  • 0
Har kommit sÄ lÄngt nu att man
» Klicka hĂ€r för att visa spoiler - Klicka en gĂ„ng till för att dölja den... «
och ska tillbaka till lower east side, men spelet loadar ungefÀr 25% in och sen sÄ lÄser det sig och vÀgrar ladda vidare, nÄgon som haft samma problem?

Postad 07 May 2008 - 15:13

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlĂ€gg
  • 0
Inom kort, Maj premiÀr för Starbreeze's The Darkness i Japan :unsure:

Plats #8 hos den Japanska amazon.com hur man finner den japanska delen av PS3 vet jag inte :rolleyes:

Redigerat av Audio Code 3, 07 May 2008 - 15:16.

Postad 07 May 2008 - 15:23

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • ForumrĂ€v

• 841 inlĂ€gg
  • 0
http://www.amazon.co...m...=14&Go.y=12

The Darkness finns dock endast pÄ 360 pÄ amazon.co.jp.

Postad 31 March 2009 - 21:59

morberg
  • morberg
  • ForumrĂ€v

• 576 inlĂ€gg
  • 0
Plockade upp detta för 138 spÀnn och det Àr helt klart vÀrt de pengarna. HÄller med de i trÄden som tycker att det laggar lite, ffa nÀr man plockar fram tentaklerna men i övrigt Àr det vÀl helt ok grafik. Har spelat nÄgra timmar och trivs bra med det Àn sÄ lÀnge. Betydligt mer action Àn skrÀck, Ätminstone Àn sÄ lÀnge.

Postad 02 June 2011 - 19:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0
Darkness 2 trailer (gameplay)

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• XBox Halo Edition
    lod
    2026-07-29 08:14:23
  • VM på nya AppleTV
    Tobbeswim
    2026-07-05 23:35:21
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.