i övrigt väldigt nöjd med den, gav bara 1000 kr för den så.
skulle ju vara kul att ha en roligare tv dock :/ men men
tack för hjälpen iaf, uppskattas
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 01 March 2009 - 18:57
okej jag får köra på 60 då
i övrigt väldigt nöjd med den, gav bara 1000 kr för den så. skulle ju vara kul att ha en roligare tv dock :/ men men tack för hjälpen iaf, uppskattas Postad 07 March 2009 - 11:07
Någon som kan se "Amarican Crime" på denna skitspelare?
Är någ den 4e filmen för mig som inte fungerat alls *mumel mutter* Postad 07 March 2009 - 18:13
Jag tror inte det handlar om att spelaren är skit, utan att det är du som är det. Jag har aldrig haft uppspelningsproblem på denna spelare. Har du någonsin uppdaterat firmwaren? Alla spelare måste uppdateras med en firmware, har ingenting med spelaren i sig att göra... Postad 08 March 2009 - 17:48 Klar jag har uppdaterat mjukvaran, kör 1.16 vilket verkar vara den senaste. Postad 08 March 2009 - 17:59
Vilka filmer är det som krånglar? Postad 04 April 2009 - 12:05
filmer jag har stöt på som inte funkar med den senaste firmwaren är,Dödlig puls (Blu-ray),Superhero Movie (Blu-ray)
Postad 04 April 2009 - 23:55
Hell ride skulle även krångla... Superhero Movie och Hell ride är båda från Noble... Postad 07 April 2009 - 13:02
I går köpte jag en BD-HP20S på PCCity för 1490:- och en hdmi kabel. Konstaterade att min 8 år gamla Philips DVD spelare klarade av DVD skivor bättre på film. Digitalaljudet fixar förstärkaren Maranzen så där är det ingen skilnad. Men när man spelar med samma kablar så är analoga ljudet sämre på BD-HP20S. Min Philips är mer musikalisk och en bättre närvarå i ljudbilden, så jag avråder dig att köpa BD-HP20S för att lysna på CD-musik. Köp häller en gamal Philips DVD-spelare för CD-musik på "typ" Blocket. Jag kommer att åka tillbaka med BD-HP20S. BD-HP20S spotar ut visa CD typ en av minna referensCD som funkar i Philipsen och i datorn och säger att den är oläslig :-(
Jag får vänta med att titta på HD-filmer på bioduken det får duger med DVD för mig :-) ett tag till Varför ska man ha bättre bild henmma än på bio, det finns ju dom som tycker att film gör sig bättre på en riktig biosalong ;-) /Mr_x Postad 07 April 2009 - 19:10
Ja en DVD spelare klarar bättre dvdfilm LR en CD spelare klarar bättre cd skivor e väl ingen hemlighet...?
skulle aldrig köpa en Blu-ray spelare för att spela cd skivor....
ingen risk dit e låååågt kvar, Postad 04 August 2009 - 18:23
Har en Sharp BD-HP21S som jag uppgraderade enligt tips på skivan då den ej klarade nyare Blue-Ray. Problemet var bara att jag fick us version och inte tänkte på det. Så nu kan jag ej spela dvd. Hur löser jag detta? Hittar ingen gammal firmware så jag kan dra in den och sedan igen uppgradera till engelska firmwaren. Reseta spelaren ändrar inte tillbaka firmware heller :/
Vad gör jag? Postad 04 August 2009 - 19:40
Klart du kan spela DVD:er... Region 1 dock. Men varför inte testa att installera den senaste europeiska drivrutinen då? Postad 06 August 2009 - 08:40
Den går ej att installera då den har samma versionsnummer som US. Enda lösningen är att vänta på nästa uppdatering. Surt men :/ Postad 17 October 2009 - 10:14
Ny mjukvara finns att hämta v 1,18 här
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |