Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nytt gruppköp på Denon AVR 3808 ?

240 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 January 2008 - 19:53

• Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Det står följande i det finstilta "Sofern nicht beim Artikel anders angegeben, beträgt die unverbindliche Lieferzeit ca. 10-14 Tage."

Jag har kund nr. 119370
Det står inget om leveranstid på min svarta så att jag hoppas på 10-14 dagar

Vi som beställde svart i första omgången har ju inte fått dom än,så räkna med minst 2-3 veckor iallafall

Postad 23 January 2008 - 23:59

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Ni som inte fått era från förra gruppköpet har inte betalt än eller?

Postad 25 January 2008 - 00:51

Unregistered66b227d6
  • Unregistered66b227d6
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Ni som inte fått era från förra gruppköpet har inte betalt än eller?

Jag har iaf bara fått orderbekräftelsen o ingen faktura. så vi har inte betalt våra än...så tror jag att det är för alla som inte fått sina svarta från förra gruppköpet.

fan vad man längtar efter den...

Postad 27 January 2008 - 07:56

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Jag som ska till staterna 29 feb, sen blir jag borta en månad. Hoppas jag hinner få den innan det :D
Annars så får jag ta med mig internetbankens dosa och betala därifrån. Fraktbolaget kan jag alltid ringa och säga att jag är bortrest. Ajja det löser sig.

Redigerat av New Player, 27 January 2008 - 07:56.

Postad 28 January 2008 - 16:08

Buckets
  • Buckets
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Fick precis min levererad !

Box Delivery var det som levererade i Uppsala, men det är Dachser Sweden AB som verkar ansvara för leveranserna.
Nice, nice, nice, nu e jag glad !

Hoppas alla med svarta enheter får era inom utlovad tid, lider speciellt med er från det första gruppköpet som ej fått leverans.

Redigerat av Buckets, 28 January 2008 - 16:11.

Postad 29 January 2008 - 11:42

Lothar
  • Lothar
  • Veteran

• 1776 inlägg
  • 0
Tänkte bara köra ett litet OT inlägg. I det senaste nummret av Hemmabiotidningen så är de ett test där med Denon 4308 samt en Yamaha och en Pioneer receiver. Enligt dem så är 4308 bästa förstärkaren av dessa även om de andra två biter i hälarna så tar ändå Denon hem det. Alltid kul och veta även om man har 3808:an.

Postad 29 January 2008 - 12:48

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Synd att inte hemmabio tidningen tog med 3808 istället, den ligger ju närmare i pris till Yamaha RX-V3800 och Pioneer VSX-LX70.

Redigerat av New Player, 29 January 2008 - 12:48.

Postad 30 January 2008 - 12:02

sjoden
  • sjoden
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
jag har en liten fundering,

är det samma strömkontakt i tyskland eller måste man köpa en ny på kjell & company som när man handlar från england?

i ständig väntan på min lilla svarta låda...

Postad 30 January 2008 - 12:36

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0
Wikipedia har svaret så klart. Sverige och Tyskland använder samma kontakter (C och F).

Postad 30 January 2008 - 12:49

sjoden
  • sjoden
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Nice

någon som kan rekomendera om man skall byta upp sig till en beg. 3930 från en 1930 eller ska man vänta tills 2500 transporten kommer

Redigerat av sjoden, 30 January 2008 - 12:50.

Postad 30 January 2008 - 14:17

Unregistered37573cc1
  • Unregistered37573cc1
  • Mega-Guru

• 8314 inlägg
  • 0

Synd att inte hemmabio tidningen tog med 3808 istället, den ligger ju närmare i pris till Yamaha RX-V3800 och Pioneer VSX-LX70.

Jag reagerade på samma sak. Synd att de inte testar "i samma prisklass".

Postad 30 January 2008 - 16:10

Lothar
  • Lothar
  • Veteran

• 1776 inlägg
  • 0
Håller med men tror de ville testa värsting förstärkaren från de tre märkena. Men jag håller helt med, de hade varit roligare att se 3808.

Postad 30 January 2008 - 17:45

Zedo
  • Zedo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Åååååh! Jag väntar ihjäl mig! Kan inte nån hitta på nåt åt mig att tänka på under tiden? Till exempel rekommendationer på vilka nya högtalare jag ska köpa till min 3808? Eller är det för offT? I såna fall kan ni väl PM:a mig med högtalartips. Jag lyssnar mestadels på hårdrock och snabb metal. Men vill ju gärna kunna spela allt :)

Postad 30 January 2008 - 18:11

sjoden
  • sjoden
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
Jag skall ha ett par DALI Ikon 6, lyssnar mest på metallica och maiden, var inne på klubben och lyssnade på den och 3808an, lät mycket bra.

sen kan man ju alltid komplettera med hela serien center, bakkanal och subb... det kommer jag att göra

ikon 6
http://www.hifiklubb...talare_weng.htm

ikon vokal 2

ikon W2

ikon 2
http://www.hifiklubb...alare_wenge.htm

eller om man inte vill betala så mycket
ikon 1
http://www.hifiklubb...alare_wenge.htm

och en subb på det

ikon sub
http://www.hifiklubb...jus_valnoet.htm

detta har jag lyssnat på med ikon 2orna som bakkanal och det låter gudomligt

jag skall beställa ett par ikon 6or villken dag som hellst nu.

men det är klart att om jag hittar det i tyskland till rätt pris så kan det bli där i stället.

Detta blev veldigt "OT" men du kan ju alltid pma mig om det är något du undrar över.

Redigerat av sjoden, 30 January 2008 - 18:12.

Postad 30 January 2008 - 19:42

Reyhn
  • Reyhn
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Åh, nej! Jag såg inte tråden förrän alldeles nu! Jag vill ju också ha en! *avundsjuk* (:

Postad 30 January 2008 - 22:26

Lothar
  • Lothar
  • Veteran

• 1776 inlägg
  • 0
Kör Dali Helicon 400, 200 till den och de låter grymt. Tycker du ska satsa på Dali högtalare men de är ju min smak du går efter då :P

Postad 30 January 2008 - 22:28

quattro79
  • quattro79
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag upptäckte det också alldelles för sent :P
Kanske nån kan ta initiativ och starta upp en ny tråd för ett nytt gruppköp
Skulle gärna göra det själv om jag hade haft tid.
Jag e spikad i alla fall för 3808:an .. :P

Postad 31 January 2008 - 15:02

Unregistered66b227d6
  • Unregistered66b227d6
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0

Åååååh! Jag väntar ihjäl mig! Kan inte nån hitta på nåt åt mig att tänka på under tiden? Till exempel rekommendationer på vilka nya högtalare jag ska köpa till min 3808? Eller är det för offT? I såna fall kan ni väl PM:a mig med högtalartips. Jag lyssnar mestadels på hårdrock och snabb metal. Men vill ju gärna kunna spela allt ;)

Jag tog med mina stativare till hifi-klubben o lyssnade på 3808:an, efter det så bestämde jag mej för att var med på gruppköpet nr 1.

Högtalarna jag har är focal jmLab chorus 726s som front o 706s som surround o 700 som center.

jag tyckete att det lät bra iaf... iaf ingen vass diskant... då provlyssnade jag med rockgruppen LIVE o Robyn + nån skiva på hifi-klubben.

Postad 31 January 2008 - 21:31

surfmatte
  • surfmatte
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Tjoho!

Här kommer en till som väntar med spänning på sin svarta 3808:a och som behöver lite högtalare...

Tänkte börja lite lätt med ett 2.1 system som man kan bygga på och har tittat lite på Dali IKON 2,
men efter att ha läst om XTZ 99.25/26 här på forumet så kan det mycket väl bli ett par sådana +
en XTZ 99 W12 sub.

Är den nån som har erfarenhet av hur XTZ och hur de låter med en Denon 3808:a? ;)

// Matte

Postad 31 January 2008 - 22:24

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Ni som fått er 3808, hur informerade hifi regler er, fick ni leveransbekräftelse, pdf fil med leveransinformation, tracking eller liknande eller dök den bara upp un dag?

Postad 31 January 2008 - 22:57

epos14
  • epos14
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Om någon drar igång ytterliggare ett gruppköp är jag intresserad av en svart 3808.

Postad 01 February 2008 - 05:18

Buckets
  • Buckets
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Ni som fått er 3808, hur informerade hifi regler er, fick ni leveransbekräftelse, pdf fil med leveransinformation, tracking eller liknande eller dök den bara upp un dag?

När du får proforman betalar du den.
När dom fått in betalningen på sitt konto så sänder dom ett mail på tyska, där dom meddelar att din enhet skickats till dig. Stod väl nått nummer nummer där också men oklart om det går att tracka .
Sedan tog det i mitt fall 2 arbetsdagar innan en chaufför ringde o ville leverera.

Postad 04 February 2008 - 21:10

HelGo
  • HelGo
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Jag skulle möjligtvis vara intresserad av ett gruppköp också om det skulle dyka upp ett till.

Postad 04 February 2008 - 21:20

Jens K
  • Jens K
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Här är ytterligare en som skulle hoppa på vid ny beställning.

Postad 06 February 2008 - 00:35

landin86
  • landin86
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Någon som har något bra tips på högtalare som passar till 3808???
kollar mycket film, men lysnar rät mycket på musik med...
kollat på dali suite... kanske någon som rent av har dom??? andra tips tas tacksamt emot...

Postad 06 February 2008 - 10:20

Bullit
  • Bullit
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Det är nog ingen idé att starta ett nytt gruppköp med hifiregler innan de leverat det som är beställt.

Vad jag förstår är det flera i första gruppköpet som inte fått sina svarta. I detta det andra gruppköpet tror jag inte någon fått sin 3808, varken silver eller svart.

Jag kan rekommendera tsnversand.de som har både svart och silver i lager till ett pris av 1400€. Visserligen lite dyrare men man brukar vilja prylen asap när man väl bestämt sig.

Postad 06 February 2008 - 10:50

Doxie
  • Doxie
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Jag är också intresserad av ett gruppköp, någon som är hejare på tyska, och kan ringa ner och fixa ett bra pris åt oss?

På tsnversand kostar dom 1398 euro, så med frakt blir det väl ca 13,500 spänn, sen kanske man kan få ner det lite beroende på hur stor ordern blir.

Dom har både svart och silver på lager.

Postad 06 February 2008 - 12:48

ille.g
  • ille.g
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Fick min levererad i måndags, silver.

Postad 06 February 2008 - 17:45

Skunk5
  • Skunk5
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Fick min igår.

Postad 06 February 2008 - 18:08

Zedo
  • Zedo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Det står ju 15 februari som leveransdatum för svarta på Hifiklubben, kan man kanske tolka det som att våra svarta borde börja dimpa ner då också? Jag håller tummarna i alla fall!

Postad 06 February 2008 - 21:30

Selok
  • Selok
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Nu har min förstärkare dykt upp. (Silver) Levererades idag på eftermiddagen. Nu fattas bara ett par schyssta högtalare..! Sen blir det julafton..!

Postad 07 February 2008 - 17:40

• Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Min skickas idag från tyskland.(svart från första gruppköpet).Så nu är dom på gång.

Postad 07 February 2008 - 18:10

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
ojoj goda nyheter, då är det bara hoppas att jag snart får min.

Redigerat av New Player, 07 February 2008 - 18:11.

Postad 09 February 2008 - 11:06

Prism
  • Prism
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0
Snacka om att Hifiklubben tappar sälj på detta. Nu verkar det även vara ett tredje gruppköp på gång.

Postad 12 February 2008 - 20:52

Bullit
  • Bullit
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Min skickas idag från tyskland.(svart från första gruppköpet).Så nu är dom på gång.

Är detta den enda svarta de lyckats leverera på två gruppköp?

Postad 13 February 2008 - 21:50

Torim
  • Torim
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
Hej på er alla,

Jag har inte varit så tillgänglig den senaste tiden, är på ett uppdrag i Irak !!
Hoppas ni börjat få era svarta burka nu, kommer att skicka ett mail till hifi-regler på torsdag och kolla läget !!
Hat gött Grabbar ...

Ps. Jag kan nog aldrig gå in i en HIFI-Klubben butik mer ...

Hälsningar Torim

Postad 13 February 2008 - 21:57

Zedo
  • Zedo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Kolla läget låter bra! Jag är väldigt nyfiken på hur prognosen lyder. På Hifiklubbens hemsida står det April som leveranstid. Undra om samma kommer gälla oss då... ;)
Å andra sidan har jag ingen panik, men man väntar ju ändå på nåt...

Postad 13 February 2008 - 22:37

Unregistered1103
  • Unregistered1103
  • Guru

• 5967 inlägg
  • 0
Hifi klubben har bestämt sig för att sänka priset med 1000 kr
Fick det svaret av dem på deras eget forum efter att jag varit på dem ..

Hej MaVeRic.

Hi-Fi Klubben driver 21 butiker i Sverige, och totalt 71 butiker på den skandinaviska marknaden. Alla dessa butiker har lyssningsrum, och alla har tyvärr en hög ”skandinavisk” hyresnivå. (Detta trots att vi försöker att inte etablera oss på de dyraste adresserna)

Alla våra butiker har personal, som vi spenderar stora summor på, för att de skall få en löpande utbildning, så att vi kan ta hand om våra kunder på bästa sätt. Jag behöver väl inte säga att vi som alla andra seriöst arbetande företag betalar mycket pengar i löneutgifter (lön, arbetsgivaravgifter, semesterersättning, pensionskostnader), avgifter till copyswede, miljöavgifter, och andra nationella avgifter.

Att vi gör detta tror jag för alla är självklart, och jag tror också att alla våra kunder förväntar det av oss.

Men det betyder att Hi-Fi Klubben trots allt måste ha en marginal på de produkter vi säljer. Utan marginal för att täcka bland annat de kostnader jag nämnde ovan, så skulle vi inte existera överhuvudtaget. Löpande gör vi allt för att spara på omkostnaderna. Som tidigare nämnt så försöker vi placera våra butiker på adresser där hyran inte är som högst. Vad gäller marknadsföring försöker vi spendera minimalt, och låter en stor del av vår kundkommunikation ske genon ”word of mouth” från andra kunder som redan varit hos oss.

Som exempel från vår bransch så kan jag nämna att El Giganten under 2007 hade ett reklam-inköp (media fördelat på TV, DR, radio, tidningsannonsering, och utomhusreklam) på 374,6 miljoner svenska kronor. OnOff använde 183,8 miljoner kronor, Expert 162,8 miljoner kronor, och jag kunde fortsätta att räkna upp många storspenderare i vår bransch. Hi-Fi Klubben använde samma period endast 15,4 miljoner kronor, men det måste jag erkänna, är ett ruskigt högt belopp för oss!

Att jag vill ge dig dessa fakta, är för att kunna förklara att vi har ett dagligt fokus på att begränsa våra omkostningar till det minsta möjliga, då det är ett faktum att det i slutänden bara är en som får betala ett företags omkostningar – nämligen kunden. Och våra kunder skall inte betala mer än högst nödvändigt.

Vad är då sanningen omkring priset på Denon AVR-3808? Sanningen är att t ex Hi-Fi Regler i Tyskland som erbjudit det låga priset själv har en butik i Munchen. I sin butik tar han 1499 EURO för en AVR-3808. Detta är med 19% tysk moms, så omräknat till svenska kronor och svensk moms, så blir priset 14.480 kr.

Vi i Hi-Fi Klubben tycker självklart att det är märkligt, att en tysk återförsäljare som av sina kunder i sin butik kräver 14.480 kr för en Denon AVR-3808, när han sedan väljer att erbjuda den till svenska kunder via internet till priser som är så låga som 11.500 kr.

Du kommer knappast tro mig, men differensen är större än handlarens vinst på försäljningen. Handlarens vinst ligger i att öka sin volym på Denon, så att han när året summeras får en större årsbonus på hela sitt årsköp från Denon. Vi känner förstås inte till några exakta tal, men utifrån att det erbjuds ett pris som ligger under vårt inköpspris, när vi inräknar frakt, hantering, och service, så är handlarens vinst nere på ett par procent brutto. Så man får för hans (handlarens) skull, hoppas att inte många av dessa produkter går sönder inom garantitiden.

Rent krasst så skulle man kunna tänka sig ett scenario där vi skulle erbjuda Denon-produkter till priser under våra egna inköpspriser i ex. Tyskland där vi inte har några kostnader för butiker, personal, etc. Men då skulle det till slut enbart finnas en näthandel av dessa produkter, och kunden skulle inte ha någon möjlighet att lyssna på produkten innan köp, och heller inte kunna få adekvat hjälp vid t ex garantiproblem. Det skulle inte gynna någon.

Många av våra medarbetare har föreslagit att vi oavsett det, bara skulle anpassa priset så att vi inte skall stå och se korkade ut. Det skulle vi kunna, och vi skulle säkert också överleva en sådan affär. Men om vi tappar pengar på en affär, så kommer det gå ut över en annan lojal kund, som i slutändan kommer att få betala för det tappet. Och det tycker vi inte är rättvist.

Dock så har vi i dagarna tagit ett beslut att sänka priset på Denon AVR-3808 till 14.998 kronor i våra butiker. Då har vi justerat till en nivå som ligger så lågt som det bara går på denna produkt.

Så detta är bakgrunden till att vi väljer att inte matcha de erbjudna priserna från Tyskland. Men jag skall tillstå att det är efter interna diskussioner, och argument både för och emot.

Vi vill också upplysa om den risk som är förknippad med att köpa via internet från ett annat land. Ibland ser och hör vi från kunder, vilka problem som uppstår när en produkt går sönder inom garantitiden, och det visar sig att internet-butiken har gått i kunkurs och upphört under tiden. Vår egen VD i Hi-Fi Klubben har själv provat denna smärtsamma upplevelse med sin egen plånbok!

Med vänliga hälsningar
Patrik Fernqvist

Postad 15 February 2008 - 22:16

Zedo
  • Zedo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Ursäkta om jag tjatar, men nu står det på hifiklubbens hemsida att dom har både svart och silver i lager på webbutiken. Igår stod det april. Snabba vändningar här. Nån som hört nåt från Tyskland om våra apparater? :)

Postad 18 February 2008 - 15:28

Jens K
  • Jens K
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Det försvann nog fort i sådant fall, bara ett ex? Nu står i vart fall svart som "Leveransdatum: Kontakta oss för info!"

Postad 27 February 2008 - 00:21

JocPoc
  • JocPoc
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Hej allihop. Tänkte bara höra mig för om det är någon som har koll på hur läget ser ut just nu. Läste lite i den tredje gruppköpstråden och det verkar som om det är lättare att hitta luft i rymden än en svart 3808 just nu. Hur var det med byte av färg? Jag har för mig att jag läst någonstans att enligt hifiregler gick det bra.

Det börjar klia i hembionerverna nåt så otroligt nu.

Postad 27 February 2008 - 00:49

Litecore
  • Litecore
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
läste igenom den här tråden och blev riktigt imponerad av Hifi-reglers butik enligt hemsidan..
har en snabb fråga som kanske främst vänder sig till de personer som håller i alla gruppköp;

hur sammarbetsvillig är den tyska butiken att ha och göra med ?
är det helt omöjligt att försöka styra upp ett annan gruppköp
på t.ex. Tivoli Audio Model One som jag tycker kostar på tok för
mycket om man ser till prisutvecklingen nu/då på prisjakt.nu ?

Postad 27 February 2008 - 10:26

Doxie
  • Doxie
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Jag har nu kontaktat HiFi Regler ang andra produkter, för att se ifall vi kan göra en stor order. (med 3808 inkluderat)

Postad 27 February 2008 - 10:46

Bullit
  • Bullit
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Jag har varit i kontakt med HiFi regler om att ändra ordern till en receiver av annat fabrikat. Det skall vara ok men rabatten blir inte riktigt lika bra tyvärr. Istället för ca 200€ blir rabatten då typ 50-85€.

Jag tvekar om jag skall vänta på svart 3808 eller ta en annan receiver. Jag börjar allvarligt talat tröttna på Denon's fasoner.

Postad 27 February 2008 - 11:12

Unregistered66b227d6
  • Unregistered66b227d6
  • Amatör

• 69 inlägg
  • 0
själv börjar jag överväga att ta en silver istället... borde väl gå fortare att få en sådan... börjar ju oxå att tröttna på att vänta hela ###### tiden....

Postad 27 February 2008 - 23:02

Gnunu
  • Gnunu
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag fick min 3808 silver för några veckor sen och tyvärr var den transportskadad, men det får man ändå säga att bättre service har jag nog inte varit med om. Hifi-regler fixade omgående allt med returtransport, behövde inte göra något förutom öppna dörren och lämna över till budet igen. Några dagar senare fick jag hem en fungerande och numera inkörd 3808 :-)
Den rockar fett och jag är klart nöjd med servicen.

Postad 28 February 2008 - 23:39

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
Byt till 4308, det gjorde jag. Kom nästan direkt. Nu hade jag ingen transportskada på enheten, men lådan hade sett bättre dagar, så sammantaget med alla som man läst om som haft dåliga buderfarenheter så funderar man vad dom gör med paketen egentligen.

Postad 29 February 2008 - 06:20

Zedo
  • Zedo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Byt till 4308, det gjorde jag. Kom nästan direkt. Nu hade jag ingen transportskada på enheten, men lådan hade sett bättre dagar, så sammantaget med alla som man läst om som haft dåliga buderfarenheter så funderar man vad dom gör med paketen egentligen.

Vad fick du för pris på den då? Blev det nån rabatt?

Postad 29 February 2008 - 08:22

s.m.f
  • s.m.f
  • Forumräv

• 667 inlägg
  • 0
taget ur huvudet så tror jag priset blev runt 18500 fraktat (gardera +/-)

Postad 01 March 2008 - 17:10

JocPoc
  • JocPoc
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Vem är det som är huvudkontakt med hifiregler för detta köp? Buckets? Tänkte byta till silver om inte svart kommer följande vecka.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.