Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

SE W980i

143 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 31 August 2008 - 09:25

tomasol
  • tomasol
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Jag vart besviken på fmsändarn,dålig räckvid och dovt ljud så det vart sladd igen i bilen för att få klart ljud och slippa radiobrus.. men kör fmsändarn på jobbet så den funkar iallafall. Bluetooth funkar mycket bättre än fmsändarn.

Postad 31 August 2008 - 20:06

kajosi
  • kajosi
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Jag vart besviken på fmsändarn,dålig räckvid och dovt ljud så det vart sladd igen i bilen för att få klart ljud och slippa radiobrus.. men kör fmsändarn på jobbet så den funkar iallafall. Bluetooth funkar mycket bättre än fmsändarn.

Jag tycker också att fm sändaren är ganska dålig i bil men hemma funkar det bättre iaf innom 1 meter med max volym i telefonen, så det kan väl va att antennen i billen som är dålig. Sen har jag problem mediaspelaren, när jag tar ALLA låtar så visar spelaren att alla låtar är 49 min långa och när man trycker på play kommer infot Misslyckas, men om jag specifikt går in i albumen så funkar allt. har inte hittat någon uppdatering.

Postad 31 August 2008 - 22:22

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Citera(kajosi @ Aug 9 2008, 00:41 )
hejsan! Finns det lampa som blinkar när man har missat samtal?

Ny medlem som letar efter en ny bra telefon.. just nu funderar jag på samsung i8510,SE W980, SE W902 lr N82.

tror det bara är vissa nokia-modeller som har den funktionen, både på missat samtal & sms

Nej, SE W960i har den funktionen...

Postad 01 September 2008 - 10:32

tomasol
  • tomasol
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Jag tycker också att fm sändaren är ganska dålig i bil men hemma funkar det bättre iaf innom 1 meter med max volym i telefonen, så det kan väl va att antennen i billen som är dålig. Sen har jag problem mediaspelaren, när jag tar ALLA låtar så visar spelaren att alla låtar är 49 min långa och när man trycker på play kommer infot Misslyckas, men om jag specifikt går in i albumen så funkar allt. har inte hittat någon uppdatering.

Jo det mesta av radiobruset försvinner om telefon är nära antenn men jag tycker fortfarande att ljudet är dovt/lite diskant vilket det inte blir med sladd eller bluetooth.

Nån som vet hur jag tar bort SE:s skyddade låtar i telefonen ?

Postad 05 September 2008 - 00:41

Xicaxo
  • Xicaxo
  • Beroende

• 1057 inlägg
  • 0
fick min W980 idag, grymt nöjd..

Postad 10 September 2008 - 14:53

majls
  • majls
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Precis inhandlat denna lilla härligheten. Var inne på en LGKU990 då det verkade så coolt med en iPod liknande mobil men efter mycket läsande och tips (ris) från polaren som har haft en så kom jag snabbt på andra tankar.

Hade en W880i tidigare vilket jag tycker är uppbyggt precis som en mobil ska vara så att gå över till en W980i var ju inga som helst problem eftersom det i stort sett är samma interface på båda. Inte hunnit testa den så mycket men sms/mms funkar kanon, den är så extremet mycket lättare att skirva på jämfört med W880ins jobbiga streckpluppar. Musikspelaren är modell nyare ser det ut som, eller så var det bara att jag hade en äldre version på min gamla, och den extra skärmen plus knapparna på framsidan när man har mobilen stängd är helt underbart.

Så över lag känns det helt enkelt som en nyare och stabilare modell av SE Walkman telefonen, ger den en 9a i betyg!

Postad 13 September 2008 - 13:39

kajosi
  • kajosi
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0
nu har jag problem med min w980 mediaspelare! När jag lägger in tex 10st mp3 filer så verkar det som om filerna kopieras och sen läggs upp som ospelbara filer så det finns 10st fungerande filer och 10st ospelbara! så om man lägger in en fil som heter Dido-whiteflag.mp3 så döps filen till ._Dido-whiteflag.mp3 som misslyckas att spela upp! Kan detta vara pga att jag använder Mac?
Jag överför filerna med masslagrings alternativet pga Mediaöverföring's alternativet funkar tydligen inte!

Hjälp mig!

Postad 16 September 2008 - 20:46

NickePicke
  • NickePicke
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Angående displayskydd, är det värt att välja Copterskyddet (www.skalshop.se) eller räcker det med det "vanliga" skyddet dem har? Jag vill ogärna ha repor och grejer på telefonen, så jag tänker satsa på ett bra skydd direkt. Och faller man lätt för reklman låter ju Copter väldigt bra?

Postad 21 September 2008 - 19:21

Unregistereddb68e602
  • Unregistereddb68e602
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Hej. Jag har en helt ny W980i med fullgaranti och olåst om någon är intresserad av köp. Jag har vunnit den via en nättävling.
Kontakta mig isf. via internposten eller [email protected]

Postad 23 September 2008 - 10:03

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

• 1428 inlägg
  • 0
Går det att ha covern på cd'n man lyssnar på så man ser det på framsidan?

Postad 24 September 2008 - 05:29

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Har beställt och satt på skyddsfilmen på framsidan av telefon från Copter.

Den sitter fast ordentligt, det var dock lite svårt att centrera filmen exakt med det duger och fyller sin funktion.
Är dock lite frågande till vad man skall med den inre skyddsfilmen då telefonen är vikbar och har sitt naturliga skydd.

Postad 24 September 2008 - 19:24

majls
  • majls
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Jag kör utan skydd och har mobilen i fickan oftast ihop med bilknycklarna och verkar vara rätt bra skydd från början då jag inte än fått någon repa. Innuti behövs ju definitivt inte något skydd då mobilen spenderar majoriteten av tiden vikt (om du kanske inte har den i jobbet då).

Kameran är väl inget att hurra över men den funkar, är ju en musikmobil så vad kan man förvänta sig. Har börjat fota lite med den och för er som är sugna på kvalitén finner ni min moblog här -> http://majls.net/moblog/

Postad 25 September 2008 - 03:35

Badboy Rune
  • Badboy Rune
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Jo det mesta av radiobruset försvinner om telefon är nära antenn men jag tycker fortfarande att ljudet är dovt/lite diskant vilket det inte blir med sladd eller bluetooth.

Nån som vet hur jag tar bort SE:s skyddade låtar i telefonen ?

Det brusar alltså endel om man ska använda den till bilstereon? Är det fler som tycker fmsändaren fungerar dåligt? Är nämligen ett av huvudsjälen till att jag köper den, så vill gärna veta mer.

Postad 25 September 2008 - 16:31

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Jag har inga problem med FM sändaren, upplever inget brus utan den fyller sin funktion.

Vet inte om frekvensen du väljer skulle ha någon betydelse om de större rikssändande kanalerna ligger i närheten av den du programmerat in, vet inte helt säker bara en spekulation.

Postad 26 September 2008 - 01:23

majls
  • majls
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
FM-sändaren funkar kanon, ta bara en låg/hög frekvens som ingen kanal ligger nära så funkar den klockrent!

Postad 27 September 2008 - 19:51

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Vad tycker ni om batteritiden standby på mobilen, enl specifikation skall standby ligga på 300 h.
Min mobil är kass när det gäller batteri tiden. Laddade den igår och efter 30 h så är det bara 62% kvar av batteriet trots att jag endast ringt 2 samtal runt 2 min för övrigt inte använt någon annan funktion, kan bara konstatera att det känns tragiskt med en sådan batteritid på denna telefon.

Använder inte heller 3 G utan endast GSM.

Postad 08 October 2008 - 10:30

Unregistered34d5a884
  • Unregistered34d5a884
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Har inte läst alla inlägg så så svaren kanske står här.
Jag har en w980 och ska hämta inställningarna från Telia ang MMS och internet. Men jag hittar inte den modellen. Ni som har telia, hur har ni gjort? Har kontaktat Telia med inte fått nåt svar än.

En annan sak är att jag får inte igång Walk Mate programmet. Jag har tom satt igång det som bakgrund bild men inga steg registreras. Nån som vet?

------------------------------

Nu är det här ett jättesent svar och jag ser att du redan har fått svar på frågan - men då ingen har nämnt SE:s egen inställningsguide tänkte jag att det ändå kan vara ett bra tips till fler som kanske kommer att få eller har de här problemen.

Jag har Halebop och råkade ut för samma sak. W980i fanns inte på deras hemsida så jag kunde inte hämta inställningarna. Gick in på inställningar och kollade och det visade sig att telefonen kunde hämta inställningarna själv genom inställningsguiden/hämta inställningar. Jättelättsamt. Jag behövde inte göra någonting alls. :D

Walk Mate blev jag lite besviken på. Jag hade en enklare SE-telefon tidigare och där låg stegräknaren i bakgrunden hela tiden. Den här måste man ju sätta på för att få igång. Sen kan jag heller inte se att man kan gå in på olika dagar eller läsa statistik, osv. Man kan inte göra mycket med stegräknaren.

Postad 22 October 2008 - 07:48

Kolvsallad
  • Kolvsallad
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

------------------------------
Walk Mate blev jag lite besviken på. Jag hade en enklare SE-telefon tidigare och där låg stegräknaren i bakgrunden hela tiden. Den här måste man ju sätta på för att få igång. Sen kan jag heller inte se att man kan gå in på olika dagar eller läsa statistik, osv. Man kan inte göra mycket med stegräknaren.

Gå in under Inställningar/ Display / Bakgrundsbild och välj Program / Walkmate. Så får du stegräknaren i bakgrunden. Däremot hittar jag ingen historikfunktion.

Postad 23 October 2008 - 09:42

Unregistered97f17518
  • Unregistered97f17518
  • Användare

• 223 inlägg
  • 0
En fråga, finns det idag någon bättre musikmobil för användning i bilen med FM sändare ?

Postad 23 October 2008 - 12:39

ElinKarlsson
  • ElinKarlsson
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
vilket program kan man använda för att se Divx filmer i mobilen?
Har letat efter svar på andra sidor men inte hittat något..
Nån som vet? :)

Postad 26 October 2008 - 04:16

Badboy Rune
  • Badboy Rune
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

En fråga, finns det idag någon bättre musikmobil för användning i bilen med FM sändare ?

Nokia n78, n79 och n85 har fm-sändare. Det är dom ända jag vet som har fm-sändare. Om dom är bättre än w890 eller inte kan jag inte svara på, men tex n78 är ju ca 1000kr billigare.

Postad 26 October 2008 - 12:56

Mindraid
  • Mindraid
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Dags för en ny mobil och SE W980i kan vara den mobilen jag söker efter:)
Nu till mina frågor:
Jag lyssnar massor på ljudböker och vill därför ha möjligheten till att göra bokmärken i mobilen.
Alltså om jag byter från boken till vanlig mp3 musik så vill jag kunne hoppa tillbaka till samma ställe i boken som jag var. Stödjer W980i detta? eller kan någon rekommendera en annan mobil som stödjer bokmärke?

/Mindraid

Postad 27 October 2008 - 00:05

Badboy Rune
  • Badboy Rune
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Jag har några frågor om batteritiden. Ungefär hur länge räcker den om man lyssnar på musik? Hur mycket påverkas batteritiden om man lyssnar med bluetooth lurar? Hur mycket drar 3g surf? Jag skulle vilja kunna koppla mobilen genom bluetooth till laptopen och surfa. Hur länge räcker batteriet då?

Postad 27 October 2008 - 09:06

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Räkna med att vid flitigt användande av mobilen så får du ladda varje dag.

Telefonens batteritid är urusel även på standby.

På 5 dagar har min laddat ur helt med endast 2 samtal i 5min + 2 sms totalt använder heller inte 3 G, man kan inget annat än skratta åt eländet, mitt råd är att titta på en annan mobil med bättre batteritid, för denna telefonens batteritid suger!!!

Redigerat av RedMarathon, 27 October 2008 - 09:09.

Postad 28 October 2008 - 08:51

Badboy Rune
  • Badboy Rune
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Räkna med att vid flitigt användande av mobilen så får du ladda varje dag.

Telefonens batteritid är urusel även på standby.

På 5 dagar har min laddat ur helt med endast 2 samtal i 5min + 2 sms totalt använder heller inte 3 G, man kan inget annat än skratta åt eländet, mitt råd är att titta på en annan mobil med bättre batteritid, för denna telefonens batteritid suger!!!

Du har inget problem med dålig täckning? Senaste firmwaren? Tänkte om det ev. fanns någon förklaring till den dåliga batteritiden.
Man blir lätt förvirrad när en del upplever batteritiden som väldigt bra, medan andra tycker den är jättedålig. Är det fler som är missnöjda med batteritiden?

Postad 28 October 2008 - 11:07

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0

Du har inget problem med dålig täckning? Senaste firmwaren? Tänkte om det ev. fanns någon förklaring till den dåliga batteritiden.
Man blir lätt förvirrad när en del upplever batteritiden som väldigt bra, medan andra tycker den är jättedålig. Är det fler som är missnöjda med batteritiden?

Nej min täckning är utmärkt har 5 staplar på täckningsikonen.

Batteritiden har varit urusel sedan jag fick telefonen, vad skulle fimwaren gör för min battteritid?

Har nu ett abonnemang på 2 år så jag får stå ut med "skittelefonen" under denna tid.

Kommer väl att pröva med att skicka in den för reklamation av batteritiden.

Enda som är bra på telefonen är musikspelaren, annars är den en seg upplevelse och det möts man direkt av då man slår på den och viken tid det tar för telefonen att komma igång.

Min W710i var mycket bättre telefon men den hade inte lika vass musikspelare och Fm-sändare saknades.
Kamerafunktionen bryr jag mig inte om har en bra digitalkamera för detta.

Redigerat av RedMarathon, 28 October 2008 - 11:08.

Postad 28 October 2008 - 13:51

Badboy Rune
  • Badboy Rune
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Nej min täckning är utmärkt har 5 staplar på täckningsikonen.

Batteritiden har varit urusel sedan jag fick telefonen, vad skulle fimwaren gör för min battteritid?

Har nu ett abonnemang på 2 år så jag får stå ut med "skittelefonen" under denna tid.

Kommer väl att pröva med att skicka in den för reklamation av batteritiden.

Enda som är bra på telefonen är musikspelaren, annars är den en seg upplevelse och det möts man direkt av då man slår på den och viken tid det tar för telefonen att komma igång.

Min W710i var mycket bättre telefon men den hade inte lika vass musikspelare och Fm-sändare saknades.
Kamerafunktionen bryr jag mig inte om har en bra digitalkamera för detta.

Nej, tänkte bara om det kanske kunde vara någon bugg eller så som gjorde att den drog så mycket batteri. Är ganska sugen på w980 just för fm-sändaren nämligen. Men om batteritiden är så dålig så blir man ju lite tveksam.

Postad 28 October 2008 - 22:18

Kolvsallad
  • Kolvsallad
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Jag vill nog hålla med opm att batterirtiden suger, jämfört med min fd w810i, som jag laddade en gång i veckan w980 har legat i laddare varnannan natt hittils, nu håller jag på att testa efter senaste Firmwareuppgraderingen.... verkar bättre.

Däremot upplever jag ingen vidare hög förbrukning när jag använder mediaspelaren. Dock ska sägas att ha bara stoppa mediaspelaren och låta hörlurarna sitta i över natten var ingen bra ide, det drog ur batteriet...

Postad 29 October 2008 - 15:38

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0

Jag vill nog hålla med opm att batterirtiden suger, jämfört med min fd w810i, som jag laddade en gång i veckan w980 har legat i laddare varnannan natt hittils, nu håller jag på att testa efter senaste Firmwareuppgraderingen.... verkar bättre.

Däremot upplever jag ingen vidare hög förbrukning när jag använder mediaspelaren. Dock ska sägas att ha bara stoppa mediaspelaren och låta hörlurarna sitta i över natten var ingen bra ide, det drog ur batteriet...

På vilket sätt har det blivit bättre med senaste Firmwareuppgraderingen??? Hör av dig gärna angående om detta!!

Kan hålla med dig att vid användning av mediaspelaren så dra den inte mycket ström, men däremot när den är på standby då på något konstigt sätt är batterikapaciteten nere på 29 % på 3 dygn och helt urladdad på 4:de eller 5:te dygnet.(max i verkligheten för mig 5X24= 120 timmar och enligt specifikation upp till 300 timmar på standby det är en dj-la skillnad!!!!)

Redigerat av RedMarathon, 29 October 2008 - 15:38.

Postad 29 October 2008 - 15:48

rocky77
  • rocky77
  • Användare

• 123 inlägg
  • 0
300h stby är nog i den bästa av världar. Min erfarenhet är att delar man tillverkarnas uppgivna tider med tre närmar man sig verkligheten. Hade en htc diamond tidigare, enl htc ska den ha 350h stby, fick jag den att hålla 24h fick man vara glad... bytte senare till en w980 och tyckte den hade bra stby tid då jag bara behövde ladda den var 3:e dag... Lyssnar mycket på ljudböcker så mediaspelaren var igång för det mesta... Har nu en X1:a och upplever att den ung har samma batteritid som w980, altså helt ok...

Redigerat av rocky77, 29 October 2008 - 15:49.

Postad 29 October 2008 - 22:00

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Intressant läsning angående det där om batterikapaciteten du skriver om rocky77.

Var och hur kan man få fram så falska siffror gällande standby som SonyEricsson har på sin specifikation upp till 300 tim????

Det kan inte kallas annat än falsk marknadsföring det är som att uppge att t. ex uppge att en bil drar 0,5 l/mil men in själva verket drar 1,5 l/mil. Jag tror varken konsumenter eller reklamationsnämnder skulle acceptera sådan förhållanden.

Men tydligen inom elektroniken så är det mer som gamla dagar "hästskojarer" med andra ord ganska oseriöst där man presenterar fakta som ingen konsument kommer i närheten av.

Postad 18 November 2008 - 14:29

Unregistered97f17518
  • Unregistered97f17518
  • Användare

• 223 inlägg
  • 0
Då var man en nöjd ägare till denna mobil, MEN, kan man ladda ner filmsnuttar, typ biotrailers eller liknande,
eller hela filmer ? Isåfall, hur gör man och var hittar man ?

Postad 22 November 2008 - 12:48

Brel
  • Brel
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Intressant läsning angående det där om batterikapaciteten du skriver om rocky77.

Var och hur kan man få fram så falska siffror gällande standby som SonyEricsson har på sin specifikation upp till 300 tim????

Det kan inte kallas annat än falsk marknadsföring det är som att uppge att t. ex uppge att en bil drar 0,5 l/mil men in själva verket drar 1,5 l/mil. Jag tror varken konsumenter eller reklamationsnämnder skulle acceptera sådan förhållanden.

Men tydligen inom elektroniken så är det mer som gamla dagar "hästskojarer" med andra ord ganska oseriöst där man presenterar fakta som ingen konsument kommer i närheten av.

Standby tid är just vad som menas. Dvs. den tid den håller om du inte använder den alls. För varje sak som du gör dras tid från Standbytiden. Dvs ett mess kanske drar 15 minuter, talar du en timme dras säkert 100 timmar standbytid. Har sett siffror på det för längesen så jag minns inte exakt men för vare sak du gör så minskar tiden... Så för att du ska få reda på om Standbytiden stämmer måste du först ladda upp den några gånger så batteriet får full kapacitet och sen låta den ligga oanvänd tills batteriet är urladdat. Och då förutsätter det ju att ingen ringer eller sms.ar till din mobil heller.... Så Standdbytiden är rätt meningslöst egentligen men använder man sin mobil superlite så kan det vara ett hum om hur ofta mobilen behöver laddas. Att dela den med tre kan beroende på hur mycket man använder den kanske vara ett riktmärke... Men det är ju en personlig siffra givetvis!

Kjell

Postad 23 November 2008 - 14:33

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Utan att använda telefonen så kommer jag inte längre än 5 dygn och då är telefonen stendöd vid standby!!

Postad 23 November 2008 - 22:35

Brel
  • Brel
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Utan att använda telefonen så kommer jag inte längre än 5 dygn och då är telefonen stendöd vid standby!!

Intressant!

Du menar på fullt allvar att du har haft telefonen liggande fulladdad i fem dygn utan att knappa på den, kolla i någon meny, skicka ett sms, få ett sms, fått eller ringt ett samtal bara för att testa batteritiden!!!???

Kan det verkligen vara möjligt?

K.

Postad 24 November 2008 - 22:33

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Ja, varför tror du jag kallar den för "skittelefon"!!!

Postad 25 November 2008 - 19:08

Brel
  • Brel
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Ja, varför tror du jag kallar den för "skittelefon"!!!

I rest my case....

Trodde inte att någon köpte en så dyr mobil, laddar upp den fullt några gånger så att batteriet är i topptrim, lägger i ett gammalt oanvänt simkort, låter den ligga absolut oanvänd tills den är urladdad bara för att kolla standbytiden, vete fan om jag tror på det. Men okej, säger du det så... Så då kan jag rekommendera att du lämnar in den för ett nytt batteri, något är fel på det helt klart. Bör ju inte vara några problem att vara utan den för dig heller ett tag. Sen kan jag ju rent allmänt undra vad som är intressant med standbytiden, det intressanta är ju hur länge batteriet håller vid ens egen normalanvändning tycker jag. Min erfarenhet är att tre dagar är bra med en modern mobil med en bra skärm, själv brukar jag stänga av 3G och dra ner på ljusstyrkan, det ger en extradag iallafall fast oftast laddar jag varannan dag.

Redigerat av Brel, 25 November 2008 - 19:19.

Postad 03 December 2008 - 13:15

BrunoEckeskog
  • BrunoEckeskog
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hur fungerar sip-inställnigar? Det finns inget wlan på denna. Är det via 3G?

Postad 03 December 2008 - 23:00

völund
  • völund
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Hejsan!

Är intresserad av denna telefon och har således några frågor.

1. Hur fungerar stereo-bluetooth lurar till telefonen?
2. Uppskattad batteritid vid ca 2 timmars musik om dagen?
3. Finns stöd för bookmark?

//Jonas

Postad 07 December 2008 - 10:38

skiffervag
  • skiffervag
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Hejsan!

Är intresserad av denna telefon och har således några frågor.

1. Hur fungerar stereo-bluetooth lurar till telefonen?
2. Uppskattad batteritid vid ca 2 timmars musik om dagen?
3. Finns stöd för bookmark?

//Jonas

1 Alldeles utmärkt kör med hbh-ds220
2 Brukar jogga ca 1,5 timma varannan dag.Fulladdad håller den för 2 rundor dvs 3dygn/dagar
3 Vet ej men tror inte det.Har precis laddat in Jens Lapidus "aldrg fucka upp"som jag tänkte lyssna på i helgen

Postad 27 December 2008 - 20:43

zitzo
  • zitzo
  • Lärjunge

• 301 inlägg
  • 0
Ni som nu har haft denna lur ett tag, skulle ni hellre vilja ha en w902 eller är ni nöjda? Jag har en w902 och har fått erbjudande om att byta mot en w980.

Postad 10 January 2009 - 15:18

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0

Ni som nu har haft denna lur ett tag, skulle ni hellre vilja ha en w902 eller är ni nöjda? Jag har en w902 och har fått erbjudande om att byta mot en w980.

Behåll din W902!!

Min dotter köpte en C902 mycket bättre än min w980.

Postad 08 February 2009 - 11:40

dragontrumpetare
  • dragontrumpetare
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Hade denna mobil bara för några dagar sedan. Jag gillade den, men sedan började ju problemen hopa sig. Precis som min gamla K850 så började den ganska snart starta om. När man surfade så kunde fastna, och inget kunde göras i flera minuter. Jag tog tiden någon gång, å 5 minuter tog det innan man kunde röra sig igen i mobilen. Har skickat in den på reparation flera gånger, och t o m fått en utbytesenhet tillbaka den andra gången. Så, trots att jag i sig, gillade mobilen, så var iallafall min upptäckt av den inget vidare.
Visst, samtal, SMS, MMS och sådant funkade väl. Men Musikspelare var väldans seg. FM-sändare funkade bra, om man hittade ett bra frekvens att sända på. Reklamerad iallafall denna mobil, eftersom uppstarterna var riktigt enerverande. Men jag är ju en som använder mycket samtidigt på telefonen.... Lyssnar på musik, samtidigt som man kanske surfar, skriver mail, och har stegräknaren igång. Jag får tyvärr känslan av att det tyvärr inte är Telefonens fel, utan mera att SE inte har tillräckligt bra arbetsminne att arbeta i. Förstår inte varför inte SE bygge in ett lika stort arbetsminne som i t ex P1. Det skulle höja det mesta. W902 (som jag har nu) funkar faktiskt bättre, ännu så länge. Har ju bara haft den ett par dagar.

Postad 27 February 2009 - 00:49

Unregistered0625e41c
  • Unregistered0625e41c
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
har nu haft denna telefon i 6 månader, och det finns inte mycket bra att säga om den nu...

1. telefon fryser och självdör åtminstone 1 gång i veckan. Idag var det värsta när den självdog och jag inte fick igång den på ett par timmar, och då först efter 5 min i laddaren.

2. batteritiden, som andra säger suger... får ladda min telefon varje dag, och då använder jag bara telefonen till musik på vägen till och från jobbet (1,5 timme T&R) och ett par sms om dagen.

3. fast-porten har redan börjat glappa, måste trycka in kontakten rätt ordentligt och i något uppvänd vinkel för att få ljud i båda lurarna.

4. det enda positiva är väl ljudkvaliten när det väl funkar som det ska...

tråkiga är att man måste hållas med telefonen i 18 månader till, pga abbonemang.. Tycker att SE telefonerna bara blivit sämre och sämre allt eftersom åren gått... Nu kommer jag byta till Nokia, efter att ha haft SE sedan 2003.

till er som funderar på att skaffa denna telefonen säger jag bara... välj en annan...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.