Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Top Spin 3

108 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Top Spin 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5 (2) 248:-

Postad 16 augusti 2008 - 01:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
ja löste de,, tömde lite skit på hårddisken så att spelet fick plats :D
så enkelt va de ;)

riktigt kul spel men väldigt dvårt tycker jag,, antigen kommer bollen i nät eller så skjuter manlångt utanför när mananvänder R2 knappen.. några tips kanske??

sen testade jag även att spela online,, hackade som f-n hela tiden. gör det de på xbox också eller?

Postad 16 augusti 2008 - 01:26

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

några tips kanske??

Öva på din timing ;)

Online har funkat felfritt de gånger jag testat(en 10-15 matcher kanske). En lite trälig sak är att man inte kan byta spelare eller arena när man är i lobbyn med sin motståndare. Man måste alltid backa ut, byta spelare, göra alla inställningar, bjuda in o sen köra igen, lite osmidigt.

Redigerat av bananplanta, 16 augusti 2008 - 01:28.

Postad 16 augusti 2008 - 02:35

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
men har timingen med att göra att jag i stort sett alltid skjuter alldeles för långt när jag håller in R2 knappen? de står ju att man ska hålla in den om man vill skjuta hårdare

Postad 16 augusti 2008 - 02:52

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0
Det står också(iaf i 360 versionen) att man måste tima rätt.

Postad 16 augusti 2008 - 04:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
ok, ja ja tror dig,, de gäller nog att öva massor.
men nu efter att jag har spelat lite så märker jag att mankanfå till ganska bra och hårda bollar enbart med Xknappen, funkar ganska bra i carrierläget men dock inte när ja spelar online,, alla verkar ju va experter där och skjuter stenhårda bollar som år in varje gång

Postad 16 augusti 2008 - 06:31

pontii
  • pontii
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

men har timingen med att göra att jag i stort sett alltid skjuter alldeles för långt när jag håller in R2 knappen? de står ju att man ska hålla in den om man vill skjuta hårdare

Jag har för mig att det stod att man gör ett chansslag som man sällan bör använda om det inte finns någon annan utväg. Jag använde mig iaf aldrig av R2 knappen när jag lirade förrutom servarna. Vad det gäller timingen så brukar jag börja hålla in knappen så fort motståndaren slår iväg bollen och håller inne ända tills bollen studsar på min sida första gången, så fort den slår ner på min halva så släpper jag knappen. Dosan vibrerar varje gång.

Postad 16 augusti 2008 - 12:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Jag har för mig att det stod att man gör ett chansslag som man sällan bör använda om det inte finns någon annan utväg. Jag använde mig iaf aldrig av R2 knappen när jag lirade förrutom servarna. Vad det gäller timingen så brukar jag börja hålla in knappen så fort motståndaren slår iväg bollen och håller inne ända tills bollen studsar på min sida första gången, så fort den slår ner på min halva så släpper jag knappen. Dosan vibrerar varje gång.

ok, servarna får jag inte till riktigt,, använder jag R knappen går det inte så bra.. använder jag bara kryss blir den väldigt lös.

men du skriver att så fort motståndaren slår i väg bollen trycker duin knappen (de gör jag också) men sen skriver du att du håller inne den och bara släpper den när bollen studsar på min sida..
jag trodde att man va tvungen att trycka på knappen en gång till,, alltså en gång när han slår iväg den och en gång för att sl¨å bollen själv

sen har jag märkt de att trycker jag på knappen precis när bollen studsar på min sida blir inte slaget så hårt,, trestade då att vänta lite till med att trycka på knappen,, när bollen var annu närmare mig, och så slår jag mycket hårdare faktiskt

Postad 25 september 2008 - 20:09

Unregisteredd6fd98d2
  • Unregisteredd6fd98d2
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0
Har haft spelet sen release inplastat men har nu äntligen fått tid för spelet.

Är det någon mer som har problem med att introsekvenserna innan matcherna hackar varje gång?
Lite jobbigt med tanke på att jag var tvungen att starta om hela konsolen pga den hängde sig.

Postad 26 september 2008 - 13:15

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2 143 inlägg
  • 0

Är det någon mer som har problem med att introsekvenserna innan matcherna hackar varje gång?

Precis innan matchen, när "kameran" rör sig över arenan? Det beror väl på att det är en laddningssekvens?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.