Jag har för mig att det stod att man gör ett chansslag som man sällan bör använda om det inte finns någon annan utväg. Jag använde mig iaf aldrig av R2 knappen när jag lirade förrutom servarna. Vad det gäller timingen så brukar jag börja hålla in knappen så fort motståndaren slår iväg bollen och håller inne ända tills bollen studsar på min sida första gången, så fort den slår ner på min halva så släpper jag knappen. Dosan vibrerar varje gång.
ok, servarna får jag inte till riktigt,, använder jag R knappen går det inte så bra.. använder jag bara kryss blir den väldigt lös.
men du skriver att så fort motståndaren slår i väg bollen trycker duin knappen (de gör jag också) men sen skriver du att du håller inne den och bara släpper den när bollen studsar på min sida..
jag trodde att man va tvungen att trycka på knappen en gång till,, alltså en gång när han slår iväg den och en gång för att sl¨å bollen själv
sen har jag märkt de att trycker jag på knappen precis när bollen studsar på min sida blir inte slaget så hårt,, trestade då att vänta lite till med att trycka på knappen,, när bollen var annu närmare mig, och så slår jag mycket hårdare faktiskt