vid sporttittande tex ?
film tittanade med snabba scener osv ?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 22 September 2008 - 16:12
fan den är riktigt snygg E4000 måste jag säga faktiskt , hur upplever ni bilden osv på den ?
vid sporttittande tex ? film tittanade med snabba scener osv ? Postad 22 September 2008 - 19:01 Den har samma innehåll som W4000 som ligger topp i alla test så jag tror den fixar de mesta fint. Postad 08 October 2008 - 13:18
Har haft TV:n i några dagar nu och är väldigt nöjd. Bildkvaliten är riktigt bra, även vid snabba rörelser vilket ju är ett måste då jag tittar mycket på ishockey. Inga problem att hänga med pucken där inte.
Fjärren funkar bra och är lagom stor. Har smällt upp TV:n på väggen och det ser verkligen riktigt trevligt ut. T om frugan tycker att det ser snyggt ut! Överhuvudtaget har jag inget direkt att klaga på. Det ska väl vara det lite tunna ljudet i högtalarna då..men å andra sidan använder jag så gott som alltid surround-anläggningen så det spelar mindre roll. Postad 13 October 2008 - 19:16
Har haft en 4020 nu i en vecka knappt. Och är mycket nöjd med den. Hittade några inställningar till w4000 som jag körmed, känns som de vart lite bättre.
Kör ifs med en gammal japs dvd men de funkar tills ps3an anlänt.. Postad 10 December 2008 - 17:47
På Sonys webb i Australien visas en ny E-series modell upp:
Sony KDL-40e4500 med specar som matchar W4500. Är 100 hz och DLNA värt att vänta på? Någon som vet när den kommer till Sverige?
Postad 22 December 2008 - 00:56
Hur gick det att dra kablar i väggen? Blev det några rör? Jag har också en betongvägg bakom tv:n och det vore ju onekligen trevligt att få in alla härvor i väggen istället för att hålla på och harva med utanpåliggande kabelkanaler. Vet dock inte om det är värt besväret med tummen mitt i handen... Postad 20 January 2009 - 20:58
Jag mailade Sony angående detta, och de har inte hört något om en Sverige-release. Tyvärr... Postad 31 January 2009 - 14:57
Jag är riktigt intresserad av denna tv i 40" då min Andersson har 2st tjock linjer i vertikal riktning.
Dom säljer den för 8999:- här i stan på ett ställe, antar att det är ett hyffsat pris. Postad 01 February 2009 - 14:18
WOOT?! Vart har du sett den för 8999?? Det är ju snorbilligt! Vilken affär och vilken stad? Postad 02 February 2009 - 13:33
Beställde en 40" från Halens igår för 11500, billigaste på prisjakt iaf. Längtar riktigt mycket
Postad 02 February 2009 - 14:27
Den finns i en datorbutik här i Bollnäs som heter Midat. De har även en hemsida www.midat.se men tv'n är inte med där. Edit: var nu tillbaka till butiken och kollade lite mer på tv'n. De hade märkt fel på infon om den och det var n KDL-40U4000, inte en E. Och priset är 8990:- Vad är skillnaden mellan U och E-serien? Är U-serien en bra tv? Redigerat av sinnes, 02 February 2009 - 15:03. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |