Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hauppauge HD PVR

153 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Hauppauge HD PVR (Videoredigering) 8 8.454544 (10) Inga priser

Postad 19 July 2009 - 09:41

echotuva
  • echotuva
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Med bibehållet 5.1-ljud!

Postad 20 July 2009 - 17:03

Biggles2002
  • Biggles2002
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

Med bibehållet 5.1-ljud!

AVCHD skivorna behåller 5.1 ljudet men inte DVD med medföljande prog.
men det finns andra program som gör om till DVD ex.ConvertXtoDVD

Postad 24 August 2009 - 14:31

Unregistered33aea5f7
  • Unregistered33aea5f7
  • Veteran

• 1610 inlägg
  • 0
Tänkte bara tipsa lite om DVBlink för HD PVR - en programvara för Windows 7 (eller Media Center med TV Pack 2008) som länkar in HD PVR som en tuner i Media Center. Man kan alltså få in signalen från digitalboxen rakt in i Media Center och spela in precis som med vilken TV-tuner som helst. Media Center styr digitalboxens kanalval med IR-blaster, firewire eller egendefinierade "hooks".

Jag använder detta med min Sky HD-box och det fungerar faktiskt helt perfekt - alla 35 HD-kanalerna direkt i Media Center, helt transparent.
:o ;)

Postad 18 September 2009 - 19:33

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Någon som testat den här mot en Mac med Elgato EyeTV?
Funkar det bra?

Postad 05 October 2009 - 02:28

Kniff
  • Kniff
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Vill någon sälja en begad, säg till! :D

Postad 05 October 2009 - 14:12

laban82
  • laban82
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Vad har ni som spelar in för utgång på eran CD box?
Min har coaxial och Hauppauge verkar ha toslink.

Postad 06 October 2009 - 02:29

Biggles2002
  • Biggles2002
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

Vad har ni som spelar in för utgång på eran CD box?
Min har coaxial och Hauppauge verkar ha toslink.

genom förstärkaren (har en toslink utgång på den)

Postad 06 October 2009 - 12:22

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Är det bara den här boxen man kan använda för att spara ner HD material till datorn från tex. ComHems Humax HDPVR?

Postad 16 October 2009 - 20:04

rolfl
  • rolfl
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Tänkte bara tipsa lite om DVBlink för HD PVR - en programvara för Windows 7 (eller Media Center med TV Pack 2008) som länkar in HD PVR som en tuner i Media Center. Man kan alltså få in signalen från digitalboxen rakt in i Media Center och spela in precis som med vilken TV-tuner som helst. Media Center styr digitalboxens kanalval med IR-blaster, firewire eller egendefinierade "hooks".

Jag använder detta med min Sky HD-box och det fungerar faktiskt helt perfekt - alla 35 HD-kanalerna direkt i Media Center, helt transparent.
:) :lol:

Funkar DVBlink med Vista 64?
Var kan man få tag i TV Pack 2008 för Vista 64?
Tacksam för tips.

HDPWR funkar mot Canal Digitals Sagem box med PWR men bara med 2-kanalsljud, när jag slår på 5.1 ljud blir Capture fönstret helt svart och ljudet försvinner helt! När jag sedan återställer till 2-kanalsljud startar allting Ok men med 2-kanalsljud!
Arcsoft updater påstår att jag har den senaste versionen av programmet.
Har kontaktat Arcsoft men de har inte kommit på något än.

Har fått Comhem nyligen med en HD-box från Motorola ingen PWR, har inte testat den än. Enda HDTV kanalen HDSVT.

Postad 17 October 2009 - 20:09

Biggles2002
  • Biggles2002
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

HDPWR funkar mot Canal Digitals Sagem box med PWR men bara med 2-kanalsljud, när jag slår på 5.1 ljud blir Capture fönstret helt svart och ljudet försvinner helt! När jag sedan återställer till 2-kanalsljud startar allting Ok men med 2-kanalsljud!

Satelit varianten av CD's pvrbox har ingen optisk ljudutgång. Har din mottagare det?

Postad 18 October 2009 - 15:54

rolfl
  • rolfl
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Satelit varianten av CD's pvrbox har ingen optisk ljudutgång. Har din mottagare det?

Nej det har den inte, utan endast coax-utgång, men jag använder en coax2opistk converter för 139:-
Men det är inte det som är problemet.
Problemet verkar vara att Arcsoft programvara bryter mot exekveringsskyddet i Vista x64. men när jag slår av detta krashar Capturemodulen. Jag hade det först påslaget när det fungerade med 2-kanalsljud.
Sern avinstallerade jag Arcsofts mjukvara och sedan ominstallerade jag Arcsoft-programmen(4 reboot) men nu går det inte att få igång capturemodulen oavsett om jag har exekveringskyddet på/av!
Frågan är finns det någon mjukvara som fungerar med HDPWR?
Testade DVBlink med MCE Vista och TVpack 2008
DVBlink hittar HDPWR och i MCE kan jag sätta upp DVB-S och DVB-T(2), men när jag sätta upp properties för HDPWR går det inte att få tag i .xml filen för HDPWR! Det är DVBliinks mjukvara som missat den detaljen.(Beta-version)

Postad 19 October 2009 - 15:37

Biggles2002
  • Biggles2002
  • Beroende

• 1276 inlägg
  • 0

Nej det har den inte, utan endast coax-utgång, men jag använder en coax2opistk converter för 139:-
Men det är inte det som är problemet.

Hade också en sådan coax2optisk fick aldrig den till att ge 5.1 kom bara 2.0.
kör genom min Marantz SR6003 nu coax in och optisk ut funkar klanderfritt

Postad 24 October 2009 - 21:58

rolfl
  • rolfl
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Hade också en sådan coax2optisk fick aldrig den till att ge 5.1 kom bara 2.0.
kör genom min Marantz SR6003 nu coax in och optisk ut funkar klanderfritt

ArcSoft kom ut med en ny version av TME applikation och Hauppauge släppte en MicroSoft signerad USB driver,
Från ArcSoft kundsupports ftp fick jag testa den nya releasen och den fungerade perfekt med med 2-kanals bitstreams ljud och 5.1 bitstream ljud.
Jag tog bort RCA Back anslutningarna L/R(component-ljud) och körde bara med coax till coax2toslink in till HDPWRn, från den hade jag en toslink kabel till en toslink2coax converter till min Yamaha Soundprocessor som bara har 1 coax ingång och 2 toslink ingångar.
Jag har en 4x1 coax switch med remoteTvix,Canal Digital,Comhem och Squeeze Box
Toslink ingågarna kommet direkt från Datorn och den andra från Playstation 3.
Allt styrs med Logitechs Harmony 1100. Det tog en månad fulltid att programmera hela skiten men nu är det nästan färdigt
det är MCE som jag tänker vänta tills jag får Windows 7 eftersom MCE i Vista inte stöder .264

Postad 12 January 2010 - 11:42

3DBlaster
  • 3DBlaster
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Egentligen borde nog denna produkt få en egen ny tråd... men tänkte posta om den här för tror att ni i denna tråd skulle vara intresserade.

http://www.avermedia...ail.aspx?Id=482

The AVerTV HD DVR - is a High Definition / Analog video capture card. It’s equipped with HDMI input and through the included Dongle Cable, users will have Component, S-Video and Composite Video input interfaces as well. This Allows users to connect to their Cable / Satellite Set-Top-Box, Gaming Console and HD Video recorders to capture High Definition and Analog video content on their PC.

Frågan är vad gör den med HDCP?

MVH
/3DBlaster

Postad 03 February 2010 - 00:28

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Frågan är vad gör den med HDCP?

MVH
/3DBlaster

OT, typ en smula... :blink:

"Supports HDCP-free recording in MPEG-2 format."

...enligt en eventuellt, kanske, vet ej, "mega-reliable" YouTube source

Redigerat av Tompa123, 03 February 2010 - 00:31.

Postad 07 February 2010 - 20:14

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Vore intressant o veta ifall någon med Humax HDPVR o Hauppauge HD PVR får lyckat resultat vid överföring till en dator. Sen vore det ju intressant o veta hur man ska tänka när man vill se filmerna igen. Ska jag köra de i en mediacenter/mediaextender box eller ska jag köpa en blu-ray spelare istället o spela upp filmerna från brända dvd skivor? Ett tredje alternativ är ju att köpa en Mac Mini o ha som HDPC. Någon som kan ge mig råd i detta fall?

Postad 13 February 2010 - 11:17

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Så, nu har jag införskaffat mig en apparat. Nu undar jag bara ifall man ska byta ut komponent kablarna som följer med eller om de håller bra kvalitet. Är det något annat jag bör tänka på innan jag sätter igång när det gäller inställningar osv. Tänkte köra över en hel del SD sändningar men vilken bitrade ska man använda då?

Postad 14 February 2010 - 14:25

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

• 524 inlägg
  • 0

Så, nu har jag införskaffat mig en apparat. [...]

Jag är kabelfreak, bäst att tillägga först. Jag tycker att det är en avvägningsfråga hur mycket man vill satsa på till denna tingest. Mer än supras komponentkbel och argons bästa optiska kabel tycker jag inte att jag vill kosta på det hela. De medföljande kablarna har jag aldrig provat.

Jag kör med 10.9 MBps. Jag tror att det duger bra med standardvärdet (8.3). Jag ökade eftersom jag även kör över HD-inspelningar...

Redigerat av Tompa123, 14 February 2010 - 14:27.

Postad 15 February 2010 - 02:31

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Ok, tack för svaren Tompa123. då är det bara tuta o köra...

Postad 04 March 2010 - 06:49

lundis68
  • lundis68
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Nån som vet var man får tag i en sånhär? Verkar vara helt slut överallt??!!

Lundis

Postad 24 March 2010 - 21:18

Unregistered4e1812ee
  • Unregistered4e1812ee
  • Forumräv

• 889 inlägg
  • 0

Någon som testat den här mot en Mac med Elgato EyeTV?
Funkar det bra?

Jag har inte testat själv, men enligt Elgatos hemsida så verkar programmet EyeTV 3 vara kompatibel med HD PVR'en. Har själv Mac o överväger ett köp av denna PVR för att tanka över sådant man vill spara permanent från Comhem-boxen Humax HDPVR1000C.

Postad 19 April 2010 - 20:16

burbruee
  • burbruee
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Har haft funderingar på att skaffa en sån här pryl en längre tid och förhoppningsvis ska det kunna ske i sommar. Allt verkar solklart, men jag har en olöst fråga.

Jag hade främst tänkt spela in från Xbox 360 via komponent, men jag äger ingen HDTV att skicka vidare signalen till. Undrar därför om någon kan tala om hur det blir vid inspelning om man bara tittar i preview-rutan på datorn. Blir det fördröjning mellan det att man trycker på kontrollen och innan man ser det på skärmen? Även med bra datorkraft och snabba diskar?

Redigerat av burbruee, 19 April 2010 - 20:17.

Postad 06 May 2010 - 22:39

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0
Behöver lite hjälp. Jag har kört HDPVRen länge nu på min speldator som har varit Vista64-bitars och allt har funkat perfekt

Nu har jag byggt mig en HTPC som bygger på Windows7 64-bit och då har det dykt upp ett problem som är skumt!

När jag ska spela in nåt och väljer S/PDIF blir bilden svart i preview-fönstret. Väljer jag RCA Back eller Front kommer bilden upp. Vad göra?

Jag har provat den nya TME2 och samma sak där.

EDIT: Såg att rolfl hade samma problem men att det hade löst sig. Vill oxo ha den drivisen. :)

Redigerat av Unregisteredbf364490, 06 May 2010 - 22:46.

Postad 08 July 2010 - 10:10

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Mycket trevlig device, som jag dessvärre mer sällan har tid att använda. Någon som är intresserad att köpa? :lol:

Postad 08 July 2010 - 10:19

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Pris?

Postad 09 July 2010 - 00:21

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0
Köp och Sälj kör vi i Marknadsdelen inte här!

BTW så funkar nu också HDPVRen i Media Center: http://hauppauge.lig...-beta-28171.zip

Postad 15 September 2010 - 22:07

fjfaraujo
  • fjfaraujo
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hello guys, I apologize for writing in English. My name is Fabiano, I live in Brazil and don't know Swedish... I was only able to register in the forum and post here because of google translate...

Can someone help me with an information?

Have a cousin that will be going to Stockholm next Saturday... She will try to find and buy me a HD-PVR, but we don't know if she would find it in a physical store (not web shop).

Do you guys know of some store that sells the HD-PVR?

I really appreciate if someone can help me, I really don't have another way of knowing, don't know anyone in your country that I could ask...

Thank you so much for any help!

Sincerely,
Fabiano.

Postad 19 November 2010 - 12:13

KingsCrown
  • KingsCrown
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Kan någon hjälpa mig...

VAD ska man ha för kabel för att få 5.1 ljud till den optiska ingången på lådan? Jag köpte den här i tron att det var en sån, men den passar ju inte ens.

All hjälp mottages tacksamt.

Postad 19 November 2010 - 14:09

echotuva
  • echotuva
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0

Kan någon hjälpa mig...

VAD ska man ha för kabel för att få 5.1 ljud till den optiska ingången på lådan? Jag köpte den här i tron att det var en sån, men den passar ju inte ens.

All hjälp mottages tacksamt.

Ser ut att vara rätt kabel. Har du vridit den i rätt läge då det bara är en rak kant åt ett håll om du förstår vad jag menar?..

Postad 19 November 2010 - 14:36

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Nån som vet var man får tag i en sånhär? Verkar vara helt slut överallt??!!

Lundis

Hmm, förstår inte riktigt vad du menar. Finns ju överallt:

Postad 19 November 2010 - 15:03

KingsCrown
  • KingsCrown
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Ser ut att vara rätt kabel. Har du vridit den i rätt läge då det bara är en rak kant åt ett håll om du förstår vad jag menar?..

Ja, den vill inte alls sitta där, fastnar inte. Och sen i Comhem-boxen där andra änden ska gå, är det ett helt annat uttag som heter S/PDIF och ser ut som en vanlig RCA-hona. Så jag antar att jag måste ha en kabel med olika ändar. Jag vet bara inte vilken det är jag ska ha...

Postad 19 November 2010 - 17:30

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Ja, den vill inte alls sitta där, fastnar inte. Och sen i Comhem-boxen där andra änden ska gå, är det ett helt annat uttag som heter S/PDIF och ser ut som en vanlig RCA-hona. Så jag antar att jag måste ha en kabel med olika ändar. Jag vet bara inte vilken det är jag ska ha...

Om du inte har Optisk ut på Comhem-boxen är det ju kört. Då får du köpa en omvandlare i så fall som gör om koaxial signalen till optisk. Finns på Kjell o Co

Postad 19 November 2010 - 17:47

KingsCrown
  • KingsCrown
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Om du inte har Optisk ut på Comhem-boxen är det ju kört. Då får du köpa en omvandlare i så fall som gör om koaxial signalen till optisk. Finns på Kjell o Co

Det är nog jag som var korkad... Det finns ju en optisk utgång på Comhem-boxen, men det satt en plomb i den som man fick ta bort för att kunna sätta i sladden. Nu fick jag även in den i PVR boxen. Jag tycker att den sitter väldigt löst, så därför trodde jag inte att den passade. Men ljud blev det ju... :unsure:

Tack för hjälpen.

Postad 19 November 2010 - 18:30

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Det är nog jag som var korkad... Det finns ju en optisk utgång på Comhem-boxen, men det satt en plomb i den som man fick ta bort för att kunna sätta i sladden. Nu fick jag även in den i PVR boxen. Jag tycker att den sitter väldigt löst, så därför trodde jag inte att den passade. Men ljud blev det ju... :)

Tack för hjälpen.

Lycka till!! :unsure:

Postad 19 November 2010 - 19:28

echotuva
  • echotuva
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Gott att det löste sig! :unsure:

Postad 17 December 2010 - 14:40

stone
  • stone
  • Lärjunge

• 336 inlägg
  • 0
Jag är ute efter att kunna spela PS3 spel i full HD 1080p på projektor/tv samtidigt som jag spelar in via Hauppage HD PVR.
Men, vad jag kan förstå så kan man inte skicka ut video via komponent och HDMI samtidigt på PS3.

Skulle det kunna fungera om jag skickar video från PS3 till AV-receivern (en Denon AVR-4310) via HDMI och sedan vidare med
komponent till HD PVR:en och samtidigt via HDMI till projektor/tv?

Visste inte riktigt var jag skulle lägga detta inlägg, det handlar ju både om Hauppage HD PVR, Sony PS3 och Denon AVR-4310...

Postad 20 December 2010 - 12:50

Unregistered8be02378
  • Unregistered8be02378
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Synd att det tyska skiten inte har HDMI-stöd annars hade du haft god användning av att din Denon har två HDMI-ut.

Men det finns ju HDMI --> Component konverters....?

Postad 21 December 2010 - 14:25

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0

Jag är ute efter att kunna spela PS3 spel i full HD 1080p på projektor/tv samtidigt som jag spelar in via Hauppage HD PVR.
Men, vad jag kan förstå så kan man inte skicka ut video via komponent och HDMI samtidigt på PS3.

Skulle det kunna fungera om jag skickar video från PS3 till AV-receivern (en Denon AVR-4310) via HDMI och sedan vidare med
komponent till HD PVR:en och samtidigt via HDMI till projektor/tv?

Visste inte riktigt var jag skulle lägga detta inlägg, det handlar ju både om Hauppage HD PVR, Sony PS3 och Denon AVR-4310...

Kör komponent till din proj?

Postad 06 February 2011 - 17:41

Gilmore
  • Gilmore
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Funderar på att skaffa en sån här för att överföra från Canal Digital HD PVR-boxen (för visst fungerar det fortfarande nu efter alla uppdateringar)? Undrar även om någon har något tips på schyssta kablar för att resultatet ska bli så bra som möjligt?

Tacksam för svar

Postad 08 February 2011 - 09:47

StPe
  • StPe
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Funderar på att skaffa en sån här för att överföra från Canal Digital HD PVR-boxen (för visst fungerar det fortfarande nu efter alla uppdateringar)? Undrar även om någon har något tips på schyssta kablar för att resultatet ska bli så bra som möjligt?

Tacksam för svar

Har inte Canal Digital HD men de HD-kanaler jag har(t ex SVT, TV4, BBC, Discovery, Eurosport) är det inga problem med.
När det gäller kablar så finns det lika många åsikter om vad som är bra som det finns kabelmärken. Jag använder Supra AV-3 komponent, Supra ZAC optisk och USB-kabeln som följer med HD PVR boxen. Funkar bra och är nöjd med inspelningarna. Provade med en annan, lite längre, USB kabel men då fungerade inte inspelningen (ingen signal från boxen till datorn) ;)

/Stefan

Postad 08 February 2011 - 21:53

Gilmore
  • Gilmore
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Har inte Canal Digital HD men de HD-kanaler jag har(t ex SVT, TV4, BBC, Discovery, Eurosport) är det inga problem med.
När det gäller kablar så finns det lika många åsikter om vad som är bra som det finns kabelmärken. Jag använder Supra AV-3 komponent, Supra ZAC optisk och USB-kabeln som följer med HD PVR boxen. Funkar bra och är nöjd med inspelningarna. Provade med en annan, lite längre, USB kabel men då fungerade inte inspelningen (ingen signal från boxen till datorn) :D

/Stefan

Tack för svaret.

Provar kablarna som följer med så får jag se om jag måste skaffa några bättre. Skumt att det inte fungerade med längre USB-kabel, det kan ju vara smidigt om man inte vill behöva möblera om alltför mycket.

Postad 09 February 2011 - 08:18

echotuva
  • echotuva
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Har för mig att den medskickade komponentkabeln var riktigt, riktigt usel. Men de kanske har bytt ut den?

Postad 10 March 2011 - 17:13

peterstrom
  • peterstrom
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Har en lite gammal dator med bara single core. Är det bara för uppspelning som den kräver CPU kraft?

Postad 12 March 2011 - 16:49

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

• 1887 inlägg
  • 0

Har en lite gammal dator med bara single core. Är det bara för uppspelning som den kräver CPU kraft?

Japp, det tar inte så mkt datorkraft att spela in. Däremot att spela upp och redigera etc är det värre med.

Postad 12 March 2011 - 18:30

Gilmore
  • Gilmore
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Någon som vet om det finns något annat "inspelningsprogram" till denna box så att man kan konvertera materialet direkt då man spelar in det till något lämpligt format, typ xvid eller mkv för 720p?

Postad 13 March 2011 - 13:35

Kniff
  • Kniff
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

Någon som vet om det finns något annat "inspelningsprogram" till denna box så att man kan konvertera materialet direkt då man spelar in det till något lämpligt format, typ xvid eller mkv för 720p?

Det skulle kräva en rätt extrem dator, se bara på Fraps och hur krävande det är (och där sker i princip ingen komprimering)

Hårddiskutrymme är ju snudd på gratis, köp en specifikt för videoredigering är min rekommendation :)

Postad 13 March 2011 - 20:41

Gilmore
  • Gilmore
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Det skulle kräva en rätt extrem dator, se bara på Fraps och hur krävande det är (och där sker i princip ingen komprimering)

Hårddiskutrymme är ju snudd på gratis, köp en specifikt för videoredigering är min rekommendation :D

Aha ok, tänkte att det skulle vara smidigt om man kunde konvertera skiten på en gång :) Men det är väl bara att glömma då...

Postad 13 March 2011 - 21:14

it2ceda
  • it2ceda
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Bara o köra Handbrake eller Staxrip. Kommer som vanligt att ta en massa tid men vill man va fin får man lida pin...

Postad 14 March 2011 - 23:38

Gilmore
  • Gilmore
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Bara o köra Handbrake eller Staxrip. Kommer som vanligt att ta en massa tid men vill man va fin får man lida pin...

Aha tackar, schysst tips. Verkar vara något att satsa på

Postad 16 August 2011 - 14:19

Unregistered9469b1be
  • Unregistered9469b1be
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Jag har funderat på att köpa denna men jag har Boxer, finns det något sätt som jag kan gå förbi den lilla bristen? Hade en ide att köpa en blu-ray spelare med tv-mottagare för att lösa problemet. Skulle det gå? Boxen släpptes ju för tre år sedan drygt och så vitt jag vet fanns det väl inga blu-ray spelare med tv-mottagare för Boxer på marknanden och eftersom det inte fanns då kan det inte finnas någon form av försvarsmekanism emot att det inte skulle kunna gå eller?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.