Tror inte man ska ha allt för stora förhoppningar på att detta kommer att fixas. Samma problem har funnits på alla cowon/iaudio spelare jag har ägt, börjar kännas mer och mer som om cowon inte kan fixa problemet....
Och ändå borde det vara så enkelt som att om man har på "shuffle ALL" så ska den shuffla... all. Om de vill att man ska kunna utnyttja shuffle all per artist och så vidare så vore det väl rätt smidigt om de la till "category" jämte all, directory etc. Så om man har gått in på artist och kör shuffle category så shufflar den inom samma artist t.ex. Men om man byter till All så shufflar den allt.
Tråkigt om det är som du säger, det känns som sagt som en så otroligt basic sak. Om jag hade någon som helst kunskap inom programmering så skulle jag kunna fixa det gratis åt dom bara för att få skiten gjort.
A ja. Jag går in på songs och kör shuffle, vill jag sen ha en specifik låt så går jag inte genom cover-flow utan in i browsern å väljer. Det funkar ju faktiskt helt okej, det är bara lite irriterande när en så liten detalj ska fela, eftersom cover-flow blir typ helt onödigt för mig nu.
I övrigt en skitbra spelare verkligen. Jag vill inte ge för oproportionerlig kritik här, för jag är verkligen hur nöjd som helst. Grymt ljud, grym bild, grymt med open source osv, jag har tagit hem "Claw"'s UI där man får lite fler inställningar att leka ned. Jag har också laddat hem ett pack på ca 250 flash-spel

.
Jag vill alltså inte att folk ska bli skrämda av spelaren pga min kritik ovan. Att det är irriterande är ju för att spelaren i övrigt är hur grym som helst. Jag älskar den faktiskt. Skulle de fixa shuffle skulle den vara helt perfekt.
Ursäkta mig om det blev ett litet rant här, jag har några öl i mig. Jag tror dock att jag höll mig informativ i mitt inlägg så jag behöver nog inte be om ursäkt ändå.
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 01 May 2010 - 01:39.