Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Transformers: Revenge Of The Fallen

511 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 January 2009 - 18:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag tror inte på någon Unicron i tvåan, kanske kan det hintas om honom till trean, dunno. Tack vare ryktena så har jag mina funderingar över hur Megatron kommer tillbaka, en decepticon lär ju såklart hjälpa honom. Inte Starscream dock, han skulle aldrig hjälpa honom - han högg väl honom t o m i ryggen under slaget i filmen om jag inte minns fel. Inte kvaddades han heller.

Edit:

Starscream didn't die. During the airstrike on Megatron, he was one of the F-22s that fired on him. If you wait during the end credits you see some clips of Sam's parents being interviewed on TV, followed by a clip of Starscream heading into orbit.

Det mest troliga är nog ändå som ryktet säger att han får hjälp av
Spoiler
.

Angående Fallen så står det så här på Wiki nu:

The character appears in Transformers: Revenge of the Fallen (2009). Director Michael Bay described him as "apocalyptic". An endoskeletal robot with large tentacles, which is behind the wall painting, was hinted at being the Fallen. The body was shown on set, and its eyes are on the packaging[1]

Postad 12 January 2009 - 18:42

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Tror inte heller Unicron dyker upp.

Har hittat en annan sak:
Postad bild

Och även detta:
Combiner

Gjorde en länk så blir det valbart om man vill se den sista. Egentligen borde man inte behöva sätta spoilers på något än. Det är ju inte mycket som är helt bekräftat som skall vara med i filmen.

Ang. det sista som hände i förra filmen så påstås det att Starscream säger "I'm running out of time " när han flyger iväg.

Redigerat av klarinettmeister, 12 January 2009 - 18:47.

Postad 13 January 2009 - 13:32

Unregistered1113
  • Unregistered1113
  • Veteran

• 1889 inlägg
  • 0
hmm intressant..

nja..han fick ju under flygningen i staden en del smäll och gömde sig som en F-22 när han attackerade autobots på marken , millitären säger ju att " våra egna skjuter på oss, nej det är en av dom ..våra skulle aldrig flyga så lågt"...och därefter krachar han och blir beskjuten ordentligt..men jag vet att det var väldigt rörigt under den scenen..

Optimus tryckte svärdet i en ..nästa gång är det optimus och megatron som slåss...

Ok..så kanske inte unicron kommer i denna del men att det hintas en del i denna del tror jag....jaja vi får se

fasen får kolla igen på 1

//CG-47

Postad 13 January 2009 - 14:14

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0
Ser fram emot denna uppföljare då jag faktiskt njöt i stora drag av 1'an.
Tom. sambon såg den utan att somna i soffan vilket var klart över förväntan!

En fråga till er inbitna Transformers-fantaster:
Är det verkligen så att Autobots per definition ska vara "mjukis-maskiner" och decepticons ska vara hårda dödsmaskiner?
Har inte läst många tidningar eller sett serier men jag tycker det känns lite fördel decepticons "in the cred department" om ni förstår hur jag menar.

Optimus Prime, Mr Man och tillika ledare över autobots.
"Cower brief mortals for I AM.... A TRUCK! *honk hooonk*
"And this is bumblebee, my loyal soldier. A VOLKSWAGEN BEETLE! *Meep meeeep*

*2 oktaver lägre*
"I AM MEGATRON! ALL YOUR BASE ARE BELONG TO ME!"
*Spränger skiten ur hela Texas*

Finns det någon motsvarande brutalis mecanis hos autobots eller är min iakttagelse korrekt?
*hukar sig inför den kommande steningen*

Postad 13 January 2009 - 14:24

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Har för mig att Autobots är Cybertrons motsvarighet till Civila och Decepticons den militära falangen.
Eller rättare sagt, Megatron och hans Decepticons försöker med Våld ta över Cybertron och döda alla Autobots. Autobots vill däremot leva i fred och inte slåss. Så ja, de är mjukismaskiner. Finns ju säkert vissa som inte gillar mjukismetoden, men det är den stora skillnaden mellan de två falangerna.

Att Autobots just förvandlas till bilar och mer "vardagliga" fordon har väl att göra med att det är lättare att blanda in i miljön, vilket är anledningen till varför de förvandlar sig. Vad skulle du reagera mest på om den stod på din gata liksom? En Gul WV Bubbla eller en Stidsvagn?

Postad 13 January 2009 - 15:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

nja..han fick ju under flygningen i staden en del smäll och gömde sig som en F-22 när han attackerade autobots på marken , millitären säger ju att " våra egna skjuter på oss, nej det är en av dom ..våra skulle aldrig flyga så lågt"...och därefter krachar han och blir beskjuten ordentligt..men jag vet att det var väldigt rörigt under den scenen..

Det är faktiskt så att Starscream förrådde Megatron genom att skjuta mot honom. Han får lite småskador tydligen, men klarar sig och flyger iväg. Jag har nu läst från killar som suttit och hårdstuderat detta, finns t o m en hel tråd om det:

http://boards.transf...ead.php?t=12704

I agree completely with the first post.

I watched it just now and I watched incredibly carefully at this point.

Starscream first tries to transform and join the formation, one of the jets fire at him. He transforms to robot and whacks part of the jet that fired at him, then quickly transformed back to F-22.

He joins the formation behind the jet he whacked, then you hear "Don't let him get away" or something along those lines. They believe the jet infront of Starscream is... Starscream, but if you watched closely you know it was not.

Then you see those Jets fly around the building then fire at Megatron.

There, discussion over, Starscream attacked Megatron but, is not easily noticed.

Optimus tryckte svärdet i en ..nästa gång är det optimus och megatron som slåss...

Hmm, Optimus och Megatron var ju slutstriden i ettan? Eller menar du att Optimus tryckte svärdet i Starscream? Enda gången jag såg honom trycka svärdet i någon var på motorvägen.

Postad 13 January 2009 - 15:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

En fråga till er inbitna Transformers-fantaster:
Är det verkligen så att Autobots per definition ska vara "mjukis-maskiner" och decepticons ska vara hårda dödsmaskiner?
Har inte läst många tidningar eller sett serier men jag tycker det känns lite fördel decepticons "in the cred department" om ni förstår hur jag menar.

Err.. Well, Autoboterna är ju goda så det är klart de inte är lika benägna att mörda =P. Optimus motto är "Freedom is the right of all sentient beings" och han gör allt för att undvika minsta människas död. Om en människa måste dö för att de ska kunna förinta bedragarna så är det en dålig plan enligt honom.

Men det finns autoboter som inte delar hans ideal så som dinoboterna. Grimlock bryr sig inte mycket om människor, eller andra autoboter än sina dinobotkompisar t ex. Han kan transformera till en T-rex och det är ju lite bad ass.

Att Autobots just förvandlas till bilar och mer "vardagliga" fordon har väl att göra med att det är lättare att blanda in i miljön, vilket är anledningen till varför de förvandlar sig. Vad skulle du reagera mest på om den stod på din gata liksom? En Gul WV Bubbla eller en Stidsvagn?

De försöker smälta in, det är rätt. I början när de krashlandade ombord skeppet "Arken", så sändes en dron automatiskt ut och scannade "livsformerna" på Jorden. Dronen trodde att bilarna var de ledande varelserna och kom därför tillbaka och programmerade autoboterna att förvandlas till sådana.

Kommer inte ihåg hur bedragarna gjorde, men det var väl något liknande. Megatron blir ett flygplan i filmen, men i tidningarna är han en pistol. Det finns bedragare som är tanks, men det finns autoboter som är tanks också. Generellt sett så är bedragarna mer skrämmande/skräckinjagande än autoboterna dock eftersom de inte bryr sig om kamouflage lika mycket och vill transformera till något dödligt.

Men i kombination med att kunna kamouflera sig så är transport den viktigaste anledningen för transformering.

Postad 13 January 2009 - 19:26

Unregistered1113
  • Unregistered1113
  • Veteran

• 1889 inlägg
  • 0

Hmm, Optimus och Megatron var ju slutstriden i ettan? Eller menar du att Optimus tryckte svärdet i Starscream? Enda gången jag såg honom trycka svärdet i någon var på motorvägen.

ja det var det jag menade men som du säger så kom han tydligen undan..det jobbiga att detta inte är med i bild utan det kommer som en text efteråt..starscream blir beskjuten av andra f-22 men förvandlar sig till en för att göma sig med dom , men han deltar i anfallet i staden genom lågt flygande skjuta..sedan så försvinner han ur storyn lite grann..sedan när dom ska begrava dom som är det 4 st som släpps i vattnet väl..hmm jag ska göra en koll igen på dvd...återkommer

//CG-47

Postad 13 January 2009 - 19:34

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
En av årets största grabb filmer :P

Postad 13 January 2009 - 19:40

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

• 422 inlägg
  • 0
Först och främst... Bedragarna B) :P Det är Oldschool. Nice touch.

Kommer inte ihåg hur bedragarna gjorde, men det var väl något liknande.

De var även dom ombord på arken när den krashade. Och var först att bli återupplivade med sonden.

Postad 13 January 2009 - 19:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Först och främst... Bedragarna B) :P Det är Oldschool. Nice touch.

Hehe, ja det är ju svenska tidningarna jag läste =P.

De var även dom ombord på arken när den krashade. Och var först att bli återupplivade med sonden.

Just det, de återupplivades ju först. Men varför avslutade de inte bara autoboterna? För lite energon?

Postad 13 January 2009 - 20:07

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
...för att det skulle tjäna in dollars på flera uppföljare...

Postad 13 January 2009 - 20:57

Unregistered1113
  • Unregistered1113
  • Veteran

• 1889 inlägg
  • 0
jepp har kollat igen..och visst det sista vi ser av starscream är just att han flyger och försöker stoppa f-22 men mer eller mindre ger upp..så han kommer billigt undan..och finns därute ..och han vill ju leda decepticons och att megatron skulle vara död efter ha fått den råa enegin i sig behöver ju inte vara fallet, så ..

Bonecrusher fick optimus svärd i sig...

//CG-47

Postad 13 January 2009 - 21:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

...för att det skulle tjäna in dollars på flera uppföljare...

Jag talar om serietidningarna, allra första tidningen :)

Postad 13 January 2009 - 22:44

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0
Varför transformera sig till en stridsvagn i förstaläget? Om man inte är intresserad av att smälta in så finns det väl ingen fördel att se ut som nåt annat? Det är väl knappast så att stridsvagnsläget är mer bepansrat? Borde det inte vara smartare att transformera sig till en maskin med tre kanoner och en raketramp liksom?

Alltså, jag fattar varför man gjorde som man gjorde när man hittade på leksakerna och serietidningarna anno dezumal, men eftersom flera här diskuterar som om det fanns en klar genomgående logik i allt det här så kan jag väl ställa frågan? :)

Postad 13 January 2009 - 23:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Varför transformera sig till en stridsvagn i förstaläget? Om man inte är intresserad av att smälta in så finns det väl ingen fördel att se ut som nåt annat? Det är väl knappast så att stridsvagnsläget är mer bepansrat? Borde det inte vara smartare att transformera sig till en maskin med tre kanoner och en raketramp liksom?

Jag tror inte de kunde förvandla sig till något annat än det som fanns på Jorden med tanke på hur det gick till när de fick sina andra former.

Sen vapen kostar energi att skjuta. Antagligen därför som alla inte är värsta stridstankarna, man får begränsa sig.

Stridsvagnsläget är mer bepansrat btw =P.

Postad 01 February 2009 - 10:23

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

• 1377 inlägg
  • 0
Transformers 2 Superbowl Teaser trailer

Halv dålig kvalite :)

Postad 01 February 2009 - 12:12

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Ojdå =)

Postad 01 February 2009 - 12:51

Hail2ThaKingBaby
  • Hail2ThaKingBaby
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Trailern med bättre kvalité.

http://www.filmstar....-teasertrailer/

Postad 01 February 2009 - 13:21

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
ja det ser ju riktigt bra ut det där!

Postad 01 February 2009 - 14:33

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0
mumma. :)

Postad 01 February 2009 - 14:42

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0
/me väntar på att Zoiler ska komma in och påpeka alla fel i trailern gentemot Transformersserien.

Postad 01 February 2009 - 16:27

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Vad kan man säga? Ser riktigt jäkla bra ut. :)

Postad 01 February 2009 - 16:32

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Jo fifan den på bluray med volymen uppdragen blir nog riktigt najs :) .

Postad 01 February 2009 - 17:01

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Now we're talkin'!

Postad 01 February 2009 - 17:38

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
tasty little trailer!

Postad 01 February 2009 - 17:42

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0
Nu blev man bara mer sugen att se den, fortfarande ett tag kvar till premiär.

Postad 01 February 2009 - 18:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Woho, såg ni att Prime hade visiret nedfällt? Förhoppningsvis mer av det i den filmen då (även om det slogs sönder =/).

Fast vad var det för någon konstig decepticon? Rullade på ett hjul.....? Känns som att det är svårt för honom att stå stilla. Säkert någon form av contructicon.

Btw:

Orci has mentioned he would like to introduce Unicron in a third film "for scale's sake".[70] Before Transformers was released, producer Tom DeSanto had "a very cool idea" to introduce the Dinobots,[110] while Bay was interested in an aircraft carrier, which was dropped from the first film.[111] Orci claimed they did not incorporate these characters into Revenge of the Fallen because could not justify the Dinobots' choice of form,[14] and were unable to fit in the aircraft carrier.[105] Orci also admitted he was also dismissive of the Dinobots, but he became fonder of them during filming because of their popularity with fans.[112] They left the Triple Changer idea open to another film.[113]

Unicron och Dinoboterna i trean :) ?

Redigerat av Zoiler, 01 February 2009 - 18:07.

Postad 02 February 2009 - 08:14

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Awesome!

Vem är den stora nissen i slutet av trailern?

Postad 02 February 2009 - 14:23

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Spännande!
Denna film ser mörkare ut än den första. Känns som Michael Bay vill förmedla att transformers verkligen är ett hot som ska tas på allvar. Mindre barnslighetskänsla.

Teorin om Unicron kanske stämmer om den stora roboten på hjul är Fallen, den första transformern som dök upp på jorden. Tittade på trailern litet snabbt precis och som jag ser det är det Starscream som hotar Sam. Optimus är med. Sedan är det 2 eller 3 andra robotar med. En robot som är ett djur (enligt en källa är det Ravage), en bilrobot (kanske Soundwave?), samt roboten på ett hjul som ses vid fabriken och slutet av trailern. Denna robot är ganska mycket större än Optimus.

Nedanstående har jag satt inom spoilers för de som inte vill veta mer av det jag hittat. (Bättre en spoiler för mycket än en för lite)

Spoiler

Har jag rätt eller fel?

Transformers Revenge of the fallen

Postad 02 February 2009 - 15:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Har jag rätt eller fel?

Ingen aning, har ingen kunskap om The Fallen. Men något säger mig att den stora inte är han utan en combiner. Fast combiners brukade väl inte kunna transformera?

Soundwave var ju en kasettradio så om han skulle bli en bil nu så klantar de sig. Och om Optimus nu kan gå samman med Jetfire så är all bets off. Svårt att spekulera när de går ifrån källmaterialet så mycket.

Postad 02 February 2009 - 17:05

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2709 inlägg
  • 0
Jag vill ha en längre trailer :)

Postad 02 February 2009 - 18:03

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Jag sa fel. Bilen är ju såklart inte Soundwave.
Soundwave ser ut som Vector Prime gjorde i TF: Cybertron
Postad bild

Analys av trailer

Såg detta också.
Constructicons

Enligt påståendet är den stora roboten en av sex eller sju constructicons.

Såg också ett påstående att när Devastator dök upp i filmen skulle han egentligen hetat Brawl (som är en annan combiner i G1).

Redigerat av klarinettmeister, 02 February 2009 - 18:56.

Postad 02 February 2009 - 20:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Enligt påståendet är den stora roboten en av sex eller sju constructicons.

Men lägg av, vad tråkiga de är. Så stora är de ju inte. Överdriva much. Då kan väl Devastator ta hand om Unicron själv i trean då.

Postad 02 February 2009 - 22:09

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Ja, det låter litet överdrivet.
Letar man efter Terex RH400 steam shovel på google får man fram litet bilder på fordonsformen. Och det finns bilder på leksaken redan.

Postad 03 February 2009 - 08:09

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Här hittar ni trailern i HD.
I love it!

Postad 03 February 2009 - 10:36

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

• 911 inlägg
  • 0
Längre trailer skulle inte skada .. . .

Eller varför inte bara släppa filmen nu. :)

Mvh

Postad 03 February 2009 - 12:13

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Det ska komma en längre trailer fredagen den trettonde. Antagligen kommer den visas i samband med någon film för den längre trailern kommer inte att dyka upp på internet förrän en vecka senare. Men som alla vet... så fort något existerar så kommer det ut på internet

Postad 03 February 2009 - 12:23

Unregistered25afe1a3
  • Unregistered25afe1a3
  • Veteran

• 1919 inlägg
  • 0
Roboten på ett hjul ( på slutet i trailern ) är ju gigantisk!

Postad 04 February 2009 - 22:30

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
angående gigantiska robotar, nånting kittlar bak i mitt minne om att både transformers och decepticons hade några "jätterobotar" där typ 5 vanlig robotar gick ihop till en mega-robot... undrar om inte dinobotserna kunde göra det?

Fast jag kanske har för mig fel.

Kan inte den där megastora roboten i trailern vara en sån kanske?

Postad 04 February 2009 - 23:26

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

angående gigantiska robotar, nånting kittlar bak i mitt minne om att både transformers och decepticons hade några "jätterobotar" där typ 5 vanlig robotar gick ihop till en mega-robot... undrar om inte dinobotserna kunde göra det?

Fast jag kanske har för mig fel.

Kan inte den där megastora roboten i trailern vara en sån kanske?

Du har både rätt och fel. Den mest eftertraktade är Predaking. Tillverkad i 2 versioner, en i metall och en i plast. Tror dock det kommit en nyutgåva också. (var beredd på ca. 1000:- per Predacon):
Postad bild

Utöver Predaking fanns Devastator (6 robotar), Piranacon (6 robotar), Bruticus (5 robotar), m.fl.
Autobots hade Superion (5 robotar), Computron (5 robotar), Defensor (5 robotar), m. fl.

Minns faktiskt inte om autobots hade någon combiner som bestod av 6 robotar.

Dinobotsen kunde inte gå samman. Dock är det vissa på nätet som satt ihop dem på något sätt genom att modifiera dem. Men som orginal gick de aldrig samman.

(Mitt svar tillämpar sig bara på G1, då det finns andra combiners i de andra serierna).
I "Transformers - Robots in Disguise" (RID) fanns Rail Racer som bestod av 3 robotar, Omega Prime som bestod av Optimus Prime och Ultra Magnus, osv.

Angående din sista fråga så är det den frågan som alla ställer sig. Det har mer eller mindre blivit bekräftat att Devastator kommer att vara med. Många tror att den stora Transformern var en av de som ingår i Devastator.

Postad bild
Devastator från G1.

Redigerat av klarinettmeister, 04 February 2009 - 23:29.

Postad 06 February 2009 - 15:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Trypticon var rätt ball också och väl den närmaste representationen av hur Dinobots hade sett ut om de gått samman (en stor dinosaur). Kom ihåg när han slogs med Metroplex.

Har läst om The Fallen nu. Om det är han, vilket jag tror att det är baserat på hur huvudet ser ut på postern, så kan det bli en ganska tuff utmanare. Tror inte devastator har mycket att sätta emot honom. Han krossade ett defensivt kraftfält som skulle hålla för typ allt, han lekte med Grimlock i en 1 on 1, tog ingen skada av raketkastare, strålvapen etc när han slogs med Jazz, Mirage och Hound. Besegrades till slut av Primus essens.

Ska bli intressant att se hur de framställer honom.

Postad 06 February 2009 - 21:31

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Väntar med spänning.
Devastator ligger ute på tradera nu. 800:- var det på senast!

Postad 06 February 2009 - 22:15

Unregistered1113
  • Unregistered1113
  • Veteran

• 1889 inlägg
  • 0
ja den trailern gav mersmak verkligen..;) den stora kan mycket väl vara en sammanlänk mellan fler transformers..men dom jag kommer ihåg var ju construckticons och predicons, och någon mer ..hmmm

Unicron i trean...wow hur stor ska inte han bli i en film..jisses han slukar ju planeter

nu vill man verkligen se filmen...helst kan dom släppa 3an samtidigt..hehe

//CG-47

Redigerat av Unregistered1113, 06 February 2009 - 22:20.

Postad 10 February 2009 - 11:12

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Vad sägs om detta??

Gruff.. vad hände med mitt inlägg...

Länk till Fallen

Redigerat av klarinettmeister, 10 February 2009 - 11:46.

Postad 10 February 2009 - 20:02

Jokkmokksjocke
  • Jokkmokksjocke
  • Veteran

• 2384 inlägg
  • 0
Vill ha denna film nu! Börjar bli trött på att se ettan :)

Ingen som hittat några mera spännande bilder osv. som läckt ut ?

Postad 10 February 2009 - 20:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vad sägs om detta??
Länk till Fallen

Att det inte ser ut som den Fallen jag läst om och känner till... Ser mer ut som någon slags Alienwannabe.

Men de måste väl försöka få honom mer karaktärsegen så han blir intressant antar jag.

Postad 10 February 2009 - 22:46

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Att det inte ser ut som den Fallen jag läst om och känner till... Ser mer ut som någon slags Alienwannabe.

Men de måste väl försöka få honom mer karaktärsegen så han blir intressant antar jag.

Håller med. Men tänker man på vilken typ av design Bay vill ha, så.

The Fallen som släpptes ur Titanium-serien förvandlades ju till en stridsvagn.

Postad 13 February 2009 - 17:27

Hail2ThaKingBaby
  • Hail2ThaKingBaby
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Ny trailer:

http://www.filmstar....mers-2-trailer/

Bootleg dock

Postad 13 February 2009 - 18:59

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

• 911 inlägg
  • 0

Ny trailer:

http://www.filmstar....mers-2-trailer/

Bootleg dock

Hoppas filmen ÄR bra för den trailern var seeeg !!

Mvh

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.