* Officiell Tråd - Nokia N97 *
1176 svar till detta ämne
Postad 10 June 2009 - 18:35
Murre R
-
Murre R
-
Användare
-
-
115 inlägg
Ge mig 5 anledningar för att välja N97 istället för omnia HD 
Ovi Store Qwerty tgntbord Man kan få den i vitt <3 32GB inbyggt minne + kortplats Skönare homescreen med widgets osv Sen har ju givetvis Omnia HD sina fördelar också, beror mycket på vad man prioriterar.
Postad 10 June 2009 - 19:11
wigtor
-
wigtor
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Ovi Store Qwerty tgntbord Man kan få den i vitt <3 32GB inbyggt minne + kortplats Skönare homescreen med widgets osv
Sen har ju givetvis Omnia HD sina fördelar också, beror mycket på vad man prioriterar.
Hmm jo det är bra argument. Det jag velar över mest är att omnian bara har tangentbord på skärmen, skulle vilja testa hur det funkar innan. Är även lite tveksam på att n97 har ovi store som skulle kunna göra att telefonen lever längre med nya program osv. Men ovi store kan samtidigt bli en total flopp med inga program osv. Men skulle inte ovi store kunna funka på omnian eftersom båda kör s60?
Postad 11 June 2009 - 12:25
kakeeto
-
kakeeto
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Hej Alles!
Jag har en N97 sen i måndags...
Har ni frågor så.. Har haft en Iphone 3g innan, så ni som har haft det och fundera kan också ställa frågor så kan jag ge er min syn.
/Kakeeto
Postad 11 June 2009 - 12:54
goldengeneral
-
goldengeneral
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Några frågor
1) Hur är touchen jämfört med iPhone? Stor nackdel att det inte är multi-touch i praktiken?
2) Känns gränssnittet snabbt eller segt?
3) Funikar tangentbordet bättre/snabbare än inbyggt som t.ex. på iPhone?
4) Har du provat filöverföringar till minneskortet? (T.ex. N95 har så pass seg hårdvara att det går 10ggr fortare att plocka ur minneskortet och plugga i en USB-adapter, men känns ju lite synd nu när N97 har 32GB inbyggt...)
5) och sist men inte minst, var köpte du? ;-)
Postad 11 June 2009 - 14:17
kakeeto
-
kakeeto
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
1, Iphone touchen flyter bättre, men jag tror att det kan ha med iphone gränsnytt att göra också. (FAN IPHONE! du har skämt bort mig!). Men N97:an skärm är också bra den är väldigt känslig. Känsligare an 5800.ans.
2, Den är snabb om man jämför med andra s60, den är lite snabbare än 5800:ans. Jämfört med Iphone skulle jag tror att den kan vara snabbare in och ut ur olika inställningar. Öppna applikationer jämfört med Iphone ligger den lite efter knapp märkbart.
3, Tangentbordet är lite av en besvikelse, det är en sådan man måste vänja sig vid. också inga dedikerade ÅÄÖ knappar. Jag är snabbare på iphones (alla kommer vara snabbare på iphones tills man vänjer sig).
4, Filöverföringen är riktigt bra. Har inte tagit tid, men fick över hela min iphone samlig på 12gig på någon minut. Stort plus där.
5, Det klasiska= känner någon som känner någon som känner någon som......JA
Postad 11 June 2009 - 14:24
SteffeL
-
SteffeL
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Undras när/om 3 kommer ta in den här, snart dags att förlänga abbonemanget ju ;o
Postad 11 June 2009 - 15:58
Unregisteredf5f0e70b
-
Unregisteredf5f0e70b
-
Amatör
-
-
80 inlägg
5, Det klasiska= känner någon som känner någon som känner någon som......JA
Jaha, där får man för att man förbokade N97 den 6/5 (till ockerpris) ... väntar än, och det verkar som inte så många andra heller fått sin leverans. Funderar på att avboka och beställa en Iphone 3GS, istället. Min N95 är på upphällningen och jag behöver en ny lur i dagarna...
Postad 11 June 2009 - 19:34
Unregisteredf5f0e70b
-
Unregisteredf5f0e70b
-
Amatör
-
-
80 inlägg
@kakeeto
Sammantaget, vilken föredrar du då, gärna med en liten motivering?
Skulle du välja N97:an eller vänta på kommande Iphone 3GS?
Redigerat av Unregisteredf5f0e70b, 11 June 2009 - 19:34.
Postad 14 June 2009 - 15:53
Kollba
-
Kollba
-
Forumräv
-
-
797 inlägg
Unboxing av N97 http://www.youtube.c...rn?blend=1&ob=4Kanske intreserar någon =)
Postad 14 June 2009 - 16:22
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2741 inlägg
3, Tangentbordet är lite av en besvikelse, det är en sådan man måste vänja sig vid. också inga dedikerade ÅÄÖ knappar. Jag är snabbare på iphones (alla kommer vara snabbare på iphones tills man vänjer sig).
Du kanske redan besvarat detta innan, isf har ja missat det, men jag antar att du då inte har en svensk N97a som rimligtvis måste ha å. ä och ö? Någon som förresten råkar veta hur det är med "å" knappen som ju saknas på e75an etc. ska den finnas på N97an Börjar ju undrar om folket på Nokia verkligen är kloka i huvudet när man gör en telefon där man tar med ä och ö men inte å, bara det räcker för att jag iaf aldrig ska köpa en sån telefon. Urkorkat.
Postad 14 June 2009 - 17:43
Sjõbbe
-
Sjõbbe
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Du kanske redan besvarat detta innan, isf har ja missat det, men jag antar att du då inte har en svensk N97a som rimligtvis måste ha å. ä och ö? Någon som förresten råkar veta hur det är med "å" knappen som ju saknas på e75an etc. ska den finnas på N97an Börjar ju undrar om folket på Nokia verkligen är kloka i huvudet när man gör en telefon där man tar med ä och ö men inte å, bara det räcker för att jag iaf aldrig ska köpa en sån telefon. Urkorkat.
Det beror troligtvis på att x och å i princip aldrig används i finsk skrift. Det som uttalas 'å' skrivs 'o' på finska. Tror inte de finns ett helfinskt ord som innehåller 'å'.
Postad 14 June 2009 - 18:00
Unregistered4176a86d
-
Unregistered4176a86d
-
Amatör
-
-
56 inlägg
N97 har i alla fall både Å, Ä och Ö. Men delas med knapparna K, L och punkt.
n97sv.png 345.31K
0 Antal nerladdningar
Postad 17 June 2009 - 12:23
Unregisteredc1c67682
-
Unregisteredc1c67682
-
Rookie
-
9 inlägg
Ville bara meddela att komplett och inwarehouse idag fått in Nokia N97 till alla som är sugna =)
Postad 17 June 2009 - 20:59
fredde_
-
fredde_
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
N97an har intelligent ordbok som E71, så man kan förhoppningsvis lära telefonen att LR stavas om till ÄR, P; blir PÅ osv. Snabbar på skrivningen lite. Annars tyckte jag den jag klämde på var rapp, skärmen svarade bra och tangentbordet klart godkänt. Solid telefon.
Postad 18 June 2009 - 21:55
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Någon som har koll på hur det kan vara så att Komplett och Inwarehouse fått dem och ingen annan butik? Verkar som alla andra fortfarande har lev runt 29:e..
(skall köpa med abb så behöver butik som löser det)
Postad 18 June 2009 - 22:33
fredde_
-
fredde_
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Känns knepigt att de redan fått in. Enligt uppgift skeppas ungefär 2000 enheter till Sverige i slutet på månaden.
29/6 har 20:20 som leveransdatum iallafall.
Postad 19 June 2009 - 00:33
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Känns knepigt att de redan fått in. Enligt uppgift skeppas ungefär 2000 enheter till Sverige i slutet på månaden. 29/6 har 20:20 som leveransdatum iallafall.
De har den nordiska varianten som då alla andra butiker kommer få men har engelsk manual, fick jag reda på.
Postad 19 June 2009 - 10:15
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Är det nån som vet om man på ett smidigt sätt kan flytta över telefonboken från sin N95 till den nya luren (N97)
Jag måste ha typ 250 kontakter i min, och de flesta med flera nummer..(har den i jobbet..)
Postad 19 June 2009 - 10:21
fredde_
-
fredde_
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Alla S60 har ett synkprogram som ligger i telefonen från början. Synkar över i princip allt över bluetooth till den nya telefonen. Kontakter, meddelanden, bilder etc.
Postad 19 June 2009 - 18:25
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Låter ju smidigt! Har du nån länk till hur man går tillväga, rent allmänt. Med simkort o så..
Postad 19 June 2009 - 19:18
fredde_
-
fredde_
-
Lärjunge
-
-
275 inlägg
Det står väldigt utförligt i manualen till telefonen. Heter "Överföring" och ligger i "Verktyg".
Postad 20 June 2009 - 07:25
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Är det nån som vet om man på ett smidigt sätt kan flytta över telefonboken från sin N95 till den nya luren (N97)
Jag måste ha typ 250 kontakter i min, och de flesta med flera nummer..(har den i jobbet..)
Alla S60 har ett synkprogram som ligger i telefonen från början. Synkar över i princip allt över bluetooth till den nya telefonen. Kontakter, meddelanden, bilder etc.
Annars så går det alltid att först synka din N95a med datorn och lägga in kontakterna i t.ex. Outlook (om du redan har en massa kontakter i Outlook så kan du skapa en ny mapp för N95 kontakterna och synka till den). Koppla sedan in din N97a och synka kontakterna från Outlook till den. Hur smidigt som helst!
Postad 20 June 2009 - 13:48
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Tack båda två!! 
Bara dryga veckan kvar nu då..
Postad 20 June 2009 - 18:24
Nummer3
-
Nummer3
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Hej!
Någon som vet när och till vilken handlare den kommer? Telia, 3, Telenor?
Postad 20 June 2009 - 20:28
eddgge
-
eddgge
-
Användare
-
-
233 inlägg
www.komplett.se har 50-99 svarta N97 i lager, någon som beställt? Även inwarehouse verkar ha fått in den och med samma lagersaldo (gissar att det är samma ägare eller dist.).
Postad 20 June 2009 - 22:02
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Hej!
Någon som vet när och till vilken handlare den kommer? Telia, 3, Telenor?
Antar att de handlare som finns listade på prisjakt plus några hundra till som inte finns där. De tre som du räknar upp är operatörer och de kommer säkert också att sälja telefonen men frågan är till vilket pris...
Postad 20 June 2009 - 22:05
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
www.komplett.se har 50-99 svarta N97 i lager, någon som beställt? Även inwarehouse verkar ha fått in den och med samma lagersaldo (gissar att det är samma ägare eller dist.).
Helt riktigt, de hör till samma koncern. Nedan citerat från respektive hemsida: Komplett.se (Komplett Data Sverige AB, organisationsnummer 556581-0644) är en del av e-handelssällskapet Komplett ASA - en av Europas ledande företag inom e-handel med 12 internetbutiker i 6 länder. Komplett säljer datorkomponenter, PCs, hemelektronik och andra relaterade tillbehör till slutkunder och återförsäljare.
inWarehouse.se, en av Sveriges största nätbutiker, är sedan maj 2007 en del av koncernen Komplett ASA, noterat på Oslo-börsen. Bolaget är en av Europas största e-handelsföretag inom datorer och hemelektronikprodukter och bedriver verksamhet via 12 nätbutiker i 6 länder. Koncernen omsatte under 2007 närmare 5.5 miljarder svenska kronor. I genomsnitt mottar bolaget mer än en order varje minut, dygnet runt, sju dagar i veckan.
Edit: Lite lustigt att det kan skilja 100:- mellan de olika butikerna då de båda hör till samma koncern....
Redigerat av Pinnacle, 20 June 2009 - 22:20.
Postad 21 June 2009 - 22:35
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Åker på semester 29:e.. hoppas den kommer lite tidigare, annars får man ju vänta ytterligare en vecka..
Postad 21 June 2009 - 22:43
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Åker på semester 29:e.. hoppas den kommer lite tidigare, annars får man ju vänta ytterligare en vecka..
Telefonen finns redan på Komplett och InWarehouse....
Postad 22 June 2009 - 09:45
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Telefonen finns redan på Komplett och InWarehouse....
Jo, men skall förlänga mitt abbonemang samtidigt och det fixar inte dem vad jag vet...
Postad 22 June 2009 - 09:48
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Jo, men skall förlänga mitt abbonemang samtidigt och det fixar inte dem vad jag vet...
Det vågar jag faktiskt inte svara på men vissa butiker kan absolut hjälpa till med sådant, ring till deras kundtjänst och fråga vetja... Kostar inget och med lite tur slipper du vänta! :-)
Postad 22 June 2009 - 11:49
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2741 inlägg
Någon som har denna telefon ännu och kan dela med sig av sina egna erfarenheter? Är själv lockad men oroas lite över avsaknaden av vanliga knappar på fronten, är fortfarande inte helt övertygad till förträffligheten hos touchtelefoner. Funderar lite på den eller en E75 (iaf av Nokias utbud)....
Postad 22 June 2009 - 12:18
Murre R
-
Murre R
-
Användare
-
-
115 inlägg
Den vita finns nu hos Elgiganten i internetvaruhuset!
Postad 22 June 2009 - 14:36
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Undrar om det är den med Svensk manual? Elller den med Engelsk.. och man kan ju undra om det skiljer nåt på telefonerna om det är den med Engelsk..
Postad 22 June 2009 - 14:46
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Jaha, nu kom det "reklam" för N97 via SMS från Nokia.. "Nya Nokia N97 är ute nu... ring o beställ"
Postad 22 June 2009 - 17:01
Unregistered490b750e
-
Unregistered490b750e
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Hämtade nyss min Nokia N97 som kommer från Komplett och tänkte bara säga att det är inte svenska åäö på tangentbordet utan det är dom danska bokstäverna istället... blev lite sur faktiskt...
Postad 22 June 2009 - 17:13
m1cke
-
m1cke
-
Lärjunge
-
-
317 inlägg
Hämtade nyss min Nokia N97 som kommer från Komplett och tänkte bara säga att det är inte svenska åäö på tangentbordet utan det är dom danska bokstäverna istället... blev lite sur faktiskt... 
Tur att jag inte beställt därifrån då.. Den har kommit till Nokia nu, Katshings levbesked är borta vilket betyder att deras leverantör ändrar något med datumet... Ang Elgiganten så har de den inte, det ser bara ut så.
Postad 22 June 2009 - 17:32
Murre R
-
Murre R
-
Användare
-
-
115 inlägg
Härligt! Lite tråkigt dock med tangentbordet. Du får gärna berätta om hur den är!
Postad 22 June 2009 - 19:45
sm6rrp
-
sm6rrp
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Fick min från komplett också  och när man slår så får man norska åäö och inte svenska tecken, trots att man ställt in svenska som spårket, ringde idag och frågade om tangentbordet och dom trodde inte att det skulle vara några problem, är riktigt arg
Postad 22 June 2009 - 20:50
salvion
-
salvion
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Beställde min N97a i lördags och fick den i dag från Komplett, nu när jag kollar deras butik är den helt puts väck från deras sida....
Dessutom fick jag en lur med Norsk kartong och manual .
Så nu jäklar skall jag utreda detta, har hadlat massor från komplett utan problem men denna info om att luren inte var svensk fanns inte på deras sida...
Dock verkar telefonen väldigt trevlig som ersättare till min N95a som varit trogen i över två år.
Postad 22 June 2009 - 22:20
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Beställde min N97a i lördags och fick den i dag från Komplett, nu när jag kollar deras butik är den helt puts väck från deras sida....
Dessutom fick jag en lur med Norsk kartong och manual .
Så nu jäklar skall jag utreda detta, har hadlat massor från komplett utan problem men denna info om att luren inte var svensk fanns inte på deras sida...
Dock verkar telefonen väldigt trevlig som ersättare till min N95a som varit trogen i över två år.
Hur e N97an att ha i fickan om du jämför med N95an?
Postad 22 June 2009 - 22:27
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Så mycket för "Nordisk version".. kul att pröjsa för en telefon med fel tecken..  o norsk manual... usch.. skulle bli oxtokig om jag blev upplurad på det viset
Men men.... ni som fått den.. hur är känslan liksom? ligger den bra i handen/fickan o så?
Redigerat av Peppeuppsala, 22 June 2009 - 22:29.
Postad 23 June 2009 - 09:10
sm6rrp
-
sm6rrp
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Jag tycker telefonen känns bra, ligger bra i handen, många tycker att knappsatsen inte känns bra, men jag gillar den, jag kan gemföra med xperia och jag tycker n97ans tangenbord är bättre, den är snabb vänder man på den till liggande läge så vänder den snabbt, tyvärr så fick jag min av komplett och ska skicka tillbaka den, dom tog bort den från sin sida för dom fick inte lov att sälja den, känner mej lurad
mvh sm6rrp
Postad 23 June 2009 - 09:53
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Hur e N97an att ha i fickan om du jämför med N95an?
Så mycket för "Nordisk version".. kul att pröjsa för en telefon med fel tecken.. o norsk manual... usch.. skulle bli oxtokig om jag blev upplurad på det viset
Men men.... ni som fått den.. hur är känslan liksom? ligger den bra i handen/fickan o så?
Jag tycker telefonen känns bra, ligger bra i handen, många tycker att knappsatsen inte känns bra, men jag gillar den, jag kan gemföra med xperia och jag tycker n97ans tangenbord är bättre, den är snabb vänder man på den till liggande läge så vänder den snabbt, tyvärr så fick jag min av komplett och ska skicka tillbaka den, dom tog bort den från sin sida för dom fick inte lov att sälja den, känner mej lurad mvh sm6rrp
Kan lägga till att telefonen faktiskt känns mindre och lättare än vad den ser ut att vara på alla bilder och filmer som finns på nätet, telefonen känns inte speciellt mycket i fickan och hela telefonen verkar vara av mycket bra kvalitet. Det enda som känns lite oroväckande är att fälla upp skärmen, flera gånger känns det som att jag håller på att tappa telefonen men det kan säkert bero på att jag är ovan och/eller inte har hittat riktigt rätt handgrepp ännu. Som sagt lite synd på danska tangentbordet (köpte också min från Komplett) men jag får byta ut telefonen alternativt returnera den och få pengarna tillbaka.
Postad 23 June 2009 - 09:53
Unregistered490b750e
-
Unregistered490b750e
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Tänkte bara tala om att jag kommer oxå skicka tillbaka min Nokia N97 till komplett, så det är väl bara att vänta till någon seriös säljare får in den istället....
Postad 23 June 2009 - 10:36
sm6rrp
-
sm6rrp
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Fick ringa till komplett igen, trots att dom lovade att höra av sig till mej så fort dom prata med inköpsansvariga, det svar jag fick var att inom 1-2 dagar skulle ha en lösning på detta, eller så fick man skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka, jag valde att skicka tillbaka den, jag har nu beställt den från Nokia.se, dom har den i lager
mvh Sm6rrp
Postad 23 June 2009 - 11:59
salvion
-
salvion
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
jag var i kontakt med Komplett idag och jag hörde på en gång att killen på supporten lät lite "besvärad"
jag sa att jag var grymt besviken och då frågade han om jag ville lämna tillbaka den, kom fram till att avvakta till dom har lite tid på sig att undersöka saken (dom verkar inte helt på det klara med HUR detta gått till?) kan ju vara så att någon ivrig inköpare shoppat loss och när den sedan lades upp på sidan så hade man inte full koll på vilken version det var?
Nåväl dom lovade att återkomma om en dag eller två så vi får se.
Ang telefonen så vad skall jag säga?
jag var osäker till att köpa den "osedd" men med tanke på att jag hade en lite skeptisk inställning så är känslan att den är med gedigen i allt från gångjärn på luckan till knappar och slidelucka för kameran än jag hade väntat mig, på den fronten har jag inget att klaga på.
Ang keyboard så är den helt ok, lite små knappar men känslan är bra, dock är deras annorlunda placering än ett vanligt qwerty nord lite förvirrande, antagligen en vanesak?
Skärmen är grymt fin, mail och sms/mms är såå krispiga och lättlästa.
den är ganska stor så ingen liten lur du har i bröstfickan på skjortan till kostymen utan att den hänger och ser illa ut imo, dock ungeför som jag väntat mig av en flerfunktionslur som denna.
Micro USB är så nice som kontakttyp, OCH den laddar också upp när den ör enbart kopplad via usb till datorn, mycket nice.
jag återkommer med vad komplett säger och om jag hittar något mer intressant.
Postad 23 June 2009 - 12:20
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
jag var i kontakt med Komplett idag och jag hörde på en gång att killen på supporten lät lite "besvärad" jag sa att jag var grymt besviken och då frågade han om jag ville lämna tillbaka den, kom fram till att avvakta till dom har lite tid på sig att undersöka saken (dom verkar inte helt på det klara med HUR detta gått till?) kan ju vara så att någon ivrig inköpare shoppat loss och när den sedan lades upp på sidan så hade man inte full koll på vilken version det var?
Nåväl dom lovade att återkomma om en dag eller två så vi får se.
Ang telefonen så vad skall jag säga?
jag var osäker till att köpa den "osedd" men med tanke på att jag hade en lite skeptisk inställning så är känslan att den är med gedigen i allt från gångjärn på luckan till knappar och slidelucka för kameran än jag hade väntat mig, på den fronten har jag inget att klaga på.
Ang keyboard så är den helt ok, lite små knappar men känslan är bra, dock är deras annorlunda placering än ett vanligt qwerty nord lite förvirrande, antagligen en vanesak?
Skärmen är grymt fin, mail och sms/mms är såå krispiga och lättlästa.
den är ganska stor så ingen liten lur du har i bröstfickan på skjortan till kostymen utan att den hänger och ser illa ut imo, dock ungeför som jag väntat mig av en flerfunktionslur som denna.
Micro USB är så nice som kontakttyp, OCH den laddar också upp när den ör enbart kopplad via usb till datorn, mycket nice.
jag återkommer med vad komplett säger och om jag hittar något mer intressant.
Kul att du verkar nöjd. Jag väntar på min och hoppas på att få den denna vecka
Postad 23 June 2009 - 12:33
wa.pean
-
wa.pean
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Lite konstigt att den inte kommer åäö på tangentbordet när E71:an åtminstoen ha öä, å delar knapp med p, men med ordlistan så är det iofs inget jätteproblem, gissar att även N97:an kommer kompensera det ganska bra. Ändå dumt, om man ändå gör QWERTY kan man väl lika gärna göra det ordentligt...
Postad 23 June 2009 - 12:48
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2741 inlägg
Men, hur är navigationen utan "frontknappar" då? Är som sagt lite tveksam till att ha en telefon som bara erbjuder touch då jag inte har odelat positiva erfarenheter av "softkeys", åtminstone i mer trängda lägen så att säga.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|