Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Media Markt Malmö

135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 April 2009 - 09:57

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

I morgon öppnar Media Markt i Umeå, ska bli riktigt kul...
Någon som hört vilken tid dom öppnar?

Mvh Peter

Tror inte det är så många Malmöbor som åker upp till Umeå för att MM öppnar :).

Postad 22 April 2009 - 15:01

plb
  • plb
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Tror inte det är så många Malmöbor som åker upp till Umeå för att MM öppnar :).

Det har du rätt i förståts. Kanske dags för en Media Markt Umeå tråd då :)

Postad 22 April 2009 - 15:09

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Det har du rätt i förståts. Kanske dags för en Media Markt Umeå tråd då :)

Kan ju hoppas att något från varuhuset i Umeå tar samma initiativ som Andreas har gjort här nere i Malmö. Riktigt bra gjort tycker jag!

Trots sina många brister så avslöjar faktiskt mediamarkt.se vilken tid de öppnar för er i Umeå (23/4 8:00).

Postad 22 April 2009 - 16:46

plb
  • plb
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0

Kan ju hoppas att något från varuhuset i Umeå tar samma initiativ som Andreas har gjort här nere i Malmö. Riktigt bra gjort tycker jag!

Trots sina många brister så avslöjar faktiskt mediamarkt.se vilken tid de öppnar för er i Umeå (23/4 8:00).

Ja det skulle vara guld värt, verkligen!

Jag upptäckte det, men då jag postade mitt första inlägg fanns där ingen information....
Jag paxar att vara där först :)

Mvh Peter

Postad 24 April 2009 - 21:58

Media Markt Malmö
  • Media Markt Malmö
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Låter jätte spännande.
Då det var en liten bit att transportera sig till Umeå så har jag tyvärr inte varit där ännu.
Men hoppas att ni fick en positiv upplevelse ni som var där.

Mvh
Andreas

Postad 24 April 2009 - 22:03

Media Markt Malmö
  • Media Markt Malmö
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0

Hej
Vad kul att du uppskattar det.
Komer att fixa mig en direkt länk till Umeås varuhus.
Så har ni några frågor så kan säkert jag svara på dom också angående Umeå.

Mvh
Andreas

Postad 25 April 2009 - 08:31

waconda
  • waconda
  • Beroende

• 1026 inlägg
  • 0
Jag hittar ingen Mediamarkt Göteborgtråd men vill passa på och berömma sortiment, pris och framför allt personalen där. Både i Sisjön och i Bäckebol. Bemötandet är på en helt annan nivå än på andra varuhus. Dessutom blev jag riktigt imponerad av kunskaperna hos både tjejen jag köpte laptop av och den äldre trevlige herren jag köpte systemkamera av. Jag har köpt prylar för ca 20000:- det senaste halvåret och MM har vunnit kampen om mig som kund varje gång.

Keep up the good work :-)

Postad 25 April 2009 - 11:19

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Har också köpt kamera på MediaMarkt Göteborg (Bäckebol), dock ingen systemkamera. Fick riktigt bra hjälp och kameran blev exakt vad som var nödvändigt, utan att köpa för många finesser).

Postad 26 April 2009 - 08:12

Media Markt Malmö
  • Media Markt Malmö
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0
Jätte kul att höra beröm från vad andra butiker gör.Detta skall jag framföra till dom berörande butikerna.

Mvh
Andreas

Postad 26 April 2009 - 14:54

Dreadlock
  • Dreadlock
  • HEMI Powered

• 14172 inlägg
  • 0
Tror MM har kommit på något som ingen annan verkar ha kommit på - att föra dialog med sina kunder och jobba proaktivt för att få in dem i butiken. Hatten av verkligen. Nu behöver ni bara höja kompetensen på de som redan är anställda och som inte riktigt vet skillnaden mellan ett compact flash kort och ett secure digitalkort, vilket iofs inte är ett problem enbart för MM utan något som generellt behövs göras ute bland ladorna.

Men som sagt, bra jobbat MM.

Postad 26 April 2009 - 23:15

Jolleboi
  • Jolleboi
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Hej Andreas

Tänkte höra om du haft möjlighet att se vilken kvalitet LG 50PS3000 håller? Är väldigt nyfiken då jag är sugen på att införskaffa en sådan :)

Mvh

Postad 26 April 2009 - 23:36

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1866 inlägg
  • 0
LG är ju inte precis kända för att hålla hög kvalitè på sina tv-apparater. Men det är du nog redan medveten om.

Postad 04 May 2009 - 01:08

oscarstegland
  • oscarstegland
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0
Hej allihopa,

Ville tacka för den positiva och den konstruktiva kritiken, och ville dessutom meddela att jag försöker förhandla mig till en officiell Media Markt Högsbo användare här på forumet. Än så länge har inte så mycket hänt på den fronten, men jag jobbar på det.

MvH,
Oscar Stegland

Postad 07 May 2009 - 14:13

Molgan^
  • Molgan^
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0
Jag hade bara tänkt att höra om ni har några Wacom brädor inne i Malmö?
Vilka modeller isåfall och vad ligger dessa på i pris?

//Molgan

Postad 18 June 2009 - 15:12

pixelside
  • pixelside
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
hej synd att ni inte har kvar erbjudandet på samsung le40 b655 och xbox 360 (de ni hade i maj) för då hade jag kommit in och köpt en av varje.

Postad 29 June 2009 - 22:04

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Tänkte fråga om Onkyo TX-SR607 och LG BD370 finns på MM i malmö.
Och vad ligger priset på i så fall ???

Postad 09 September 2009 - 13:48

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Har Andreas somnat av helt? Tänkte bara hoppa in och ge beröm till info-disken som hjälpte mig med prisgaranti på en TV som jag köpte för 27 dagar sen. Inget gnäll, inga problem, utan bara frågar vart jag sett billigare pris (Onoff), knappar in i datorn och sätter in pengarna på mitt kort 10 minuter senare.

Postad 11 September 2009 - 11:04

Media Markt Malmö
  • Media Markt Malmö
  • Användare

• 181 inlägg
  • 0

Har Andreas somnat av helt? Tänkte bara hoppa in och ge beröm till info-disken som hjälpte mig med prisgaranti på en TV som jag köpte för 27 dagar sen. Inget gnäll, inga problem, utan bara frågar vart jag sett billigare pris (Onoff), knappar in i datorn och sätter in pengarna på mitt kort 10 minuter senare.

Hej
Nej. Jag har inte sommnat:)
Tack för dom varma orden.
Så länge en fysisk butik har tv hemma så matchar vi.
Inga disskutioner här inte.

Mvh
Andreas

Tänkte fråga om Onkyo TX-SR607 och LG BD370 finns på MM i malmö.
Och vad ligger priset på i så fall ???

Hej
Sorry att jag inte svarat.
Men i nu läget ligger 607:an på 4790:-
Och BD370 på 1890<.-

Hoppas du har fått tag på dina produkter vid detta laget :P

Mvh
Andreas

Postad 28 November 2009 - 16:06

dotnet
  • dotnet
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Tjena Andreas.
Är så att jag köpt en tv hos er i malmö i onsdags. Samsung PS50B555. Satte upp den igår men tänkte inte på nåt surrande, men idag märkte jag att tvn surrade märkbart högre än vad jag trodde dom skulle göra. Hur högt är det normalt att dom ska surra, om dom ens ska surra alls innan det räknas som ett fel?

MVH
Andreas

Postad 12 August 2010 - 16:11

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
är denna tråden död lr? :)

HTC Wildfire kostar enligt ert reklamblad nu olåst 2222:- stämmer det och har ni alla färger inne? (tänker på den vita?

//Mvh cel

Postad 21 September 2010 - 12:07

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Tänkte se om man kan väcka denna tråden och undrar om det finns och läsa om erbjudanden som kommer att finnas i butikerna i Malmö och Lund nu i helgen? Har hört på radion att det är födelsedag med en stor rea men kan inte läsa nåt reklamblad eller liknande på hemsidan.

Postad 21 September 2010 - 19:31

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

Tänkte se om man kan väcka denna tråden och undrar om det finns och läsa om erbjudanden som kommer att finnas i butikerna i Malmö och Lund nu i helgen? Har hört på radion att det är födelsedag med en stor rea men kan inte läsa nåt reklamblad eller liknande på hemsidan.

'

Brukar dyka upp på torsdagen.

Postad 21 September 2010 - 22:43

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Ska nog dra igång på torsdagen så får väl se om det dyker upp något imorgon. Har nästan 10 mil dit så det är rätt drygt att sticka dit på chans o kolla vad de har för erbjudanden. :)

Postad 22 September 2010 - 16:56

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

Ska nog dra igång på torsdagen så får väl se om det dyker upp något imorgon. Har nästan 10 mil dit så det är rätt drygt att sticka dit på chans o kolla vad de har för erbjudanden. :)

Vet att dem har 30 månaders avbetalning. (Utan avgifter)

Postad 23 September 2010 - 19:25

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1195 inlägg
  • 0
MM här i Göteborg kör en kampanj från nu och över helgen, bästa dealen i reklambladet tycker jag är ett paket bestående av Marantz SR-5004 och HKTS-30 för 7 990:-

EK

Postad 23 September 2010 - 20:12

piddepan
  • piddepan
  • Lärjunge

• 283 inlägg
  • 0
Släpptes ett reklamblad för Malmö/ Lund idag med. Fanns en del intressant. Hade det inte varit för att jag precis köpt en ny tv hade det nog kliat i fingrarna på en Sony 52EX700 för 12995 må jag säga! Fanns en hel del andra bra erbjudanden med men behöver väl egentligen ingen nytt så man får väll hålla sig. :P

Postad 29 January 2012 - 16:42

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Någon som vet vilka Högtalare som finns för lyssning på MM Stora Bernstorp ???

Postad 04 February 2012 - 20:28

Unregisteredd2a510bb
  • Unregisteredd2a510bb
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Någon som vet vilka Högtalare som finns för lyssning på MM Stora Bernstorp ???

Om du preciserar dig lite gällande intressanta märken/modeller så ska jag försöka svara.

//Bullen

Postad 01 March 2012 - 10:57

garagamel
  • garagamel
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Mediamarkt och öppet köp?

Har precis kollat upp medimarkts regler kring öppet köp, de har två helt olika skrivningar på hemsidan och via telefon får man ett tredje svar. KORKAT!

På ett ställe på hemsidan skriver man:

Öppet köp
För att du alltid ska känna dig trygg i att handla hos oss på Media Markt erbjuder vi 30 dagars öppet köp. Det betyder att du kan ta hem produkten och ”klämma och känna” i 30 dagar, skulle du känna att köpet inte är rätt lämnar du tillbaka produkten eller byter till en modell som passar dina behov bättre. Vårt krav är att produkten är i nyskick, vilket betyder att inga skador får finnas på produkten såsom repor eller liknande. Förpackningen ska vara öppnad med försiktighet och alla tillbehör ska finnas med."

På ett annat ställe står det:

"Vi erbjuder dig som kund öppet köp i 30 dagar på de flesta produkter i vårt sortiment.

Vid retur ska kvitto och originalemballage finnas med. Produkten ska återlämnas oanvänd och komplett i sin orginalförpackning. "

Jag tolkar den första skrivningen som det är ok att ta hem produkten, försiktgt öppna och "prova" produkten. Blir man inte nöjd har man rätt att återlämna den. Skrivning nummer två tolkar jag som att öppet köp endast gäller vara i obruten förpackning.

Via telefon med kundtjänst fick jag svaret att man får bryta förpackningen "varsamt" men inte prova produkten överhuvudtaget, ett objetiv som varit monterat på en kamera går ej att byta. Det kallar jag inte "kläm och känn" på elektronikprylar.

Var uppmärksamma på detta då det finns andra aktörer som är betydligt generösare i detta aveseende!

Postad 02 March 2012 - 09:02

ekon
  • ekon
  • Guru

• 5779 inlägg
  • 0
Det är relativt nytt för Media Markt att erbjuda öppet köp även vid bruten förpackning vilket innebär att det fortfarande går att hitta en del texter med information om att man inte får packa upp varan tex.

Man FÅR öppna förpackningen och man FÅR använda produkten (undantaget vissa produktkategorier så som hygienrelaterade produkter). Produkten skall återlämnas i nyskick, en bedömning görs alltid i varuhuset.

Postad 24 March 2012 - 18:47

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Såg i nya bladet att de hade iPad2 för 2990:- i Malmö/Lund (i bladet som gäller tor-sön)

Hade inte riktigt tid igår fredag, men tänkte åka in idag. För säkerhets skull försökte jag kontakta Lund för att få lagerstatus. Efter otaliga telefonsamtal utan svar fick jag svar via mail. Då visar det sig att det priset enbart gällde på fredagen. Gissa om man blir paff.

Står inget om detta i bladet vad jag kan se. Någon annan som noterat detta?
Min första besvikelse på MM.

Postad 24 March 2012 - 19:59

ipad-2
  • ipad-2
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Såg i nya bladet att de hade iPad2 för 2990:- i Malmö/Lund (i bladet som gäller tor-sön)

Hade inte riktigt tid igår fredag, men tänkte åka in idag. För säkerhets skull försökte jag kontakta Lund för att få lagerstatus. Efter otaliga telefonsamtal utan svar fick jag svar via mail. Då visar det sig att det priset enbart gällde på fredagen. Gissa om man blir paff.

Står inget om detta i bladet vad jag kan se. Någon annan som noterat detta?
Min första besvikelse på MM.

Se länk: http://produkter.med.../sp-ovrig-apple

Postad 24 March 2012 - 20:14

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Har sett det men det är en bit längre att köra...

Postad 24 March 2012 - 20:16

ipad-2
  • ipad-2
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

12 minuters bilkörning och paddan är din.

Postad 24 March 2012 - 20:34

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

• 837 inlägg
  • 0
Du verkar vara insatt. Har du någon förklaring på ursprungsfrågan?

Postad 24 March 2012 - 20:39

ipad-2
  • ipad-2
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Troligtvis är de slut i Lund, hade jag varit dig hade jag stått vid deras dörr i morgon, om dom säger att de är slut till dig, även om länken säger annat eftersom den uppdateras var 20nde minut.
Länk: http://produkter.med.../sp-ovrig-apple

Det blir svårt att förneka för dom då,,,,, :D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.