Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Röd Xbox 360 på väg

115 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 15 March 2009 - 09:58

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Nu har jag invigt min röda fina Jasper med en helkväll Resident Evil 5. Mycket trevlig belöning som avslut på den här arbetsveckan. :-)

Avundsjuk :) Har dock Resident Evil liggandes men lusten för spelet försvann när det talades om att dom tagit bort stor del av pussel och skräcken. Så det får ligga lite till. Men denna röda boxen är verkligen läcker och skulle bli skit snyggt bland allt mörkt nere i bio rummet.

Postad 15 March 2009 - 10:03

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Det första man blir blind på är ögonen sägs det.
Det verkar stämma för jag ser inte hur man installerar/kopierar spelet till hårddisken. :)

Är det någon som kan hjälpa mig ?

Det är bara att klicka på Y där man kan starta spelet i dashboarden.

Postad 15 March 2009 - 10:06

aslsthlm
  • aslsthlm
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Skitful

Postad 15 March 2009 - 10:19

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Jag tror du måste uppgradera programvaran, jag fattade inte heller hur jag skulle göra, då hämtade jag nyaste uppdateringen och så var det ganska enkelt att hitta under "My Xbox".

Tackar, men borde det inte vara senaste programvaran när den släpptes för några dagar sedan. Får prova att uppdatera då.

Det är bara att klicka på Y där man kan starta spelet i dashboarden.

Tackar, får prova det i kväll.

Postad 15 March 2009 - 10:35

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Avundsjuk :) Har dock Resident Evil liggandes men lusten för spelet försvann när det talades om att dom tagit bort stor del av pussel och skräcken. Så det får ligga lite till. Men denna röda boxen är verkligen läcker och skulle bli skit snyggt bland allt mörkt nere i bio rummet.

Den blir en schysst färgklick bland allt det svarta.
Resident Evil 5 känns verkligen inte som Resident Evil, men det är fortfarande väldigt bra. Bara ingen skräck. Paniken finns där, men det beror inte på skräcken längre utan på tempot, alla zombies och hur lätt det är att bli separerad från sin partner.

Postad 15 March 2009 - 22:58

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Den blir en schysst färgklick bland allt det svarta.
Resident Evil 5 känns verkligen inte som Resident Evil, men det är fortfarande väldigt bra. Bara ingen skräck. Paniken finns där, men det beror inte på skräcken längre utan på tempot, alla zombies och hur lätt det är att bli separerad från sin partner.

Får bli att prova nästa helg. Skräcken och pusslet va dock det bästa i dom förra spelen.

Postad 18 March 2009 - 09:14

sulfhydryl
  • sulfhydryl
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0
Vet någon var man kan få tag i ett rött play and charge kit, ett rött batteripack eller en till röd handkontroll? Har bara hittat dem på amerikanska sidor, och de är ju inte särskilt billiga nu när kronan är så låg.

Postad 18 March 2009 - 10:56

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

• 865 inlägg
  • 0

Vet någon var man kan få tag i ett rött play and charge kit, ett rött batteripack eller en till röd handkontroll? Har bara hittat dem på amerikanska sidor, och de är ju inte särskilt billiga nu när kronan är så låg.

Axelmusic.com Har ett paket med Röd HK tillsammans med ett rött Play And Charge. Som sagt, med kronan som den är just nu blir ju 45 EUR itne så billigt längre, men ett helt ok pris för en HK med Play And Charge imo :)

Postad 18 March 2009 - 13:17

sulfhydryl
  • sulfhydryl
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Axelmusic.com Har ett paket med Röd HK tillsammans med ett rött Play And Charge. Som sagt, med kronan som den är just nu blir ju 45 EUR itne så billigt längre, men ett helt ok pris för en HK med Play And Charge imo :)

Tack för tipset ;) Trist att kronan är som den är ja.

Postad 16 April 2009 - 17:46

JimmyEk
  • JimmyEk
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Har köpt den nya Röda Resident Evil 5 XBOX360:n. Sålde min gamla premium och köpte denna. Och jag måste säga att jag är helnöjd med den. MYCKET tystare och sjukt porrigt med röd/svart handkontroll.

Men frågan är om man kommer kunna köpa fler röda handkontroller och tillbehör till den. Nån som vet?

/Jimmy

Redigerat av Zoiler, 16 April 2009 - 18:24.

Postad 16 April 2009 - 19:28

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Undrar om de svarta resident evil lådorna är jaspers, det bör de väl vara?

Jag menar att derödaär så gott som slut och nu är det svarta som säljs istället.

Postad 17 April 2009 - 06:47

sulfhydryl
  • sulfhydryl
  • Användare

• 183 inlägg
  • 0

Har köpt den nya Röda Resident Evil 5 XBOX360:n. Sålde min gamla premium och köpte denna. Och jag måste säga att jag är helnöjd med den. MYCKET tystare och sjukt porrigt med röd/svart handkontroll.

Men frågan är om man kommer kunna köpa fler röda handkontroller och tillbehör till den. Nån som vet?

/Jimmy

Man kan beställa kontrollerna från tex. axelmusic.com för ca 500:- inklusive matchande play and charge kit. Det gjorde jag iaf.

Postad 19 April 2009 - 17:51

JimmyEk
  • JimmyEk
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Man tackar...

Postad 20 April 2009 - 15:13

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

• 1821 inlägg
  • 0

/Jimmy

Mycket tystare? Vad hade du för version sen tidigare?

Annars så ska det inte vara någon märkbar skildnad på Jasper och Falcon, men visst har du en version innan detta så.

Postad 21 April 2009 - 07:01

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

Mycket tystare? Vad hade du för version sen tidigare?

Annars så ska det inte vara någon märkbar skildnad på Jasper och Falcon, men visst har du en version innan detta så.

Det beror helt på vilken fläkttyp man har. Jag har en Xenon med den tystare fläkten utan etikett och sen har jag en Jasper med de mer högljudda fläktarna som har vit etikett på fläktarna. Det är faktiskt ganska stor skillnad i ljudet på dessa två.

Men en högljudd fläkt i en Jasper låter ju mindre än samma fläkt i en Xenon pga att fläktarna inte behöver gå på lika högt varv.

Sen vet jag inte om den ena fläkttypen är vanligare än den andra, eller om de förekommer i olika versioner eller så, men jag har en av varje och skillnaden är tydlig. Så det kan vara därför folk har så olika erfarenheter av fläktljudet.

Postad 07 September 2009 - 13:36

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Inga problem så här långt :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.