Nu har jag invigt min röda fina Jasper med en helkväll Resident Evil 5. Mycket trevlig belöning som avslut på den här arbetsveckan. :-)
Avundsjuk
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 15 March 2009 - 09:58
Avundsjuk Postad 15 March 2009 - 10:03 Det är bara att klicka på Y där man kan starta spelet i dashboarden. Postad 15 March 2009 - 10:19 Tackar, men borde det inte vara senaste programvaran när den släpptes för några dagar sedan. Får prova att uppdatera då. Tackar, får prova det i kväll. Postad 15 March 2009 - 10:35 Den blir en schysst färgklick bland allt det svarta. Resident Evil 5 känns verkligen inte som Resident Evil, men det är fortfarande väldigt bra. Bara ingen skräck. Paniken finns där, men det beror inte på skräcken längre utan på tempot, alla zombies och hur lätt det är att bli separerad från sin partner. Postad 15 March 2009 - 22:58
Får bli att prova nästa helg. Skräcken och pusslet va dock det bästa i dom förra spelen. Postad 18 March 2009 - 09:14
Vet någon var man kan få tag i ett rött play and charge kit, ett rött batteripack eller en till röd handkontroll? Har bara hittat dem på amerikanska sidor, och de är ju inte särskilt billiga nu när kronan är så låg.
Postad 18 March 2009 - 10:56
Axelmusic.com Har ett paket med Röd HK tillsammans med ett rött Play And Charge. Som sagt, med kronan som den är just nu blir ju 45 EUR itne så billigt längre, men ett helt ok pris för en HK med Play And Charge imo Postad 18 March 2009 - 13:17
Tack för tipset Postad 16 April 2009 - 17:46
Har köpt den nya Röda Resident Evil 5 XBOX360:n. Sålde min gamla premium och köpte denna. Och jag måste säga att jag är helnöjd med den. MYCKET tystare och sjukt porrigt med röd/svart handkontroll.
Men frågan är om man kommer kunna köpa fler röda handkontroller och tillbehör till den. Nån som vet? /Jimmy Redigerat av Zoiler, 16 April 2009 - 18:24. Postad 16 April 2009 - 19:28
Undrar om de svarta resident evil lådorna är jaspers, det bör de väl vara?
Jag menar att derödaär så gott som slut och nu är det svarta som säljs istället. Postad 17 April 2009 - 06:47
Man kan beställa kontrollerna från tex. axelmusic.com för ca 500:- inklusive matchande play and charge kit. Det gjorde jag iaf. Postad 20 April 2009 - 15:13
Mycket tystare? Vad hade du för version sen tidigare? Annars så ska det inte vara någon märkbar skildnad på Jasper och Falcon, men visst har du en version innan detta så. Postad 21 April 2009 - 07:01 Det beror helt på vilken fläkttyp man har. Jag har en Xenon med den tystare fläkten utan etikett och sen har jag en Jasper med de mer högljudda fläktarna som har vit etikett på fläktarna. Det är faktiskt ganska stor skillnad i ljudet på dessa två. Men en högljudd fläkt i en Jasper låter ju mindre än samma fläkt i en Xenon pga att fläktarna inte behöver gå på lika högt varv. Sen vet jag inte om den ena fläkttypen är vanligare än den andra, eller om de förekommer i olika versioner eller så, men jag har en av varje och skillnaden är tydlig. Så det kan vara därför folk har så olika erfarenheter av fläktljudet. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |