Kartan en spoiler? Den är ju ändå helt upplåst från början.
Precis, det är ju bara en karta, inget som spoilar någonting egentligen.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 11 September 2013 - 22:55
Precis, det är ju bara en karta, inget som spoilar någonting egentligen. Postad 11 September 2013 - 23:21
Ja tack! Har inte sett några andra saker från spelet. Men ska jag verkligen behöva motivera varför jag inte vill se kartan innan jag köpt spelet? Postad 11 September 2013 - 23:27 Fast, borde inte bilderna på förra sidan vara värre då? Hur undviker du dem, men inte kartan i så fall? Postad 12 September 2013 - 06:38
En video som visar hur stor kartan egentligen är. Klicka inte om ni inte vill se kartan
https://www.youtube....h?v=Kip1zIXx9h8 Redigerat av ShaManIX, 12 September 2013 - 06:40. Postad 12 September 2013 - 07:06
Får man inte snacka GTA i GTA-tråden är det illa... Postad 12 September 2013 - 09:58
Kan inte någon mod starta en separat GTA-tråd där man inte får diskutera eller visa något från spelet?
Postad 12 September 2013 - 12:32
Vad ska den tråden användas till då? Om man inte vill veta nåt alls om spelet i förväg så får man hoppa över dom trådarna som handlar om spelet. Postad 12 September 2013 - 12:36
It's called irony Postad 12 September 2013 - 13:14
Ska bli intressant att se om det "läcker ut" i helgen eller inte. Internet lär väl gå sönder isf haha
Postad 12 September 2013 - 13:27 Någon har redan postat videor från gameplay. Redigerat av Zoiler, 12 September 2013 - 14:16. Postad 12 September 2013 - 14:19 Redigerade bort spoilers ur ditt inlägg, sånt där däremot vill folk kanske se själva när de spelar. Postad 12 September 2013 - 15:37
Det var precis vad jag tänkte när jag läste inlägget Nu har jag iallafall kollat kartan och kan som alla andra konstatera att den ser hyfsat gigantisk ut! Sen kom jag att tänka på följande citat: The underwater world of Grand Theft Auto V takes up about a third of the playing area. Jag, mitt PS3 och nya TVn är redo! Redigerat av Unregisteredc9faabc2, 12 September 2013 - 15:39. Postad 12 September 2013 - 16:20 Just det... det finns ju en hyfsat stor undervattensvärld också. Och icke att förglömma, ett luftrum. Postad 12 September 2013 - 16:27
Fan jag som inte ens hade några planer på att köpa detta. Oh well, blir att hänga på låset hos EG på tisdag.
Postad 13 September 2013 - 02:42
Jag har inte behövt undvika någonting förrän denna kartan dök upp. Men vad sägs om att skippa denna diskussion eftersom alla förstår utan problem vad som är spoilers eller inte. Jag tycker att den stora frågan i denna tråden är: Hur många kommer att vänta med gta 5 tills det släpps till dom nya generationerna? Kan nästan lova att det kommer finnas till deras release men kommer inte offentliggöras förrän rockstar har sålt x antal miljoner ex till 360/ps3 först. Själv skulle jag vilja ha is i magen o vänta men tror inte jag gör det. Postad 13 September 2013 - 04:50 Jag ska försöka vänta, även om jag är skeptisk till att det skulle komma redan till releasen av PS4. Postad 13 September 2013 - 06:19
Eller så köper man det nu, sedan om det släpps till PS4 så tänker man "Wow, det spelet vet jag är bra" (förhoppningsvis) så köper man det igen...
Postad 13 September 2013 - 06:57 Men alltså, vad är det att skryta med? Vad ska man göra under vattnet egentligen? Simma långsamt och se blurrigt när man letar nå jäkla skatter... Fast det kanske är nåt jag missat? Det kanske är mer än så under vattnet. Har inte koll på hur mycket flygplan och helikoptrar som finns men jag älskar flygplan så hoppas att dom har fått till flygningen bra. Det finns ju flera flygplatser på kartan så det vore kul om det finns en bra start- och landningsmekanism, så man kan välja att flyga "seriöst" om man nu vill det. Så inte enda alternativet är att baila från 1000 meter och fälla ut fallskärmen. Hoppas det finns nån typ av bushplan, tex en Cub med stora ballongdäck. Kan flyga långsamt och landa i stort sett var som helst. Den skulle jag lätt glida runt i mellan uppdragen. Postad 13 September 2013 - 12:32
Är lite kluven,
Köpa det på release till ps3 eller vänta om det kommer en ps4 version. Hur tänker ni andra? Postad 13 September 2013 - 12:36
PS3/360 givetvis. Ska ni vänta till en eventuell nextgenversion när spelet kommer att se mindre imponerande ut relativt de andra nextgenspelen ni då spelat?
Det finns mycket att se under vattnet. Redigerat av Zoiler, 13 September 2013 - 12:41. Postad 13 September 2013 - 12:38
Beror på hur mycket DLC som kommer. Jag gillar att köpa GOTY och få allt på en gång.
Postad 13 September 2013 - 12:46
OM nu Rockstar skulle släppa GTAV till nästa gen också (som dom aldrig gjort) så skulle det vara fulaste spelet den generationen...
Postad 13 September 2013 - 13:02
Knappast, det kommer att släppas många crossgenspel som kommer att kännas currentgen+ och de skulle uppgradera versionen såklart. Men det skulle inte stå sig mot andra open world-spel som Infamous. Så om man väntar för att man hoppas grafiken ska bli bättre, så kommer den ju inte bli det rent relativt eftersom man kommer att vara van vid bättre.
Men finns andra anledningar också som DLC, fast att vänta en obestämd tid på ett spel som GTAV för att få DLC man kan köpa när det väl kommer, då är man ju inte så jättehajpad från början Postad 13 September 2013 - 13:25
För mig står det mellan att behålla PS3/vänta med PS4 och att byta ut PS3an mot en PS4. I det sistnämnda fallet kan jag ju inte spela GTA V på PS3 utan får då vänta på PS4-versionen. Väntar på PS4-versionen av Diablo 3 med, men det finns fortf en liiten risk att jag väntar med PS4 till nästa år istället. Men jag är sjukt sugen på en PS4. Postad 13 September 2013 - 13:28 Jag köpte GTA IV på releasedag och har fortfarande inte spelat klart det så jag kan nog avvakta lite Postad 13 September 2013 - 14:01
Postad 13 September 2013 - 16:40
Logga in med ditt Social Club-konto. https://socialclub.r.../profile/signin Postad 13 September 2013 - 19:03
Går inte. Händer inget när jag trycker sign in. EDIT: raderade lite cookies sen slutade det bugga sig. Redigerat av Unregistereddc471864, 13 September 2013 - 19:14. Postad 13 September 2013 - 20:48
Någon streamar 360-versionen just nu (fredagkväll) - han kör bara missions så SPOILERS.
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/ När jag skriver det här så har man precis fått veta att man kan köpa byggnader etc. Ser så otroligt bra ut. Märker inte av några popups. Aliasing är svårt att avgöra pga kvalitén (har ju hört att det finns i massor) men spelet flyter på otroligt bra. Och vackert är det. Så otroligt taggad nu! Postad 14 September 2013 - 12:28
Webhallen skickade mitt ex idag. Bara att hoppas att den är hemma hos mig på måndag. Synd att posten kommer vid 14-15 bara.
http://www.dailymoti...d/video/x14oxl2 Postad 14 September 2013 - 15:30
Hade gärna köpt i Sverige men ingen lust att ge stöd till överpriserna vi har.
Postad 15 September 2013 - 08:06
fick detta mejl ifredags:
Din beställning har nu skickats till vårt lager för leverans. Vi skickar våra leveranser på måndagar, onsdagar och fredagar och tar normalt två dagar att komma fram till dig. Med vänliga hälsningar Orderavdelningen Spelbutiken.se Postad 15 September 2013 - 09:20
Webhallen har lagt upp en bild på facebook med alla GTA V som ska skickas imorgon så ditt är säkert packad men inte skickad.
Har tidigare tänkt likadant (annat spel) när jag tittat till profilen men då fick jag bara ett sms dagen efter om att spelet skickats först då. Det ligger säkert förberett även här men liksom webhallen kommer nog Discshop skicka imorgon. Postad 15 September 2013 - 19:06
spelar i stort sett ingenting nu för tiden men har börjat bli lite sugen igen faktiskt. Detta har jag tänkt att köpa men visste inte att det släpps nu i dagarna. kanske man skulle beställa ett exemplar.
Har inte lust att leta massa info om spelet så jag frågar här. är det ett co-op spel eller kan man enbart köra själv? har alltid önskat mig co-op till gta Postad 15 September 2013 - 19:09
Inget coop, men GTA Online som kommer om 2v (finns på skivan) har 500 coop missions i sig.
Postad 15 September 2013 - 19:33
ok vad synd. ville bara spela det med en polare. det klarar ju till och med saints row
saints row är sjukt mycket roligare spel pga det. Postad 15 September 2013 - 20:05
Online-delen blir ju som coop bara att du inte följer någon huvudstory. Ni lär gå miste om något riktigt roligt tillsammans i GTA Online om ni hoppar den. Detta kommer vara i en liga över coop i Saints Row. In Grand Theft Auto Online, players have the freedom to explore alone or with friends, work cooperatively to complete missions, band together to participate in activities and ambient events, or compete in traditional game modes with the entire community, all with the personality and refined mechanics of Grand Theft Auto V.
Rockstar uses a “dynamic” system to populate GTA Online, starting with your friends and crew members, then similarly skilled players in the same part of the world. GTA Online has been created to be “as customisable as possible” in terms of who you play with: “there are options to let the game decide who to play with… or you can hand pick every player in the game”. Passive mode can be activated if you want to enjoy Online without being troubled by other players, this is automatically deactivated when you fire your gun however. You can invite friends to your home and drink, call strippers, watch Rockstar’s custom created TV shows (or your friends in high-speed chases). Missions are controlled through Rockstar’s Social Club, which means the developer tweak them regularly. Redigerat av Zerox_no1, 15 September 2013 - 20:05. Postad 16 September 2013 - 09:22
Ja det låter ju kul. Verkar ju som att man kan bjuda in en vän och ha en "låst" värld liksom. Då kan man ju härja omkring som man vill utan att träffa på andra personer om man nu vill
Postad 16 September 2013 - 09:32
Kommer det kunna finnas vanligt MP med, typ team deathmatch, CTF, etc?
Postad 16 September 2013 - 19:43
3timmar 18minuter kvar
Woohoo Postad 16 September 2013 - 22:48
Sjukt kul när man tankat ner spelet i timmar på ps3, det börjar installera och sen *poof* "An error occured with installation". Varför i **** måste man ladda ner det igen för?????
Redigerat av DragonPuffer, 16 September 2013 - 22:48. Postad 17 September 2013 - 00:17
Såja. En jävla kö var det men nu håller spelet på att installeras iaf.
Postad 17 September 2013 - 01:13 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=679293 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |