Det enda jag kunde lista ut från leveranstid var 4-7 arbetsdagar från att de skickar spelet.
Dvs absolut tidigast (om de skickar idag) Måndag-Tisdag.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 17 November 2009 - 09:17
Beställde från Axelmusic igår. Jag blir glad så länge jag får spelet nästa vecka någon gång.
Det enda jag kunde lista ut från leveranstid var 4-7 arbetsdagar från att de skickar spelet. Dvs absolut tidigast (om de skickar idag) Måndag-Tisdag. Postad 17 November 2009 - 10:31
Fan det är ju nästan värt att köpa ett PS3 för detta.. Har varken spelat god of war 1 eller 2 så detta är ett ypperligt tillfälle.
Postad 17 November 2009 - 11:44
Tro mig det är värt en ps3 för God of war och uncharted.. Vi som har beställt från axelmusic, har ni fått något uppdaterat på eran status för god of war? Postad 17 November 2009 - 11:53
nej inget nytt från axelmusic avvaktar på ett email från dem med orderstatus.
Postad 17 November 2009 - 12:54
Beställde från Axelmusic igår. Min status idag står som att spelet inte släppts än och hänvisar till dagens datum som då var releasedatum sen innan. Antar att dom inte fått in några faktista spel än.
Postad 17 November 2009 - 15:29 Jag beställde redan en vecka sen och blev lite besviken när jag såg att de inte har skickat än även om release är idag Postad 17 November 2009 - 17:20
Jag beställde min för någon månad sedan.. ingen status uppdatering här heller... brukar ens axemusic uppdatera.. ni som handlat där förut?
på deras hemsida står det nu iaf: "Usually ships within 0-3 working days! Item is available and on backorder with the supplier." vad betyder det där sista? att de inte har på lager utan att de beställer från leverantören? :S Postad 17 November 2009 - 20:28
Nu har jag fått uppdaterad information!
Status på min order via hemsidan är: Backordered with supplier. awaiting stock arrival eller som han skrev i e-mailet till mig " xxxxxxx is being processed and it will be shipped ASAP." Postad 17 November 2009 - 20:31
Likadant för mig. Värdelöst Postad 17 November 2009 - 22:42
Ni som har använt axelmusic tidigare - kommer det till fler fraktkostnader eller skatt? 19 kr i frakt lät lite lite...
Postad 17 November 2009 - 23:04
19 kr, det är allteftersom butiken ligger i EU. Du får dock vänta ganska länge på spelet. 5-9 dagars leveranstid stod det att det ska ta.Väntar på GoW och Modern Warfare 2. Sju dagar imorgon sedan Modern Warfare 2 skickades.
Priserna är ju låga så det är ju en tröst. Postad 18 November 2009 - 04:32
"Completed and shipped" är min status nu. Verkar som om de fick in shipments under dagen då.
Postad 18 November 2009 - 07:15
Samma här. Så, nästa helg lär det bli slakt! Postad 18 November 2009 - 08:12
samma här min status har med ändrats till "Completed and shipped" Härligt!
Postad 18 November 2009 - 08:31
Du la din beställning för några dagar sedan.. jag la min beställning för någon månad sedan och ändå är din skickad medan min står fortfarande på backorder... Vilken skit sida asså... varför råkar jag alltid ut för sådana här grejer Visserligen spelar det ingen större roll men det är en princip sak. Har mailat dom, tror nästan jag avbryter ordern och köper den hos megastore så får jag hem den på fredag. 120kr dyrare.. men värt det. Postad 18 November 2009 - 09:26
Samma här, jag la min order den första oktober och har inte heller fått min skickat. Egentligen gör det inget, eftersom jag har så mycket annat - men jag blir grinig ändå just på grund av principen. Självklart bör de skicka ut ordrarna i den ordning de las. Drar nog iväg ett lite surt mail jag också. Postad 18 November 2009 - 09:32
Me 3. Jag tycker det är självklart att de som beställer spelet först också borde få spelet skickat först.. Postad 18 November 2009 - 09:35
De skickar varje spel/film du beställer för sig så du betalar 19kr per spel/film du köper. Postad 18 November 2009 - 09:42
Dem har inte heller skickat den till mig trots att jag beställde den för ett tag sen nu
Postad 18 November 2009 - 10:37
Avbeställ inte om du inte är säker på att den kommer till svenska nätbutiker snabbare. Kolla t.ex. webbhallen som inte får USA-importen förrän den 25 nov och sen tar de ju hela 599 kr för den med.
Tur att man beställde den från Axelmusic för 334,70 kr ink.frakt. Vilket är ett fynd anser jag. Eftersom den är skickad borde jag ha den tidigast nästa onsdag eller senast fredag. Redigerat av garremannen, 18 November 2009 - 11:36. Postad 18 November 2009 - 15:19
Kan tillägga att jag beställde mitt ex den 16e, så ja, det känns lite orättvist att ni som beställde tidigt inte fått era skickade, men samtidigt spenderade jag 13 ###### timmar på akuten igår så jag är värd lite tröst
Postad 18 November 2009 - 16:52
Ja fick mail igår från Axel att min e skickad
O då la ja beställningen i söndags kväll. Postad 18 November 2009 - 17:45
Jag skickade ett mail till axelmusic.. istället för att besvara min fråga konkret (jag skrev att jag kan förstå att det kan blir förseningar men undrade varför de som beställde för några dagar sedan får varan skickad.. medans vi som har legat ute med pengarna sedan en bra tid tillbaka får vänta på deras nästa leverans) så svarar deras support med en standard svar "Your order is being processed and it will be shipped ASAP - most likely in the next 48 hours or so." det där kunde jag läsa på deras hemsida också, behövde inte vänta på att någon fysisk person skulle kopiera och klistra in det i ett mail också.
Jag har avbeställt den hos dom. har lagt en beställning hos gamekontroll.com, 349kr totalt. Har beställt en ps3 handkontroll hos dom förut de skickar varorna otroligt fort, desutom får man en tracking nr för att spåra paketet också! Så att man har koll på läget! Postad 18 November 2009 - 18:25
Förvånar mig inte, som sagt jag står fast vid min princip Hos gamekontroll skickas spelet som REK, kan spåra den hela vägen, ca 20kr dyrare än axelmusic men det är det värt. Har man tur så får man den på måndag, om de skickar imorrn.. så flygs paketet till sverige senast över helgen och man har den hemma på måndag. Postad 18 November 2009 - 18:43
Jag fick ett likadant meddelande jag med men innan jag kom hem från jobbet och hann avbeställa hade de ändrat status till skickad. Postad 18 November 2009 - 20:15
Well nu ändrades min status till skickad. Sweet! Postad 18 November 2009 - 20:30
hehe undrar om den verkligen är skickad eller att de bara ändrar texten till skickad pga alla mail de får in. För man vet ju aldrig om den verkligen är skickad då man inte får någon kolli lr nåt. Hur som helst, det är ju bra om den nu är skickad som sagt. Uppdatera gärna när ni får spelet
Aja.. nu är det dags för Sverige - Italien Redigerat av Unregistered1232, 18 November 2009 - 20:32. Postad 18 November 2009 - 20:45
är axelmusic.com bra? verkar nästan för billigt. god of war kostar hälften vad det kostar på webhallen.com och alla spel verkar 200 kr billigare.
Postad 18 November 2009 - 21:08
AxelMusic ligger i Kanada. I Nordamerika är spelen mycket billigare än här samt att de har ingen moms att tala om i jämförelse med Sverige.
Postad 18 November 2009 - 21:10
hur kan frakten vara så billig om det är i kanada? Postad 18 November 2009 - 21:41
Du betalar frakten per film/spel du köper, så jättebillig är den väl inte? Postad 19 November 2009 - 09:14
Hur stor skillnad är det på dom här spelen och det som finns till PSP ?, jag har spelat PSP spelet och tyckte det var riktigt bra och efter att ha läst lite recensioner på det här så börjar det kännas aktuellt att beställa.
Postad 19 November 2009 - 12:00 Gillar du psp versionen så kommer du nog älska GOW 1&2 Postad 19 November 2009 - 13:24
Deras huvudkontor och huvudlager ligger i Kanada. Men de har flertalet lager i Europa. (det är ju ett gammalt danskt företag tills härom året) Så därför kan du alrdig få tull på grejjerna. De skickar från något av Europalagrna hit. Postad 19 November 2009 - 13:31 Den där videon på slutet.. är det från gow3 demot lr? Isf är det inte samma demo som vissa fick ladda ner för några veckor sedan lr hur... Postad 22 November 2009 - 14:00
Såå... finns det någon lyckligt lottad person som redan har fått spelet? Isf, vad får det för omdöme?
Postad 22 November 2009 - 19:46
Det är två spel
Skulle gissa på att jag har min skiva först på tisdag. Men någon annan hade kanske lite tur och fick innan helgen men då borde de kommenterat det redan tycker man Postad 23 November 2009 - 10:58
Jag fick skivan i fredags, men har tyvär inte hunnit spelat mer än en timma. Men initialt kan jag säga att den största skillnaden man ser är kant utjämningen. Jag vill inte skriva så mycket innan jag hunnit lira det mer.
Postad 23 November 2009 - 16:11
bazookajoe:
Var beställde du ifrån? Någon som beställt från Axelmusic som fått spelet ännu? Postad 23 November 2009 - 16:17
Beställde från axelmusic i fredags, försändelsen står som completed and shipped. Är den skickad med andra ord?
Postad 23 November 2009 - 18:36 Jag beställde från videogamesplus.ca Har alltid gått snabbt och smärtfritt när jag beställt därifrån Postad 24 November 2009 - 06:56
Nu har jag fått hem mitt från VG+
Lyckad konvertering av ettan & tvåan ..Underbart soundtrack. Dock tycker jag att demon på trean var en liten besvikelse Inget nytt utan "bara" Snyggare . Men visst blir det ett köp.. Postad 24 November 2009 - 08:47
Fick mitt igår från VG+. Bra pris och hyfsat snabb leverans = nöjd. Lirade lite GOW 1 för första gången i mitt liv (lirade aldrig det på PS2) och det verkar riktigt bra!
Postad 24 November 2009 - 10:44
Men vänta nu hur får man tillgång till God of War 3 demot från skivan? Letade som fan igår efter det utan resultat. Resten är förövrigt skitbra! Jag är grymt nöjd med denna collection. Är "ny" God of War fan. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |