Postad 13 January 2010 - 21:02
Har äntligen fått kameran och objektiven
Kameraväskan får jag imon
Leka, leka, leka
Postad 13 January 2010 - 21:22
Vad blev det till slut?Har äntligen fått kameran och objektiven
Kameraväskan får jag imon
Leka, leka, leka
Postad 13 January 2010 - 22:00
Canon EOS 500D + kitobjektiv 18-55mm, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM och Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM
Och ett 8 GB minne. Ska skaffa en Canon Gadget Bag 100EG som rymmer huset och ett par objektiv
Senare ska jag skaffa ett polarisations filter
Och snart borde batteriet laddat klart så jag kan börja... Nån som vet om batteriet måste ladda klart innan man börjar använda dt? Skulle ta 2 h från tomt till fullt, och dt har nästan gått, men bra att veta i framtiden
Senare ska jag skaffa ett polarisations filter
Och snart borde batteriet laddat klart så jag kan börja... Nån som vet om batteriet måste ladda klart innan man börjar använda dt? Skulle ta 2 h från tomt till fullt, och dt har nästan gått, men bra att veta i framtiden
Postad 13 January 2010 - 22:07
Grattis till dt
, vad jag vet så behöver man inte alltid fulladda (i alla fall så har jag inte alltid gjort det), men det kan nog vara bra att göra det någon gång ibland.
Postad 13 January 2010 - 22:16
Okej, gör dt när jag har tid då, men tror att dt är bäst att ladda ur batteriet då och då och ladda fullt så sliter dt mindre på batteriet. Så är dt med mobilbatterier iaf
Postad 14 January 2010 - 13:09
Okej, gör dt när jag har tid då, men tror att dt är bäst att ladda ur batteriet då och då och ladda fullt så sliter dt mindre på batteriet. Så är dt med mobilbatterier iaf
Lituimbatterier är inte alls lika känsliga för sådan behandling som gamla usla nickel-kadmium-batterier. Så jag tror inte du behöver oroa dig för det.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
100 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?