Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU

323 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,85 (33) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9,07 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6,86 (6) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 20 februari 2010 - 20:31

Unregisteredf68fa4d1
  • Unregisteredf68fa4d1
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
andreassofus

Kolla om du har packet loss, fast Telia bryr sig säkert bara om vad du får med TP testet.

Postad 20 februari 2010 - 20:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

andreassofus

Kolla om du har packet loss, fast Telia bryr sig säkert bara om vad du får med TP testet.

vad är packet loss?

Postad 20 februari 2010 - 21:50

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Fan sitter i fjällen nu o vill spela!
Men kan inte dela ut internet till ps3an..
Fan har ja gjort bort mig tro??
Funkar den som en hub/switch så ja inte skulle köpt en korsad tp kabel??
Utan bara haft med mig en vanlig ###### rak kabel? :S

Edit: Jag kör 3G internet på min netbook o vill dela ut.

Redigerat av Andi_One, 20 februari 2010 - 21:55.

Postad 20 februari 2010 - 22:06

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

vad är packet loss?

Enkelt förklarat, saker försvinner mellan dig och servern. Går ju att kolla genom att pinga om man tar reda på ip eller adress till servern.

Fan sitter i fjällen nu o vill spela!
Men kan inte dela ut internet till ps3an..
Fan har ja gjort bort mig tro??
Funkar den som en hub/switch så ja inte skulle köpt en korsad tp kabel??
Utan bara haft med mig en vanlig ###### rak kabel? :S

Edit: Jag kör 3G internet på min netbook o vill dela ut.

Jag kan ha fel här men känner inte datorer nu för tiden av vilken kabel man använder och anpassar sig, har du delat det tidigare till ps3 eller annan pc föresten

Postad 20 februari 2010 - 22:29

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Näär har ju inte det.
Hemma kör ja BBB 100Mbit o Switch på det i nätverket.
Men ja kände ju att suget efter BFBC2 kan inte ens en vecka i fjällen ta död på :)
Så köpte ju en ny 24" skärm med HDMI ingång för o kunna lira lite här uppe oxå.
Men men har ju BioShock 2 med mig o spela igenom oxå. O en platte bärs o en flaske jäger.

Postad 20 februari 2010 - 22:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Enkelt förklarat, saker försvinner mellan dig och servern. Går ju att kolla genom att pinga om man tar reda på ip eller adress till servern.

hur "pingar" man? :) och vart hittar man ip adress, och hur och var kollar jag det,, förstår egentligen ingenting ja. kan intet sånt här.. har precis lärt mig hur man söker på google typ :rolleyes:

Postad 20 februari 2010 - 23:57

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Jag och Nutcracker här på forumet kommer in strax. Internet har legat nere och kom precis upp.. får ut 8/1 istället för 100/10.. :)

Postad 21 februari 2010 - 03:07

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Näär har ju inte det.
Hemma kör ja BBB 100Mbit o Switch på det i nätverket.
Men ja kände ju att suget efter BFBC2 kan inte ens en vecka i fjällen ta död på :)
Så köpte ju en ny 24" skärm med HDMI ingång för o kunna lira lite här uppe oxå.
Men men har ju BioShock 2 med mig o spela igenom oxå. O en platte bärs o en flaske jäger.

Börja med Jägern och avsluta med ölen och abstinensen till BC2 kommer att avta...
Hur länge blir du borta då?
Jag går online nu och kikar om någon är lirar BC2, om så är fallet så joinar jag (kommer inte bli nåt superlir så här efter krogen)

Postad 21 februari 2010 - 03:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Börja med Jägern och avsluta med ölen och abstinensen till BC2 kommer att avta...
Hur länge blir du borta då?
Jag går online nu och kikar om någon är lirar BC2, om så är fallet så joinar jag (kommer inte bli nåt superlir så här efter krogen)

du e nog sent ute, dom flesta av oss gick precis offline :)

har förresten spelat hela natten nu utan att ha loggats ur en enda gång. kul att få spela färdigt matcherna för en gång skull.
men jag gillar inte att spela mot erensson och voldoo, dom är ju sjuka :rolleyes:

Postad 21 februari 2010 - 03:19

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Jag och Nutcracker här på forumet kommer in strax. Internet har legat nere och kom precis upp.. får ut 8/1 istället för 100/10.. :)

Jag, sofus och Tiva körde några matcher mot dig och Voldoo och jag såg att du fick över 8000 poäng där ett tag. Grymt bra ju! Synd bara att du var i andra laget... :rolleyes:

Postad 21 februari 2010 - 12:41

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Jag, sofus och Tiva körde några matcher mot dig och Voldoo och jag såg att du fick över 8000 poäng där ett tag. Grymt bra ju! Synd bara att du var i andra laget... :rolleyes:

Var ju riktigt kul! Man blir extra glad när man lyckas döda en MHBare :lol:

Fick iaf till en knivning på sofus sista matchen då han fick mig i början nångång..
Drog iväg lite med poängen där ja, blev 98xx i slutet och lika mycket i pins efteråt, skyller på flyt :)

Fler MHB matcher! 1 squad i varje lag så det blir lite motstånd!

Postad 21 februari 2010 - 12:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
ja de va riktigt kul,, vi spelade en match till efter du och voldoo hade gått,, då försvann precis allt motstånd. såg knappt några fiender alls då, enkel match :)

Postad 21 februari 2010 - 13:00

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Behöver jag nämna att jag ramlade ut när jag spelade med er igår?

Postad 21 februari 2010 - 13:05

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Behöver jag nämna att jag ramlade ut när jag spelade med er igår?

Ibland, trodde du inte gillade vår squad bara :)

Postad 21 februari 2010 - 13:36

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Fick iaf till en knivning på sofus sista matchen då han fick mig i början nångång..

Och jag lyckades kniva dig en gång i slutet på sista matchen. Kändes som en vinst bara det. :)

Postad 21 februari 2010 - 16:06

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Och jag lyckades kniva dig en gång i slutet på sista matchen. Kändes som en vinst bara det. :(

Grr, får ta revanch snart!

Postad 21 februari 2010 - 16:48

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Var rätt kul igår fast de gick skit...! Man ska aldrig in o spela efter man festat, fast man tror man börjar vara nykter igen så är man inte med i matchen ändå.. Usch gick ju rätt åt skogen men men bakfyllespelet på dan idag gick riktigt bra igen så nu är man med i matchen igen.
Ska in o lira idag med en av mina polare kom gärna in o joina våran squad om ni vill. Ni kanske får höra massa skitsnack från igår så om ni vill koncentrera er att spela råder ja er till en annan squad..

Känns som snart har man iaf taggat alla MHB:are :(

Postad 21 februari 2010 - 18:09

Unregisterede56c1f18
  • Unregisterede56c1f18
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Lirar ni ikväll hakar jag gärna på.
psnid: GAMERZQNE

Postad 21 februari 2010 - 18:17

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2 850 inlägg
  • 0
Nu går jag lite offtopic här, hoppas det är ok. Tycker att det här spelet är betydligt svårare till PCn, har spelat BETAn ett par timmar nu.
Jag vet inte vad det beror på riktigt, det jag såg direkt var att banan innehöll väldigt mycket snörök så man såg betydligt mindre, detta syns inte alls på PS3an?(Port Valdez heter den väl?). Sen när man blir skjuten på PC är det svårare att "backa undan". På PS3an känns det som att det är lättare att "smita".

Nu vill jag inte skapa någon PC v PS3 debatt, jag gillar båda plattformarna. Jag undrar bara om mina iakttagelser är korrekta?

EDIT: Och denna ligger ju verkligen helt fel nu. Sorry, den skulle ju ligga i den andra BC2 tråden...

Redigerat av Falcy, 21 februari 2010 - 18:19.

Postad 21 februari 2010 - 18:23

Unregisterede56c1f18
  • Unregisterede56c1f18
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Visst är det skillnad på pc och PS3 som du säger, rök och snöeffekterna är bättre på pc beroende på vilka inställningar man har. Annars tycker jag iallafall att grafiken i spelet är ganska lika. Farten däremot är det störst skillnad på. ps3'an är segare (även om man höjer sensen) Men det du sa om att komma undan när man börjar bli träffad håller jag inte riktigt med om, på PS3 kommer jag aldrig undan men det är kanske gubbreflexerna jag har.

Postad 21 februari 2010 - 20:43

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Grr, får ta revanch snart!

In your dreams man, det kommer aldrig hända. :(

Postad 21 februari 2010 - 21:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
ingen som är på väg in för att spela nu en stund?

Postad 22 februari 2010 - 10:19

Unregisterede56c1f18
  • Unregisterede56c1f18
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Gick riktigt bra poängmässigt igår tills jag blev utkastad ur spelet och förlorade alla, blev tom utkastad från psn igår och det blir jag typ aldrig så det kändes lite småsurt.

Postad 22 februari 2010 - 13:17

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0
Det var kul att spela med några här ifrån igår, kommer inte igåg vilka ni var men hörde att ni nämnde mitt namn och kände igen mig iaf =). Jag har lite problem med mitt lånade headset och får det inte riktigt att fungera så kunde inte svara dock.
Gick väl sisådär för mig men man blir vä'l bättre med tiden får man hoppas =)

Nån som har nå tips på hur jag får igång headsetet? Har hittat de ute i PS3 menyn och har valt det som både in och utgående ljud och jag hör mig själv i headsetet när jag ställer in volymen och så. Men väl inne i spelet så fungerar inte min mic och andras prat kommer direkt i högtalarna.

Postad 22 februari 2010 - 14:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Det var kul att spela med några här ifrån igår, kommer inte igåg vilka ni var men hörde att ni nämnde mitt namn och kände igen mig iaf =). Jag har lite problem med mitt lånade headset och får det inte riktigt att fungera så kunde inte svara dock.

Nån som har nå tips på hur jag får igång headsetet? Har hittat de ute i PS3 menyn och har valt det som både in och utgående ljud och jag hör mig själv i headsetet när jag ställer in volymen och så. Men väl inne i spelet så fungerar inte min mic och andras prat kommer direkt i högtalarna.

vet att folk har haft problem med chatten i demot, fast det var i början. då skulle man vänta med att sätta på HS tills man va inne i spelet, då funkade de. dock så behöver inte jag göra det längre och har inte hört att andra behöver göra det heller, men det kan ju vara värt ett försök.

funkar ditt HS i andra spel?

Postad 22 februari 2010 - 15:20

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Det var mej du spelade med kokkimokk och du spelade med mej och mina kompisar som inte är medlemmar här :P .
men de var kul så länge de varade. Vi vann ju varenda match iaf och kom topp 3 hela tiden vilket var rätt kul. Ikväll blir de en del lirande för mej igen..Joina om ni vill

Postad 22 februari 2010 - 15:31

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
jag tänkte också lira lite ikväll så jag kommer nog joina. dock så tycker jag att man kommer i motståndarlaget alldeles för ofta.
så sitter du och spelar själv voldoo så får du gärna skicka iväg en invite :P
får passa på att spela lite nu, inte länge kvar innan dom stänger ner demot

Postad 22 februari 2010 - 16:26

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0

vet att folk har haft problem med chatten i demot, fast det var i början. då skulle man vänta med att sätta på HS tills man va inne i spelet, då funkade de. dock så behöver inte jag göra det längre och har inte hört att andra behöver göra det heller, men det kan ju vara värt ett försök.

funkar ditt HS i andra spel?

Har faktiskt inte provat nåt annat spel då jag lånade de precis före helgen men ska prova att vänta med att starta HS tills jag är inne och se vad som händer, kanske skulle prova lite COD4 också och se. Men det fungerar bra ute i PS3 menyn och till telefonen iaf.

Postad 22 februari 2010 - 16:29

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0

får passa på att spela lite nu, inte länge kvar innan dom stänger ner demot

Jag är säkert helt efter men kommer dom stänga ner demot?

Edit: hittade lite info nu, 25:e februari verkar dom stänga ner. Ganska bra för då hinner jag köra igenom Heavy Rain som släpps på onsdag =)

Redigerat av kokkelimokk, 22 februari 2010 - 16:36.

Postad 22 februari 2010 - 16:57

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
jepp 25 är det över som sagt. sen är det en hel veckas väntan kvar tills spelet släpps. den som väntar på nåt gott... :P

Postad 22 februari 2010 - 17:32

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Lagt ner bc2 tills releasen nu, suget växer!

Måste ta och fixa mig några inbytesspel dock, frågar i andra tråden :P

Postad 24 februari 2010 - 12:17

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Nu mina vänner ska vi börja nöta.
Snart dags för release, här kommer ID. Hoppas vi ses på slagfältet

MHBnamn ID Headset
------- Herr_Nilo ------- Herr_Nilo ----------JA--------------------

Voldoo nu åker vi!

Postad 25 februari 2010 - 00:58

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Fyfan så bra ni har de som är hemma o kan lira!
Ja kommer hem på lördag som först o då e ju demot nere :)

Postad 25 februari 2010 - 03:23

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Fyfan så bra ni har de som är hemma o kan lira!
Ja kommer hem på lördag som först o då e ju demot nere :)

Men nu kommer ju snart fullversionen så jag tror du överlever en veckas väntan. :lol:

Postad 25 februari 2010 - 07:25

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

Nu mina vänner ska vi börja nöta.
Snart dags för release, här kommer ID. Hoppas vi ses på slagfältet

MHBnamn ID Headset
------- Herr_Nilo ------- Herr_Nilo ----------JA--------------------

Voldoo nu åker vi!

Mohhaha du kan ansluta dej till MHB du :unsure:.
Vi lär ju lira idag ,sista dan på demot. Ja hör av mej eller du hör av dej... Känns som vi lär lana när spelet kommer ut.. en på projjen och en på tvn :D .

Sista dan idag boys hoppas ja får se några som ansluter =)

Postad 25 februari 2010 - 08:24

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Haha!
Klart att vi ska nöta sista dagen och allt, för att finslipa det sista inför release.

Jag kommer över med PS3'an när vi får spelet .
Alla som är sugna på att lira kan lägga till mig anyday!

Postad 25 februari 2010 - 13:22

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Då var det äntligen bokat och inbytt med Everybody's Golf och Ridge Racer 7. Kommentaren var; "egentligen tar vi inte emot inplastade spel då det bara gäller begagnade spel", men egentligen brydde han sig ju inte. Vore ju bara att slita av plasten på plats. :unsure:

Postad 26 februari 2010 - 15:51

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Voldoo: Du menar som de brukar se ut hos mig på helgerna? :)

Postad bild

Från vänster: 40" , 90" , 32"

Redigerat av Andi_One, 26 februari 2010 - 15:52.

Postad 26 februari 2010 - 16:58

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Joo typ som hos dej vi brukar köra en på min projektor och en på tvn :)... fast vi har bara kört red alert 3 än s¨å länge så men nu blir de bf för hela slanten :)

Postad 26 februari 2010 - 17:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
nästan så man blir sugen på att skaffa en projje till detta spelet. har länge tänkt att köpa en men drar på det hela tiden, vet inte varför egentligen. troligtvis för det är dyrt och att jag inte har 20000kr liggandes :) men en vacker dag blir det en :)

Postad 26 februari 2010 - 17:16

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Du kan köpa mina grejer så får ja uppgradera lite :)

har en tw700 som gått några hundra timmar :) .Tycker den funkar riktigt bra men suget mot full hd går mej på nerverna nu när man blev lurad av någon telefonförsäljare o skaffa comhem med hdpaketet haha...

Ska försöka låna hem en 32 av farsan till bfsläppet om vi blir några stycken men får se brukar mest bli öldrickande,buzz och bomberman när dem kommer :D .

andi_one hur kör du med ljudet? Kör ni hörlurar eller? Man vill ju höra varandra också i headset eller snackar ni bara i rummet också B) . Kul o höra hur andra löser den biten..

Postad 26 februari 2010 - 18:12

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0
nja köper jag en så blir det en full HD. har kollat på en sony (kommer inte ihåg namnet) och den verkar va riktigt bra. men det kommer ju nya hela tiden så det är inte lätt detta :)

Postad 26 februari 2010 - 19:45

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2 360 inlägg
  • 0
andreassofus: Menar du denna:

Sony + PS-3
PS-3 120 Gb Slim på köpet.

Redigerat av The Hulk, 26 februari 2010 - 19:56.

Postad 26 februari 2010 - 19:46

Unregisteredf4fc9dc9
  • Unregisteredf4fc9dc9
  • Användare

• 190 inlägg
  • 0

Voldoo: Du menar som de brukar se ut hos mig på helgerna? :)

Postad bild

Från vänster: 40" , 90" , 32"

ett tvättäkta gamerroom!!!
/MeanMach

Postad 26 februari 2010 - 20:21

Nanoo
  • Nanoo
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

ett tvättäkta gamerroom!!!
/MeanMach

Kan bara hålla med...kör projje själv, 106", o det är så här det ska se ut :)

Postad 26 februari 2010 - 20:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

andreassofus: Menar du denna:

Sony + PS-3
PS-3 120 Gb Slim på köpet.

nope kollade på den förut oxh det var inte den,, tror projjen heter wd 10 eller nåt liknande :) fanns på brl förut på rea för 19995 kr men jag kollade förut och då fanns den inte kvar.

Postad 26 februari 2010 - 21:54

kokkelimokk
  • kokkelimokk
  • Lärjunge

• 410 inlägg
  • 0

Tycker den funkar riktigt bra men suget mot full hd går mej på nerverna nu när man blev lurad av någon telefonförsäljare o skaffa comhem med hdpaketet haha...

Hmm men det finns väl ingen leverantör som sänder TV i Full HD? Iaf inte 1080p.

Postad 26 februari 2010 - 22:29

The Hulk
  • The Hulk
  • Veteran

• 2 360 inlägg
  • 0
andreassofus: Beror på att den ersatts av denna =) bättre projj =)
Annars har jag missat nån datamodell =) men imed priset så låter det som det stämmer.

Redigerat av The Hulk, 26 februari 2010 - 22:30.

Postad 26 februari 2010 - 22:32

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Voldoo:

När jag och Jaken_23 spelar så har ja mitt hemmabio system på.
Han har lite volym på tv`n.
Jonte däremot brukar ha hörlurar på sig när han e hemma hos mig o spelar på tv`n.
Jag är ensam om HeadSet på mig om vi har med en 4e som spelar från håll t ex.

Kokkelimokk: Nääe 1080i & 720p är de som gäller vid HDTV.
Dock är de najse med 1080p när man har PS3, BD, xbox360 och HD-dvd :)

Jag kör med full hd proj och full hd 40" men min gamla 32" sovrums tv som jag lyfter ut när
det är PS3 LAN hos migär bara vanlig 720p.
Men på 32" så spelar de inte så jätte stor roll ärligt talat.

Redigerat av Andi_One, 26 februari 2010 - 22:36.

Postad 26 februari 2010 - 23:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

andreassofus: Beror på att den ersatts av denna =) bättre projj =)
Annars har jag missat nån datamodell =) men imed priset så låter det som det stämmer.

aha då är jag med :) dock såg jag inget pris på denna och jag vill inte ha ett ps3.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.