Transformers: Dark of the Moon -2011 (3D)
Transformers: Dark of the Moon (DVD)
(Filmer)
|
2
|
(3)
|
146:- | |
Transformers: Dark of the Moon (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(50)
|
98:- | |
Transformers: Dark of the Moon (3D) (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(15)
|
Inga priser | |
Transformers: Dark of the Moon - Collector's Edition (3D) (Blu-ray)
(Filmer)
|
2
|
(10)
|
Inga priser |
Blu-ray 3D filmer (305 inlägg)
|
13 år sedan |
Postad 14 December 2010 - 01:56
Postad 26 December 2010 - 13:42
http://www.youtube.c...h?v=3H8bnKdf654
JAG LÄNGTAR<3
Postad 26 December 2010 - 13:58
Undrar om det blir någon "No No No No No" replik i denna?
Postad 26 December 2010 - 14:29
Här har ni en trailer från den kanske koolaste filmen nästa år!
http://www.youtube.c...h?v=3H8bnKdf654
JAG LÄNGTAR<3
Den här trailern postades för flera veckor sen så du är liiiite sen.....
Postad 26 December 2010 - 15:02
Den här trailern postades för flera veckor sen så du är liiiite sen.....
Jo jag vet, men jag har haft fullt upp med saker
Postad 27 December 2010 - 16:05
Postad 28 December 2010 - 12:23
Senaste tiden?det sägs att Michael Bay är den nya M. Night Shyamalan alla skrattar åt. Jag måste hålla med, vilket skräp han producerat senaste tiden.
Postad 02 January 2011 - 21:58
det sägs att Michael Bay är den nya M. Night Shyamalan alla skrattar åt. Jag måste hålla med, vilket skräp han producerat senaste tiden.
Beror på vad man menar med sista tiden.
Min åsikt är att han började riktigt illa och snabbt visade att han saknade öga för action men lyckades repa sig lite med The Island och Transformers för att sedan totalt tappa formen igen.
Postad 09 January 2011 - 02:32
Beror på vad man menar med sista tiden.
Min åsikt är att han började riktigt illa och snabbt visade att han saknade öga för action men lyckades repa sig lite med The Island och Transformers för att sedan totalt tappa formen igen.
Michael Bay har alltid gjort bra filmer, är väl tycke om man gillar hans filmer eller inte.
Postad 09 January 2011 - 11:22
Michael Bay har alltid gjort bra filmer, är väl tycke om man gillar hans filmer eller inte.
Självklart, vissa tycker Twilight är ett mästerverk, vissa tycker sagan om ringen suger.
Men att Bay är rätt dålig på just actionscener har inte med smak att göra.
Att man istället för koreografi och foto använder snabba klipp och kameraskak för att slippa filma action som biljakter och slagsmål visar ju just detta.
Postad 09 January 2011 - 13:05
Finns inga rätt eller fel. Finns bara subjektiva åsikter.
Postad 09 January 2011 - 14:08
Han har gjort en riktigt bra film, The Rock, sen går det väl att diskutera.
Postad 09 January 2011 - 14:26
Postad 09 January 2011 - 16:15
Men det kanske finns folk som tycker att Michael Bays sätt är bättre än koreografi. Det är fortfarande en smaksak. Man kan inte säga att det är så, man kan endast säga jag tycker så.
Självklart gillar vissa kameraskak och klipp istället för att se vad som verkligen händer, men när man använder det jämt visar man bara att man inte kan/orkar göra annat.
Postad 09 January 2011 - 17:15
Jag tycker inte heller att Transformers 2 var särskilt mycket att hänga i julgranen men det gör det inte till en dålig film eller Bay till en dålig regissör. Med dina subjektiva åsikter så blir han en dålig regissör och hans filmer dåliga men med hans arbetsgivares sätt att se det så är han en mycket, mycket bra regissör och producent för att till exempel Transformers 2 drog in över 400miljoner dollar.
Postad 09 January 2011 - 20:24
Med det synsättet är det ju meningslöst att diskutera öht - vad gör du här då?Men det kanske finns folk som tycker att Michael Bays sätt är bättre än koreografi. Det är fortfarande en smaksak. Man kan inte säga att det är så, man kan endast säga jag tycker så.
Postad 09 January 2011 - 22:25
Jag tycker att det är utvecklande och roligt med olika åsikter bara inte folk försöker få det till att det är någon slags verklighet. Som till exempel säga att Michael Bay är en dålig regissör kan man säga att jag tycker att Michael Bay är en dålig regissör. Det är en stor skillnad i det.
Mina åsikter, take it or leave it.
Postad 10 January 2011 - 06:53
Eller så gör han det för att han tycker att det adderar mer känsla än att göra det på något annat sätt.
Det hoppas jag verkligen inte, då är han ju ännu sämre.
Angående pengar och framgång så är det ett dåligt mått, det skulle ju tex innebära att idolvinnarna är bra artister.
Postad 10 January 2011 - 22:00
OT: Jag TYCKER personligen att pengar är ett väldigt bra mått på framgång för hur ska man annars kunna visa uppskattning för filmer, böcker mm? Om man kan lyckas få folk att spendera sina surt förvärvade slantar på TYCKER jag att det är ett kvitto på att man har gjort någonting bra. Vad tycker du är ett bra sätt att mäta framgång? Berätta gärna.
Postad 11 January 2011 - 12:08
Du TYCKER att han är sämre betyder inte att han är det. Finns säkerligen massor med exempel på motsatsen, varför skulle din åsikt väga tyngre än deras? Tror inte Transformers 2 hade blivit bättre utan, TYCKER själv att det ändå ifogade en viss nerv och spänning i det hela. Största problemet enligt mig är en tunn story.
OT: Jag TYCKER personligen att pengar är ett väldigt bra mått på framgång för hur ska man annars kunna visa uppskattning för filmer, böcker mm? Om man kan lyckas få folk att spendera sina surt förvärvade slantar på TYCKER jag att det är ett kvitto på att man har gjort någonting bra. Vad tycker du är ett bra sätt att mäta framgång? Berätta gärna.
Vet inte vad du menar med "Tror inte Transformers 2 hade blivit bättre utan, TYCKER själv att det ändå ifogade en viss nerv och spänning i det hela" Menar du just att han heller klipper och skakar än regisserar actionscenerna så håller jag inte med dig. Det är en teknik som funkar ibland, men inte varje actionscen i varje film. Visst är även storyn lite tunn, men jag stör mig mer på detaljer som jobbiga karaktärer. Morsan är ju inte rolig som i ettan, utan bara jobbig.
Pengar är som sagt inte ett mått på att något är bra. Framgång mätar man i pengar, men inte kvalite.
Självklart tycker alltså hans arbetgivare att han är bra, dom ser ju till pengarna. Men att en kille som Bay själv är kritisk till tvåan är ju ett tydligt tecken att han misslyckades, han verkar ju inte vara den självkritiska typen.
Att mäta framgång är alltså lätt, mest pengar vinner. Men att framgångsrik är likamed bra tror jag inte någon håller med om.
Jag kan säkert hitta 100 regissörer som du och många andra anser vara skickligare än Bay trots att dom inte dragit in ens 10% av vad hans filmer har gjort.
Postad 11 January 2011 - 21:54
Kom igen, är man framgångsrik så måste man ju vara bra på något, om än må så vara på att vara dålig.
Håller med dig i att det finns bättre regissörer än Bay, men som jag sa varför skulle min smak göra honom dålig. Det gäller ju bara i mina ögon, och mitt tyckande är inte en universalsanning.
Postad 11 January 2011 - 22:10
Postad 11 January 2011 - 23:11
Det är helt ok att inte hålla med mig. Förstår precis hur du menar för jag håller inte riktigt med dig.
Kom igen, är man framgångsrik så måste man ju vara bra på något, om än må så vara på att vara dålig.
Håller med dig i att det finns bättre regissörer än Bay, men som jag sa varför skulle min smak göra honom dålig. Det gäller ju bara i mina ögon, och mitt tyckande är inte en universalsanning.
Ja, Bay är bra på att dra in pengar.
Men samtidigt har han ju turen att sitta i stolen på högbudgetfilmer där han har bra folk runt sig och oftast kända skådisar.
Postad 12 February 2011 - 21:29
Såg inte ut som Unicron to me, allt för liten och inte samma kännetecken.
håller absolut med att detta inte är unicron, dels är han otroligt stor och sedan ser inte ut så heller
//CG-47
Postad 12 February 2011 - 21:45
jag gillar båda än så länge för ser man bortom skojet som (kanske) försvinner i denna del så blir det en helhet trotts allt, men vi tycker olika så..
Edit: tillägg
Jag kom på en sak som förvånar mej lite, man använder ett apollo misson som desutom blev världberömt och sedan lägger till detta extra med en ny spekulation teori att dom viste mer än så när dom var upp där, gissa om tvivlarna att man har varit på månen kommer att bli glada i USA
CG-47
Redigerat av Unregistered1113, 12 February 2011 - 22:06.
Postad 15 February 2011 - 07:33
Att man istället för koreografi och foto använder snabba klipp och kameraskak för att slippa filma action som biljakter och slagsmål visar ju just detta.
Amen, jag minns att jag gick ur bion på Transformers och frågade vem det var som blev sliten itu av Megatron. Allt hoppade så jäkligt att jag uinte hade en susning om vem som gjorde vad.
Postad 17 February 2011 - 00:17
Postad 19 February 2011 - 19:27
Postad 04 March 2011 - 08:31
Postad 31 March 2011 - 11:50
Snålas inte med krutet XD[img]http://collider.com/wp-content/uploads/Transformers-3-Dark-of-the-Moon.jpg[/im]
Postad 31 March 2011 - 21:44
Postad 01 April 2011 - 06:21
Kolla in det här då Leonard Nimoy aka Mr Spock ska vara rösten till Sentinel Prime
![]()
Japp, det stämmer - jag är Sentinel Prime.
Postad 29 April 2011 - 00:16
O M G kolla in den här T R A I L E R N ! ! !
Ni kommer vilja se den igen och igen och sedan vill ni se filmen typ igår redan!
Postad 29 April 2011 - 08:50
Postad 29 April 2011 - 10:39
Word.Jag gilla allt i den där trailern förutom Rosie Huntington-Whiteley läppar! Hon känns helt felplacerad!
Postad 29 April 2011 - 11:53
Postad 30 April 2011 - 09:54
Men, jag är en av de få som faktiskt tyckt om de andra två, trodde de skulle vara kalkoner innan jag såg dem dock.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Blu-ray 3D filmer
83 bilder
11 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?