Postad 07 augusti 2010 - 10:05
Hur ser det ut imorgon? Blir det utgång så är det stor risk att jag skiter i det då jag verkligen avskyr att sitta på en krog och dricka öl till hutlösa priser.
Har ju gått och köpt en massa finöl idag så jag dricker inte jättegärna på krogen.
:rant
Edit: med utgång menar jag att man sitter hemma i 2 timmar kanske och grundar och sen är ute resten av kvällen, vilket suger. :/
herjarn det är nog ingen större risk att vi drar ut före 24.
och jag är inte säker på att det kommer vara alla som hänger med ut heller.
Postad 07 augusti 2010 - 10:06
herjarn det är nog ingen större risk att vi drar ut före 24.
och jag är inte säker på att det kommer vara alla som hänger med ut heller.
Har ni vaknat där borta alltså, Benny gick precis och ska köpa lite frulle till oss

Postad 07 augusti 2010 - 10:11
Har ni vaknat där borta alltså, Benny gick precis och ska köpa lite frulle till oss
ja utom de dära ###### väktarna

Postad 07 augusti 2010 - 10:52
Vad har ni för er då.....något spännande eller??
jag tror du vet vad vi hittar på

Postad 07 augusti 2010 - 12:02

Postad 07 augusti 2010 - 12:14

Cider...?
Ja cider stör det dig eller

Och en liten film
Postad 07 augusti 2010 - 13:53

Postad 07 augusti 2010 - 15:18
Kommer ni till Hipp ikväll? =) öppnar 24:00 stänger 04:00
det är mycket möjligt vi får se vad som händer
Postad 07 augusti 2010 - 15:53

Postad 07 augusti 2010 - 17:43

Postad 08 augusti 2010 - 00:59
Postad 08 augusti 2010 - 01:22
Vem kunde ana att KillZone 2 var så sövande att kolla på? Orkade ju inte ens att gå ut efter att ha kollat på det ett tag...
Nä det var faen helt otroligt hur ett sådant spel kunde få en att vilja nanna så hårt!

Postad 08 augusti 2010 - 02:07
Precis, tälta när man kör SP på easy, vad är det liksom
haha
Gjorde han? Är ju bara att springa rakt in då ju.

Postad 08 augusti 2010 - 08:19
Tack för en trevlig träff. Vi får ha fler sådana tycker jag. Men... inga fler Online-pizzor. Satt på tåget och kände hur nära jag var på att spy. Det är jag fortfarande. Blir väl inte bättre nu när jag tar på mig min skyddsväst under m90-jackan....
Postad 08 augusti 2010 - 10:12

Förödelsen efter Lördagen
(inte specielt farligt)

Utslagna grabbar

Postad 08 augusti 2010 - 12:30
Postad 08 augusti 2010 - 12:53
Kerren, Matrixen, Forsberg, Birkanoff, Einhaerjan och filmaren Högberg förar på Kerrens uteplatts.
Matrixen hade i alla fall roligt
f0rsb3rg1 i rosa försöker efterlikna Tïesto och Rangwald suger åt sin all lärdom.
The Matrix porrsurfar i bakgrunden med Einhaerjar som försökte vara osynlig.
Efter några drinkar
Nattklubben Babel i Malmö kl 01:något.
Efter många drinkar
Postad 08 augusti 2010 - 16:42
Hihi! Jag vill njuta av miljöerna när jag spelar spel :-)
Tack för en trevlig träff. Vi får ha fler sådana tycker jag. Men... inga fler Online-pizzor. Satt på tåget och kände hur nära jag var på att spy. Det är jag fortfarande. Blir väl inte bättre nu när jag tar på mig min skyddsväst under m90-jackan....
Ja det var jättetrevligt. Kom på nu också att jag har Imodium i min necessär,
det kunde ni ju fått om jag hade kommit ihåg det -.- Men men, annars hade vi det riktigt kul.
Snart dags för lillhögis och jag att dra vidare mot oanade höjder.
FLyget lyfter hemåt 19:20, tack för den här gången grabbar.
P.S Orkar inte logga in på mitt eget konto.

// f0rsb3rg1
Postad 08 augusti 2010 - 16:51
Verkar ha varit jävligt najse iaf

Postad 08 augusti 2010 - 17:08

Postad 08 augusti 2010 - 17:10

och här Benny i egen hög person

Birka grimaserar...

Härjarn och Matrixen framför PS3an

Kajoh sitter antagligen och läser den skojjiga Battlefieldtråden

Senare på lördagskvällen kom pizzorna rullandes, notera gärna de röda ögonen i bakgrunden, hehe

Bennys och matrixens minst sagt tveksamma pizza

Högberg njuter lite inför första tuggan på sin familjepizza

Postad 08 augusti 2010 - 19:10
Bennys härliga senaste bygge
Bara jag som inte kan de bilderna?
Postad 08 augusti 2010 - 20:38
Min lilla lägesrapport:
Har nu sovit någon timme. Åkte hem till Kristianstad från Kerren 07.02 imorse. Det blev ju inte mycket sömn inatt pga. pizzan. Kajoh var så söt när han låg där i sin lilla säng 6:25 så jag väckte inte honom. Forsberg och Högis sov ordentligt så jag knallade ut. (Nä jag kollade inte egentligen, ville inte väcka någon bara).
En dusch och på med 90:an och sedan redo för en 6-timmars tjänstedag. Tröttheten kom verkligen smygandes. När vapnen skulle låsas in vid 16-tiden kunde de likväl satt en papp-docka istället för mig... så effektiv och uppmärksam kände jag mig.
Tog bara av mig kängorna och stridsvästen när jag kom hem, satte mig och lira Lost Planet 2. Kom på mig själv att jag bara stod helt stilla tidvis. Jag stängde av spelet och la mig i soffan istället.
Vilka fina bilder som ligger ute nu i tråden. Men jag blir mindre sugen på pizza när jag ser de detaljerade bilderna... Aldrig mer pizza. Säger jag varje gång, men ändå.
Postad 08 augusti 2010 - 21:31
Vilka fina bilder som ligger ute nu i tråden. Men jag blir mindre sugen på pizza när jag ser de detaljerade bilderna... Aldrig mer pizza. Säger jag varje gång, men ändå.
Haha, er pizza såg inte mycket ut för världen, har nog aldrig sett en så flottig pizza innan.
Hade lätt inte ätit upp den, min var däremot ganska bra, därför man ska köpa kebabpizza för det brukar de aldrig misslyckas med.

Postad 08 augusti 2010 - 21:52
Haha, er pizza såg inte mycket ut för världen, har nog aldrig sett en så flottig pizza innan.
Hade lätt inte ätit upp den, min var däremot ganska bra, därför man ska köpa kebabpizza för det brukar de aldrig misslyckas med.
Det rann ju från den hela tiden. Det var det äckligaste jag har sett. Får nog följa ditt råd med kebabpizza.
Postad 08 augusti 2010 - 22:55
Jag vill passa på och tacka Andreas Kerren för hela arrangemanget. Att vi får komma och äta/dricka & sova hos dig är stort för mig och tar av mig hatten för det! Tack!
Tack även till Benny för hans fika som nog var den godaste fikat jag haft på länge. Samt igen tack till Syrran Anna som snällt nog skörde mig och forsberg till flygplattsen idag!
Och ni alla andra som kom så ska ni veta att ni är helt underbara och jag hoppas vi ses snart igen i snar framtid!
Jag har i alla fall planer på att åka tillbaka och våldgästa Kerren någon gång i höst när alla lunds stundenter är åter!

Postad 08 augusti 2010 - 23:14

Riktigt kul att träffa er. Någon mer städad fest har jag aldrig varit med på. Riktigt roligt gäng. Det får bli mer Singstar på nästa fest.
Jag har hört att Döden och jag bor rätt nära varandra. Kanske vi skulle styra upp någon liten fest på denna sidan av Skåne nu när Stockholmarna fått upp ögonen för Skåne? Move kommer ju om en månad så... Högis, jag SKA hitta brudar åt dig om jag så ska snacka med alla brudar på dansgolven. Hehe
ps... bilderna är godkända av killen... ds.
Postad 09 augusti 2010 - 09:49
Måste också tacka Kerren. Logi och dricka. Vad mer behöver man? Du får skicka en räkning också.
![]()
Riktigt kul att träffa er. Någon mer städad fest har jag aldrig varit med på. Riktigt roligt gäng. Det får bli mer Singstar på nästa fest.
Jag har hört att Döden och jag bor rätt nära varandra. Kanske vi skulle styra upp någon liten fest på denna sidan av Skåne nu när Stockholmarna fått upp ögonen för Skåne? Move kommer ju om en månad så... Högis, jag SKA hitta brudar åt dig om jag så ska snacka med alla brudar på dansgolven. Hehe
ps... bilderna är godkända av killen... ds.
wtf!! Trodde det var en mhb-regel som förbjöd Singstar att spelas på tillställningarna,ack så fel jag hade.
Bara Primörens lokala förbud tydligen.
Och ******** i gatan vad den där flottiga pizzan såg oaptitlig ut.
Såg ut att vara ett trevligt gäng MBH:are annars.
Postad 09 augusti 2010 - 10:38

Postad 09 augusti 2010 - 11:22
Vi noterade nog att ni körde en del Flower också. Hade ni det mysigt?
Haha ja flower stod nog på länge, Tror set var forsberg som körde en bana sen var det käk och snack så där stog det och tuggade
Postad 09 augusti 2010 - 11:49
Nam-nam som Ida hade sagtBennys härliga senaste bygge
Högberg njuter lite inför första tuggan på sin familjepizzaH_gberg_pizza.jpg 1,44MB 1 Antal nerladdningar

Redigerat av Numero1, 07 juli 2011 - 09:38.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar