Vad tror ni om den iden?
Postad 21 November 2010 - 02:14
Vad tror ni om den iden?
Postad 21 November 2010 - 09:59
Det är nog omöjligt för nån annan att svara på, du får nog avgöra det själv.Funderar på att dra iväg en beställning på EAA istället för vassle.
Vad tror ni om den iden?
Jag använder själv både och, EAA innan träning, vassle efter träning och som mellanmål eftersom det är gott och sjukt mycket godare än EAA.
Vassle innehåller även en massa andra nyttigheter som antioxidanter och lactoferrin mm.
Vasslekoncentrat innehåller mer sånt än vassleisolat (vassleisolat är sånt som brukar kallas whey100 eller liknande och rekommenderas för lactosintoleranta) men det beror på hur dom har filtrerat vasslen, jon-bytt har jag för mig är den sämsta men effektivaste sättet, ultrafiltrering är nog den mest vanliga, cross-flow har jag för mig är den bästa (skonsammaste) varianten, gymvaruhuset använder cross-flow och jag har för mig att även Fairing kör med det.
Postad 21 November 2010 - 14:21
Det är nog omöjligt för nån annan att svara på, du får nog avgöra det själv.
Jag använder själv både och, EAA innan träning, vassle efter träning och som mellanmål eftersom det är gott och sjukt mycket godare än EAA.
Vassle innehåller även en massa andra nyttigheter som antioxidanter och lactoferrin mm.
Vasslekoncentrat innehåller mer sånt än vassleisolat (vassleisolat är sånt som brukar kallas whey100 eller liknande och rekommenderas för lactosintoleranta) men det beror på hur dom har filtrerat vasslen, jon-bytt har jag för mig är den sämsta men effektivaste sättet, ultrafiltrering är nog den mest vanliga, cross-flow har jag för mig är den bästa (skonsammaste) varianten, gymvaruhuset använder cross-flow och jag har för mig att även Fairing kör med det.
Tackar för tipset, vad kör du för EAA?
och har du testat Kolozzeums vassel med smaken jordgubb? du sa att chockladen var god, tänkte om man ska dra chocklad istället för jordgubb.
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 21 November 2010 - 14:24.
Postad 21 November 2010 - 16:30
Jag kör på Body Science's EAA-XX pga smaken, såg idag att jag måste beställa mer, det blir nog både en med vattenmelonsmak och så ska jag testa päron/äpple tänkte jag.Tackar för tipset, vad kör du för EAA?
och har du testat Kolozzeums vassel med smaken jordgubb? du sa att chockladen var god, tänkte om man ska dra chocklad istället för jordgubb.
Samtliga av pure whey's smaker är jätte goda, mina favoriter var banan och skogsbär men dom finns inte kvar längre
Päron/vanilj är också sjukt god men väldigt söt. Det behövs väldigt lite vatten för att blanda ut dom och man ska inte ha för mycket vatten för då tappar dom smak, tyvärr sveper man en drink lika fort som en snapps vilket är tråkigt.
Pure whey är jävligt billiga, än så länge, ska tydligen gå upp, så passa på att testa samtliga smaker när du ändå beställer.
Postad 21 November 2010 - 18:20
över väger nästan att beställa båda 2, även fast det kan kännas lite overkill så här nu när jag ska börja gymma igen :/
EDIT: får bli att köpa vassle och sen köra någon PWO produkt.
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 21 November 2010 - 18:55.
Postad 21 November 2010 - 19:51
Anathema
Testa blanda med så lite vatten du kan innan det blir trögt och du kan ju även köpa sockfri O'boy och blanda i en liten skopa för att öka på smaken.
Testade att dra ner rejält på vattnet och det blev mkt godare. 1dl pulver + 1 dl vatten. Så tack för tipset. Klumpade sig inte heller.
Postad 26 November 2010 - 19:23
http://journals.camb...02966511000399X
Postad 26 November 2010 - 20:43
Så: kommer du nu att sluta att trycka i dig EAA innan träningen, baserat på den artikeln?
Postad 26 November 2010 - 21:05
"Nu är det tydligen så att..."
Så: kommer du nu att sluta att trycka i dig EAA innan träningen, baserat på den artikeln?
Nåväl, det är ju bara att fortsätta med sitt vassleprotein efter träningen då.
Kanske, det finns ett uttryck, "man ska inte elda för kråkorna"
Jag har ju precis beställt 2 burkar EAA och jag tycker bättre om vassle efter passet än EAA.
EDIT: Det kan ju alltid ge lite placebo-effekt
Redigerat av Lactoferrin, 26 November 2010 - 21:09.
Postad 28 November 2010 - 21:57
Postad 29 November 2010 - 08:17
Jag har nu smakat Body Science EAA-XX smak Päron/äpple, den var faktiskt riktigt god, mycket smak av päron men dom har gjort om burkarna nu, ser ut som alla dom andra töntiga burkarna med överdrivna texter på ala America
Godare än vattenmelon? Sitter och ska beställa snart nämligen... Vill inte chansa på båda, är inte så våghalsig!
Postad 29 November 2010 - 11:10
Båda är lika goda, lika bra på att få bort EAA-smak, ena smakar vattenmelon och den andra päron, som att bestämma vad som är godast av äpplen eller päronGodare än vattenmelon? Sitter och ska beställa snart nämligen... Vill inte chansa på båda, är inte så våghalsig!
Köp 300g av varje, alltså den lilla burken, du kommer inte tycka nån är äcklig så du inte kan dricka dom, det kan jag lova.
Postad 04 December 2010 - 07:06
Postad 06 December 2010 - 08:45
Norrmannen skulle nog kunna tjäna en del pengar på om han berätta/visa vilket märke det var på pulvret
Kan meddela herrn att Äpple/Päron inte var överdrivet god men att den duger i krig. Den är hundra gånger bättre än Kollos kräkmedel men inte alls lika god som EsaPro och EAA FX. Vattenmelon ska testas vid nästa beställning!
Postad 06 December 2010 - 15:01
Kan meddela herrn att Äpple/Päron inte var överdrivet god men att den duger i krig. Den är hundra gånger bättre än Kollos kräkmedel men inte alls lika god som EsaPro och EAA FX. Vattenmelon ska testas vid nästa beställning!
Jaha där ser man, vad var det du inte gilla, tyckte du att päronsmaken inte var tydlig eller att eaa-smaken slog igenom?
Jag har en polare som oxå diggae EsaPro vilket jag tycker är äckligt. EAA FX smakar skumpa/redbull, jag är inge fan av nån av dom.
Vattenmelon har exakt samma eaa-touch fast melon istället för päron, något syrligare.
Postad 06 December 2010 - 15:28
Jaha där ser man, vad var det du inte gilla, tyckte du att päronsmaken inte var tydlig eller att eaa-smaken slog igenom?
Jag har en polare som oxå diggae EsaPro vilket jag tycker är äckligt. EAA FX smakar skumpa/redbull, jag är inge fan av nån av dom.
Vattenmelon har exakt samma eaa-touch fast melon istället för päron, något syrligare.
Det var just EAA-smaken som slog igenom, innan eftersmaken kom så tyckte den var riktigt god. Men samtidigt så är den inte alls odrickbar, jag kommer att köpa den om mina favoriter är slut i lager. Det skulle aldrig hända med Kollos EAA, då kör jag vassle istället. Att vattenmelon är mer syrlig låter mycket bra, syrlighet går bra ihop med mina smaklökar!
Postad 06 December 2010 - 15:41
För att man överhuvudtaget ska få ner skiten måste man spä ut med Fun Light, samt ha extrema mängder vatten.
Det är nästan så att Vitargo smakar bättre, och då är det illa...
G
Postad 06 December 2010 - 16:28
Ja smaken är som baken... Jag tycker EAA-XX är den godaste jag smakat och då har jag nog testat alla förutom GG's.Själv sitter jag med en burk EAA fr Body Science, smak watermelon. Pulvret är nästintill omöjligt att få ner, då både smak och eftersmak är av den mindre trevlig sorten.
För att man överhuvudtaget ska få ner skiten måste man spä ut med Fun Light, samt ha extrema mängder vatten.
Det är nästan så att Vitargo smakar bättre, och då är det illa...
G
Vitargo har jag bara smakat den neutrala som inte smakar nåt.
Ett måste som jag sagt tidigare är att man ska skaka burken ordentligt så att smak, sötning och EAA blandar sig ordentligt annars kan det bli riktigt illa.
Postad 06 December 2010 - 21:00
Innan jag köpte kortet börja jag gå i spåret i Rocklunda fint och kuperat vart runt 14 km 4 gånger i veckan men sen kom ju snön och nu sen en mån tillbaka har jag tränat på friskis .
Gå gör jag bara för att mina knän inte pallar löpning än för tung än då jag har slitit sönder vänster knä när jag Brottades tidigare i mitt liv börja 1977 och körde till 1995 och sen ett par år mellan 98-99 .Efter det har det inte vart någe träning alls börja kröka rätt mycket efter en skilsmässa 2001 men nykter och städad snart i 5 år . Krökandet har väll inte vart så bra för musklerna man hade tidigare .
Jag är 176 cm och vägde 98 kg när jag fick arslet ur vagnen och börja motionera igen nu några mån senare väger jag 87 kg . Ett normalt pass för mig nu är 1 timme på löpbandet på Hill programmet svårighetsgrad 18 av 20 hastighet 7,2 hjärtfrekvensen går upp till 164 som max men ligger runt 137 genomsnitt . Sen efter det blir det lite maskiner för olika muskelgrupper , 10 gånger 3 rep på varje maskin rätt lätta vikter än så länge och detta gör jag cirka 4-5 gånger i veckan . Och nu till maten den är ju inte vad den borde vara då man är singel kille med ungarna på helger det är väl oftast dessa helger man orkar laga ordentlig mat . Stå och laga åt sig själv är mindre kul .
Och min stora last är Cola fast Sodastrems märke den innehåller ju typ 30 % mindre socker det kan bli en 2 liter om dagen i värsta fall .
Sen pizza och annan utemat är ju rätt vanligt men skall bli slut på det med . Så till min fråga hur skall jag lägga upp träning och kost på bästa sätt vill ner en 15 kg till och är inte ute efter att bli biffig men vältränad och vem vet kanske våga mig upp på mattan igen ..
MVH Reijo
Postad 06 December 2010 - 21:35
Kul tråd läst det mesta i den . Så nu till mitt problem från att ha vart vältränad och blivit fet som fan och nu börjat träna igen köpt årskort på Friskis här i Västerås .
Innan jag köpte kortet börja jag gå i spåret i Rocklunda fint och kuperat vart runt 14 km 4 gånger i veckan men sen kom ju snön och nu sen en mån tillbaka har jag tränat på friskis .
Gå gör jag bara för att mina knän inte pallar löpning än för tung än då jag har slitit sönder vänster knä när jag Brottades tidigare i mitt liv börja 1977 och körde till 1995 och sen ett par år mellan 98-99 .Efter det har det inte vart någe träning alls börja kröka rätt mycket efter en skilsmässa 2001 men nykter och städad snart i 5 år . Krökandet har väll inte vart så bra för musklerna man hade tidigare .
Jag är 176 cm och vägde 98 kg när jag fick arslet ur vagnen och börja motionera igen nu några mån senare väger jag 87 kg . Ett normalt pass för mig nu är 1 timme på löpbandet på Hill programmet svårighetsgrad 18 av 20 hastighet 7,2 hjärtfrekvensen går upp till 164 som max men ligger runt 137 genomsnitt . Sen efter det blir det lite maskiner för olika muskelgrupper , 10 gånger 3 rep på varje maskin rätt lätta vikter än så länge och detta gör jag cirka 4-5 gånger i veckan . Och nu till maten den är ju inte vad den borde vara då man är singel kille med ungarna på helger det är väl oftast dessa helger man orkar laga ordentlig mat . Stå och laga åt sig själv är mindre kul .
Och min stora last är Cola fast Sodastrems märke den innehåller ju typ 30 % mindre socker det kan bli en 2 liter om dagen i värsta fall .
Sen pizza och annan utemat är ju rätt vanligt men skall bli slut på det med . Så till min fråga hur skall jag lägga upp träning och kost på bästa sätt vill ner en 15 kg till och är inte ute efter att bli biffig men vältränad och vem vet kanske våga mig upp på mattan igen ..
MVH Reijo
Kul med en till som kört brottning! Tävlade du? I vilken viktklass låg du?
Jag har massa polare som brottas och har därför kört mycket för skojs skull, har dock aldrig tagit steget och tävlat eftersom jag alltid har varit mer för kroppsbyggning.
Kan du inte köra Pepsi Max eller något i den stilen? Då får du ju mindre kalorier i dig.
Postad 06 December 2010 - 21:46
Jo jag tävla i allt från 28 kg till 74 kg tror jag det var på den tiden sluta tävla 90 försöte i 2 år efter att knät paja men nix det gick inte på den nivån längre var som bäst 5 i SM fast det var lite mer motstånd på den tiden än i dag tror vi var 28 st i min viktklass då i 52 kg . Gillar inte dessa sötningmedel alls men prova kan man ju igen det är den största lasten jag har skulle säkert gått ner en 1o kg till om jag slutat med colan .Kul med en till som kört brottning! Tävlade du? I vilken viktklass låg du?
Jag har massa polare som brottas och har därför kört mycket för skojs skull, har dock aldrig tagit steget och tävlat eftersom jag alltid har varit mer för kroppsbyggning.
Kan du inte köra Pepsi Max eller något i den stilen? Då får du ju mindre kalorier i dig.
Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 06 December 2010 - 21:47.
Postad 06 December 2010 - 22:47
Ja socker ska du undvika så mycket det går. Mina lovehandles svarar direkt om jag äter socker vilket inte är så kul för jag är en godis-torsk egentligen.
Kör på light-läsk, sänk dagsintaget av kolhydrater så kommer du troligvis gå ner en del.
Om du tycker det är tråkigt att laga mat så laga stor kok så du har mat i några dagar, typ som 2-3kg köttfärs till köttfärssås. Gör en stor form med flygande jakob, väldigt enkelt och gott, så har du mat ett tag och slipper stå vid spisen varje dag. Finns massor av recept på nätet och använd riktiga matvaror som grädde och smör, undvik margarin mm.
Vill du ha total kontroll och garanterad viktnedgång så skaffa ett matprogram till datorn som du kan räkna intag vs förbrukning av kalorier, svårt att misslyckas med sådan.
Kör hårt på styrketräningen, undvik löpning om du får ont, ta en promenad istället.
Postad 06 December 2010 - 23:09
Jo får nog börja med sockerfri dricka är väll bara att bita i det sura äpplet . Jo jag kör alltid med smör och grädde inget margarin här inte är rätt duktig på mat men så ###### tråkigt att laga åt sig själv ..
Innan träning brukar jag dricka ett par glas med blåbärssopa men det är ju socker i det med efter brukar det bli mat idag vart det omelett med bacon lätt och enkelt . Äter nog för lite egentligen .
Postad 07 December 2010 - 07:15
Vill du ha billig snabbmat så kan du alltid köpa en färdig grillad kyckling, det brukar jag äta när jag inte orkar laga nån riktig mat, igår köpte jag även färdig coleslaw till, blev 30:- totalt (halv kyckling).Fast måste ju ändra mig kring det då det blir dyrt i längden med att käka skräp mat
Blåbärssoppa och nyponsoppa innehåller mer socker än vad Coca Cola har i sina drycker, så det ska undvikas lika mycket som läsk. Kcal i dryckesform ska vara proteinrikt annars kan det vara.Innan träning brukar jag dricka ett par glas med blåbärssopa men det är ju socker i det med
Drick vassle eller EAA innan träning, ger mer effekt än blåbärssoppa.
Postad 07 December 2010 - 07:51
Vill du ha billig snabbmat så kan du alltid köpa en färdig grillad kyckling, det brukar jag äta när jag inte orkar laga nån riktig mat, igår köpte jag även färdig coleslaw till, blev 30:- totalt (halv kyckling).
Kanonbra med kyckling och jättegott . . . . En kebab eller ost & skinkrulle är också hyfsat bra snabbmat om man borser från brödet... fast det är ju inte så mycket om man nu måste käka ute...
Jag förstår inte varför vanliga svenssons tycker att det är så konstigt med vanlig mat. Man kan inte inte äta kvarg, ägg, mozzarella-boll eller protein i pulverform. Men en hel bunke med makaroner och 3 skivor falukorv med nåt hekto ketchup är helt ok, en donken meny med en avslutande muffin på +500kcal samt en ev läsk oxå är tydligen väldigt OK eftersom dom äter det så ofta och ingen kommenterar.
Ju mer näringsrik och bra mat du äter desto konstigare är du, tydligen
+1
Redigerat av SunfireTHX, 07 December 2010 - 07:51.
Postad 07 December 2010 - 08:08
Jo jag tävla i allt från 28 kg till 74 kg tror jag det var på den tiden sluta tävla 90 försöte i 2 år efter att knät paja men nix det gick inte på den nivån längre var som bäst 5 i SM fast det var lite mer motstånd på den tiden än i dag tror vi var 28 st i min viktklass då i 52 kg . Gillar inte dessa sötningmedel alls men prova kan man ju igen det är den största lasten jag har skulle säkert gått ner en 1o kg till om jag slutat med colan .
Nu är jag lite för grön för att ha varit med 90 (gick på lekis då!) men är helt med på att konkurrensen var hårdare då, det är inte många nuförtiden som är villiga att genomgå den träning som brottning innebär. Topp 5 på SM är riktigt jäkla bra!
Har alltid fantiserat lite om att börja tävla, men eftersom jag har passerat 25 så är det snart för sent.
Tycker verkligen du ska testa lightläsk, Pepsi Max är kungen av läsk IMO. Godare än vanlig Pepsi/Coke faktiskt.
Redigerat av Kamui, 07 December 2010 - 08:09.
Postad 07 December 2010 - 17:49
Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 07 December 2010 - 17:54.
Postad 07 December 2010 - 18:06
Det krävs kalorier för att gå upp vikt så det behöver du inte oroa dig över. Mängden är en annan sak, har både sett studier som säger att det är farligt och studier som säger att det är ofarligt.Det här med sockerfri dricka kan man trycka i sig hur mycket som helst av det eller ? Vissa säger ju att man går upp i vikt av det med typ .
Men en sak är ganska tydlig och det är att diabetiker i USA har konsumerat lightläsk sen början av 70-talet och dom finns inte med på nån cancer-lista, vad jag hört från en trovärdig källa.
Inget fel med det men se upp kalorierna, det är dom som gör att du går upp i vikt. Finns det utrymme för potatissallad, coleslaw mm så ät, nu är det även tider för rödbetssallad, det ihop med julskinka och senap är inte dumtJo det blir mycket färdig grillad kyckling och även grillade revben det vart det i kväll gott och enkelt med potatissallad till det kanske inte är det bästa men det brukar inte bli så mycket av den varan
Postad 07 December 2010 - 18:23
Postad 08 December 2010 - 08:39
Det är inte försent att börja vid 25 års ålder min förra tränare vann Fristlis SM nyligen han är närmare 45 tror jag *L* Fast han har ju hållt på sen tidigt 70 tal . Du kan ju alltid testa nån gån lokal tävling det är rätt kul att tävla i brottning . Fast får se om man kommer att börja träna igen med brottning vet ju hur ###### ont man får i början men vad fan det går ju alltid över och man kan ju alltid vara med på uppvärmning med och lite stretchning och sånt . Det här med sockerfri dricka kan man trycka i sig hur mycket som helst av det eller ? Vissa säger ju att man går upp i vikt av det med typ . Jo det blir mycket färdig grillad kyckling och även grillade revben det vart det i kväll gott och enkelt med potatissallad till det kanske inte är det bästa men det brukar inte bli så mycket av den varan . Svårt som fan detta med vad man skall käka och så det tänkte man inte på så mycket när man träna när man var yngre blivit mer vanligt med kost och sånt nu .
Mmm, man kanske skulle ge det en chans. Jag väger i dagsläget 110 pannor (1.94 lång) så jag måste ju verkligen ner till 96 för att inte bli mosad av dom större killarna. Vill inte ge dom 10 kg vikt på mig. Alternativet är att bulka 10 kg ytterligare men jag vill inte bli plufsig! Jag klarar 96 om jag tömmer mig på vätska i slutet på deffen, även om det tar emot. Har ändå inte styrkan för 120-klassen.
Grillad kyckling... Sjukt gott verkligen! Men äggsmör? Är det äggröra med mycket smör i eller?
Redigerat av Kamui, 08 December 2010 - 08:55.
Postad 08 December 2010 - 12:41
Ägg smör är kokta ägg som hackas och sen blandas med extra saltat rumstempererat smör det blir som en röra och sen in i kylen till det stelnat lite .
Det är jävligt gott fast det bara är ägg och smör till det äter man dessa karelska piroger och gärna några skivor hårt gravad lax den är fet men det är ju bara jul en gång om året .
Postad 08 December 2010 - 15:15
Du får banta lite och testa en tävling du är ju rätt lång så du har ju lite fördel där men jag tror faktiskt du har större chans och du möter dessa fläsk berg som kan finnas i tyngsta klassen ok dom är starka och så men många har taskig kondis *S' .
Ägg smör är kokta ägg som hackas och sen blandas med extra saltat rumstempererat smör det blir som en röra och sen in i kylen till det stelnat lite .
Det är jävligt gott fast det bara är ägg och smör till det äter man dessa karelska piroger och gärna några skivor hårt gravad lax den är fet men det är ju bara jul en gång om året .
Jag får verkligen ta mig en funderare, har alltid varit sugen som sagt men aldrig tagit steget. Blir ännu mer taggad nu. Har kört en del mot fläskbergen som du kallar dom (ett par polare i den viktklassen) och det är inte helt enkelt när en sån best får tag på en. Men visst, jag har bättre ork om jag bara klarar att trötta ut dom... Då slipper jag ju klippa vikt också.
Aha, då vet jag ungefär. Det kallade jag äggröra med smör, det gör jag ibland och sitter och njuter av hemma. Underbart!
Postad 08 December 2010 - 16:44
Dessa proteinpulver som finns det är ingen fara med att man går upp i vikt om man typ tar 2 portioner den dan man tränar en efter och en före ?
Postad 08 December 2010 - 17:12
Det är väldigt ovanligt att protein lagras in som fett.Dessa proteinpulver som finns det är ingen fara med att man går upp i vikt om man typ tar 2 portioner den dan man tränar en efter och en före ?
Eller du kanske menar viktuppgång i muskler?
Redigerat av Lactoferrin, 08 December 2010 - 17:13.
Postad 08 December 2010 - 17:14
Det är väldigt ovanligt att protein lagras in som fett.
Det vore förjävligt att gå upp i muskler
Postad 08 December 2010 - 18:23
Nä mena i fett muskler det gör ju inget om man nu kan väcka dom man haft tidigare . Skämma över bitch tuttarna man fått men dom skall väll försvinna dom med hoppas jag .Det är väldigt ovanligt att protein lagras in som fett.
Postad 08 December 2010 - 18:31
Postad 17 December 2010 - 20:09
Köpte en burk med detta protein i veckan nu i smaken Melon och den smakar fan rent ut sagt riktigt vidrigt är det men vad fan det gör nytta känner jag redan .Rätt dyr burk 1 kg för 319 kr men det är 40 portioner så det är ungefär det dubbla om man jämför mot andra märken . Men smakar alla lika kasst eller ??
WNT's WHEY PROTEIN är ett högkvalitativt proteintillskott bestående av ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat. Ett extra intag av protein är bra både för den som vill öka muskelmassan och för den som vill komma i form och minska i vikt. Kan användas av alla som idrottar eller som önskar öka sitt dagliga proteinintag. WHEY PROTEIN fungerar bra både som mellanmål, gärna då tillsammans med en frukt, och som ett extra proteinintag vid frukost, lunch och middag. WHEY PROTEIN är fri från aspartam och förtjockningsmedel och finns även i en neutral smak helt fri från alla artificiella tillsatser.
Ingredienser: Ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat, fettreducerat kakaopulver (6,5%), aromämnen, vegetabilisk olja, sötningsmedel: sukralos.
Dosering: Blanda 1 skopa pulver (70 ml) med 2 dl vatten eller mjölk i en shaker. Intas efter
träning eller som ett dagligt proteintillskott för maximal effekt.
Innehåll per 100g
Energi 400kcal
Protein 77g
Kolhydrat 8,6g
Fett 6,1g
Postad 17 December 2010 - 23:02
Vad är det du har köpt och hur märker du att det gör nytta?Köpte en burk med detta protein i veckan nu i smaken Melon och den smakar fan rent ut sagt riktigt vidrigt är det men vad fan det gör nytta känner jag redan .Rätt dyr burk 1 kg för 319 kr men det är 40 portioner så det är ungefär det dubbla om man jämför mot andra märken . Men smakar alla lika kasst eller ??
Vassle är ett protein med bra kvalité men WNT's är inte ett högvalitativt vassleprotein eftersom det är ett koncentrat och inte isolat om man jämför olika vasslekvaliteer på det sättet.WNT's WHEY PROTEIN är ett högkvalitativt proteintillskott bestående av ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat.
Varför då?gärna då tillsammans med en frukt
Om dessa måltider redan är proteinrika så är vasslet bortkastat och jag hoppas att dom flesta, särskilt tränande människor, äter proteinrika måltider.extra proteinintag vid frukost, lunch och middag.
Skulle sukralos vara bättre än aspartam och är inte sucralos artificiellt?WHEY PROTEIN är fri från aspartam och förtjockningsmedel och finns även i en neutral smak helt fri från alla artificiella tillsatser.
WNT's protein är dyrt (255:-/kg) och inte ett dugg bättre än andra vassleprotein för c:a 140kr/kg.
Postad 17 December 2010 - 23:07
Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 17 December 2010 - 23:11.
Postad 17 December 2010 - 23:25
Såg ut som att det var dina ord eller din uppfattning.Har inte skrivit att det är bra bara klistra in vad det innehåller.
Vad är det du köpt?Den här som jag har nu smakar skit riktigt vidrigt är det
Postad 17 December 2010 - 23:33
Det är det jag köpt WNT med melon smak det smakar fan helt enkelt lite bättre när man blanda med vatten med mjölk då blir det riktigt vidrigt .Såg ut som att det var dina ord eller din uppfattning.
Vad är det du köpt?
Postad 18 December 2010 - 08:39
Jaha.Det är det jag köpt WNT med melon smak det smakar fan helt enkelt lite bättre när man blanda med vatten med mjölk då blir det riktigt vidrigt .
Det verkar vara ganska lätt att få bra smaksättning på vassle så jag tycker det är konstigt att dom har misslyckats men det är nog bara snålhet från företaget.
319:- var betydligt mer än 255:- som jag hitta på prisjakt, varför köper du skiten?
Jag har för mig att det är Twinlab som tillverkar pulvret och sen ska det fraktas över till Sverige från USA så då är det väl inte så konstigt att det kostar.
Köp Pure Whey på kolozzeum, det är svenskt, grymt bra pris och sjukt gott, jag har smaken jordgubb för tillfället och den påminner mycket om milkshake.
Postad 18 December 2010 - 12:09
Nä tänkte bara prova vart lite impulshandling men vidrigt är det lite härsken smak typ men det är 3 år kvar på tiden den skall hålla .Jaha.
Det verkar vara ganska lätt att få bra smaksättning på vassle så jag tycker det är konstigt att dom har misslyckats men det är nog bara snålhet från företaget.
319:- var betydligt mer än 255:- som jag hitta på prisjakt, varför köper du skiten?
Jag har för mig att det är Twinlab som tillverkar pulvret och sen ska det fraktas över till Sverige från USA så då är det väl inte så konstigt att det kostar.
Köp Pure Whey på kolozzeum, det är svenskt, grymt bra pris och sjukt gott, jag har smaken jordgubb för tillfället och den påminner mycket om milkshake.
Postad 18 December 2010 - 20:11
Instämmer, jag kör dock Chocklad och tycker den är riktigt god, inga svårigheter att få i sig, skummar nästan ingenting och det är svårt att misslyckas så det blir klumpar i den.
Redigerat av Unregisteredd51b7e75, 18 December 2010 - 20:11.
Postad 20 December 2010 - 22:02
Skall åka ner på Life och lämna tillbaka den jag köpte för det luktar sur mjölk och smakar som det med kan ju vara någe skit med den ..
Postad 21 December 2010 - 00:54
Postad 21 December 2010 - 00:57
Passa dig för den ena sorten jag köpte skit vidrigt det jag fick hem i dag är kanon gott .Får tacka alla som tipsade mig om MM sports choklad. Klumpar sig aldrig och numera tycker jag det är svingott. Har redan blivit beroende och använder det efter varje träning.
Postad 21 December 2010 - 08:41
Nästa gång ska du prova denna. Kommer höja dina chokladupplevelser ännu mer, prova även dom andra smakerna jordgubb och Päron/vanilj (smakar glass), 125:-/kg är det oxå, sjukt bra pris.Får tacka alla som tipsade mig om MM sports choklad. Klumpar sig aldrig och numera tycker jag det är svingott. Har redan blivit beroende och använder det efter varje träning.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
23 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?