Kommentarer till Vardagsrum med tema biostuk! av MrLelle
Startad av
MrLelle
, Nov 03 2010 21:56
129 svar till detta ämne
Postad 08 May 2012 - 22:10
Visst ser jag en Audio Control i bakgrunden, Tyder på ett stort bilstereo intresse en gång i tiden.
Postad 08 May 2012 - 22:25
Fortsätt samla på vinylspelare!Jag har själv 4 Thorens och får också en hel del gliringar från min tjej. 10 point från mig. Länge leve Thorens...
Postad 09 May 2012 - 20:54
Kör på bara! Man kan aldrig få för många prylar i allmänhet och hifi-prylar i synnerhet!
Postad 06 September 2012 - 20:49
Känns som jag suttit en timma och nördat loss på dina bilder, helt underbart. Allting, från kablar till inbyggda högtalare och vinylsvarvar, känns väldigt välplanerat, gediget och oerhört välgjort. Hela anläggningen osar kvalitet. Tveklöst 10p. Älskar vinylspelarna förresten, den hemmagjorda såg fantastisk ut.
Postad 29 September 2012 - 10:33
Imponerande vilka prylar och egenskaper du innehar
Så fort jag flyttar till mitt nya hus så får man börja spåna på hur man ska bygga!
Så fort jag flyttar till mitt nya hus så får man börja spåna på hur man ska bygga!
Postad 09 January 2013 - 21:33
Jag tror jag dog och hamnade i skivspelarhimlen! =) Gillar den "lilla" anläggning för hörlurslyssning på vinyl. Härligt!
Postad 25 March 2013 - 10:03
RIktigt nice! Spanat in alla dina gallerier och WOW!!
Riktigt fräckt med pc programmet till Yamahan - blev jag riktigt sugen att skaffa en likadan reciever!
Riktigt fräckt med pc programmet till Yamahan - blev jag riktigt sugen att skaffa en likadan reciever!
Postad 18 April 2013 - 08:37
Kul att se ett par Marantz-SM80. Hade själv dessa på 90-talet tillsammans med försteget SC80. De hade ju en viss tendens att gå sönder lite då och då bara
Postad 15 May 2013 - 12:51
Grattis tillnya tv'n, kul att följa din ständiga jakt på förbättringar, ilike it
Postad 25 June 2013 - 22:44
Varje gång jag tittar i detta albumet så tycker jag att det är så fint och hela din anläggning är säkert lika bra som den ser ut. Trodde att jag hade lämnat poäng vi förra titten men hade missat det. Här kommer så klart 10p från mig. Mvh Ylva
Postad 30 September 2013 - 17:05
Tack för kommentaren! Å vad skall man säga om ditt album? :-) så mkt hifi-godis att man blir alldeles snurrig... Fantastiskt fina grejer!! klar 10a
Gillar speciellt TD 150 MKII... mkt inbjudande
Gillar speciellt TD 150 MKII... mkt inbjudande
Postad 01 April 2014 - 21:37
Härligt biorum och fina prylar. Gillar dom inbyggda bakhögtalarna extra mycket, snyggt jobbat!
Postad 02 April 2014 - 04:14
En 10a för bra smak på slutsteg och hörlurar. ;-)
Kul att se folk som vågar labba en del själva.
Kul att se folk som vågar labba en del själva.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
33 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?