Kommentarer till Hemambio projekt 2012 av Pepsico
Startad av
Pepsico
, Jul 26 2011 21:23
150 svar till detta ämne
Postad 07 January 2013 - 21:18
Ja som många andra sagt vilket drömhus! Så grymt snyggt allt!
Måste även ha en underbar fru som går med på att köpa fina hemmabio & hifi grejer... Henne får du vara extra rädd om
Jag talar aldrig om när jag handlar något... "den här gamla den har jag haft länge"
tricket
Nej skämt å sido, grymt hus.
Måste även ha en underbar fru som går med på att köpa fina hemmabio & hifi grejer... Henne får du vara extra rädd om
Jag talar aldrig om när jag handlar något... "den här gamla den har jag haft länge"
tricket
tricket
tricket
tricket
tricket
Postad 31 January 2013 - 17:09
Riktigt stilrent och bra materialval!
Fick just hem mina Elac 248-or. Hoppas man blir nöjd
Fick just hem mina Elac 248-or. Hoppas man blir nöjd
Postad 08 February 2013 - 09:25
Helt otroligt snyggt! Toppenval både gällande hemmabion men också övriga huset. Riktigt smakfullt inrett, modernt och enkelt, definitivt inte overthetop. Belysningen ni har valt gör verkligen skillnad i huset! Ett imponerande bygge! Tack för att du delade med dig!
Postad 09 March 2013 - 17:34
Snyggt hem, grymma produkter, kablar och perfekt hembio! De där FS 248 är helt enkelt perfekta, eller vad säger du?
Postad 13 July 2013 - 18:12
Läckert hus med fina detaljer, en detalj är den grymma riggen som förmedlare ljud:-) tummenupp Sen när jag tittar igen så känner jag ju igen albumet. Kul att du kör samma komponenter rakt igenom, Marantz och Elac. Jättefina anläggningar som jag hoppas genererar många timmars nöje. Pricken över i är ju att du jobbat med akustiken vilket jag själv har kvar. Tummenupp och bugar och bockar
Redigerat av MikaelJ, 13 July 2013 - 19:33.
Postad 21 May 2014 - 19:13
Ja herre J*vlar vad snyggt :-O. Dem saker man skulle göra för ett sådant biorum :-/. Och såg jag fel eller har du en S4? :-(. Avundsjukan är iallafall enorm ;-)
10 av 10 :-)
10 av 10 :-)
Postad 11 March 2016 - 23:10
Jag som var så nöjd med vårt nybygge tills jag såg detta. haha. =) Avundsjuka är härligt.
Snyggt jobbat i alla fall.
Postad 25 April 2016 - 16:14
Sjukt snyggt! Alltifrån husbygget till hemmabio och stereo jävligt fint gjort! Avundsjuk
10 poäng såklart!
Postad 13 November 2016 - 10:51
Bra bilder,alltid kul med före och efter bilder.
Köket är helt underbart.
Grattis till ett grymt hus.
///Thomas
Köket är helt underbart.
Grattis till ett grymt hus.
///Thomas
Postad 28 June 2017 - 15:59
Gillar ditt biorum och huset skulle nog inte heller vara fel:) Grattis till uppgraderingarna!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
42 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?