Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

TV-licens och public service, bra eller anus?

313 svar till detta ämne
  • Stängt ämne Detta ämne är stängt

Omröstning: TV-licens och public service, bra eller anus? (117 medlem(mar) har röstat)

SVT?

1. Bra (45 röster [38.46%])

Procent av omröstning: 38.46%

2. Anus (72 röster [61.54%])

Procent av omröstning: 61.54%

Rösta

Postad 15 September 2012 - 09:25

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Dock så har ju vår nuvarande regering en helt annan syn på välfärd där vi sänkt skatterna istället... Så vad egentligen dom har i kikaren skall bli intressant att se.

De har inte sänkt skatterna nämnvärt, det är definitivt inte på den nivå jag förväntat mig av Alliansen.
Se själv: http://www.ekonomifa...ket-historiskt/

Du kan vara lugn, vi får nog mer utgifter i slutändan.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 15 September 2012 - 09:28.

Postad 27 January 2015 - 17:16

Unregistered2294
  • Unregistered2294
  • Mästare

• 2941 inlägg
  • 0
Hittade ingen bättre tråd för min post men att Public Service inte är det jag tycker det borde vara, det tycker jag fortfarande även om det har gått runt 2 år, sen tråden startades.

Det jag vill ha sagt är:

Om bara SVT kunde visa lite mer bil-program, teknik-program, jakt och fiske-program så hade nog fler uppskattat Public Service vilket är ett skämt om man ser till just detta. Sluta tävla och visa lite vettiga program nån gång. Fråga gärna dom som ska titta och inte enbart dom 2% som råkar svara i telefon efter 8 timmar på jobbet en Fredagskväll när dom vill umgås med familjen. Skicka ut ett brev och fråga hur vi alla vill ha det istället som vi kan fylla i när vi har tid till det istället för att tvinga fram något på telefon som inte fungerar i längden. Ett formulär. Sen skadar det ju inte heller om det når ut till alla och inte enbart Nisse och Stina och deras grannar i Vilhelmina för det visar ingenting av verkligheten. Om 80 % svarade. Detta är bra och 2 % av Sveriges befolkning tillfrågades. Tjaa, då får man detta resultat som är idag. Ett program som jag fattar nada om är det när man ska gifta sig utan att ha sett varandra IRL. Ska det bli populärt igen? Det är ju så mycket 1800 tal så man blir förbannad.

Det var allt jag hade att säga.

Postad 27 January 2015 - 18:04

laddie15
  • laddie15
  • Guru

• 4190 inlägg
  • 0

Hittade ingen bättre tråd för min post men att Public Service inte är det jag tycker det borde vara, det tycker jag fortfarande även om det har gått runt 2 år, sen tråden startades.

Det jag vill ha sagt är:

Om bara SVT kunde visa lite mer bil-program, teknik-program, jakt och fiske-program så hade nog fler uppskattat Public Service vilket är ett skämt om man ser till just detta. Sluta tävla och visa lite vettiga program nån gång. Fråga gärna dom som ska titta och inte enbart dom 2% som råkar svara i telefon efter 8 timmar på jobbet en Fredagskväll när dom vill umgås med familjen. Skicka ut ett brev och fråga hur vi alla vill ha det istället som vi kan fylla i när vi har tid till det istället för att tvinga fram något på telefon som inte fungerar i längden. Ett formulär. Sen skadar det ju inte heller om det når ut till alla och inte enbart Nisse och Stina och deras grannar i Vilhelmina för det visar ingenting av verkligheten. Om 80 % svarade. Detta är bra och 2 % av Sveriges befolkning tillfrågades. Tjaa, då får man detta resultat som är idag. Ett program som jag fattar nada om är det när man ska gifta sig utan att ha sett varandra IRL. Ska det bli populärt igen? Det är ju så mycket 1800 tal så man blir förbannad.

Det var allt jag hade att säga.

Det där med formuläret trot jag är en jäkla bra ide. Förvisso tycker jag SVT är mer förskonat från riktiga pissprogram än andra kanaler, men inte minst bil, teknik saknar jag också. Natur och vetenskap tycker jag man är riktigt bra på. 2:an och Vetenskapskanalen är nog det jag oftast tittar på. :)

Postad 28 January 2015 - 14:16

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Det där med formuläret trot jag är en jäkla bra ide. Förvisso tycker jag SVT är mer förskonat från riktiga pissprogram än andra kanaler, men inte minst bil, teknik saknar jag också. Natur och vetenskap tycker jag man är riktigt bra på. 2:an och Vetenskapskanalen är nog det jag oftast tittar på. :)

Ett formulär känns onödigt. SVT kan inte veta vad tittarna ser på live-tv, men de vet exakt hur många och vilka program som tittarna föredrar via SVT Play. Detta ger förmodligen en rätt god bild av intresset från tittarna. Särskilt sedan appen för Apple TV och stöd för Chrome cast släpptes.
En tydlig indikation är att barnprogram har fått ett ökat tittande via tex den dedikerade Barnkanalsappen. Det kan jag själv skriva under på. SVT har snott tillbaka mycket av barnens tid från tex Netflix och Youtube via Barnkanals-appen samt barnsektion på Apple TV.
Personligen tycker jag att Dokumentärsektion på SVT Play/Apple TV har fått mig att titta mer på SVT än någonsin förut, då dessa program ofta är unika för SVT. Drama och film ser jag inte mer på än för, då konkurrensen där är mördande.

Redigerat av agpath, 28 January 2015 - 14:18.

Postad 09 September 2018 - 08:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 1
Hur kan man sluta betala för public service?

Jag betalar för en opartisk oberoende nyhetssite som uppenbarligen inte är det alls.
Jag tänker inte betala för korruption. Vidrigt är det.

Postad 09 September 2018 - 08:52

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Jag betalar för en opartisk oberoende nyhetssite som uppenbarligen inte är det alls.

Just nu går det att säga upp TV-licensen men då får du inte inneha nån mottagare som kan ta emot TV-sändningar. Sen finns det ett politiskt förslag som har majoritet i riksdagen som innebär att alla myndiga personer med viss inkomst måste betala skatt för public service oavsett om man har TV eller inte

Redigerat av Buddypresley, 09 September 2018 - 08:59.

Postad 09 September 2018 - 09:12

Marcus187
  • Marcus187
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Något larvigt men jag har mejlat radiotjänst och begärt att slippa den del som går till svt. Kommer absolut inte fungera men ett sätt att visa att det inte är ok att svt tar politiskt ställning oavset vilken den är.

Postad 09 September 2018 - 09:50

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Vad menar du inte är opartiskt?

Vad menar du är tecken på korruption inom PS?

Postad 09 September 2018 - 10:04

Pioneerman
  • Pioneerman
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Ja det är helt klart vidrigt tyvärr!! Synd att det gått så fel när ändå grundtanken är god...

Postad 09 September 2018 - 12:48

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

• 3166 inlägg
  • 0

41270694_277299693102539_579808026475626496_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0d78eb1da8acc37ddd5becf2580ef705&oe=5C3A6E1D

Postad 09 September 2018 - 13:54

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

SVT: -Varför granskar du vårt parti, Janne?
https://youtu.be/frU_UDNN3pk

Postad 09 September 2018 - 21:45

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2484 inlägg
  • 0
Det finns internkritik inom PS som sällan märks av utåt. I klippet med Janne Josefsson syns den.

Det finns ingen konspiration inom PS, men som på andra arbetsplatser vädrar folk sina personliga åsikter. Någonting annat vore konstigt. Och visst har Janne Josefsson rätt i att det inte ska påverka vilket eller vilka som granskas.

Men ta i beaktande att han öppet kritiserar det motstånd han har mött ifrån kollegor och därmed fullföljer sitt uppdrag som granskande journalist för PS. Hos en del kommersiella aktörer eller i en diktaturs stats-tv hade det inte gillats.

Det är frustrerande att mycket av självgranskningen inte märks av utåt. Men den finns där.

Redigerat av Zacabeb, 09 September 2018 - 21:46.

Postad 14 November 2018 - 17:06

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

• 3608 inlägg
  • 0
Nu är det klart med den ny Public Service-avgiften.

http://www.riksdagen...de-for_H601KrU2

Postad 14 November 2018 - 17:11

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0
Till och med avlidna måste betala

Postad 14 November 2018 - 17:12

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Suveränt bra. En riktigt bra nyhet . 😊

Postad 14 November 2018 - 17:13

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Nu är det klart med den ny Public Service-avgiften.

http://www.riksdagen...de-for_H601KrU2

Härligt goda nyheter :)

Postad 14 November 2018 - 17:22

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0
Ett klipp för ensamstående som älskar SVT och SR.

Postad 14 November 2018 - 18:35

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

• 662 inlägg
  • 0
Helt värdelöst.

Postad 14 November 2018 - 20:32

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Till och med avlidna måste betala

Låter sinnes, källa?

Postad 14 November 2018 - 20:38

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Suveränt bra. En riktigt bra nyhet . 😊

Bestämt dig om detta ännu är bra eller dåligt? 😀

Postad 14 November 2018 - 20:39

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Låter sinnes, källa?

https://www.expresse...lla-ska-betala/

Postad 14 November 2018 - 20:46

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Avlidna lider ju mindre av Public Service så det känns rimligt att de också är med och betalar...

Förstår verkligen inte vad för deal som gjorts under bordet för att en del vettiga partier faktiskt gått med på att skattefinansiera avskrädet.

Postad 14 November 2018 - 20:53

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Förstår verkligen inte vad för deal som gjorts under bordet för att en del vettiga partier faktiskt gått med på att skattefinansiera avskrädet.

Farsan jublar,! Pensionär och får det knappt att gå runt, men ändå betalar han troget licensen..

Postad 14 November 2018 - 20:56

compost76
  • compost76
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 1

Inget fan av vänstervridna public service, men det nya systemet är en rättvisereform, förbannat

orättvist som det varit att betala per hushåll och inte per inkomst.

Postad 14 November 2018 - 20:59

Mr_Tom
  • Mr_Tom
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

Jag kollade i propositionen: https://data.riksdag...46-8F0B2D59FC7F

På sidan 13 nämns att alla som är, obegränsat skattskyldiga och har beskattningsbar förvärvsinkomst skall betala t o m det år de avlider.

Jag tolkar det som att det är samma regler som annan beskattning.

Förlorare är väl dom som inte har tv men nu får betala. Men jag tycker systemet blir i någon mening mera rättvist. Nu kan man inte längre "välja" att inte betala.

Redigerat av Mr_Tom, 14 November 2018 - 22:10.

Postad 14 November 2018 - 21:15

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Bestämt dig om detta ännu är bra eller dåligt?

jag tror han är glad för han får betala mindre nu ;)

Postad 14 November 2018 - 22:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Bestämt dig om detta ännu är bra eller dåligt? 😀

Ja nu när jag bara behöver betala hälften av det jag gör idag så är det okej.
Något mer ?

Postad 14 November 2018 - 22:23

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 1

Ja nu när jag bara behöver betala hälften av det jag gör idag så är det okej.
Något mer ?

Så... vidrig korruption är värt att betala för nu när det kostar hälften så mycket? Du är rolig.

Postad 14 November 2018 - 23:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Så... vidrig korruption är värt att betala för nu när det kostar hälften så mycket? Du är rolig.

Ja det är det

Jag betalar mycket hellre 1300kr för det än dubbelt så mycket. Det gör du också

Redigerat av andreassofus, 14 November 2018 - 23:09.

Postad 14 November 2018 - 23:18

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0
Den som dör i januari är betalningsskyldig för hela året.

Postad 15 November 2018 - 10:29

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12483 inlägg
  • 1

Antar att du föredrar "alternativ media".

Bifogad fil  folie.png   123.2K   0 Antal nerladdningar

Postad 15 November 2018 - 10:37

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3205 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte riktigt hur det hela är anpassat, men det är väl egentligen inte så konstigt att skatten dras även efter att någon har avlidit då deklarationen sker året därpå? Hur mycket det sedan blir är en annan sak eftersom skatten baseras på ens inkomst, varpå de rimligtvis drar motsvarande skatt för den summan man har degat in. I teorin behöver det inte uppnå maxtaket.

Om någon är mer påläst får ni gärna upplysa mig hur det hela ligger till, då jag bara har gjort snabba sökningar.

Postad 15 November 2018 - 12:13

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte riktigt hur det hela är anpassat, men det är väl egentligen inte så konstigt att skatten dras även efter att någon har avlidit då deklarationen sker året därpå? Hur mycket det sedan blir är en annan sak eftersom skatten baseras på ens inkomst, varpå de rimligtvis drar motsvarande skatt för den summan man har degat in. I teorin behöver det inte uppnå maxtaket.

Om någon är mer påläst får ni gärna upplysa mig hur det hela ligger till, då jag bara har gjort snabba sökningar.

Hmm, nya skatten börjar gälla från 1 januari 2019, dör nån då i januari 2019 så skall den avlidne betala för hela 2019. Absurt tycker jag. Eller ligger det till på annat vis?

Postad 15 November 2018 - 12:16

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12483 inlägg
  • 0

Hmm, nya skatten börjar gälla från 1 januari 2019, dör nån då i januari 2019 så skall den avlidne betala för hela 2019. Absurt tycker jag. Eller ligger det till på annat vis?

Vad spelar det för roll om du är död?

Halmstrån kan vara svåra att greppa ibland, men det du ska kritisera är väl isåfall hur skattesystemet överlag fungerar.

Redigerat av Ageve, 15 November 2018 - 12:17.

Postad 15 November 2018 - 12:17

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 1

Om man utgår från vad Mr_Tom  skriver: "Jag kollade i propositionen: https://data.riksdag...46-8F0B2D59FC7F

På sidan 13 nämns att alla som är, obegränsat skattskyldiga och har beskattningsbar förvärvsinkomst skall betala t o m det år de avlider."

En avliden person lär ju inte ha någon förvärvsinkomst efter att den avlidit. Så det här lär ju inte vara några problem.

Postad 15 November 2018 - 12:18

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0

Ja det är det

Jag betalar mycket hellre 1300kr för det än dubbelt så mycket. Det gör du också

Eller inte alls som det är i nuläget då man ser via datorn och padda. Taskigt mot fattiga studenter också kan jag tycka.

Postad 15 November 2018 - 12:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Eller inte alls som det är i nuläget då man ser via datorn och padda. Taskigt mot fattiga studenter också kan jag tycka.

tjo 0kr är såklart bäst men så funkar det ju tyvärr inte här i livet :)

fattiga studenter får ju dessutom rabatt då dom tjänar mindre än 13500kr/mån eller var nu gränsen var.

Postad 15 November 2018 - 12:31

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Om man utgår från vad Mr_Tom  skriver: "Jag kollade i propositionen: https://data.riksdag...46-8F0B2D59FC7F

På sidan 13 nämns att alla som är, obegränsat skattskyldiga och har beskattningsbar förvärvsinkomst skall betala t o m det år de avlider."

En avliden person lär ju inte ha någon förvärvsinkomst efter att den avlidit. Så det här lär ju inte vara några problem.

När upphör skyldigheten att betala public service-avgift?

6 § Public service-avgift ska betalas till och med det år den avgiftsskyldige

avlider. Det som skulle ha gällt för den avlidne ska för dödsåret

tillämpas för dödsboet.

Sen skriver Expressen:

I den nya lagen står det att tv-avgiften ska betalas av dödsboet till den avlidne hela året dödsfallet inträffat.

Den som dör i januari betalar alltså tv-avgiften i ytterligare tolv månader, via sina anhöriga.

Redigerat av Buddypresley, 15 November 2018 - 12:37.

Postad 15 November 2018 - 12:37

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

Vad spelar det för roll om du är död?

Tänkte inte på det ;)

Postad 15 November 2018 - 12:43

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Success-Kid-Original.jpg

Postad 15 November 2018 - 12:44

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0

tjo 0kr är såklart bäst men så funkar det ju tyvärr inte här i livet :)

fattiga studenter får ju dessutom rabatt då dom tjänar mindre än 13500kr/mån eller var nu gränsen var.

Jag gillar inte tvång, det är enligt mig inte en demokrati. Jag kan tex välja att inte ha en bil, om jag vill vara utan radio och TV ska jag också kunna vara det. Ska man börja betala bensinskatt då också bara för att andra ska kunna köra bil, det vore ju samma sak. Alla ska bidra är bara så kommunistiskt det kan bli, dock är det en annan sak om man betalar skatt och bidrag till sjukvård.

Postad 15 November 2018 - 12:50

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

DsCff7fXcAAOt9n.jpg

Postad 15 November 2018 - 12:57

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12483 inlägg
  • 0
"Jag är Buddypresley. Jag har hittat ett halmstrå att greppa!" ;)

Antar att du är en av de få som gillade det gamla systemet, med Stasi-agenter och Björntjänst i Kiruna.

Bifogad fil  tombstone.jpg   36.88K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Ageve, 15 November 2018 - 13:03.

Postad 15 November 2018 - 13:02

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4142 inlägg
  • 0

"Jag är Buddypresley. Jag har hittat ett halmstrå att greppa!" ;)

Antar att du är en av de få som gillade det gamla systemet, med Stasi-agenter och Björntjänst i Kiruna.

Du får anta vad du vill :) Jag tycker det är absurt att dödsboet skall vara avgiftsskyldigt året ut. Det räcker med avgiften på sista månadsinkomsten tycker jag

Postad 15 November 2018 - 13:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jag gillar inte tvång, det är enligt mig inte en demokrati. Jag kan tex välja att inte ha en bil, om jag vill vara utan radio och TV ska jag också kunna vara det. Ska man börja betala bensinskatt då också bara för att andra ska kunna köra bil, det vore ju samma sak. Alla ska bidra är bara så kommunistiskt det kan bli, dock är det en annan sak om man betalar skatt och bidrag till sjukvård.

Varför är det "en annan sak"?

Jag ser fram mot att från årsskiftet få min avgift till PS halverad. Härligt!

Postad 15 November 2018 - 13:37

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Antar att du föredrar "alternativ media".

attachicon.giffolie.png

Nej, jag föredrar om folk är mer principfasta. Det är, i alla fall i min värld, konstigt att tycka att det är OK att betala för "vidrig korruption", bara det kostar lite mindre.

Postad 15 November 2018 - 13:48

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2842 inlägg
  • 0

Lika skevt att alla skall bidra till sjukvård och skola med din logik, har själv inte varit i kontakt med sjukvården på så långe jag kan minnas (15år+) men skall jag ändå bidra med lika mycket som de som nyttjar och har behov av sjukvården?

Är dock skillnad på ”livsviktiga” samhällsfunktioner och PS så där kan jag hålla med :)

Nej, jag föredrar om folk är mer principfasta. Det är, i alla fall i min värld, konstigt att tycka att det är OK att betala för "vidrig korruption", bara det kostar lite mindre.

Nja... jag vill inte bidra till flers saker (utan att nämna vad) men tvingas jag trots detta att via skattsedeln så är jag tacksam om mitt bidrag blir så lågt som möjlig.

Postad 15 November 2018 - 13:52

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

En fråga är vad som händer när vi går in i en lågkonjunktur och svångremmen måste dras åt, då borde det inte spela roll om de kallar det skatt (som går till allt möjligt oavsett benämning) eller avgift (som ska vara öronmärkta pengar) då måste även PS vara med och strama åt.

Postad 15 November 2018 - 13:55

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Nja... jag vill inte bidra till flers saker (utan att nämna vad) men tvingas jag trots detta att via skattsedeln så är jag tacksam om mitt bidrag blir så lågt som möjlig.

Det håller jag med om. Men det är inte dina åsikter jag citerar. Det är ordvalen från en annan herre som först verkade ha oerhört starka åsikter.

Postad 15 November 2018 - 14:03

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Om vi bortser från den ideologiska biten och vad som lutar åt vilket håll så är det stora problemet med PS att de har i uppdrag att spegla hela Sverige och hela den svenska befolkningen. Det går inte på två TV-kanaler utan att det blir spretigt och väldigt fragmenterat. Jag räknar inte Barnkanalen/Kunskapskanalen/SVT24, de är mer eller mindre repriskanaler.

Hade SVT haft typ 8 kanaler hade förmodligen de flesta hittat en kanal som hade mer tilltalande program än andra. SVT Play plus SVT Arkiv borde kunna råda bot på detta men man använder de plattformarna som en repriskanal för SVT1 och 2. Man borde bygga ut den delen mer.

Sen ska man inte glömma att vi har gått ifrån två kanaler (+ DR eller NRK) till det vi har i dag på runt 20 år! Det har hänt en del på den tiden om man jämför med 20 år innan.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.