Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Dune HD Base 3D

810 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 januari 2013 - 20:00

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1 662 inlägg
  • 0
Fick senaste default skinet av Dune idag. Tyvärr kan man inte ta bort klockan & datumet från sidorna man vill, yaDIS, Zappiti etc.
Däremot kan man ta bort den från första, setup och mappsidorna men där stör den inte.
Frågade Dune hur fan man ska få bort den på dom andra sidorna och fick...

This feature does not supports.

Kul... :unsure:

Men i nya skinet fanns massa bakgrunder och jag fastnade för bg7.jpg.

Huvudsidan
Bifogad fil  screenshot1.png   368,39K   26 Antal nerladdningar

emplexer
Bifogad fil  screenshot2.png   687,18K   28 Antal nerladdningar

yaDIS
Bifogad fil  screenshot3.png   307,93K   32 Antal nerladdningar

yaDIS
Bifogad fil  screenshot4.png   854,76K   33 Antal nerladdningar

Skinet
Bifogad fil  dune_skin_new_black.2013_01_29.zip   2,3MB   35 Antal nerladdningar

Postad 29 januari 2013 - 20:17

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Fick senaste default skinet av Dune idag. Tyvärr kan man inte ta bort klockan & datumet från sidorna man vill, yaDIS, Zappiti etc.
Däremot kan man ta bort den från första, setup och mappsidorna men där stör den inte.
Frågade Dune hur fan man ska få bort den på dom andra sidorna och fick...

Hehe fan så mycket snyggare än Default.

Blir den segare med sånt?

Postad 29 januari 2013 - 20:22

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1 662 inlägg
  • 0
Nä, det är exakt samma skin som default. I skinnet finns en mapp med en massa olika bakgrundsbilder.
Vill man byta är det bara döpa om den bild man vill ha till bg.jpg och packa om alla filer.
Sen för att få in samma i yaDIS & Zappiti är det bara kopiera ut den bild man vill ha och sen läsa in i Zappiti eller läggs in i mappen för yaDIS tema.

Postad 29 januari 2013 - 21:23

bjornsson81
  • bjornsson81
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Tog och beställde min från webhallen idag :)
Dock ingen extern Blu-Ray spelare, men kommer nog köpa en sådan senare och hoppas det går att spela upp 3D filmer direkt från skiva med.

Redigerat av bjornsson81, 29 januari 2013 - 21:24.

Postad 30 januari 2013 - 09:54

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Tog och beställde min från webhallen idag :)
Dock ingen extern Blu-Ray spelare, men kommer nog köpa en sådan senare och hoppas det går att spela upp 3D filmer direkt från skiva med.

Lär nog inte gå då den inte stödjer cinavia protection!

Postad 30 januari 2013 - 22:09

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3 659 inlägg
  • 0
Tror nog inte den stöder krypterade skivor överhuvudtaget...

Postad 30 januari 2013 - 23:36

xelon
  • xelon
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Finns det något smidigt sätt att starta/stoppa internet radio kanaler utan att behöva starta tv'n?

Postad 02 februari 2013 - 09:08

mass
  • mass
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0
Går det verkligen inte att få Dune att visa egna covers utan att använda externt program såsom man kunde i Tvixen? Om inte så är det en stor besvikelse på en sådan enkel sak!

Ola

Postad 02 februari 2013 - 11:32

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3 845 inlägg
  • 0

Går det verkligen inte att få Dune att visa egna covers utan att använda externt program såsom man kunde i Tvixen? Om inte så är det en stor besvikelse på en sådan enkel sak!

Ola

det går om du har en plex media server som alltid är tillgänglig. dock blir det inte riktigt lika snyggt som yaDIS t.ex... jag kör det här hemma. fungerar klockrent med MKV och DVD-ISO dock fungerar inte BDMV och BD-ISO för tillfället men det kommer att fungera inom snar framtid. spelaren klarar det så det ska inte vara några problem.
https://github.com/newloran2/emplexer här hittar du pluginen! dessutom kan du ju ändra själva utseendet och bakgrunden på dune.

Postad 02 februari 2013 - 11:54

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3 659 inlägg
  • 0
Problemet med iso ligger i plex mediaserver den har inte stöd för det.....

Postad 02 februari 2013 - 11:56

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3 845 inlägg
  • 0

Problemet med iso ligger i plex mediaserver den har inte stöd för det.....

nej för detta fungerar bara som en skinner. plexpluginen på dunen hämtar bara omslag och info från plex servern. det är fortfarande Dunes interna spelare som sköter uppspelningen. han som gör pluginen skrev att han glömde ta med support för bd-iso när han fixade support för dvd-iso (dvd-iso fungerade inte direkt med denna plugin).

Redigerat av beat_strandh, 02 februari 2013 - 11:57.

Postad 02 februari 2013 - 12:22

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3 659 inlägg
  • 0
Då funkar den inte som client då ? Den använder sig inte av dlna servern för dlna har ju inte heller stöd för iso och plex pluginet i xbmc har inte stöd för iso heller....

Postad 02 februari 2013 - 12:26

mass
  • mass
  • Amatör

• 98 inlägg
  • 0

det går om du har en plex media server som alltid är tillgänglig. dock blir det inte riktigt lika snyggt som yaDIS t.ex... jag kör det här hemma. fungerar klockrent med MKV och DVD-ISO dock fungerar inte BDMV och BD-ISO för tillfället men det kommer att fungera inom snar framtid. spelaren klarar det så det ska inte vara några problem.
https://github.com/newloran2/emplexer här hittar du pluginen! dessutom kan du ju ändra själva utseendet och bakgrunden på dune.

Ok jag har ju själv lagt in covers som jag döpt till folder, så man vill ju inte göra ny procedur! Tack för svaret, får hoppas på en snar lösning!

Med vänlig hälsning, Ola

Postad 02 februari 2013 - 22:57

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3 845 inlägg
  • 0

Då funkar den inte som client då ? Den använder sig inte av dlna servern för dlna har ju inte heller stöd för iso och plex pluginet i xbmc har inte stöd för iso heller....

den använder sig inte av DLNA. utan av http, smb eller nfs.

btw, ikväll fixade han stöd för bd-iso ;) men fortfarande inget bdmv men det kommer väl snart hehe

Postad 03 februari 2013 - 00:41

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3 659 inlägg
  • 0
Var bara nyfiken funkar plugins också?

Redigerat av jimjans, 03 februari 2013 - 00:41.

Postad 03 februari 2013 - 10:18

PEH61
  • PEH61
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0
Är det fler som har problem med ljuddroppouts på DTS-HDMA filer med denna spelare, jag har provat med 2-3 filer och samma med alla. Sedan kopplade jag in min gamla Dune 3,0 med samma HDMI kabel och nätverkskabel och inga problem med ljuddroppouts så jag antar att det är programvarurelaterat. Annars stor skillnad start tid och allt annat flyter på.

Postad 03 februari 2013 - 10:54

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1 662 inlägg
  • 0
Japp, har några filmer med DTS-MA som dropouts.
Skapade en ticket och fick svar att dom skulle fixa det men inte var/hur/när.

Postad 03 februari 2013 - 11:28

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3 845 inlägg
  • 0
hmmm audio dropouts. trodde dem hade fått bukt på det innan dem släppte denna spelare. tråkigt att höra men förhoppningsvis så fixas det väl snart. dock har väl typ alla sigmachip efter 8642/43 serien haft problem med just HD ljud dropouts.

Postad 03 februari 2013 - 12:48

cave
  • cave
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Jag har fått audio dropouts på en enskild filmfil ja, och det var DTS-HD MA. Det hände två eller tre gånger under filmen, och kändes knutet till ljudintensitet (amplitud och entropi). Bilden var hur lugn som helst.

Postad 03 februari 2013 - 13:25

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

• 705 inlägg
  • 0
Det är väl själva f*n också. Fler som rapporterar problem med DTS HD-MA vad gäller Base 3D/Zappiti-spelarna. De första som testade (tack för rapporteringen PalmiNio) nämnde inget om dessa problem. Än en gång så är det väl bara att konstatera att om det låter för bra för att vara sant - så är det oftast det. Det är helt enkelt oacceptabelt att det inte funkar på en mediaspelare 2013. Visst kostade min BD Prime 3.0 nästan 5k när jag köpte den och att man kan ha högre krav på den än på spelare för runt tusenlappen, men ändå.

Vad som är än värre är erfarenheterna med utlovade funktioner i kommande fw-uppdateringar - ytterst få som verkligen sker i verkligheten. Jag brukar säga att man aldrig ska hoppas på vad tillverkarna lovar ska komma i framtiden, men detta måste Dune fixa omedelbart. Jag är nöjd med min Dune, men det är väldigt jobbigt att behöva hålla kvar vid så gamla grejer så lång tid. Är man besatt av uppgraderingsdjävulen (vilket dom flesta med hemmabio som hobby är) vill man ju helt enkelt prova nya saker - uppdatera anläggningen.

Nä, det här är lite pinsamt för Dune faktiskt. Det får dom styra upp omgående, så att jag kan köpa nytt - hjälpa världsekonomin snurra vidare.

Postad 03 februari 2013 - 13:54

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0
Jag lyckas inte tappa DTS-HD MA ljud inte ens 7.1 har sett över 15 filmer nu, så jag funderar på vad problemet ligger!
Jag streamar allt via NFS från en Qnap 669 Pro gigabit nätverk inga konstigheter m.a.o har inte provat uppspelning via intern HD dock men då allt fungerar för mig via trådat har jag inte kännt ngt behov heller.
Kollade Silent Hill 2 precis med DTS-HD ljudet flyter på som bara den. Förstärkare Pioneer LX 75

Postad 03 februari 2013 - 14:10

PEH61
  • PEH61
  • Användare

• 244 inlägg
  • 0

Jag lyckas inte tappa DTS-HD MA ljud inte ens 7.1 har sett över 15 filmer nu, så jag funderar på vad problemet ligger!
Jag streamar allt via NFS från en Qnap 669 Pro gigabit nätverk inga konstigheter m.a.o har inte provat uppspelning via intern HD dock men då allt fungerar för mig via trådat har jag inte kännt ngt behov heller.
Kollade Silent Hill 2 precis med DTS-HD ljudet flyter på som bara den. Förstärkare Pioneer LX 75

Jag kör SMD, kanske det har något med det att göra, ska prova att lägga filen på en hårddsk och koppla direkt

Postad 03 februari 2013 - 14:30

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1 662 inlägg
  • 0
Har inget med nätverket att göra. Bilden flyter perfekt och jag har testat på intern disk med samma resultat.
Skickade ett "demo" till Dune när jag rapporterade felet till dom.

Dune
http://www.youtube.c...h?v=9aBIkMUyyy0

AVR
http://www.youtube.c...h?v=--7z5tH0jYQ

Men om jag drar ut alla sladdar ur min Dune och kopplar in dom i Xtreamern funkar samma film.
SideWinder 3
http://goo.gl/T6RRf

Redigerat av ktd, 03 februari 2013 - 14:40.

Postad 03 februari 2013 - 16:35

cave
  • cave
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Har inget med nätverket att göra. Bilden flyter perfekt och jag har testat på intern disk med samma resultat.

Bra gjort, bra felrapport. Jag delar din uppfattning om att det här inte har med nätverket att göra.
Hoppas de löser problement snabbt.

Postad 03 februari 2013 - 22:54

LynX70
  • LynX70
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Vet du om det fungerar med text typ .srt till en MKV film streamat från en NAS om båda filerna heter lika?
Har en Popcorn A-400 som det inte fungera med.

Vill få till det till min Projektor, har samsung smart TV med inbyggd media spelare där ovan fungerar klockrent
och tycker att en media spelare bör klara av det också.

Postad 04 februari 2013 - 11:39

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Vet du om det fungerar med text typ .srt till en MKV film streamat från en NAS om båda filerna heter lika?

Vill få till det till min Projektor, har samsung smart TV med inbyggd media spelare där ovan fungerar klockrent

Fungerar alldeles utmärkt sedan urminnes tid :)

Postad 04 februari 2013 - 12:16

LynX70
  • LynX70
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Vad jag förstår så är DUNE HD Base relativt ny så urminnes tider...
Popcornen fungerar inte och det verkar vara ett problem jag delar med många andra
så den åker ut.

Postad 04 februari 2013 - 12:48

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Dune
http://www.youtube.com/watch?v=9aBIkMUyyy0

AVR
http://www.youtube.com/watch?v=--7z5tH0jYQ

Men om jag drar ut alla sladdar ur min Dune och kopplar in dom i Xtreamern funkar samma film.
SideWinder 3
http://goo.gl/T6RRf

Har du testat om det är HDMI kablen ? Dune kör väl HDMI 1.4. Borde inte spela någon roll men jag hade likande problem med en HDMI 1.2 kabel då jag körde en HDMI 1.3 spelare.

Postad 04 februari 2013 - 13:03

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1 662 inlägg
  • 0
Japp, har testat flera kablar. Men som jag skrev så använder jag exakt samma kablar när jag spelar upp filmerna felfritt via min Xtreamer SideWinder 3.

Postad 04 februari 2013 - 15:01

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Vad jag förstår så är DUNE HD Base relativt ny så urminnes tider...
Popcornen fungerar inte och det verkar vara ett problem jag delar med många andra
så den åker ut.

Jo men skillnaden är 3D stöd, min Dune Max sedan 2,5 år sedan har klarat det så därav ansåg jag det ganska självklart :)

Har även haft A-400 som också klarade detta likaså mede8er 1000, Prodigy jag har aldrig varit med om att en sådan självklar sak som ext undertext inte fungerat då 80% av mina filmer som är mkv har .srt filer.
Så antingen gör du ngt mkt märkligt om de inte fungerar

Kommer inte ihåg vilken knapp nu men vänstra på fjärren när en film är igång får du ju upp högermeny där du kan ändra undertext mm, där kam du bläddra och välja dem externa. Finns väl i systeminställningar också en flik för detta

Postad 04 februari 2013 - 15:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Har du testat om det är HDMI kablen ? Dune kör väl HDMI 1.4. Borde inte spela någon roll men jag hade likande problem med en HDMI 1.2 kabel då jag körde en HDMI 1.3 spelare.

Det finns inga versionsnummer på kablar.

Postad 05 februari 2013 - 06:40

bjornsson81
  • bjornsson81
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Har testat extern BD läsare och som tidigare nämnts så funkar inte Bluray filmer, DVD funkar iaf :)

(null)

Postad 05 februari 2013 - 09:29

Unregistered04df7d78
  • Unregistered04df7d78
  • Forumräv

• 952 inlägg
  • 0

Det finns inga versionsnummer på kablar.

Ehh, inte instämplat på kablen nej. Men det finns vissa nyansskillnader på olika revisioner, data överföringshastighet och ethernetmöjlighet o.s.v. Det är dock inte alltid utrustningen behöver den nyare modellen, beror ju lite på.
Men speciellt med längre kablar kan även vissa störningar uppstå, och där kan olika enheter vara olika känsliga.

Postad 05 februari 2013 - 17:31

robin8
  • robin8
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Nån som har testat streama en 1080p mkv-fil genom WIFI? Flyter det på bra?

Om det finns några studenter här så kan jag tipsa om att dustin säljer den för 2684:- med studentrabatt! :)

Postad 05 februari 2013 - 21:24

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Om det finns några studenter här så kan jag tipsa om att dustin säljer den för 2684:- med studentrabatt! :)

WiFi är sådär så det är helt upp till hur tung filmen är. Vanlig 6-8Gb lång film i 1080p bör gå men BD iso över WiFi blir svårt.

Postad 05 februari 2013 - 21:52

cave
  • cave
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Det borde du kunna räkna ut själv, som PalmiNio antydde.

Jag kan tillägga att även en tyngre fil på säg 14 GB borde funka. Anta att filmfilen är 120 minuter lång och väger 14 GB, det ger en snitt-bitrate på ca 16 Mb/s. Frågan du ska ställa dig är då - har jag en överföringshastighet på mitt WiFi som överstiger 16 Mb/s. Har du inte det så borde du göra något åt ditt WiFi, eller resa tillbaka till år 2002.

Postad 05 februari 2013 - 23:50

LynX70
  • LynX70
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Köpte en men får det inte att fungera här heller !"#
Kör från DUNE över nätverket till en NAS där MKV filen ligger och i samma mapp även .srt filen men det fungerar inte....

Testade köra på ett usb minne med bägge filerna och då fungerade det att få upp texten.
Ska det inte fungera över nätverket? någon inställning jag missat?

Postad 06 februari 2013 - 07:51

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

• 1 536 inlägg
  • 0
Jo, det ska funka. Har du kollat så att filerna har precis samma namn? Fast om det funkar med USB så har du väl gjort det.... :unsure:

Postad 06 februari 2013 - 08:09

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3 845 inlägg
  • 0
jag har en känsla av att om man ska få det här med wifi att fungera måste mottagaren (dunes nätverkskort och usb wifi dongel) vara av bra kvalité och frågan är ju om Dunes USB wifi dongel är det?

jag skickar iaf trådlöst från min MacBook via NFS till min router och sedan trådat från den till Dunen och den klarar då av att spela upp 60Mbps jellyfish klippet.

Postad 06 februari 2013 - 08:47

dalle
  • dalle
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0

Jag kan tillägga att även en tyngre fil på säg 14 GB borde funka. Anta att filmfilen är 120 minuter lång och väger 14 GB, det ger en snitt-bitrate på ca 16 Mb/s. Frågan du ska ställa dig är då - har jag en överföringshastighet på mitt WiFi som överstiger 16 Mb/s. Har du inte det så borde du göra något åt ditt WiFi, eller resa tillbaka till år 2002.

Att ha tillräckligt hög snitt-bitrate räcker inte när man kollar på film. Man måste klara topparna också om det inte skall hacka. Men, som cave säger, klarar ens WiFi-nät inte snitt-bitraten, då kommer det inte vara njutbart att se film.

Postad 06 februari 2013 - 08:57

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0

Det borde du kunna räkna ut själv, som PalmiNio antydde.

Frågan är om din Router har 16Mb/s eller om WiFi kortet i spelaren kommer upp i den hastigheten.

Jag har en väldigt bra router med fick inte mer än 3-4Mb/s till Dune HD Base 3D.

Postad 06 februari 2013 - 10:57

Unregistered7e1dc52c
  • Unregistered7e1dc52c
  • Användare

• 205 inlägg
  • 0

Köpte en men får det inte att fungera här heller !"#
Kör från DUNE över nätverket till en NAS där MKV filen ligger och i samma mapp även .srt filen men det fungerar inte....

Testade köra på ett usb minne med bägge filerna och då fungerade det att få upp texten.
Ska det inte fungera över nätverket? någon inställning jag missat?

Om du kör UPnP så byt till SMB eller NFS. UPnP har problem att hantera vissa externa subs (och massa andra saker). Kommer inte ihåg allt i detalj men börja där.

/V-man

Postad 06 februari 2013 - 11:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Wifi bör man undvika om man har film/video i bitrate över 25-30Mbit. Aldrig fått bra resultat över wifi.

Redigerat av Unregistereddc471864, 06 februari 2013 - 11:06.

Postad 06 februari 2013 - 22:04

Unregistereddacb5a1e
  • Unregistereddacb5a1e
  • Användare

• 118 inlägg
  • 0
Hej jag får inget ljud alls när jag spelar DVD iso filer.
Kör jag BD iso är det inga problem.

Någon?

//A.

Postad 08 februari 2013 - 12:29

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1 662 inlägg
  • 0
Hittade en patch som funkar på Base 3D så att man får 5.1 via PCM. Alla problemfiler jag testat har inge dropouts.
Bra att köra tills Dune fixar till bitstream...

http://dune.do.am/du....l_decoding.dsf

Stötte för övrigt på Dune och fick samma svar som innan...

DuneSupport 2013-02-07 17:07:09

It's known issue and we're working on it.

Postad 08 februari 2013 - 13:23

jimmy1976
  • jimmy1976
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
Hej!
Såja, ägare till en Dune Base HD 3D
Tänkte streama från min Synology DS212j
kan man få text, helst svensk,automatisk till de .mkv filmer som ligger på NASen?

och...

Plex, ska jag installera den på DUNE eller på NASen?

Postad 08 februari 2013 - 13:53

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3 659 inlägg
  • 0
Plex server på nasen och plex klienten på dune...

Postad 08 februari 2013 - 16:13

Luthuur
  • Luthuur
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Är i valet och kvalet vilken som ska införskaffas av antingen Base HD 3D eller HD Smart D1/B1. Det som ligger i baken för Basen är att den är större än Smarten men för är att den har nyare chip samt 3D. Och synd att Base 3D inte kan ha en BD.
Någon som kan ge mig något annat för- och/eller nackdel till vilken av dem?

Postad 08 februari 2013 - 16:34

Unregistereda7fc6b80
  • Unregistereda7fc6b80
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Hittade en patch som funkar på Base 3D så att man får 5.1 via PCM. Alla problemfiler jag testat har inge dropouts.
Bra att köra tills Dune fixar till bitstream...

http://dune.do.am/du....l_decoding.dsf

Stötte för övrigt på Dune och fick samma svar som innan...
[/left]

La in patchen och kör 7.1 genom PCM nu hackar inte ljudet i Flight t.ex
Vad är skillnaden mot DTS-HD förlorar jag ngn kvalite såhär förutom att jag inte ser loggan i min förstärkare :)
Perfekt att köra såhär tills dem fixat det i alla fall.

Postad 08 februari 2013 - 18:04

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

• 1 536 inlägg
  • 0
Med reservation för att Base fungerar annorlunda än Max, men du ska inte förlora något alls. Väljer du att spela ett DTS HD-ljudspår så är enda skillnaden att det avkodas i spelaren istället för förstärkaren. Den enda tänkbara skillnaden är om avkodningen skulle kunna göras bättre i din förstärkare, men jag är tveksam till om det skulle kunna vara någon skillnad.

Min förförstärkare kan inte avkoda HD-ljud alls så jag kör alltid LPCM från HD Max till den via HDMI, funkar utmärkt med alla format. :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.