Liknar min systers son(han är 4 år). När han spela LocoRocko på vår PS3 blev han helt hypnotiserad. Det fanns inget som kunde få kontakt med honom!
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 01 February 2008 - 14:25
Liknar min systers son(han är 4 år). När han spela LocoRocko på vår PS3 blev han helt hypnotiserad. Det fanns inget som kunde få kontakt med honom!
Postad 01 February 2008 - 14:57
Jag stöttar dig kompis. Familjen går före allt!!!Vi har bara gått över tiden tre dagar och det är det första barnet så det kan väl dröja en stund till.......Ja, jag vet att jag är en jäkla plysch-nisse som låter familjelivet gå ut över mitt spelande. Ska försöka bättra mig!
(Hoppas med på tillökning såsmåningom)
Tänk på hur mycket COD4 du kan spela som PAPPALEDIG!! *Längtar*
Redigerat av Numero1, 01 February 2008 - 14:58.
Postad 01 February 2008 - 17:28
Postad 01 February 2008 - 19:10
Jag stöttar dig kompis. Familjen går före allt!!!Vi har bara gått över tiden tre dagar och det är det första barnet så det kan väl dröja en stund till.......Ja, jag vet att jag är en jäkla plysch-nisse som låter familjelivet gå ut över mitt spelande. Ska försöka bättra mig!
AHA!!!
Nu fattar jag, taktiskt att skaffa barn bara för att få en MASSA tid för spel, smart!
Sen när pappaledigheten tar slut så är det bara att göra fler!
Sen efter ett tag så har du en helt egen familjeklan för fett Groundwar-lir!
Du är från och med nu min officiella GURU!
Redigerat av Dr. Death, 01 February 2008 - 19:10.
Postad 01 February 2008 - 22:00
PSN ID: LaunchButton
Postad 02 February 2008 - 00:18
Lyckades spela med er 2 ggr.
Hur ser era internet uppkopplingar ut??
Själv sitter ja med adsl och ett gammalt modem, tror att det är det som spökar!
Ha en trevlig kväll! själv ska ja lägga mig o sura!
Postad 02 February 2008 - 01:05
Vill gärna vara med i Resistance: Fall of Man klanen. Har inget headset men jag hoppas det går bra ändå.
PSN ID: LaunchButton
RFOM är ett kanonlir men vill du ha riktigt kul med oss får du nog skaffa COD4! (För det är helt enkelt där alla är)
Postad 02 February 2008 - 07:36
öl och poker med polare istället..
1150kr + thjo o ho!!
ang. RFOM så kan jag bara hålla med, patetiskt i jämförelse med COD4, började själv med det, testade igen efter COD4, hmmmm. nää
Första gången jag spelade COD4 så hade jag overkliga förhoppningar om hur snyggt det var grafikmässigt, blev lite besviken, men efter en halvtimmes spel singleplayer, hmmm, jag ändrade uppfattning om man säger så, har ALDRIG spelat ett förstapersonspel med en sån känsla och grafik någonsin på konsol(eller på pc heller för den delen), CS ....lol...
Sen online, ups.. Im a addict..
Redigerat av Dr. Death, 02 February 2008 - 07:48.
Postad 02 February 2008 - 17:12
RFOM är ett kanonlir men vill du ha riktigt kul med oss får du nog skaffa COD4! (För det är helt enkelt där alla är)
Har faktiskt CoD4, men jag suger stenhårt i det. Inte för att jag är speciellt bra på Resistance men där lyckas jag i alla fall hålla mig vid liv längre än 10 sekunder. Nåväl, får väl börja träna...
Postad 02 February 2008 - 17:17
Har faktiskt CoD4, men jag suger stenhårt i det. Inte för att jag är speciellt bra på Resistance men där lyckas jag i alla fall hålla mig vid liv längre än 10 sekunder. Nåväl, får väl börja träna...
Det gör inget om du suger! Vi som spelar är allt från hopplösa losers till eliten och alla är lika glada!
Postad 03 February 2008 - 18:25
Bäst att lägga ner innan hjärtat pajjar =) eller man har sönder ngt
Postad 03 February 2008 - 19:55
Postad 03 February 2008 - 20:02
Man kan ju undra om det var vm i kurra-gömme. Eller vad ni nu kallar det. Skoj var det ett tag iaf
Ok kanske var lite bitter efter att jag för första gången på urlänge gick på minus i k/d.
Och merger, så grym du har blivit
Postad 03 February 2008 - 22:14
PSN: nautiqu3-
Postad 03 February 2008 - 23:01
Har COD4 o lite annat, men lirar bara COD4 online just nu + burnout
Postad 04 February 2008 - 03:28
När man har ett tiotal tusen kills gä'ller det att ha hög x:1 i kills för att det ska gå åt rätt håll. Några 10 kills 9 deaths duger inte.Ok kanske var lite bitter efter att jag för första gången på urlänge gick på minus i k/d.
Japp, det märks att han har övat.Och merger, så grym du har blivit
Postad 04 February 2008 - 08:16
Om jag inte minns fel så är väl merger > primare2 ellerhur?
Postad 04 February 2008 - 09:05
ZEEK:
Jag ska skicka 34 st till dig....
Postad 04 February 2008 - 09:48
Precis!Jag stöttar dig kompis. Familjen går före allt!!!Vi har bara gått över tiden tre dagar och det är det första barnet så det kan väl dröja en stund till.......Ja, jag vet att jag är en jäkla plysch-nisse som låter familjelivet gå ut över mitt spelande. Ska försöka bättra mig!
AHA!!!
Nu fattar jag, taktiskt att skaffa barn bara för att få en MASSA tid för spel, smart!![]()
![]()
Sen när pappaledigheten tar slut så är det bara att göra fler!
Sen efter ett tag så har du en helt egen familjeklan för fett Groundwar-lir!![]()
Du är från och med nu min officiella GURU!
Heheh, tackar bockar och bugar :-)
Hörde på en middag i lördags att någos kotte vägrade att sova så de var tvugna att söva ungen :-)
kanske med ett litet tips för att få spela mera? hehehe...hoppas att vi inte har SÅ stort spelberoende!!
Är spelet köpt i Sverige? Det som spökar för mig är att jag har ett spel som är köpt i USA.tack för ikväll, men blir så ###### förbannad när man aldrig kommer med i ett spel, utan bara unable to connect to host dyker upp hela tiden!
Lyckades spela med er 2 ggr.
Hur ser era internet uppkopplingar ut??
Själv sitter ja med adsl och ett gammalt modem, tror att det är det som spökar!
Ha en trevlig kväll! själv ska ja lägga mig o sura!
Kan spela med l2ickard och Akerren...(men det är inte fy skam :-)
Postad 04 February 2008 - 09:51
Kul att följa er i S&D när jag hade dött och kunde kika på hur ni lirar, mycket lärorikt....tack!
Postad 04 February 2008 - 10:20
Man kan ju undra om det var vm i kurra-gömme. Eller vad ni nu kallar det. Skoj var det ett tag iaf
Ok kanske var lite bitter efter att jag för första gången på urlänge gick på minus i k/d.
Och merger, så grym du har blivit
Man tackar.....
Postad 04 February 2008 - 16:54
Postad 04 February 2008 - 18:41
Postad 04 February 2008 - 18:44
Postad 04 February 2008 - 19:31
Jo det blev så på en bana.. men dock så laggade det på alla banor + när jag körde S&D senare.. så tänkte om det var "extra" laggigt igår?Jo nog hoppade det en del. Framförallt om man kommer ihop hela lagen vid en flagga typ
Postad 05 February 2008 - 01:00
Jag spelara nästan bara TDM och Groundwar, men även ibland lite annat med MHB:are, dock kan jag alltid förlita mig på att dö i princip direkt, men ikväll så lyckades jag överleva alla min lagkamrater och det var upp till mig att dessarmera bomben som var på plats, jag springer till platsen där bomben är placerad och........... nu då??? Jag trycker på varenda knappjävel (måste sett helt rubbat ut när jag byter vapen och hoppar osv. som en idiot), till slut sitter skottet i huvudet på mig och min uppgift som kanonmat blir avklarad, dock jäkligt pinsamt...
Postad 05 February 2008 - 01:28
Postad 05 February 2008 - 01:29
Har en fråga om S & D....
Jag spelara nästan bara TDM och Groundwar, men även ibland lite annat med MHB:are, dock kan jag alltid förlita mig på att dö i princip direkt, men ikväll så lyckades jag överleva alla min lagkamrater och det var upp till mig att dessarmera bomben som var på plats, jag springer till platsen där bomben är placerad och........... nu då??? Jag trycker på varenda knappjävel (måste sett helt rubbat ut när jag byter vapen och hoppar osv. som en idiot), till slut sitter skottet i huvudet på mig och min uppgift som kanonmat blir avklarad, dock jäkligt pinsamt...
Man håller nere fyrkant för att desarmera/planta bomber (antar att det var det som var frågan). Det står när man är i position för det, men kan tänka mig att du missade det i stridens hetta
Postad 05 February 2008 - 07:04
Som sagt fyrkant och på rätt ställe så löser det sigHar en fråga om S & D....
Funkade riktigt bra för mig igår kväll annars, var riktigt kul att spela
Postad 05 February 2008 - 08:24
Postad 05 February 2008 - 09:02
Jo det blev så på en bana.. men dock så laggade det på alla banor + när jag körde S&D senare.. så tänkte om det var "extra" laggigt igår?
Det lagga inte för mig, men jag hade extra svårt att komma in i matcher igår. Gick segare än vanligt...
Postad 05 February 2008 - 11:01
Att det kan vara bra att lägga sig förstår jag
Det finns ju begränsat antal bra positioner på varje bana där troligtvis dom sitter och kryper på?
Tex. så såg jag att Jenslu klippte en kille lite smidigt på en position på Ambush som jag några rundor tidigare använt mig av (som jag tyckte var lite halvsmart
Sen har jag fortfarande problem med R3, lägger och sätter mig tid och otid och det kostar mig både kills och deaths, dock bättre än mitt knifande tidigare, men den knappen är ett hatobjekt för mig, kan inte låta bli att trycka så jäkla hårt när det blir action!
Nåt tips?
Ps. igår gick det ovanligt dåligt för mig, inget funkade och det kändes som att jag ALLTID låg sekunden efter i allt jag gjorde, och vissa är fan skottsäkra, jag menar LMG med double tap och extra malle i skotten på mediumrange, rödpuntsiktet mitt på FI och bara maler, två skott senare från FUI så är JAG död???
Ibland räcker det med att träffa ett skott foten på 200m avstånd och ibland räcker det INTE att tömma halva magasinet i bröstet på nära håll...
Redigerat av Dr. Death, 05 February 2008 - 11:06.
Postad 05 February 2008 - 11:23
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 February 2008 - 11:23.
Postad 05 February 2008 - 11:48
Ibland räcker det med att träffa ett skott foten på 200m avstånd och ibland räcker det INTE att tömma halva magasinet i bröstet på nära håll...
Det kan bero på att du för tillfället har dålig ping till den som "hostar" spelet. Tryck på SELECT så får du upp en lista på alla i spelet brevid ditt namn finns några gröna staplar.... Helst ska det vara fyra stycken i stigande storlek men det är ganska vanligt med tre (för mig).
När jag har haft problem med det där... t.ex. att fienden knäpper mig med ett skott efter att jag har tömt hela RPDns magasin i solar plexus på dom, så har det visat sig att det inte fanns några staplar utan en liten ensam brun-orange pinne.
Problemet visar sig också i att KILLCAM inte visar samma händelseförlopp som du hade själv på skärmen.
Postad 05 February 2008 - 12:23
Det kan bero på att du för tillfället har dålig ping till den som "hostar" spelet. Tryck på SELECT så får du upp en lista på alla i spelet brevid ditt namn finns några gröna staplar.... Helst ska det vara fyra stycken i stigande storlek men det är ganska vanligt med tre (för mig).
När jag har haft problem med det där... t.ex. att fienden knäpper mig med ett skott efter att jag har tömt hela RPDns magasin i solar plexus på dom, så har det visat sig att det inte fanns några staplar utan en liten ensam brun-orange pinne.
Problemet visar sig också i att KILLCAM inte visar samma händelseförlopp som du hade själv på skärmen.
Det var tur du berättade det där för igår var jag så förbannad att jag var tvungen att gå ut i förrådet och sparka sönder en plankjävel......man möter ett LMG-fegisgäng och även när man tömmer hela magasinet i ryggen på dem de få gånger man kom åt så dog de inte.....
Postad 05 February 2008 - 12:31
Du behöver inte bli så arg, det är ju bara ett spel.Det var tur du berättade det där för igår var jag så förbannad att jag var tvungen att gå ut i förrådet och sparka sönder en plankjävel......man möter ett LMG-fegisgäng och även när man tömmer hela magasinet i ryggen på dem de få gånger man kom åt så dog de inte.....
Har märkt att du inte har mycket till övers för spelare som kör med LMG.
Postad 05 February 2008 - 12:48
Har bara kört själv mest hittils men låter jäkligt kul
när ja läser de ni skriver!
Kan man gå med hursomhelst eller är det fullt? Har inte provat ngt clan spelande än
så ja vet inte hur de funkar.
/Krister
Postad 05 February 2008 - 13:42
Samt såklart lägg in "MHB" som klan tagg...klart
Postad 05 February 2008 - 13:47
skriv ditt psn här i tråden med ,så läggs du till på listan.Hur går jag med i Hembio clanen??
Kan man gå med hursomhelst eller är det fullt? Har inte provat ngt clan spelande än
/Krister
Postad 05 February 2008 - 13:59
skriv ditt psn här i tråden med ,så läggs du till på listan.Hur går jag med i Hembio clanen??
/Krister
Psn?..ja heter hippo6 när ja spelar om de är de du menar?
Lägg till några som är med i klanen i din friendslist, lista finns på första sidan i denna tråden.
Samt såklart lägg in "MHB" som klan tagg...klart
ok...då ska ja prova detta när ja kommer hem..tack
Postad 05 February 2008 - 14:29
hur ser klantaggen ut? [MHB]namn? eller?
ja det är korrekt
För att kunna lägga till klan namn måste du komma över rank 12, men det kanske du redan har gjort?Hur går jag med i Hembio clanen??
/Krister
Aha....jag trodde att det var precisionen på mitt skytte...så därför har jag inte reagerat på att det alltid är rött och endast en liten stapel. (Skämt åsido, jag brukar ha flera gröna staplar...)Ibland räcker det med att träffa ett skott foten på 200m avstånd och ibland räcker det INTE att tömma halva magasinet i bröstet på nära håll...
Då fick jag det förklarat med, tack!
Tack, kan ju vara ganska bra att veta VAD man ska göra när man spelar ett spel med ett mål och det råkar gå bra...
![]()
Att det kan vara bra att lägga sig förstår jag, men samtidigt så vet man ju vad som händer om man knallar fram till bomben, blev dock förvånad i detta fall då det ändå tog en tid innan jag blev skjuten, så om tiden finns där så ska man kanske först försöka knäppa motståndaren?
Det finns ju begränsat antal bra positioner på varje bana där troligtvis dom sitter och kryper på?
Tex. så såg jag att Jenslu klippte en kille lite smidigt på en position på Ambush som jag några rundor tidigare använt mig av (som jag tyckte var lite halvsmart).
Sen har jag fortfarande problem med R3, lägger och sätter mig tid och otid och det kostar mig både kills och deaths, dock bättre än mitt knifande tidigare, men den knappen är ett hatobjekt för mig, kan inte låta bli att trycka så jäkla hårt när det blir action!
Nåt tips?
Ps. igår gick det ovanligt dåligt för mig, inget funkade och det kändes som att jag ALLTID låg sekunden efter i allt jag gjorde, och vissa är fan skottsäkra, jag menar LMG med double tap och extra malle i skotten på mediumrange, rödpuntsiktet mitt på FI och bara maler, två skott senare från FUI så är JAG död???
Det kanske var någon som ville att du skulle börja defusa så att han/hon fick 250XP för en challange
Postad 05 February 2008 - 14:30
Inte har väl han några problem med dom, nu fattar jag inte riktig...Du behöver inte bli så arg, det är ju bara ett spel.Det var tur du berättade det där för igår var jag så förbannad att jag var tvungen att gå ut i förrådet och sparka sönder en plankjävel......man möter ett LMG-fegisgäng och även när man tömmer hela magasinet i ryggen på dem de få gånger man kom åt så dog de inte.....
![]()
Har märkt att du inte har mycket till övers för spelare som kör med LMG.
(Jag är på Mergers sida vad det gäller LMG:s alla dagar i veckan, tycker till och med inte speciellt bra om MHB:are med dom otygen i händerna...)
Postad 05 February 2008 - 14:34
Postad 05 February 2008 - 14:42
Domination går ut på att TA FLAGGOR inte få många kills.
Ingen nämd ingen glömd.
Sen tycker jag att lite mer taktik snack inte hade varit så tokigt nu när vi är en del som spelat rätt mycket.
Att man kanske provar att spela med olika färdigheter, nån tar snipern och har överblick, Merger tar givetvis sitt favvo vapen LMG
Typ.
Postad 05 February 2008 - 14:46
Och doro tar flaggorna?Inte för att vi ska bli överseriösa men, för att lugna mina och Mergers nerver:
Ingen nämd ingen glömd.
Sen tycker jag att lite mer taktik snack inte hade varit så tokigt nu när vi är en del som spelat rätt mycket.
Att man kanske provar att spela med olika färdigheter, nån tar snipern och har överblick, Merger tar givetvis sitt favvo vapen LMGoch understödjer. Morlock flankar och tar dom bakifrån. (Eller ja i ryggen då om ni vill...)
Typ.
Nä men lite mer taktik och sammanhållning skulle nog göra underverk för oss som Team.
Kan dock inte alltid köra med headsetet på.
Men lyssnar gärna på order då.
Postad 05 February 2008 - 14:48
Har en fråga om S & D....
Haha ja det såg faktiskt ganska roligt ut
men felet var att du var på fel sida om bomben.. du måste vara på rätt sida då kommer det upp automatiskt "defuse bomb" och vilken knapp du ska använda
Postad 05 February 2008 - 14:51
Så fort patchen kommer är jag, l2ickard och akerren på!Och doro tar flaggorna?Inte för att vi ska bli överseriösa men, för att lugna mina och Mergers nerver:
Ingen nämd ingen glömd.
Att man kanske provar att spela med olika färdigheter, nån tar snipern och har överblick, Merger tar givetvis sitt favvo vapen LMGoch understödjer. Morlock flankar och tar dom bakifrån. (Eller ja i ryggen då om ni vill...)
Typ.
![]()
Nä men lite mer taktik och sammanhållning skulle nog göra underverk för oss som Team.
Kan dock inte alltid köra med headsetet på.
Men lyssnar gärna på order då.
Vore kul att göra upp en taktik under dagen på detta forum och sedan sätta planen i verket på kvällen :-)
Bestämda vapen, taktik osv
Postad 05 February 2008 - 14:53
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler