![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 10 november 2009 - 13:12
Postad 10 november 2009 - 13:15
Förhoppningsvis fixar en del av grejerna till sig inom en snar framtid..
//najkks
Vi som lirat från början på MW1 vet att det där med snar framtid inte är IW:s starka sida. Det gör mig lite orolig.
Postad 10 november 2009 - 13:20
Jepp, tog ett bra tag för dem att fixa join problemen i MW1...Vi som lirat från början på MW1 vet att det där med snar framtid inte är IW:s starka sida. Det gör mig lite orolig.
Redigerat av stone, 10 november 2009 - 13:20.
Postad 10 november 2009 - 13:29
"Hoppsan, blev det ett sånt stort tryck .... hade vi aldrig räknat med.

Postad 10 november 2009 - 13:43
2009-11-10, dagen då Internet dog...Som vanligt då;
"Hoppsan, blev det ett sånt stort tryck .... hade vi aldrig räknat med."
Postad 10 november 2009 - 13:52
spelat lite....man är lycklig!
värkar funka dåligt med psn...så det blir singleplayer ett tag..
Postad 10 november 2009 - 13:57
Mute i lobbyn funkar iaf.. å är väldigt användbart...
Å fy fasiken va skönt att de finns...visste ja ej!
Vill hem från jobbet nu å kolla i min postlåda!
Postad 10 november 2009 - 14:04
Mycket bra!Mute i lobbyn funkar iaf.. å är väldigt användbart...
Hur gör man? Mutar man 1 spelare i taget, alla på en gång eller kan man markera flera och sedan trycka på "mute"?
Postad 10 november 2009 - 14:06
Å fy fasiken va skönt att de finns...visste ja ej!
Vill hem från jobbet nu å kolla i min postlåda!
Är det du som kidnappat mitt?
Postad 10 november 2009 - 14:13
Och det verkar ändå strula, har t.ex inte fått någon trophy för andra missionet som jag precis påbörjade. Fick spela om 4 missions eftersom jag inte märkt trophy buggen

Postad 10 november 2009 - 14:13

Spelet känns ju inte lika revolutionerande som warfare 1 gjorde när det kom, men jag kommer ha jäkligt skoj med detta en lång tid framöver. online id: PeteCrow77
Postad 10 november 2009 - 14:15
Får du troféer nu? Drygt att köra igenom det på Veteran utan en enda trofé...Har ni också strul med att trophiesarna inte laddas?, jag fick fan starta om mitt spel 5 gånger innan det dök upp i min trophylista.
Och det verkar ändå strula, har t.ex inte fått någon trophy för andra missionet som jag precis påbörjade. Fick spela om 4 missions eftersom jag inte märkt trophy buggen
Postad 10 november 2009 - 14:27
Invitesystemet är ju verkligen fail... Funkar inte ens att få med någon nu :/
ja sicket skit!
fan någon som fått detta och fungera?? sitter fan 4 polare osm vill lite men inge fungerar!!!!! knäcker snart skivan!
Postad 10 november 2009 - 14:33
Har ni också strul med att trophiesarna inte laddas?, jag fick fan starta om mitt spel 5 gånger innan det dök upp i min trophylista.
Jag försökte ladda mina trophies igår utan framgång.
Googlade lite och märkte att det var mååånga som hade problem med det just nu.
Redigerat av Warlokk, 10 november 2009 - 14:33.
Postad 10 november 2009 - 14:35
Får du troféer nu? Drygt att köra igenom det på Veteran utan en enda trofé...
Vet inte har bara fått 2 stycken, ska lira igenom mission 2 och kolla om det funkar. Lirade en del mp inatt med ett par polare från min friendslist, då verkade invitesystemet fungera skitbra iaf. Men det är väl som vanligt de har väl inte "räknat" med att så många ska spela på internet, för detta är väl en singleplayer upplevelse

Postad 10 november 2009 - 14:43
Kollar på hockey?köpte på onoff för 499:- idag, undrar vad man gör ikväl
![]()
![]()

Postad 10 november 2009 - 14:44
Postad 10 november 2009 - 14:51
PSN: Eapea
Postad 10 november 2009 - 15:00
discshop skötte sina åtagande i mitt fall i alla fall.......förbokade iof redan den 29 maj .....Låter ju inte speciellt lovande. Har också beställt mitt via Discshop...
Postad 10 november 2009 - 15:07
Det gick väl inte speciellt bra i början dock. Sprang mest omkring på banorna som en förvirrad kalkon och blev nedskjuten flertalet gånger...
De sista rundorna gick lite bättre dock och jag lyckades kötta på rätt bra ett tag.

Nu ska man åka och jobba, vilket känns riktigt surt. Jag vill spela mera!

Systemet för invites sög förresten hårt och brutalt. Jag försökte joina två kompisar, men det ville sig inte alls. Hoppas på förbättring där framöver.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 10 november 2009 - 15:08.
Postad 10 november 2009 - 15:15

Postad 10 november 2009 - 15:18
Yepp det lyser vacker rött.Lyser det från den optiska kabeln, dvs. skickar den ut signal?
Kan ju vara mottagande enhet som det är fel på...
Antar att du inte har möjlighet att köra även ljudet via HDMI?
Det konstiga var att det funkade tidigare och sen började det hacka och nu funkar det inte alls...
Postad 10 november 2009 - 15:28
Var på MM vid öppning å handlade ett ex. Har precis spelat lite, och ja.........NICE! Dock bara SP än så länge. Måste bli vän med kontrollen först.......
MM i Stockholm? Vad gav du för det?
Postad 10 november 2009 - 15:30
Hmm, kan förklara varför skiten inte vill starta.
Det ÄR fel i mitt SLIM, jag kopplade in gamla Ps3an och det funkade klockrent!
Postad 10 november 2009 - 15:43
Annars är jag nog lite besviken, visst det är ett nytt spel men ändå. Mina förväntningar var nog för höga.
Å fy fasiken vad poäng man får hela tiden. Har inte fattat det där än med alla olika challanges osv. Känns som om det kvittar.
Den som går prestige först kan ju tala om ifall det var värt det.....
Postad 10 november 2009 - 15:54
MEN fasen vad det laddar hela tiden!?!?! eller är det bara min ps3'a? Under MP iaf så låter den med ganska jämna mellanrum. Inte nått ljud av död, men man hör hur den läser.
Postad 10 november 2009 - 15:54
Vad är du besviken på?Annars är jag nog lite besviken, visst det är ett nytt spel men ändå. Mina förväntningar var nog för höga.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 november 2009 - 15:56.
Postad 10 november 2009 - 15:58
Undrar hur det fungerar med klanstrider, finns det ngn hemsida (typ clanbase) som håller reda på sånt eller e det kört? Lite sugen på att spela mer seriöst.
Postad 10 november 2009 - 16:12

Saken var den att statusen online inte hade ändrats till det bättre, men jag tog en chans och knallade dit igen ändå, fall ifall, bara 5min promenad, den bästa promenaden EVER!

Kan dock inte spela än, men ikväll!

Postad 10 november 2009 - 16:17
Same story 3ggr i rad nu... game error.
VARFÖR I H-VETTE FIXADE IW INTE TILL SPELET? Istället för en massa j-vla mumbo jumbo perks, buzz kills, long shot kill, prone kill och gud vet allt som ploppar upp på rutan.
Postad 10 november 2009 - 16:19
Så här kommer man sitta vackert i 1 och halv månad...inte suktandes ett dugg...
/idiotförklarar mig själv
Postad 10 november 2009 - 16:22
Jag skjuter härmed en salut för cod4 och hälsar dig välkommen MW2! ÄNTLIGEN!
Postad 10 november 2009 - 16:22
Hursomhelst, ett gymt spel som bara växer. Lite mycket förvirring med alla poäng och bonusar men man vänjer sig. Verkar vara lite kZ inspirerat. Har oxå fått SCAR som favorit vapen hitills...
Postad 10 november 2009 - 16:25
Sambon ringde nyss och sade att jag har ett spel som väntar därhemma!

Hon vet minsann vad som är värt!
Efter jobbet blir det åka av!!!
Postad 10 november 2009 - 16:31
är det bra ljud i spelet då? stödjer det 7.1?
Ja, stödjer det 7.1 - så jag vet om jag behöver fixa extra högtalare

Postad 10 november 2009 - 16:34
Gamebattles är den största och nog den bästa.Spelat sen det kom med posten i morse, överträffar mina redan höga förväntningar. Sjukt bra!
Undrar hur det fungerar med klanstrider, finns det ngn hemsida (typ clanbase) som håller reda på sånt eller e det kört? Lite sugen på att spela mer seriöst.
Postad 10 november 2009 - 16:46
Om invites inte funkar, pröva att starta om ps3. Har upptäckt att om det står att polaren är i MW2 lobbyn på psn infon fast han egentligen spelar, så går det inte att spela ihop.. Har funkat för mig varje gång jag startat om. Jobbigt men ändå.
Hursomhelst, ett gymt spel som bara växer. Lite mycket förvirring med alla poäng och bonusar men man vänjer sig. Verkar vara lite kZ inspirerat. Har oxå fått SCAR som favorit vapen hitills...
vi ha rprovat allt får inte det och fungera!!!! besviken som fan att det inte fungerar som det ska! har spelar 1 timm fixat med de skiten i 3tim! aaagggg!!!
men ska prova igen ikväll 1
Postad 10 november 2009 - 16:56
Invite systemet är bland de sämst jag sett.
Postad 10 november 2009 - 17:10
Postad 10 november 2009 - 17:12
+ Bandesignen är riktigt välbalanserad. Både vida, öppna banor för den som gillar snipergevären men också mindre väldesignade kartor.
+ Flytet. Rörelsena känns väldigt realtistiska.
+ Ljudet. Får mina hötalare att jubla av lycka.
- All bling bling på skärmen.
- Kastkniven. Jag hade stora förhoppningar på denna men den väldigt svår att använda.
- Vid ett tillfälle spawnade jag 1 meter framför samma kille som jag nyss blivit skjuten av. Om det beror på slumpen eller brist på spawnpunkter återstår att se.
Redigerat av Evelon, 10 november 2009 - 17:19.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar