![]() |
![]() |
![]() |
469:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 17 januari 2011 - 21:39

Postad 18 januari 2011 - 23:30
Postad 19 januari 2011 - 00:27
Kanske redan tagits upp.
Vid starten när man sitter i stolen, tryck några gånger på sikta+skjut. Gå sen till datorterminalen och skriva DOA
EDIT: Jo så var det:
YEEES!!
Nu har jag hittat ett nytt spel i spelet..haha, sjukt rolig Zombie-spel, man dödar zombies med olika grejer och roliga vapen. Ni måste testa detA
Gör såhär:
Huvudmeny: där man väljer, Campaign, Multiplayer, Zombies och Option. Klicka på båda LT och RT samtidigt tills snubben tar sig lös från tortyrstolen. Bakom tortyrstolen finns en liten ensam dator (med en massa text, sista raden på testen blinkar). Gå fram till lilla datorn och klicka på X (blåa knappen), ett litet tangentbord öppnas där ska du slå in koden "DOA" och klicka på Enter.
Edit: man öppnar även två achievements "Ask me nicely = Break free from the torture chair" och "Insert Coin = Access the terminal and battle the force of the Cosmic Silverback in Dead Ops Acarde".
Redigerat av thurner, 19 januari 2011 - 00:34.
Postad 19 januari 2011 - 01:01
Hehe, förlåt att jag frågar igen men, hur är det ni får upp era klipp på youtube? Jag vet hur man tar ut ett 30 sekunders klipp från en match men hur gör jag sedan för att lägga upp det?
Varsågod

http://www.youtube.c...be_gdata_player
Postad 19 januari 2011 - 08:24
Försöker igen, skrev ju detta inlägg i helt fel tråd.
Kanske redan tagits upp.
Vid starten när man sitter i stolen, tryck några gånger på sikta+skjut. Gå sen till datorterminalen och skriva DOA
EDIT: Jo så var det:
Vill man ha en annan secret achievement så skriver man in

Igår plockade jag ihop 400Gs i spelet, genom att köra klart de sista uppdragen på Veteran. Nu är det "bara" tre Zombie-cheevsen kvar

Postad 19 januari 2011 - 16:11
Tackar för hjälpen

http://www.youtube.c...h?v=MCYQTCH2KU8
Jag testade snipern lite mer på riktigt igår för första gången och lyckades faktiskt få till en double kill med 1 sniper skott

Postad 19 januari 2011 - 16:28
Tackar för hjälpen
Lyckades lägga upp mitt första klipp!
Jag testade snipern lite mer på riktigt igår för första gången och lyckades faktiskt få till en double kill med 1 sniper skottDock så dör jag precis när ja sköt -.-
Snyggt där, synd med tomahawken

Kolla snubben som överlevde min semtex.
http://www.youtube.c...h?v=2wFqn3T2nno
Antingen är gummistövlarna täta som en bunker eller så hade jag otur... han dog ju till slut ändå

Postad 19 januari 2011 - 16:37
Tackar för hjälpen
Lyckades lägga upp mitt första klipp!
Jag testade snipern lite mer på riktigt igår för första gången och lyckades faktiskt få till en double kill med 1 sniper skottDock så dör jag precis när ja sköt -.-
Nice!!! Det är riktigt kul att springa runt med sniper geväret. Ibland gick det kanon bra och ibland sämre

Snyggt där, synd med tomahawken
Kolla snubben som överlevde min semtex.
http://www.youtube.c...h?v=2wFqn3T2nno
Antingen är gummistövlarna täta som en bunker eller så hade jag otur... han dog ju till slut ändå
Kör du med gold camo hacket Ollieee? Eller missade jag något där?
Har hört att dom inte kommer pactha eller banna dom som har gjort det för att det har blivit allt för många som har gjort det. Spelade en del igår då jag va sjuk och på varenda macth jag spelade va det alltid ett par som hade gjort den glitchen.
Postad 19 januari 2011 - 18:16
J*vla glitchare, USCH!

Postad 19 januari 2011 - 21:24
Vad är det?Kör du med gold camo hacket Ollieee? Eller missade jag något där?
Postad 19 januari 2011 - 21:46
Nice!!! Det är riktigt kul att springa runt med sniper geväret. Ibland gick det kanon bra och ibland sämre
Men det är roligt att få till några schyssta quick scopes.
Har hört att dom inte kommer pactha eller banna dom som har gjort det för att det har blivit allt för många som har gjort det. Spelade en del igår då jag va sjuk och på varenda macth jag spelade va det alltid ett par som hade gjort den glitchen.
Du missade mina textrutor isåfall. Det står att det är en random snubbe

Postad 20 januari 2011 - 11:20
Du missade mina textrutor isåfall. Det står att det är en random snubbe
Vet inte varför jag tog med det i filmen, jag skulle egentligen bara ta med Mr. Flakjacket i Pure-matchen
ja, det va ett dåligt skämt från min sida

Nu blev det patchat i alla fall. Gött!!! Bannar dom alla som har gjort det nu eller får dom ha kvar sina guld camon?
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 20 januari 2011 - 11:24.
Postad 20 januari 2011 - 12:28
Fan, jag måste ju vara bäst!

Postad 20 januari 2011 - 13:21
Körde ett par rundor med allas vår Ollieee igår kväll, och fick själv bättre k/d än honom.
Fan, jag måste ju vara bäst!
Jag hade ju hört om dina rage-quits så för att bygga upp lite glädjekopplingar mellan dig och spelet så lät jag det se ut så ja

Nä men det gick uselt dom två eller tre matcherna vi spelade.. blev jag inte spawndödad så missade jag allt jag försökte skjuta

Ingen rage-quit igår då =)
Njae, han sa att han var trött...

Postad 20 januari 2011 - 14:36
Som när du hade 6-12 i första matchen när jag hade 20 match winstreak =/? Om inte du får plus så står det skrivet i lagen att man får quittaJag hade ju hört om dina rage-quits så för att bygga upp lite glädjekopplingar mellan dig och spelet så lät jag det se ut så ja

Spawndödad, jo det är sånt som händer när man inte kör pure tyvärr =/.
Postad 20 januari 2011 - 14:48
Som när du hade 6-12 i första matchen när jag hade 20 match winstreak =/? Om inte du får plus så står det skrivet i lagen att man får quitta
Spawndödad, jo det är sånt som händer när man inte kör pure tyvärr =/.
Den matchen rättade jag upp lite faktiskt, blev väl 3 minus till slut har jag för mig.
Och jag håller med, man blir sällan spawndödad i Pure. Det är väl på Firing Range och Nuketown det skulle hända isåfall

Postad 20 januari 2011 - 14:51

Postad 20 januari 2011 - 15:31
Det är riktigt bra. Det tråkiga med systemet är att oavsett hur många gånger man dör så kommer man ju i topp tre om man dödar mycket. Jag önskar de hade baserat rankningen lite mer på K/D istället för kills.. till en viss grad.Hehe, fick en rätt skön kombination av challenges igår
Låste upp någon som typ hette "among the top V" som var att man hade varit top 3 i sitt lag/alla (vet inte vilket det var) i 150 matcher! Men det coola var att jag bara någon match innan låste upp challenge "complete 200 matches"
Top 3 i 150/200 matcher är ju inte direkt fel
Postad 20 januari 2011 - 15:35
Det är riktigt bra. Det tråkiga med systemet är att oavsett hur många gånger man dör så kommer man ju i topp tre om man dödar mycket. Jag önskar de hade baserat rankningen lite mer på K/D istället för kills.. till en viss grad.
Neee, herregud vad folk skulle campa då. Folk som bryr sig om siffror alltså.

Off Topic: Spelar du aldrig MP på PS3:an?
Postad 20 januari 2011 - 15:42
Men man skulle behöva komma upp i ett visst antal dödade innan det räknades typ. De får väl fixa något bättre systemNeee, herregud vad folk skulle campa då. Folk som bryr sig om siffror alltså.

Jorå men Black Ops fick jag till 360. Det är lite random vad jag får för format.Off Topic: Spelar du aldrig MP på PS3:an?
Postad 20 januari 2011 - 19:38
Men man skulle behöva komma upp i ett visst antal dödade innan det räknades typ. De får väl fixa något bättre system
Kills x K/D-ratio kanske hade varit bättre? Så får man en poängsumma som beror på båda faktorerna.
Edit: Fast man borde räkna in Killspread också. Alltså skillnaden mellan kills och deaths i antal. Så att inte en snubbe blir MVP med 5/0 -> 25poäng, och en kille som har 15/10 -> 18,75 poäng.
Egentligen har båda bidragit lika mycket till sitt lags framsteg om man bara räknar kills. Sen har väl killen som dött 20 gånger antagligen bidragit till killstreaks osv som kan påverkat negativt sen..
Mycket att ta i beräkning

Redigerat av Unregistered78af1102, 20 januari 2011 - 19:44.
Postad 20 januari 2011 - 20:34
Ingen rage-quit igår då =)
Rage-quit - jag? har aldrig hänt.
Njae, han sa att han var trött...
Jag var trött.
Jag är trött.
Postad 21 januari 2011 - 08:12
Det är grymt skönt att de skippat det i Battlefield och bara kör poäng. Även om du har en dålig dag eller har svårt för att sikta så kan du göra grymt mycket nytta för ditt lag och på så vis samla poäng.
Var längesen jag spelade CoD nu men misstänker att jag kommer tillbaka när nya map packet släpps.
Postad 21 januari 2011 - 11:15

Vi glömmer gårdagen va? Jag blev ju massakrerad av folk som låg på runt 17 - 20 i rank och inte ens FÖRSTA PRESTIGE!!!!!
Postad 21 januari 2011 - 11:41
Fy F-N vad det gick dåligt igår när vi lirade grabbar... jag kände mig rent ut sagt mobbad
11-23 i K/D, jag har aldrig varit med på maken. Har haft svårt för att sova och mardrömmar har jag haft
Vi glömmer gårdagen va? Jag blev ju massakrerad av folk som låg på runt 17 - 20 i rank och inte ens FÖRSTA PRESTIGE!!!!!
Ja igår gick de inte bra inte. Vet att jag hade 7-22 i K/D nån match... Men nu glömmer vi det och tar nya tag.
Men jag fattar inte hur man kan vara så ###### ojämn från dag till dag. Igår tyckte jag inte jag kunde skylla på lagg heller. Kan det ha med växthuseffekten att göra?..

Postad 21 januari 2011 - 11:45

Postad 21 januari 2011 - 13:54
Ja det gick ruskigt dåligt igår, jag skyller på motlagg samt att sambon spelade dålig musik
Ja, det är skumt att det går skitbra vissa dagar och fullständigt åt helv**e andra dagar.
Igår var det det senare

Postad 21 januari 2011 - 14:39
Det är för att ni kör core =/.Ja, det är skumt att det går skitbra vissa dagar och fullständigt åt helv**e andra dagar.
Igår var det det senare
Postad 21 januari 2011 - 16:12
Det är för att ni kör core =/.
Det va en hel del Pure igår dock

Efter ha pratat med BBB imorse om att mitt internet va segt som sirap så konstaterade dom att det va någon drift störning på nätet och dom behövde starta om något, vilket dom har gjort och nu fungerar det superb igen

Har redan fått trycka på prestige och kommit upp en bit igen. Inget skumt lagg är kvar som det va igår och äntligen flyter det på. Har kört en del med M16 nu i början vilket ha fungerat underbart bra, har t om gjort en egen klass till bössan vilket jag i vanliga fall bara brukar strunta i och låsa upp Einfield snabbast möjliga men M16 är jäkligt skön alltså

Postad 21 januari 2011 - 16:23
Kör ni pure utan mig!? Jag trodde folk bara hymlade om att det var deras nya favoritläge för att inte bli bannade härifrån. "De" kör typ tre banor och sedan ääääeeeh... va säger ni göbbar.... ska vi fortsätta på detta eller ska vi köra annat...?Det va en hel del Pure igår dock

Postad 21 januari 2011 - 16:29
Då får jag hoppas att mitt BBB funkar bättre då!Det va en hel del Pure igår dock
Efter ha pratat med BBB imorse om att mitt internet va segt som sirap så konstaterade dom att det va någon drift störning på nätet och dom behövde starta om något, vilket dom har gjort och nu fungerar det superb igen![]()
Har redan fått trycka på prestige och kommit upp en bit igen. Inget skumt lagg är kvar som det va igår och äntligen flyter det på. Har kört en del med M16 nu i början vilket ha fungerat underbart bra, har t om gjort en egen klass till bössan vilket jag i vanliga fall bara brukar strunta i och låsa upp Einfield snabbast möjliga men M16 är jäkligt skön alltså
Kan bara hålla med om M16, underbar puffra

Fast kör man typ Demolition/Domination så är det AK74 och Spray´n pray som gäller!

Postad 21 januari 2011 - 16:42
Kör ni pure utan mig!? Jag trodde folk bara hymlade om att det var deras nya favoritläge för att inte bli bannade härifrån. "De" kör typ tre banor och sedan ääääeeeh... va säger ni göbbar.... ska vi fortsätta på detta eller ska vi köra annat...?
Ja, pure var skoj faktiskt

Postad 21 januari 2011 - 16:57
Kör ni pure utan mig!? Jag trodde folk bara hymlade om att det var deras nya favoritläge för att inte bli bannade härifrån. "De" kör typ tre banor och sedan ääääeeeh... va säger ni göbbar.... ska vi fortsätta på detta eller ska vi köra annat...?

Postad 21 januari 2011 - 17:01
Om man inte gör den där Tomahawk grejen som hände igår där jag mfl fick över 5000XP på bara ett kast, kommer dock inte ihåg vad den challangen heter men den va grym
Bank shot - Watch that killcam
Redigerat av -Palle-, 21 januari 2011 - 17:04.
Postad 21 januari 2011 - 17:03
Varför vill man "prestiga"? Vad innebär det, att man når lvl 50 och börjar om och når lvl 50 igen, eller hur funkar det?
dock är det ingen spel stil om man vill ha XP och gå upp lite i prestige... finns inte ens några contracts, vad jag har sett då. Därför skippar nog många det och jag är en av dem. För mig är hela grejen att "prestiga" i spelet och hålla bra K/D ratio, pure är skit skoj men man vinner inte alltför mycket XP i spelet. Om man inte gör den där Tomahawk grejen som hände igår där jag mfl fick över 5000XP på bara ett kast, kommer dock inte ihåg vad den challangen heter men den va grym
Postad 21 januari 2011 - 17:35
Man vill göra det en gång åtminsonde (Bara tuffingar som gått prestigeVarför vill man "prestiga"? Vad innebär det, att man når lvl 50 och börjar om och når lvl 50 igen, eller hur funkar det?

Postad 21 januari 2011 - 18:23
Inget jag ska göra med andra ord eftersom man måste spela core ett tag för att låsa upp pure =P.Man vill göra det en gång åtminsonde (Bara tuffingar som gått prestige
), och det funkar precis så som du beskrivit, när man når lvl 50 och prestigar så försvinner allt (Nästan), och man börjar om på nytt för att låsa upp camos och emblem.
Postad 21 januari 2011 - 18:29
Ja det gick ruskigt dåligt igår, jag skyller på motlagg samt att sambon spelade dålig musik
Så dåligt gick det väl inte? Det skulle varit när du lirade mot oss på Villa.

Även om det inte gick jättebra igår ( särskilt för mig ) så är det ju grymt roligt att lira med personer härifrån.
Känns som man skärper till sig lite extra på nåt sätt. Även om det som sagt inte märktes igår.
Jag skyller på El Nino....
Redigerat av karlnr9, 21 januari 2011 - 18:39.
Postad 21 januari 2011 - 18:33
Jag kör för det mesta pure nu för tiden. Tycker det funkar väldigt braKör ni pure utan mig!? Jag trodde folk bara hymlade om att det var deras nya favoritläge för att inte bli bannade härifrån. "De" kör typ tre banor och sedan ääääeeeh... va säger ni göbbar.... ska vi fortsätta på detta eller ska vi köra annat...?

Postad 21 januari 2011 - 18:38
Inget jag ska göra med andra ord eftersom man måste spela core ett tag för att låsa upp pure =P.
Spellägena blir du inte av med, du kan spela Pure direkt

Det är skitbra att köra Pure direkt i ny prestige eftersom man ligger mer jämt med motståndarna i utrustningen

Tack för den challengen "MVP x antal matcher" - 20'000XP

Postad 21 januari 2011 - 19:22
Spellägena blir du inte av med, du kan spela Pure direkt
Det är skitbra att köra Pure direkt i ny prestige eftersom man ligger mer jämt med motståndarna i utrustningenJag körde en match på Firing Range, startade som lvl 1 och slutade som lvl 10
Tack för den challengen "MVP x antal matcher" - 20'000XP
fan, har inte tänkt på det!! bättre det än bli bombarderad av Cobras och chopper gunners i början! Jäklar också.
Postad 22 januari 2011 - 03:41
Jag svävade med muspekaren över bannknappen på Ollie efter de tre första demolitionmatcherna dock men han ändrade ju sig till Pure som tur var XOXO
Postad 22 januari 2011 - 11:46
Bra spelat idag gubbar. Lite lätt kanske men alltid skoj. 47 raka wins keke =/.
Jag svävade med muspekaren över bannknappen på Ollie efter de tre första demolitionmatcherna dock men han ändrade ju sig till Pure som tur var XOXO

Tycker dock idén om att bryta sig in hemma hos Palle och trycka på prestige knappen åt honom va en kanon idè

Postad 22 januari 2011 - 11:54
Hahaha jo visst, men hade du pratat med oss så kanske vi inte hade kört demolition

Jag tappar ju min winstreak när jag kör själv och hamnar med typ tre stolpskott som snittar 0/17... Kvittar om jag får 35/5 då ju
Tycker dock idén om att bryta sig in hemma hos Palle och trycka på prestige knappen åt honom va en kanon idèhahaha...
Haha ja, tycker nog det är dags för Palleankan att trycka snart

Postad 22 januari 2011 - 15:14
Postad 22 januari 2011 - 15:37
Detsamma!

Demolition kan ju vara skitkul om man möter motståndare som inte springer runt och spawnkillar eller kampar järnet vid objekten.
Tycker dock idén om att bryta sig in hemma hos Palle och trycka på prestige knappen åt honom va en kanon idèhahaha...
Haha ja, tycker nog det är dags för Palleankan att trycka snart
Jasså det tycker ni

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar