Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 02 December 2010 - 10:36
Suicide jumper http://www.youtube.c...feature=channel
lol
Kollade på Machinimas livestream nu för någon dag sedan och då gjorde hela deras party detta på samma gång. Såg riktigt jäkla kul ut faktiskt
Game on ikväll?
Postad 02 December 2010 - 11:08
Kollade på Machinimas livestream nu för någon dag sedan och då gjorde hela deras party detta på samma gång. Såg riktigt jäkla kul ut faktiskt
Game on ikväll?
Haha...hade vart kul att se en "mass suicide jump from the hill"
Jepp det blir lir ikväll....dyker upp vid 22 tiden.
Postad 02 December 2010 - 12:12
Game on ikväll?
Kommer nog in jag också.
Men va fan har du gjort med din avatar birkan?!? Clintan håller inte på och fjantar runt och firar jul!
Postad 02 December 2010 - 13:37
Körde lite mw2 med Gustuv/Christian & Aber igår kväll istället.
Mycket QuickScope är det. Nästan bara kampande snipers under den timman jag körde.
De gånger jag kört BO på senaste tiden så har det laggat så mycket så jag tröttnar efter 20-30 minuter.
Det enda som får mig att köra BO nu är sällskapet (=mhb). Kommer jag inte in i en mhb-lobby snabbt så lägger jag ner.
Postad 02 December 2010 - 13:52
Edit: 360-versionen kan ju vara bra att lägga till att det är i det här fallet när det verkar skilja så mycket.
Redigerat av Zoiler, 02 December 2010 - 13:53.
Postad 02 December 2010 - 14:45
Nu har jag recenserat för den som är intresserad.
Edit: 360-versionen kan ju vara bra att lägga till att det är i det här fallet när det verkar skilja så mycket.
Trodde inte att du körde MP.
Bra recension annars.
Postad 02 December 2010 - 14:50
Tack, jo jag började ungefär när MAG släpptes och lagom till BC2Trodde inte att du körde MP.
Bra recension annars.
Postad 02 December 2010 - 16:28
Postad 02 December 2010 - 16:36
Ni som lirar med mig idag, var beredda på att ta mina care-packages. Random snubbar fattar inte när jag låter en trevlig låda ligga, dessutom med verbala påtryckningar att dom ska ta den. Har 5 kvar innan jag har Hardline Pro...
Haha roger det.
Postad 02 December 2010 - 19:05
Är sugen på Search & Destroy men kan absolut prova på något annat också.
Postad 02 December 2010 - 19:07
Men fanns det verkligen värme kikarsikten eller vad det nu är man ha då gubbarna bli vit, och den där turrenten eller vad den kallas "maskingeväret som men får i care pacage" känns ju lite som att den inte platsar.
gubbarna känns större än vad dom va i waw,en lite mer som mw2.
Då jag spränger nån så bli det aldrig som i waw,en att typ ett ben flyger iväg.
tråkigt oxå att det inte verka finnas nån bana med fordon. Jag skulle även vilja att det fanns ett sniper gevär som man kunde ta bort kikarsiktet på.
Postad 02 December 2010 - 19:58
Postad 03 December 2010 - 00:06
Lite blandade känslor. Har, ta i trä, inte upplevt något vidare lagg förutom i en match. Däremot så verkar vissa vara svårare att döda än andra och det kanske har lite med lagg att göra.
Dock så verkar det ju bara vara småkids som spelar det då hur många som helst råcampar. Det är det mest negativa med spelet samt knivandet vilket är ganska löjligt med commando på hela tiden. Nu har jag ju inte spelat mer än 7-8 rundor men det verkar, till stor del iaf, ändå vara ganska skoj.
Roligare än mw2 just nu så nu skall jag in och köra några rundor
Postad 03 December 2010 - 02:13
Hur ofta konsollen hänger sig? Många gånger blir det....
Har aldrig hänt med MW2 för mig. Med COD7, hur många ggr som helst
+1
Blev värre efter patchen!!! Det nya med patchen är att spelet hänger sig i waiting for other players...
Postad 03 December 2010 - 08:43
Postad 03 December 2010 - 09:17
Japp tycker spelet laggar 9 matcher av 10, upplever precis samma fenomen som du.. detta är fan ett beta spel, knappt det. blev sämmre efter patchen vissa gånger så tappar man connection i varje match.Jag fattar inte hur folk kan ha sån tur att de inte har upplevt något lagg......jag kan bara inte beripa det....varannan runda för mig inbegriper den omöjliga uppgiften att ha ihjäl motståndarna.....det går inte att vinna en eldstrid mot en motståndare som ser en oavsett om man börjar skjuta först....det enda som funkar är om man skjuter på någon bakifrån och de är mitt ute på en öppen plats så de inte hinner in bakom en vägg efter att ha blivit träffade av en 7-8 kulor......
Postad 03 December 2010 - 09:32
Postad 03 December 2010 - 09:46
Kan bara hålla med.Jag fattar inte hur folk kan ha sån tur att de inte har upplevt något lagg......jag kan bara inte beripa det....varannan runda för mig inbegriper den omöjliga uppgiften att ha ihjäl motståndarna.....det går inte att vinna en eldstrid mot en motståndare som ser en oavsett om man börjar skjuta först....det enda som funkar är om man skjuter på någon bakifrån och de är mitt ute på en öppen plats så de inte hinner in bakom en vägg efter att ha blivit träffade av en 7-8 kulor......
Ibland är det totalt ospelbart och ibland helt ok.
Skräckexemplet var en runda när jag fick syn på en lirare som
hade RPG framme. Började skjuta och tömde ett mag och nada hände. Laddade
om och fortsatte.....nada hände. Då tar han fram sin picka och sätter några kulor i mig....kul.
Nu är jag ingen l33t spelare men nog fasiken bör jag lyckas med att ta kål på
liraren mha 2st mag även om inte alla kulor kanske träffar
Postad 03 December 2010 - 10:42
Redigerat av erlander, 03 December 2010 - 15:56.
Postad 03 December 2010 - 10:44
Speciellt mot ett gäng uteliggarspaniorer som spelade med 56k modem eller nåt (eller så fuskar de som de brukar göra).
Uteliggarspanjorer! Hahaha!
Postad 03 December 2010 - 10:50
Kommer ihåg tiden under COD4 när man inte hade spelat på någon dag. Man börja fan klättra på väggarna.
De va helt otroligt va hooked man va under vissa perioder... Dom kickarna man kunde få då e nog det bästa jag upplevt i tv-spelsväg..
Postad 03 December 2010 - 10:56
COD5: 4h - inbytt
COD6: 19dygn 18h
COD7: 8h - till salu
Postad 03 December 2010 - 11:08
COD5: 35 dagar +
COD6: 24 dagar +
COD7: 8-9h och funderar starkt på att sälja det...
Redigerat av Unregistered36883, 03 December 2010 - 11:09.
Postad 03 December 2010 - 16:28
Postad 03 December 2010 - 20:45
Postad 03 December 2010 - 23:17
Postad 04 December 2010 - 11:59
COD4: 35 dagarCOD4: 23 dagar +
COD5: 35 dagar +
COD6: 24 dagar +
COD7: 8-9h och funderar starkt på att sälja det...
COD5: 2 dagar
COD6: 33 dagar
COD7: 0,5 timmar.
Postad 04 December 2010 - 12:11
lite synd tycker jag då det är väldigt kul att spela ihop med mhb:are.
det måste komma ett bra alternativ snart tycker jag.
Postad 04 December 2010 - 12:19
COD5 : 0tim
COD6: 1tim (sög purjo)
COD7: 2dagar (Det bästa Call of duty i serien enligt mig)
Postad 04 December 2010 - 12:20
Haha, orkar inte kolla men ser nog ganska lika ut för min del med undantaget att jag har lagt betydligt mer tid på detta spel än vad du har. Var håller du hus förresten? Inget GT5 heller?COD4: 35 dagar
COD5: 2 dagar
COD6: 33 dagar
COD7: 0,5 timmar.
Redigerat av BrittBastard, 04 December 2010 - 12:22.
Postad 04 December 2010 - 12:22
COD5: 0 dygn - köpte det aldrig, forsatte med COD4
COD6: 25 dygn
COD7: 3-4 timmar - gillas inte
Postad 04 December 2010 - 12:31
Nä, PS3an har fått tagit lite semester nu.Var håller du hus förresten? Inget GT5 heller?
Postad 05 December 2010 - 10:16
Postad 05 December 2010 - 11:00
Postad 05 December 2010 - 13:43
Hörde att det skulle komma en utskrift över vad Dr Death100 egentligen pratade om.
Postad 05 December 2010 - 15:39
En massa text för de som orkar läsa:
Issues Addressed:
• Resolved several issues with parties getting disbanded unexpectedly.
• Additional measures to prevent the “Transmission error” and other disconnects. This was most likely to occur with large parties where party members had mixed NAT types.
• Updated handling for UPnP-enabled routers to improve matchmaking conditions where users had strict or moderate NAT types. Also added in-game communications so that all players are aware of their NAT type in the Player Match party lobby.
• Addressed an issue with VOIP icons not appearing when USB headsets were plugged in prior to game launch.
• Prevention of exploit that allowed players to keep custom classes and killstreaks after prestige.
• Addressed an issue where Flak Jacket Pro would not always protect against ground fires left by Napalm Strikes.
• Prevention of users losing their killstreak reward when switching classes at the start of a new round in round-based game modes.
• Addressed an issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain circumstances.
• Added round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same round start limitations as other explosives.
• Contracts will now reset when the player Prestiges.
• Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
• Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions.
• Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific circumstances.
• Additional security measures to enhance detection and banning capabilities.
Gameplay Tuning:
• Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
• Added a negative influencer to all spawn points to decrease the chances of spawning near an enemy. This will further improve spawning protection on top of previous updates.
• Additional sound mix tuning for Ninja Pro users – increased ranges and volume of enemy footsteps, and removed player footstep sounds on concrete material types.
• Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
• Subtle increase in sniper rifle accuracy when scoping in.
• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
• Additional minor reductions in knife lunge.
källa: JD_2020 Treyarch Studios
Postad 05 December 2010 - 19:58
Dock, lagget och frysningarna? Mitt har aldrig fryst, inte en enda gång, har inte koll på antal timmar men är på level 38 tror jag. Lagg, det har laggat nån enstaka match men överlag så flyter det på bra dvs jag siktar på nån, jag träffar, han dör.
Redigerat av dekbom, 05 December 2010 - 20:00.
Postad 05 December 2010 - 20:36
Fan vad skön döden var igår......jag garvade nästan ihjäl mig......0 kills efter typ åtta matcher.....
Hahahaha! Då hade jag stängt av PS3:an för länge sen! Hade han micken på?
@Nasty: Ser att du är online, hur har det gått med din tv?
Redigerat av BrittBastard, 05 December 2010 - 20:36.
Postad 05 December 2010 - 21:02
Hahahaha! Då hade jag stängt av PS3:an för länge sen! Hade han micken på?
@Nasty: Ser att du är online, hur har det gått med din tv?
LG har varit hemma hos mig och försökt laga den utan resultat, nu ska de skicka efter andra reservdelar.... hoppas de blir till veckan. Börjar bli segt
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 05 December 2010 - 21:05.
Postad 05 December 2010 - 22:28
LG har varit hemma hos mig och försökt laga den utan resultat, nu ska de skicka efter andra reservdelar.... hoppas de blir till veckan. Börjar bli segt
Vill helst häva köpet och köpa en annan tv.
Se till att fixa detta snabbt. Vi saknar dig ju
Postad 05 December 2010 - 23:01
Annars har jag precis börjat uppskatta M16. Sent ska syndaren vakna... eller nått.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
32 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?