Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 January 2012 - 17:22

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Vad är det?

En pryl som skjuter sönder predatormissiler, och andra sprängande saker.

Postad 03 January 2012 - 17:51

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Kan inte komma ihåg att jag såg nått Trophy system, körde med sitrep så kan knappast ha missat det heller. Var nog bara en sån match där inget funkade, att ha 2-3 andra lagkamrater som inte var i närheten av HQ't hjälpte såklart inte heller <_<

Postad 03 January 2012 - 18:16

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Kan inte komma ihåg att jag såg nått Trophy system, körde med sitrep så kan knappast ha missat det heller. Var nog bara en sån match där inget funkade, att ha 2-3 andra lagkamrater som inte var i närheten av HQ't hjälpte såklart inte heller <_<

Tappade tålamodet när vi lirade Domination på Dome, var det samma snubbar ni lirade mot sen?

Postad 03 January 2012 - 18:50

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=A2Cu5-yFiDE

Trophy system ska vara riktigt bra om man har special klasser för tex HQ

Redigerat av Johnsson1975, 03 January 2012 - 18:52.

Postad 03 January 2012 - 21:52

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Dagens betrayal: Zdaar hoppar in i en match och snuvar ekaa på en MOAB ;)

Postad 03 January 2012 - 22:21

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Dagens betrayal: Zdaar hoppar in i en match och snuvar ekaa på en MOAB ;)

Muhwhahwawhhawhawhhawhhawhhaw :D

Postad 04 January 2012 - 11:55

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Ska ju till en av oss för att stoppa honom...

Postad 04 January 2012 - 12:30

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0

Muhwhahwawhhawhawhhawhhawhhaw :D

Var första gången som jag kände ett enda stort: JAHA!

Blev jävligt besviken men hade nog typ gjort samma sak. Fast hade någon varit så nära som jag var så vet i fan.

Men men, Zdaar, im gona wack you up! I mean im gona duck you up, äh, wtf.....

Postad 04 January 2012 - 13:11

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

En pryl som skjuter sönder predatormissiler, och andra sprängande saker.

Hur kan en sån hjälpa när man lagt en granat mitt i en hög FI?

Postad 04 January 2012 - 13:13

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Den skjuter sönder granaten innan den hinner smälla

Postad 04 January 2012 - 13:15

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Blev jävligt besviken men hade nog typ gjort samma sak. Fast hade någon varit så nära som jag var så vet i fan.

Så du menar att du inte skjuter en MHB-motståndare bara för att han är nära en MOAB?

I så fall kan detta ju liknas vid en mild typ av boosting vilket jag inte trodde nån gillade här, samt
hur kul är det att nå svåra mål när man vet att man inte helt gjort sig förtjänt av det? ;)

Postad 04 January 2012 - 13:17

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Så du menar att du inte skjuter en MHB-motståndare bara för att han är nära en MOAB?

I så fall kan detta ju liknas vid en mild typ av boosting vilket jag inte trodde nån gillade här, samt
hur kul är det att nå svåra mål när man vet att man inte helt gjort sig förtjänt av det? ;)

Plus att tillfredsställelsen blir så mycket större om man lyckas få in den mot just en MHB:are.

Postad 04 January 2012 - 13:23

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Plus att tillfredsställelsen blir så mycket större om man lyckas få in den mot just en MHB:are.

Mmmm....

Postad 04 January 2012 - 13:49

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Ungefär lika skönt som att vara snubben som hindrade en MHB:are från att få den med en kill:s marginal, snacka om hjälte? :D

Postad 04 January 2012 - 13:52

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ungefär lika skönt som att vara snubben som hindrade en MHB:are från att få den med en kill:s marginal, snacka om hjälte? :D

Trodde det var det Birkan menade?!?! :unsure:

Postad 04 January 2012 - 14:40

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Trodde det var det Birkan menade?!?! :unsure:

Menade mest med att få in MOAB. Men att hindra en MHB:are är nog i samma liga ;)

Påpekade även under matchens gång att han var nära. Tyckte att det blev liite väl tyst så kollade scorecardet.

"Ooh 18-0 nu ekaa!"

"Käften!!" blev svaret :D

Postad 04 January 2012 - 15:05

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Du menar alltså att om Ekaa blir tyst så finns det orsak att känna viss oro? :D

Postad 04 January 2012 - 15:41

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Ni som har pangat massa M.O.A.B.s, får alla i laget dubbel XP efteråt? Har för mig att det sas att så är fallet, men på den tiden så hade inte någon fixat ihop någon...

Nästa utmaning för er är att få den med enbart kniv. Tactical knife är ok.

Postad 04 January 2012 - 16:07

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Ni som har pangat massa M.O.A.B.s, får alla i laget dubbel XP efteråt? Har för mig att det sas att så är fallet, men på den tiden så hade inte någon fixat ihop någon...

Nästa utmaning för er är att få den med enbart kniv. Tactical knife är ok.

Nja...
Kniv: Ja
Tactical knife: Nej
Motlagg: JA!

Då blir jag imponerad :rolleyes:

Postad 04 January 2012 - 17:07

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Haha! Till mitt "försvar" skall väl sägas att jag inte hade någon aning om detta när jag hoppade in i matchen, jag insåg det först mot slutet när Ekaa hade så många kills och få deaths att han nog gick för MOAB:en. Men att det var just jag som förstörde för honom gör det extra lustigt. Något som verkligen behövdes då mitt lag blev fullkomligt pulvriserade i alla matcher.

Tack, hjälte låter bra ;)

Menade mest med att få in MOAB. Men att hindra en MHB:are är nog i samma liga ;)

Påpekade även under matchens gång att han var nära. Tyckte att det blev liite väl tyst så kollade scorecardet.

"Ooh 18-0 nu ekaa!"

"Käften!!" blev svaret :D

Härligt att läsa detta :D

EDIT: Ekaa, jag gillar dig också <3

Redigerat av Zdaarlight, 04 January 2012 - 17:09.

Postad 04 January 2012 - 22:40

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Överväher en paus för mig med detta spel nu...är förbannad oftare än jag har spelglädje :/ Lär väl stoppa i spelet imorn liktförbannat :P

Postad 04 January 2012 - 23:13

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Idag var man inte poppis. Spelade ett par matcher mot fem MHB-are och trots en ledig plats blev jag inte inbjuden till rätt lag... :unsure:

Postad 04 January 2012 - 23:16

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Idag var man inte poppis. Spelade ett par matcher mot fem MHB-are och trots en ledig plats blev jag inte inbjuden till rätt lag... :unsure:

Vad jag minns så var vi fullt party konstant.

Postad 05 January 2012 - 00:28

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Det är säkert som birka säger. När jag var inne tidigare så fanns minst ett fullt lag med mhb:are igång. Jag försökte joina några gånger men körde tdm istället när jag inte kunde ansluta.

Att du bara såg 5 mhb betyder nog bara att alla inte satt clan-taggen. Det är flera mhb:are som sällan eller aldrig anger mhb i taggen. Jag är en av dom och jag tror zdaarlight, döden och johnsson inte heller har mhb som tagg. I mw2 var det ibland svårt att få motståndare att stanna i lobbyn när de såg att de skulle möta ett fullt lag. Om det sen var mhb eller bara att alla hade samma tagg vet jag inte.
Jag har hört "ånej, inte mhb" minst en gång i mw2. Då slutade jag med tagg.

Postad 05 January 2012 - 07:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Det spelar ingen större roll men det var fem MHB-are och det skiftade vem som hade sjätte platsen i MHB-laget. Det var bara två matcher (sen leavade de fem och invitade nån annan) så de kanske inte tänkte på det.

Postad 05 January 2012 - 07:36

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Jag såg dig solo, men eftersom jag inte använde headset så kunde jag inte säga till party-ledaren. Jag brukar göra så att jag skickar en invite till någon i partyt (kan vara en fördel att skicka till de som brukar ha headset på) så brukar de backa nästa runda och invita ifall det finns plats.

Är det bara jag som tycker att det allt som oftast är så att antingen motståndarlaget eller vårt lag har tre pluttar eller färre i uppkoppling? Känns som att det nuförtiden alltid är antingen mot-lagg (oftast) eller med-lagg (MOAB-friendly)! När spelet kom ut kändes det som om man bara körde mot svenskar hela tiden och då var det inte något större problem med lagg men nu känns det som om man hela tiden kör mot spanjorer och fransmänn och ibland t.o.m någon amerikanare.

Redigerat av Unregistered6651b852, 05 January 2012 - 07:53.

Postad 05 January 2012 - 08:01

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Att du bara såg 5 mhb betyder nog bara att alla inte satt clan-taggen. Det är flera mhb:are som sällan eller aldrig anger mhb i taggen. Jag är en av dom och jag tror zdaarlight, döden och johnsson inte heller har mhb som tagg. I mw2 var det ibland svårt att få motståndare att stanna i lobbyn när de såg att de skulle möta ett fullt lag. Om det sen var mhb eller bara att alla hade samma tagg vet jag inte.

Jag har mycket riktigt inte MHB:taggen när vi är ett party då jag upplever att det är mycket svårare att få folk att stanna kvar i lobbyn när de ser ett helt party. När jag spelar ensam eller med 1-2 stycken andra MHB:are försöker jag att använda taggen, men ibland glöms det bort ;)

Postad 05 January 2012 - 08:19

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Strunt samma. Jag kör själv ofta utan klan-tag och logga. :)
Man kanske skulle skaffa sig ett headset trots allt. Vilket är bäst och utan extra lagg? Det är nog handikapp att spela på projektorn som ger lite lagg. På TV går det bättre men det är mycket mysigare i hembiofåtöljen.

Postad 05 January 2012 - 08:34

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Det spelar ingen större roll men det var fem MHB-are och det skiftade vem som hade sjätte platsen i MHB-laget. Det var bara två matcher (sen leavade de fem och invitade nån annan) så de kanske inte tänkte på det.

ok.Tråkigt.
Men det har hänt mig också.
Senast hoppade jag in i en match där morlock och johnsson körde. I lobbyn hörde man sedan hur johnsson viskande (han hade nog lagt ungarna) försökte uppmärksamma morlock på att jag fanns med i lobbyn utan resultat.
Så jag fick göra morlock uppmärksam på att jag var med i matchen som spelades därefter istället :P

Postad 05 January 2012 - 09:23

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...be_gdata_player

Akimbo, Join My Fucking Clan! :)

Postad 05 January 2012 - 09:33

pangemange
  • pangemange
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Har aldrig spelat en sån snabb demolition som första igår tror den som hade mest death av oss va väl 0-3 st o en 15- 20 kills, på deras board va siffrorna precis tvärtom :) alla lämnade lobbyn :)

Säger inte att vi va bra dom va antagligen extremt kassa :)

Bra runda vilket som

Postad 05 January 2012 - 09:33

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
:wub: akimbo.

Till och med ekaa has joined the dark side

precis så som det är i klippet att man ser personen uppe i hörnet hade varit roligt att ha,att kunna SE ilskan hos personen i fråga :)

Redigerat av hippo6, 05 January 2012 - 09:36.

Postad 05 January 2012 - 10:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
haha rolig video :D
jag har den uppsättningen som andravapen på alla mina klasser nu för tiden :)

Postad 05 January 2012 - 11:44

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

ok.Tråkigt.
Senast hoppade jag in i en match där morlock och johnsson körde. I lobbyn hörde man sedan hur johnsson viskande (han hade nog lagt ungarna) försökte uppmärksamma morlock på att jag fanns med i lobbyn utan resultat.
Så jag fick göra morlock uppmärksam på att jag var med i matchen som spelades därefter istället :P

Vill man absolut vara med i samma lag så kan man alltid skicka ett mess, ibland orkar jag helt enkelt inte hoppa ur lobbys hela tiden för att bygga om uppställningen när jag ändå bara sk spela 1-2 matcher. Har ont om speltid ibland... :)

----------------

Sorry gubbs för att jag drog hipp som happ mitt i en match igår, var tvungen att ta hand om ett akutfall hemma...

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 January 2012 - 11:45.

Postad 05 January 2012 - 11:47

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Överväher en paus för mig med detta spel nu...är förbannad oftare än jag har spelglädje :/ Lär väl stoppa i spelet imorn liktförbannat :P

Stoppa i? Den lämnar aldrig!

Det är säkert som birka säger. När jag var inne tidigare så fanns minst ett fullt lag med mhb:are igång. Jag försökte joina några gånger men körde tdm istället när jag inte kunde ansluta.

Jag kör utan tag, eller rättare sagt jag kör med elite tag, men eftersom vi inte har någon guld tag ännu så blir det blankt... Anledningen är mycket riktigt att man kan behålla dem som inte kollar så noga iaf.

ok.Tråkigt.

Sant! Lagt ungarna och frugan... Alltid så illa nuförtiden men jag hör er bra iaf ;)

Postad 05 January 2012 - 12:11

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

Vill man absolut vara med i samma lag så kan man alltid skicka ett mess, ibland orkar jag helt enkelt inte hoppa ur lobbys hela tiden för att bygga om uppställningen när jag ändå bara sk spela 1-2 matcher. Har ont om speltid ibland... :)

Helt ok.
Det var roligt att spela mot er den matchen ;)
Det brukar vara värre när man är i andra laget mot 6 mhb:are.

Ibland joinar jag inte när jag får invites om jag ändå bara ska spela 10 minuter till.
Men jag upptäcker allt som oftast att jag fått invites under match först när matchen är slut.

Det som är lite tråkigt är när man fått en invite och direkt försöker ansluta och då får felmeddelandet att lobbyn inte längre är aktiv :(

Postad 05 January 2012 - 12:58

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Konstigt att du har lagg på projektorn jämfört med tv:n solo. Själv har jag alltid upplevt projektor som det ultimata att spela på när det gäller imputlagg. Vad gäller headset så är det officiella Sony bra om du vill spela med dina högtalare. Annars är tritton ax PRO (som jag kör med eller turtle bra grejer men då får du ju spela med lurar.

Postad 05 January 2012 - 13:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

http://www.youtube.com/watch?v=24YNRZwaahE&feature=youtube_gdata_playerAkimbo, Join My Fucking Clan! :)

Skit som det där i detta spel kommer få mig att gå tillbaka till COD4 snart... :)

Märkliga matcher ibland. Som igår, en domination på Arkaden. FI fullkommligt öser in killstreaksaker - en av dem får in två AC130 på rad. Killen slutar med 69 kills och 15 deats eller nåt. Samma kille går knappt 1:1 i följande 3 matcher med kanske 15 kills... något allvarligt fel på detta spel är det.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 January 2012 - 13:03.

Postad 05 January 2012 - 13:01

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0

Annars är tritton ax PRO (som jag kör med eller turtle bra grejer men då får du ju spela med lurar.

Eller för oss som bryr oss om priset (...) så funkar ju Sonys SuroundHeadset alldeles skitbra.
Ett extra plus är att man ännumera ser ut som en dorkig gamer

Redigerat av what17ever, 05 January 2012 - 13:06.

Postad 05 January 2012 - 13:33

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Konstigt att du har lagg på projektorn jämfört med tv:n solo. Själv har jag alltid upplevt projektor som det ultimata att spela på när det gäller imputlagg. Vad gäller headset så är det officiella Sony bra om du vill spela med dina högtalare. Annars är tritton ax PRO (som jag kör med eller turtle bra grejer men då får du ju spela med lurar.

Det kanske inte är lagg... Det kanske är den mindre bilden som gör att man har bättre koll och får bättre resultat?
Det varierar laggmässigt iofs mycket från tv till tv och från proj till proj.

Postad 05 January 2012 - 14:05

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Märkliga matcher ibland. Som igår, en domination på Arkaden. FI fullkommligt öser in killstreaksaker - en av dem får in två AC130 på rad. Killen slutar med 69 kills och 15 deats eller nåt. Samma kille går knappt 1:1 i följande 3 matcher med kanske 15 kills... något allvarligt fel på detta spel är det.

Han satt och campade rätt duktigt som han försökte med i dom andra matcherna också. Men man hade svårt att vinna 1vs1 mot honom på arkaden.

Postad 05 January 2012 - 14:15

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Skit som det där i detta spel kommer få mig att gå tillbaka till COD4 snart... :)

Därav min ragequit igår :P

Postad 05 January 2012 - 14:16

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Vi har ju en turre att spela hörru :) Jag som väntar med min MOAB tills vi möter I2ickard och morlock i den :P :lol:

Redigerat av jarre008, 05 January 2012 - 14:17.

Postad 05 January 2012 - 14:53

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Vi har ju en turre att spela hörru :) Jag som väntar med min MOAB tills vi möter I2ickard och morlock i den :P :lol:

En MOAB kan vi nog bjuda på efter vi fått bloodshy att ragequita ;)

Postad 05 January 2012 - 16:51

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0

Jag sviker inte dig Jarre ;)
Jag har övervägt färdigt: kan inte sluta spela :P

Postad 05 January 2012 - 16:57

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Jag brukar faktiskt använda MHB-taggen alltid förutom ibland när man fjantar sig och skriver nåt tramsigt som man sen glömmer att ändra.

Tycker personligen att det är lite tråkigt att folk inte använder taggen då det är en del av att vara en klan.

Motståndet måste ju förstå & respektera att det är MHB som precis bankat skiten ur dom, måste ju odla myten. :D

Vem bryr sig om man får vänta nån extra sekund innan man får full lobby?

Postad 05 January 2012 - 17:10

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Motståndet måste ju förstå & respektera att det är MHB som precis bankat skiten ur dom, måste ju odla myten. :D

Haha dom jävlarna ska veta sin plats!

Postad 05 January 2012 - 17:13

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Men har man en fet bild där det står 'Minhembio' så... Har bara inte klan taggen. Det jag menade var att kollar man inte så noga, så är det lättare att behålla folk i lobbyn. Var ganska vanligt att folk stack i MW2 när de såg en full lobby med MHB...

Postad 05 January 2012 - 17:25

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Nu har jag inte testat på alla projjar som finns men min erfarenhet är att jag inte har stött på en proj som är i närheten av tv vad gäller inputlagg.

Ja häromdagen kom vi in i en lobby och fick direkt höra o no....it's that fucking mhb clan....we might as well leave now......;-)

Postad 05 January 2012 - 17:49

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Nu har jag inte testat på alla projjar som finns men min erfarenhet är att jag inte har stött på en proj som är i närheten av tv vad gäller inputlagg.

Ja häromdagen kom vi in i en lobby och fick direkt höra o no....it's that fucking mhb clan....we might as well leave now......;-)

Haha, det är ganska (läs: extremt) roligt ändå, men jobbigt om man letar match...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.