En pryl som skjuter sönder predatormissiler, och andra sprängande saker.Vad är det?
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
870:- |
Postad 03 January 2012 - 17:22
Postad 03 January 2012 - 17:51
Postad 03 January 2012 - 18:16
Kan inte komma ihåg att jag såg nått Trophy system, körde med sitrep så kan knappast ha missat det heller. Var nog bara en sån match där inget funkade, att ha 2-3 andra lagkamrater som inte var i närheten av HQ't hjälpte såklart inte heller
Tappade tålamodet när vi lirade Domination på Dome, var det samma snubbar ni lirade mot sen?
Postad 03 January 2012 - 18:50
Trophy system ska vara riktigt bra om man har special klasser för tex HQ
Redigerat av Johnsson1975, 03 January 2012 - 18:52.
Postad 03 January 2012 - 21:52
Postad 03 January 2012 - 22:21
MuhwhahwawhhawhawhhawhhawhhawDagens betrayal: Zdaar hoppar in i en match och snuvar ekaa på en MOAB
Postad 04 January 2012 - 12:30
Muhwhahwawhhawhawhhawhhawhhaw
Var första gången som jag kände ett enda stort: JAHA!
Blev jävligt besviken men hade nog typ gjort samma sak. Fast hade någon varit så nära som jag var så vet i fan.
Men men, Zdaar, im gona wack you up! I mean im gona duck you up, äh, wtf.....
Postad 04 January 2012 - 13:11
En pryl som skjuter sönder predatormissiler, och andra sprängande saker.
Hur kan en sån hjälpa när man lagt en granat mitt i en hög FI?
Postad 04 January 2012 - 13:15
Var första gången som jag kände ett enda stort: JAHA!
Blev jävligt besviken men hade nog typ gjort samma sak. Fast hade någon varit så nära som jag var så vet i fan.
Så du menar att du inte skjuter en MHB-motståndare bara för att han är nära en MOAB?
I så fall kan detta ju liknas vid en mild typ av boosting vilket jag inte trodde nån gillade här, samt
hur kul är det att nå svåra mål när man vet att man inte helt gjort sig förtjänt av det?
Postad 04 January 2012 - 13:17
Så du menar att du inte skjuter en MHB-motståndare bara för att han är nära en MOAB?
I så fall kan detta ju liknas vid en mild typ av boosting vilket jag inte trodde nån gillade här, samt
hur kul är det att nå svåra mål när man vet att man inte helt gjort sig förtjänt av det?
Plus att tillfredsställelsen blir så mycket större om man lyckas få in den mot just en MHB:are.
Postad 04 January 2012 - 13:23
Plus att tillfredsställelsen blir så mycket större om man lyckas få in den mot just en MHB:are.
Mmmm....
Postad 04 January 2012 - 13:49
Ungefär lika skönt som att vara snubben som hindrade en MHB:are från att få den med en kill:s marginal, snacka om hjälte?
Postad 04 January 2012 - 13:52
Ungefär lika skönt som att vara snubben som hindrade en MHB:are från att få den med en kill:s marginal, snacka om hjälte?
Trodde det var det Birkan menade?!?!
Postad 04 January 2012 - 14:40
Trodde det var det Birkan menade?!?!
Menade mest med att få in MOAB. Men att hindra en MHB:are är nog i samma liga
Påpekade även under matchens gång att han var nära. Tyckte att det blev liite väl tyst så kollade scorecardet.
"Ooh 18-0 nu ekaa!"
"Käften!!" blev svaret
Postad 04 January 2012 - 15:05
Postad 04 January 2012 - 15:41
Nästa utmaning för er är att få den med enbart kniv. Tactical knife är ok.
Postad 04 January 2012 - 16:07
Nja...Ni som har pangat massa M.O.A.B.s, får alla i laget dubbel XP efteråt? Har för mig att det sas att så är fallet, men på den tiden så hade inte någon fixat ihop någon...
Nästa utmaning för er är att få den med enbart kniv. Tactical knife är ok.
Kniv: Ja
Tactical knife: Nej
Motlagg: JA!
Då blir jag imponerad
Postad 04 January 2012 - 17:07
Haha! Till mitt "försvar" skall väl sägas att jag inte hade någon aning om detta när jag hoppade in i matchen, jag insåg det först mot slutet när Ekaa hade så många kills och få deaths att han nog gick för MOAB:en. Men att det var just jag som förstörde för honom gör det extra lustigt. Något som verkligen behövdes då mitt lag blev fullkomligt pulvriserade i alla matcher.Var första gången som jag kände ett enda stort: JAHA!
Tack, hjälte låter braUngefär lika skönt som att vara snubben som hindrade en MHB:are från att få den med en kill:s marginal, snacka om hjälte?
Härligt att läsa dettaMenade mest med att få in MOAB. Men att hindra en MHB:are är nog i samma liga
Påpekade även under matchens gång att han var nära. Tyckte att det blev liite väl tyst så kollade scorecardet.
"Ooh 18-0 nu ekaa!"
"Käften!!" blev svaret
EDIT: Ekaa, jag gillar dig också <3
Redigerat av Zdaarlight, 04 January 2012 - 17:09.
Postad 04 January 2012 - 22:40
Postad 04 January 2012 - 23:13
Postad 04 January 2012 - 23:16
Idag var man inte poppis. Spelade ett par matcher mot fem MHB-are och trots en ledig plats blev jag inte inbjuden till rätt lag...
Vad jag minns så var vi fullt party konstant.
Postad 05 January 2012 - 00:28
Det är säkert som birka säger. När jag var inne tidigare så fanns minst ett fullt lag med mhb:are igång. Jag försökte joina några gånger men körde tdm istället när jag inte kunde ansluta.Idag var man inte poppis. Spelade ett par matcher mot fem MHB-are och trots en ledig plats blev jag inte inbjuden till rätt lag...
Att du bara såg 5 mhb betyder nog bara att alla inte satt clan-taggen. Det är flera mhb:are som sällan eller aldrig anger mhb i taggen. Jag är en av dom och jag tror zdaarlight, döden och johnsson inte heller har mhb som tagg. I mw2 var det ibland svårt att få motståndare att stanna i lobbyn när de såg att de skulle möta ett fullt lag. Om det sen var mhb eller bara att alla hade samma tagg vet jag inte.
Jag har hört "ånej, inte mhb" minst en gång i mw2. Då slutade jag med tagg.
Postad 05 January 2012 - 07:24
Postad 05 January 2012 - 07:36
Är det bara jag som tycker att det allt som oftast är så att antingen motståndarlaget eller vårt lag har tre pluttar eller färre i uppkoppling? Känns som att det nuförtiden alltid är antingen mot-lagg (oftast) eller med-lagg (MOAB-friendly)! När spelet kom ut kändes det som om man bara körde mot svenskar hela tiden och då var det inte något större problem med lagg men nu känns det som om man hela tiden kör mot spanjorer och fransmänn och ibland t.o.m någon amerikanare.
Redigerat av Unregistered6651b852, 05 January 2012 - 07:53.
Postad 05 January 2012 - 08:01
Jag har mycket riktigt inte MHB:taggen när vi är ett party då jag upplever att det är mycket svårare att få folk att stanna kvar i lobbyn när de ser ett helt party. När jag spelar ensam eller med 1-2 stycken andra MHB:are försöker jag att använda taggen, men ibland glöms det bortAtt du bara såg 5 mhb betyder nog bara att alla inte satt clan-taggen. Det är flera mhb:are som sällan eller aldrig anger mhb i taggen. Jag är en av dom och jag tror zdaarlight, döden och johnsson inte heller har mhb som tagg. I mw2 var det ibland svårt att få motståndare att stanna i lobbyn när de såg att de skulle möta ett fullt lag. Om det sen var mhb eller bara att alla hade samma tagg vet jag inte.
Postad 05 January 2012 - 08:19
Man kanske skulle skaffa sig ett headset trots allt. Vilket är bäst och utan extra lagg? Det är nog handikapp att spela på projektorn som ger lite lagg. På TV går det bättre men det är mycket mysigare i hembiofåtöljen.
Postad 05 January 2012 - 08:34
ok.Tråkigt.Det spelar ingen större roll men det var fem MHB-are och det skiftade vem som hade sjätte platsen i MHB-laget. Det var bara två matcher (sen leavade de fem och invitade nån annan) så de kanske inte tänkte på det.
Men det har hänt mig också.
Senast hoppade jag in i en match där morlock och johnsson körde. I lobbyn hörde man sedan hur johnsson viskande (han hade nog lagt ungarna) försökte uppmärksamma morlock på att jag fanns med i lobbyn utan resultat.
Så jag fick göra morlock uppmärksam på att jag var med i matchen som spelades därefter istället
Postad 05 January 2012 - 09:33
Säger inte att vi va bra dom va antagligen extremt kassa
Bra runda vilket som
Postad 05 January 2012 - 09:33
Till och med ekaa has joined the dark side
precis så som det är i klippet att man ser personen uppe i hörnet hade varit roligt att ha,att kunna SE ilskan hos personen i fråga
Redigerat av hippo6, 05 January 2012 - 09:36.
Postad 05 January 2012 - 10:21
jag har den uppsättningen som andravapen på alla mina klasser nu för tiden
Postad 05 January 2012 - 11:44
Vill man absolut vara med i samma lag så kan man alltid skicka ett mess, ibland orkar jag helt enkelt inte hoppa ur lobbys hela tiden för att bygga om uppställningen när jag ändå bara sk spela 1-2 matcher. Har ont om speltid ibland...ok.Tråkigt.
Senast hoppade jag in i en match där morlock och johnsson körde. I lobbyn hörde man sedan hur johnsson viskande (han hade nog lagt ungarna) försökte uppmärksamma morlock på att jag fanns med i lobbyn utan resultat.
Så jag fick göra morlock uppmärksam på att jag var med i matchen som spelades därefter istället
----------------
Sorry gubbs för att jag drog hipp som happ mitt i en match igår, var tvungen att ta hand om ett akutfall hemma...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 January 2012 - 11:45.
Postad 05 January 2012 - 11:47
Stoppa i? Den lämnar aldrig!Överväher en paus för mig med detta spel nu...är förbannad oftare än jag har spelglädje :/ Lär väl stoppa i spelet imorn liktförbannat
Jag kör utan tag, eller rättare sagt jag kör med elite tag, men eftersom vi inte har någon guld tag ännu så blir det blankt... Anledningen är mycket riktigt att man kan behålla dem som inte kollar så noga iaf.Det är säkert som birka säger. När jag var inne tidigare så fanns minst ett fullt lag med mhb:are igång. Jag försökte joina några gånger men körde tdm istället när jag inte kunde ansluta.
Att du bara såg 5 mhb betyder nog bara att alla inte satt clan-taggen. Det är flera mhb:are som sällan eller aldrig anger mhb i taggen. Jag är en av dom och jag tror zdaarlight, döden och johnsson inte heller har mhb som tagg. I mw2 var det ibland svårt att få motståndare att stanna i lobbyn när de såg att de skulle möta ett fullt lag. Om det sen var mhb eller bara att alla hade samma tagg vet jag inte.
ok.Tråkigt.
Sant! Lagt ungarna och frugan... Alltid så illa nuförtiden men jag hör er bra iaf
Postad 05 January 2012 - 12:11
Helt ok.Vill man absolut vara med i samma lag så kan man alltid skicka ett mess, ibland orkar jag helt enkelt inte hoppa ur lobbys hela tiden för att bygga om uppställningen när jag ändå bara sk spela 1-2 matcher. Har ont om speltid ibland...
Det var roligt att spela mot er den matchen
Det brukar vara värre när man är i andra laget mot 6 mhb:are.
Ibland joinar jag inte när jag får invites om jag ändå bara ska spela 10 minuter till.
Men jag upptäcker allt som oftast att jag fått invites under match först när matchen är slut.
Det som är lite tråkigt är när man fått en invite och direkt försöker ansluta och då får felmeddelandet att lobbyn inte längre är aktiv
Postad 05 January 2012 - 12:58
Postad 05 January 2012 - 13:00
Skit som det där i detta spel kommer få mig att gå tillbaka till COD4 snart...http://www.youtube.com/watch?v=24YNRZwaahE&feature=youtube_gdata_playerAkimbo, Join My Fucking Clan!
Märkliga matcher ibland. Som igår, en domination på Arkaden. FI fullkommligt öser in killstreaksaker - en av dem får in två AC130 på rad. Killen slutar med 69 kills och 15 deats eller nåt. Samma kille går knappt 1:1 i följande 3 matcher med kanske 15 kills... något allvarligt fel på detta spel är det.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 January 2012 - 13:03.
Postad 05 January 2012 - 13:01
Annars är tritton ax PRO (som jag kör med eller turtle bra grejer men då får du ju spela med lurar.
Eller för oss som bryr oss om priset (...) så funkar ju Sonys SuroundHeadset alldeles skitbra.
Ett extra plus är att man ännumera ser ut som en dorkig gamer
Redigerat av what17ever, 05 January 2012 - 13:06.
Postad 05 January 2012 - 13:33
Konstigt att du har lagg på projektorn jämfört med tv:n solo. Själv har jag alltid upplevt projektor som det ultimata att spela på när det gäller imputlagg. Vad gäller headset så är det officiella Sony bra om du vill spela med dina högtalare. Annars är tritton ax PRO (som jag kör med eller turtle bra grejer men då får du ju spela med lurar.
Det kanske inte är lagg... Det kanske är den mindre bilden som gör att man har bättre koll och får bättre resultat?
Det varierar laggmässigt iofs mycket från tv till tv och från proj till proj.
Postad 05 January 2012 - 14:05
Märkliga matcher ibland. Som igår, en domination på Arkaden. FI fullkommligt öser in killstreaksaker - en av dem får in två AC130 på rad. Killen slutar med 69 kills och 15 deats eller nåt. Samma kille går knappt 1:1 i följande 3 matcher med kanske 15 kills... något allvarligt fel på detta spel är det.
Han satt och campade rätt duktigt som han försökte med i dom andra matcherna också. Men man hade svårt att vinna 1vs1 mot honom på arkaden.
Postad 05 January 2012 - 14:15
Skit som det där i detta spel kommer få mig att gå tillbaka till COD4 snart...
Därav min ragequit igår
Postad 05 January 2012 - 14:16
Vi har ju en turre att spela hörruÖverväher en paus för mig med detta spel nu...är förbannad oftare än jag har spelglädje :/ Lär väl stoppa i spelet imorn liktförbannat
Redigerat av jarre008, 05 January 2012 - 14:17.
Postad 05 January 2012 - 14:53
Vi har ju en turre att spela hörru
Jag som väntar med min MOAB tills vi möter I2ickard och morlock i den
![]()
En MOAB kan vi nog bjuda på efter vi fått bloodshy att ragequita
Postad 05 January 2012 - 16:51
Vi har ju en turre att spela hörru
Jag som väntar med min MOAB tills vi möter I2ickard och morlock i den
![]()
Jag sviker inte dig Jarre
Jag har övervägt färdigt: kan inte sluta spela
Postad 05 January 2012 - 16:57
Det är säkert som birka säger. När jag var inne tidigare så fanns minst ett fullt lag med mhb:are igång. Jag försökte joina några gånger men körde tdm istället när jag inte kunde ansluta.
Jag brukar faktiskt använda MHB-taggen alltid förutom ibland när man fjantar sig och skriver nåt tramsigt som man sen glömmer att ändra.
Tycker personligen att det är lite tråkigt att folk inte använder taggen då det är en del av att vara en klan.
Motståndet måste ju förstå & respektera att det är MHB som precis bankat skiten ur dom, måste ju odla myten.
Vem bryr sig om man får vänta nån extra sekund innan man får full lobby?
Postad 05 January 2012 - 17:10
Motståndet måste ju förstå & respektera att det är MHB som precis bankat skiten ur dom, måste ju odla myten.
Haha dom jävlarna ska veta sin plats!
Postad 05 January 2012 - 17:13
Postad 05 January 2012 - 17:25
Ja häromdagen kom vi in i en lobby och fick direkt höra o no....it's that fucking mhb clan....we might as well leave now......;-)
Postad 05 January 2012 - 17:49
Nu har jag inte testat på alla projjar som finns men min erfarenhet är att jag inte har stött på en proj som är i närheten av tv vad gäller inputlagg.
Ja häromdagen kom vi in i en lobby och fick direkt höra o no....it's that fucking mhb clan....we might as well leave now......;-)
Haha, det är ganska (läs: extremt) roligt ändå, men jobbigt om man letar match...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
16 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?