* Officiell tråd - Windows Home Server *
1845 svar till detta ämne
Postad 29 mars 2010 - 20:41
PsychoCheF
-
PsychoCheF
-
Beroende
-
-
1 353 inlägg
Har stött på vissa problem med nätverket och min WHS. Det ter sig som sådant att servern verkar tappa nätverkskontakten i tid och otid (någon gång per dag, ibland flera). ..............
/F
Har exakt samma problem, kollar jag eventviewer så har jag lassvis med dhcp fel, ip adressen har tappats, sedan återupptagits etc Your computer was not able to renew its address from the network (from the DHCP Server) for the Network Card with network address 001956C2B27B. The following error occurred: The operation was canceled by the user. . Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.
Dock kommer mina fel upp vid olika tider på dygnet, och oavsett om den jobbar med något eller inte. Utan att veta riktigt varför misstänkker jag kraftigt mitt modekorts nätverkskrets (Realtek RTL8111DL) då jag har haft problem med den kretsen tidigare i flera andra datorer. Nu har det blivit värre, för helt plötsligt så vägrar den ansluta i full hastighet utan kommer endast upp i 100Mbit. Den driver mig till vansinne... Vet någon om det går att göra en systemåterställning på whs? Hade velat backa tillbaka min burk ca 10dagar till den punkten jag upptäckte att den inte höll rätt hastighet. @'rzrHar ditt fel några dagar tillbaka i min eventviewer, men jag märkte aldrig av felet. Har du provat att fjärransluta och gå in på consollen dirket på servern?
Postad 30 mars 2010 - 16:18
Unregisteredbcf42efe
-
Unregisteredbcf42efe
-
Forumräv
-
-
878 inlägg
Förmodligen en simpel fråga men hur får man upp "aktivitetshanteraren" (task manager) på servern? Har ingen skärm och tangentbord på servern utan styr den via remote desktop.
Hur göra "Ctrl+Alt+Del" via remote desktop? Finns säkert ett annat sätt att få upp aktivitethanteraren men hur?
Redigerat av Unregisteredbcf42efe, 30 mars 2010 - 16:19.
Postad 30 mars 2010 - 16:42
wrekost
-
wrekost
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Förmodligen en simpel fråga men hur får man upp "aktivitetshanteraren" (task manager) på servern? Har ingen skärm och tangentbord på servern utan styr den via remote desktop.
Hur göra "Ctrl+Alt+Del" via remote desktop? Finns säkert ett annat sätt att få upp aktivitethanteraren men hur?
Right-click an empty area of the taskbar, and then click Task Manager.
Postad 30 mars 2010 - 17:17
22mc
-
22mc
-
Veteran
-
-
1 976 inlägg
Postad 30 mars 2010 - 17:51
Unregisteredbcf42efe
-
Unregisteredbcf42efe
-
Forumräv
-
-
878 inlägg
Right-click an empty area of the taskbar, and then click Task Manager.
Ctrl+Alt+End
Ja tänk så enkelt det kan vara. Tusen tack!
Postad 30 mars 2010 - 20:24
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1 067 inlägg
@'rzr Har ditt fel några dagar tillbaka i min eventviewer, men jag märkte aldrig av felet. Har du provat att fjärransluta och gå in på consollen dirket på servern?
Jag kör alltid remote desktop å startar consollen därifrån. Då jag använder Mac hemma så har jag ingen möjlighet att köra whs connectorn, för den finns väll inte till Mac? Jag vet att HP Mediasmart Server har någon version av Mac connector för WHS, men finns det nån info om det är planerat Mac-stöd för WHS?
Postad 06 april 2010 - 08:03
Vispen74
-
Vispen74
-
Användare
-
-
230 inlägg
Jag kör Mediaportal på min server med WHS, vilket NÄSTAN går perfekt:
Nämligen så är det så att varje gång client-datorerna har varit avslagna över natten, och man ska börja titta på live-tv nästa dag, så låser sig TV bilden efter tio sekunder. Efter att ha startat om WHS går det fin-fint resten av dagen.
Någon som har upplevt något liknande? Vad kan detta bero på? Riktigt irriterande!
Postad 06 april 2010 - 09:23
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
Låster som rättighetsproblem - är clienterna registrrade på whsen?
Postad 06 april 2010 - 21:24
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2 834 inlägg
Efter lite strul gjorde jag en ominstalation, men nu säger den att disken " DATA: D" är full. Även om jag tar bort grejjer så händer det inget med utrymmet :S Har även testat att väntat ett tag för att kolla så att den inte balanserar. Det ska finnas enligt "Disk management" över 100gb plats på vissa diskar...
Någon som råkat ut för detta?
Postad 07 april 2010 - 07:52
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
Det är inte så att din huvuddisk som innehåller starten på poolen är full?
Postad 07 april 2010 - 11:43
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2 834 inlägg
Hur ser man det?
Så där ser det ut:
Screen_shot_2010_04_07_at_12.41.57_PM.png 137,18K
2 Antal nerladdningar
Postad 07 april 2010 - 15:35
Mr_Empa
-
Mr_Empa
-
Veteran
-
-
1 742 inlägg
Hur ser man det? 
Jag kör med WHS Disk Management, man får upp lite mer info där http://forum.wegotserved.com/
Postad 07 april 2010 - 17:41
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
Precis - vad är det den gnäller på för din ikon är röd?
Postad 07 april 2010 - 18:30
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2 834 inlägg
Att min "System Drive" har minder än 5GB kvar. Varför säger den så? Det är ju bara WHS på den väl? Och jag gjorde ju en ominstalation så den borde väl ha rensats?
Håller på att installera alla Updates kanske löser sig efter det! Återkommer!
Postad 08 april 2010 - 13:07
Jizzler
-
Jizzler
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Har tidigare också haft problem med att OS-disken i ett fylldes, det visade sig vara ett känt problem där loggfilerna byggs på i evighet. Ofta var den 8-10gb stor när jag tog bort den och det dröjde i regel runt två dagar innan det var dags igen.
Postad 08 april 2010 - 16:02
22mc
-
22mc
-
Veteran
-
-
1 976 inlägg
var stänger man av det isf?
Postad 09 april 2010 - 19:37
Vispen74
-
Vispen74
-
Användare
-
-
230 inlägg
Låster som rättighetsproblem - är clienterna registrrade på whsen?
Jäpp, inga bekymmer med rättigheter eller registrering av klienter. Forskar massor på detta strul, men hittar inget
Postad 14 april 2010 - 16:07
Unregistered862a88dc
-
Unregistered862a88dc
-
Användare
-
-
185 inlägg
Syrran har tjackat en Mac och kommer nu inte in på min www.____.homeserver.com
Ska inte det funka som en vanlig hemsida??
Postad 14 april 2010 - 16:53
ktd
-
ktd
-
Veteran
-
-
1 662 inlägg
Tror ni skriver fel adress. Prova ta bort www...
______.homeserver.com
Redigerat av ktd, 14 april 2010 - 16:54.
Postad 14 april 2010 - 18:30
Unregistered862a88dc
-
Unregistered862a88dc
-
Användare
-
-
185 inlägg
Tror ni skriver fel adress. Prova ta bort www...
______.homeserver.com
Det funkade nu för dom ... misstänker sbs
Postad 15 april 2010 - 11:27
SweVictor
-
SweVictor
-
Lärjunge
-
-
308 inlägg
Nämligen så är det så att varje gång client-datorerna har varit avslagna över natten, och man ska börja titta på live-tv nästa dag, så låser sig TV bilden efter tio sekunder. Efter att ha startat om WHS går det fin-fint resten av dagen.
Någon som har upplevt något liknande? Vad kan detta bero på? Riktigt irriterande!
Jag kan bara säg att MediaPortal fungerar helt utan problem för mig.. I början hade jag lite prestandaproblem när WHS migrerade data som värst, så jag har valt att lägga all TV på en separat 500GB-disk som inte är ansluten till poolen. På sitt sätt inte en optimal lösning, men löser också problemet med att tvinspelningar inkräktar på utrymmet för övrig data och tvärt om, så jag tycker det totalt sett snarast är en fördel att ha de två delarna separat. /Victor
Postad 19 april 2010 - 09:25
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2 834 inlägg
Fick datan att fungerar med reperation....men bara en veckan. Nu kommmer jag inte in i OS:et äns, bara restartar hela tiden.
Iden med WHS är bra, när det funkar... Om systemdisken fukkar ur så blir det väldigt jobbigt! Pinsamt att windows inte fixat någon säkrare lösnng på detta..! Så nu ger jag upp, köper troligt vis en Drobo
Postad 19 april 2010 - 11:46
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
Fan vad folk har problem verkar det som? Min bara går och går och går
Postad 19 april 2010 - 13:56
Jizzler
-
Jizzler
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Fan vad folk har problem verkar det som? Min bara går och går och går 
Det är nästan samma här - pepparpeppar. Den egenbyggda har gått 24/7 i två år medan EX470 har trilskats två gånger på ungefär samma tid. Ena tillfället kan jag inte beskylla WHS för (byte av OS-disk som sket sig, thanks to HP) men när log-filen växte till 10gb varvid OS-disken fick platsbrist var det nog WHS som fick hicka Summa summarum: det är svårt att vara missnöjd.
Postad 19 april 2010 - 16:52
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
Min är också hemmabygga modell lite seriösare med Stardom Sohotanks anslutna och den bara går och går
Postad 19 april 2010 - 17:18
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1 610 inlägg
Samma här, jag har hembygge med GA-MA770-UD3, Athlon X2 245, 6 interna 1/1,5 TB-diskar och 5 externa i ett Sans Digital TR5M och den bara går och går...
Postad 27 april 2010 - 07:57
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
we got served vänder ut och in på whs version 2 även kallad vail
Postad 27 april 2010 - 15:07
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Hej,
jag är i begrepp att bygga ihop en filserver och har tänkt använda WHS i den. Men jag har gratis Windows server 2003 (och 2008) genom msdnaa så jag undrar vad det är som skiljer mellan windows server 2003 och WHS. Efter att ha läst om WHS så känns det som om det skulle passa mig perfekt, men gratis är också ett väldigt starkt argument mot WHS. Är det nånting jag går miste om genom att ta windows server istället?
Postad 27 april 2010 - 15:13
PsychoCheF
-
PsychoCheF
-
Beroende
-
-
1 353 inlägg
we got served vänder ut och in på whs version 2 även kallad vail
Det såg ju galet bra ut. Någon som har sett när det planeras att släppas?
Postad 27 april 2010 - 16:37
Jizzler
-
Jizzler
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Är det nånting jag går miste om genom att ta windows server istället?
Typ alla funktioner som WHS Console erbjuder (backup etc.) men framför allt hur diskhanteringen fungerar där alla enheter slås ihop i en pool varvid duplicering sker på en långt mycket lägre nivå än med exempelvis RAID. WHS må vara byggt på 2003 men det skiljer verkligen en hel del. En del funktioner går att lösa med 2003, bland annat backup, men lika smidigt som med WHS blir det inte. Det i särklass största avbräcket är att diskpoolen inte existerar i Win2k3. Jag har fyra MSDN-AA-konton och har ändå köpt en licens samt en EX470 med licens. Att hämta något från MSDN-AA var aldrig något alternativ, det är inte samma sak.
Postad 27 april 2010 - 20:18
kottich
-
kottich
-
Användare
-
-
241 inlägg
Ah, tack för svaret.
Funktionen med diskpoolen som du nämner är en av funktionerna jag var ute efter. Då vet jag att det är WHS jag ska ha. Just duplicering är inte så jättenoga då jag ändå kommer ha mina hemmafilmer och bilder dels på min stationära men också som backup på servern.
Finns ingen billig studentversion av WHS då?
Postad 27 april 2010 - 21:08
Lydén
-
Lydén
-
Användare
-
-
176 inlägg
ca 1000kr anser jag vara billigt för ett server OS från MS som dessutom är bra!
Postad 27 april 2010 - 23:18
Unregistered0d88e7f5
-
Unregistered0d88e7f5
-
Användare
-
-
143 inlägg
Vail ser ju lovande ut, synd bara att det inte finns ett dyft mediacenter i den. Får helt enkelt försöka lösa MediaPortals TV server på min WHS igen, hade problem med 1.0 och drivarna till mitt TV-kort, förhoppningsvis löser det sig med Vail eftersom den bygger på Windows Server 2008 R2
Postad 28 april 2010 - 21:51
Unregisteredbcf42efe
-
Unregisteredbcf42efe
-
Forumräv
-
-
878 inlägg
Jag kör ett add-in som heter "WHS ClamAV" antivirusprogram i min server men har nu problem med uppdateringarna. När jag kör en update får jag följande meddelande i loggen.
"WARNING: Your ClamAV installation is OUTDATED!
WARNING: Local version: 0.95.3 Recommended version: 0.96"
Har försökt att installera om med senaste WHSClamAV 0.1.7 men den verkar fortfarande hämta version 0.95 av ClamAV när man sedan kör install.
Har sökt på nätet men hittar ingen info om hur jag får version 0.96 i min server. Går säkert att manuellt köra in version 0.96 på burken men vill få det integrerat med WHS-console via add-in "WHSClamAV". Har för mig jag läste nånstans att senaste add-in-version 0.1.7 skulle hämta version 0.96 av antivirusprogrammet men det gör den i alla fall inte på min burk.
Någon som råkat ut för samma sak eller har en lösning?
Postad 30 april 2010 - 19:01
jensv604
-
jensv604
-
Rookie
-
5 inlägg
Min server har lagt av, spänningagget är helt dött.
Kan man rädda data på de 4 diskarna om man köper en ny server med WHS?
Går det att rädda datan om man köper en annan server utan WHS?
Postad 30 april 2010 - 23:39
PsychoCheF
-
PsychoCheF
-
Beroende
-
-
1 353 inlägg
Min server har lagt av, spänningagget är helt dött. Kan man rädda data på de 4 diskarna om man köper en ny server med WHS? Går det att rädda datan om man köper en annan server utan WHS?
Eller byta nätdel?
Postad 02 maj 2010 - 00:48
Unregistered0d88e7f5
-
Unregistered0d88e7f5
-
Användare
-
-
143 inlägg
Min server har lagt av, spänningagget är helt dött. Kan man rädda data på de 4 diskarna om man köper en ny server med WHS? Går det att rädda datan om man köper en annan server utan WHS?
diskarna är formaterade med NTFS så det ska inte vara några problem att läsa
Postad 10 maj 2010 - 11:43
druls
-
druls
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hej, är det någon som vet ifall en restore, där man väljer en enda disk verkligen bara gör restore på den disken, eller återställs alla diskar oavsett val?
jag behövde göra en restore av min c-disk. Använde den bootbara restoreskivan jag laddat hem från Microsoft. Markerade disken. Avmarkerade mina 4 andra diskar.
Det stod att det kommer att ta 3 timmar och 43 minuter. Lät väldigt länge för ca 20-40 Gb data.
Jag misstänkte då att den vill göra restore på alla diskar.
Efter en stund stod det att det var 6 timmar kvar.
Tyvärr sätter hemservern sig i hibernate ca 01:00 varje natt och jag trodde fel när jag trodde att min restore skulle undvika att detta skedde, så nån gång under restoreproceduren stängdes servern av och min restore avbröts.
Eftersom det bara var fel på uppstarten av Windows så räknade jag med att datorn skulle funka ändå och det gör den, men en eller flera av diskarna (har bara startat upp och kollat en av dem) saknas. Det stod också att man inte ska avbryta en restore, för detta kan insträffa.
MEN! Om den inte ska återställa min e-disk, då skulle den väl knappast behöva påverka den heller tycker man.
Är det så att den ersätter alla diskar oavsett vad man anger i programmet, eller återställer den bara den markerade disken?
Om jag kör om det idag, skulle det då funka som det ska? Är förstås logiskt att köra om det ändå, men vad jag undrar är om alla dokument, filer och annat från senaste veckan försvinner från alla diskar (eftersom backupen var 1 vecka gammal)?
Jag provade först en gammal Acronisimage och återställde mbr, men det funkade inte och Windows recovery console hittade inga diskar, så det var därför jag provade en home server restore. Om det är så att den återställer alla diskar hade jag hellre bara återställt en gammal c-image, eftersom det är vad jag har i övriga diskar som är värdefullt.
Postad 14 maj 2010 - 09:35
Vispen74
-
Vispen74
-
Användare
-
-
230 inlägg
Här kommer lösningen på mitt eget problem: Uppdaterade processordrivern till senaste för AMD 64 från AMDs hemsida som en ren chansning efter att ha slitigt mitt hår länge och väl pga detta problem, och alla freeze problem försvann  Nu funkar min WHS helt perfekt  Vilket är ett måste när allt TV-tittande här hemma går genom Mediaportal TV-server på denna burk.
Postad 14 maj 2010 - 11:00
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1 067 inlägg
Nån som kan tipsa om några vettiga addons?
Postad 17 maj 2010 - 20:55
Waldorf
-
Waldorf
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Min WHS har inte balanserat diskarna sedan 20:16 den 15e maj.
Förstår inte varför.
Det är en helt nyinstallerad Whs med alla uppdateringar gjorda. HP EX490.
1st 1tb disk samt 3st 2tb diskar.
900gb information har jag kört in änsålänge, men långt ifrån detta har blivit balanserat.
Har inte ändrat några inställningar, ty jag ville vänta tills alla uppdateringar var installerade och den hade balanserat klart.
Inga felmeddelanden någonstans.
Ställt in att den ska duplicera samtliga shares.
Några ideér?
Postad 19 maj 2010 - 19:29
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Hej !
Jag har precis beställt 2 st 1GB diskar som ska ersätta två äldre 500Mb diskar i WHS:en. I WHS:en har jag sett att man kan få upp informationen om serienummer på respektive disk, men finns det något annat smart sätt att kunna se vilken fysisk disk man har kört "remove" på och nu fysiskt ska ersätta? Diskarna är av samma märke och modell...annars hade det ju varit lätt.
Jag antar att man först slår av "speglingen" på de kataloger man har det påslaget på, och därefter gör "remove" för att slippa en massa flyttningar av filer i onödan till kvarvarande diskar. Kan man direkt efter det att man slagit av "speglingen" se vilken disk som därefter har minst information kvar? Just nu är dessa 500Gb helt perfekt balanserade och ligger på 45% utnyttjande.
mvh Manor
Postad 19 maj 2010 - 22:49
Danne
-
Danne
-
Forumräv
-
-
514 inlägg
Vad för vettiga antivirus program finns det till WHS?
Finns det någon gratisvariant kanske?
Postad 20 maj 2010 - 17:12
MrNorth27
-
MrNorth27
-
Beroende
-
-
1 014 inlägg
Vad för vettiga antivirus program finns det till WHS?
Finns det någon gratisvariant kanske? http://www.microsoft...ity_essentials/Funkar jättebra /Henrik
Postad 21 maj 2010 - 01:36
Jizzler
-
Jizzler
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
http://www.microsoft...ity_essentials/
Funkar jättebra
/Henrik
Fast det där fungerar väl ändå inte i WHS? Bör inte ens gå att installera i och med att WHS bygger på Win2k3 som MSE i sin tur helt saknar stöd för.
Postad 22 maj 2010 - 10:46
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Hej !
Jag har precis beställt 2 st 1GB diskar som ska ersätta två äldre 500Mb diskar i WHS:en. I WHS:en har jag sett att man kan få upp informationen om serienummer på respektive disk, men finns det något annat smart sätt att kunna se vilken fysisk disk man har kört "remove" på och nu fysiskt ska ersätta? Diskarna är av samma märke och modell...annars hade det ju varit lätt.
Jag antar att man först slår av "speglingen" på de kataloger man har det påslaget på, och därefter gör "remove" för att slippa en massa flyttningar av filer i onödan till kvarvarande diskar. Kan man direkt efter det att man slagit av "speglingen" se vilken disk som därefter har minst information kvar? Just nu är dessa 500Gb helt perfekt balanserade och ligger på 45% utnyttjande.
mvh Manor
Jag svarar mig själv. Serienumret per disk som syntes i WHS:en hade ingen koppling till serienumret som stod skrivet på diskarna. Mr Murphy var dock på min sida...jag hade 50% chans att fysisk plocka bort rätt disk...och jag lyckades :-). Remove proceduren tar en stund att köra igenom...så bytet av de två 500Gb tar ett tag. Just nu är en disk utbytt och 500Gb nummer två markerad för "remove". 599:- (fri frakt) per styck jag jag för 1Tb diskarna...helt ok pris och priserna fortsätter neråt. mvh Manor
Postad 22 maj 2010 - 10:58
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
Jepp, jag väntar på 1.5 och 2tb att droppa i pris. Har bytt så allt är 1tb diskar utom en 750 som blir nästa att byta. Dock har jag max 700gb ledigt just nu
Postad 22 maj 2010 - 13:01
Manor
-
Manor
-
Beroende
-
-
1 225 inlägg
Jepp, jag väntar på 1.5 och 2tb att droppa i pris. Har bytt så allt är 1tb diskar utom en 750 som blir nästa att byta. Dock har jag max 700gb ledigt just nu
Är det filmer som tar upp sp mycket plats i din WHS? Hur många TB är du uppe i? Själv har jag klarat mig på runt 700Mb med musik, foton (speglat) samt 4 backup:ade PC:s...men ingen filmlagring som sagt. mvh Manor
Postad 22 maj 2010 - 18:52
Dreadlock
-
Dreadlock
-
HEMI Powered
-
-
14 172 inlägg
Dels har jag rippat alla mina dvd och även till stor del mina blu-ray också och centralt lagrat dem så jag kan välja om jag vill kolla på dem i vardagsrummet, sovrummet eller hemmabion. Har ftp och ett wlan med synkning uppe så ena bilen som har dator i sig synkar upp mina playlists på kvällen från parkeringen.
Den är dryga 13Tb
Postad 26 maj 2010 - 13:20
Danne
-
Danne
-
Forumräv
-
-
514 inlägg
Ska göra ett försök och återställa en av mina datorer som jag gjort backup på. Gjorde nyligen en ny installation av Win7 på en dator och gjorde backup på det. Så tänkte återställa till det läget igen. >Fungerar det bra att använda den skiva som medföljde för återställning(Scasleo home server)? Eller måste man bränna ut en ny. Kommer man behöva ladda drivrutiner separat?
Sen så är det 2st partitioner på den disken, den återställer väl endast C: om jag väljer det och rör inte min andra partition på disken?
Edit:
Gjorde ett försök och allt flöt på väldigt bra, tills jag skulle hämta själva backupen från servern. Datorn fick ingen kontakt med den. Såg inte ut som att nätverket fungerade på datorn, men det hade stått tidigare att drivrutin för nätverkskort var hittat. Så vet inte hur man ska gå till väga.
Redigerat av Danne, 27 maj 2010 - 12:13.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Hemmalagring
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|