Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 05 February 2008 - 14:58
Måste ha en viss rank innan du kan lägga till en tag.Försökte skriva in klantaggen, men det fungerade inte, antar att man måste bli addad som vän av någon som har klantaggen? Har lagt till er som varit aktiva på de sista sidorna som vänner i psn.
(lvl 12?)
Sen kan du skriva vilken tag du vill.
Postad 05 February 2008 - 14:59
Du måste komma upp till level 12Försökte skriva in klantaggen, men det fungerade inte, antar att man måste bli addad som vän av någon som har klantaggen? Har lagt till er som varit aktiva på de sista sidorna som vänner i psn.
Edit: Trippelpost, kan vara rekord...
Redigerat av Unregistereda1381774, 05 February 2008 - 14:59.
Postad 05 February 2008 - 15:05
Qvadruppel post, jag skrev det på förra sidan :-DDu måste komma upp till level 12Försökte skriva in klantaggen, men det fungerade inte, antar att man måste bli addad som vän av någon som har klantaggen? Har lagt till er som varit aktiva på de sista sidorna som vänner i psn.
Edit: Trippelpost, kan vara rekord...
Postad 05 February 2008 - 15:07
Åfan.Domination går ut på att TA FLAGGOR inte få många kills.
Går det bra att få många kills och ta flaggor?
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 February 2008 - 15:08.
Postad 05 February 2008 - 15:13
Åfan.Domination går ut på att TA FLAGGOR inte få många kills.
![]()
Går det bra att få många kills och ta flaggor?
Det går alldeles utmärkt.....
jag vill bara instämma i vad doro sa........om man spelar domination så kan man campa och ha ihjäl folk om man har två flaggor....då är det helt rätt taktik......men folk som lägger sig och bara plockar kills....dessutom långt ifrån en flagga när ens lag bara har en flagga........me no happy.......att då försöka offra sig och ta flaggor för laget känns inte jättekul......därav kommer jag fortsättningsvis vara lätt tveksamt inställd till inbjudan till domination......
Postad 05 February 2008 - 15:19
Men om hela ligan equippar med 3 ggr smoke och bara springer runt så ska det ju vara lugnt!jag vill bara instämma i vad doro sa........om man spelar domination så kan man campa och ha ihjäl folk om man har två flaggor....då är det helt rätt taktik......men folk som lägger sig och bara plockar kills....dessutom långt ifrån en flagga när ens lag bara har en flagga........me no happy.......att då försöka offra sig och ta flaggor för laget känns inte jättekul......därav kommer jag fortsättningsvis vara lätt tveksamt inställd till inbjudan till domination......
Postad 05 February 2008 - 15:23
Haha, kom på vad jag gjorde för fel, man ska ju inte skriva dit bracketsarna själv
Postad 05 February 2008 - 15:23
Du skriver bara MHB, klaffarna kommer av sig självt.Men jag är Major rank2, då borde jag väl kunna lägga till tags? Den låter mig inte sätta till den sista ] på slutet av [MHB]
Postad 05 February 2008 - 15:37
Redigerat av Unregistered28641812, 05 February 2008 - 15:41.
Postad 05 February 2008 - 15:38
Postad 05 February 2008 - 15:44
Ok då,h_z , vi får inte glömma flashgranaterna. Såna är viktiga!
fifty fifty med 3xflash och 3xsmoke.
Det kan jag gå med på.
Redigerat av h_z, 05 February 2008 - 15:44.
Postad 05 February 2008 - 19:45
Postad 05 February 2008 - 20:52
Vad är bäst? Flash eller Stun? Tycker de verkar funka ungefär likadant.
Flash funkar bättre, då ser inte fiendestyrkorna dig när du mejar ner dom
Men kom ihåg att titta bort när du har kastat en!
Postad 05 February 2008 - 21:01
Jag tycker det är tvärtom.. med stun så blir dom stillastående.. med flash så kan dom springa till ett gömställe (om dom kan banan)Vad är bäst? Flash eller Stun? Tycker de verkar funka ungefär likadant.
Flash funkar bättre, då ser inte fiendestyrkorna dig när du mejar ner dom
Men kom ihåg att titta bort när du har kastat en!
Postad 05 February 2008 - 22:55
Postad 06 February 2008 - 06:46
Jag funderar starkt på att göra en pause i spelandet tills dess patchen kommer och de fixar stabilitet i spelet....så mycket lagg som det var ikväll har jag nog aldrig varit med om......fullständigt meningslöst att spela när det är så här.....
Håller med hyffsat störande när det är lagg mest hela tiden och omöjligt att hitta ett game som inte blir disconnect.
Fast känner jag mig själv rätt lär jag inte klara och gå på torken tills dess
Postad 06 February 2008 - 07:15
Jag funderar starkt på att göra en pause i spelandet tills dess patchen kommer och de fixar stabilitet i spelet....så mycket lagg som det var ikväll har jag nog aldrig varit med om......fullständigt meningslöst att spela när det är så här.....
Har inte spelat alls mkt den senaste veckan... Tycker bara det laggar hela tiden...
Postad 06 February 2008 - 07:31
Får vi se vad som händer då.
Körde ett par timmar igår och måste bara säga att fasiken va man börjar ogilla en del
som verkligen inte kan använda headsetet vettigt! Riktigt jobbigt med dessa "småbarn"
som ska skrika å vissla å hålla på. Ja måste skaffa mig ett hedset ja me så ja kan säga ifrån:)
Postad 06 February 2008 - 07:41
Postad 06 February 2008 - 09:06
Har också upplevt att lagg ökat katastrofalt senaste tiden. Dessutom har jag allt svårare att acceptera invites. Igår fick jag säkert 20 invites från MHB:are, men lyckades bara joina ett par gånger.Jag funderar starkt på att göra en pause i spelandet tills dess patchen kommer och de fixar stabilitet i spelet....så mycket lagg som det var ikväll har jag nog aldrig varit med om......fullständigt meningslöst att spela när det är så här.....
Har inte spelat alls mkt den senaste veckan... Tycker bara det laggar hela tiden...![]()
Fortsätt gärna att skicka invites, det är inte jag som är oartig och inte vill spela, det är min konsol (eller spelet) som strular!
Redigerat av stone, 06 February 2008 - 09:21.
Postad 06 February 2008 - 09:22
Dessutom är det jävligt skoj!
Tack för igår Erlander, Morlock! Lyckades försova mig trots tidigt avslut...
Gavva: Jag fick dina invites men körde Team Tactical med ovanstående, max 3 pers där. Tack ändå!
Redigerat av Unregistereda1381774, 06 February 2008 - 09:25.
Postad 06 February 2008 - 09:28
Vad det gäller lagg så tycker jag att det är obefintligt om man kör Team Tactical. Har aldrig upplevt det i den spelformen.
Gavva: Jag fick dina invites men körde Team Tactical med ovanstående, max 3 pers där. Tack ändå!
Jaja.....körde du med uav-jammer igår för jag såg dig inte online......och inte fick jag några invites heller....
Postad 06 February 2008 - 09:59
Ja TT är ju bättre mindre folk = mindre lagg rätt kul spelform men man behöver vara tre som spelar ihop gärna med mic om det ska gå bra.Vad det gäller lagg så tycker jag att det är obefintligt om man kör Team Tactical. Har aldrig upplevt det i den spelformen.
Spelar gärna den spelformen, om det är någon som e sugen så e jag på.
Postad 06 February 2008 - 10:21
Tack för alla invites igår alla men det verkar funka värre o värre.. Tillslut vågar man ju inte acceptera nån invite om man är inne o lirar någon annanstans. Då kommer man ju bort från spelandet i några minuter när man e utslängd från ett spel o inte kan joina nästa.
Nä hit med patchen nu IW
Postad 06 February 2008 - 10:31
Jag håller mig borta från groundwar, funkar bra på TDM, HTDM, HQ:s, S&D samt FFA laggmässigt. Det händer dock rätt ofta connection error eller host ended game.
Jag accepterar aldrig invites nu om jag är i ett spel, man kan inte hoppa från ett spel till ett annat tydlifen. Party invites om jag är i lobbyn fungerar men aldrig game-invite från lobbyn. Har jag kommit med i ett party så är det väldigt ofta jag inte kommer med till spelet heller vilket är lite skumt.
Postad 06 February 2008 - 10:37
Jaja.....körde du med uav-jammer igår för jag såg dig inte online......och inte fick jag några invites heller....
Nä nä jag hade den där nya bygg-perksen, hamra fort som f-n.
Jag klev in i början på nattskiftet, slängde in ett nytt fönster under kvällen!
Men nu är det gjort och då kan man unna sig en spelkäll ikväll!
Postad 06 February 2008 - 10:40
Jag fick i alla fall invites av dig, tack, men det funkade som vanligt inte.Vad det gäller lagg så tycker jag att det är obefintligt om man kör Team Tactical. Har aldrig upplevt det i den spelformen.
Vi får vänta tills patchen har kommit...
Postad 06 February 2008 - 10:44
Jag har med svårt att tjoa när frugan ska sova, (vi renoverar så vi sover i vardagsrummet framförsoffan, FETT JOBBIGT!!) men då brukar jag lyssna så man hör taktik och om man är: "You are our last hope marine"Jo TT är riktigt skoj. Spelade det igår några gånger (tack morlock, doro, antex81). Jag spelar det gärna jag men kan bara använda mic ibland. Sambon går och lägger sig tidigt och hon kan inte ha mig tjötandes i mic för då kan hon inte sova... Och på dagarna e det bara ett jäkla springande o tjötande här i lägenheten o då orkar jag inte använda den. Gött att det snart kanske blir husköp.
Dessutom sover hon betydligt bättre när hon slipper höra alla skrikande idioter i bakgrunden...
Postad 06 February 2008 - 10:55
Redigerat av Unregistered40402, 06 February 2008 - 10:56.
Postad 06 February 2008 - 11:16
Välkommen till clanen!Redo för att bli clanmedlem i COD4. PSN id "DanielNo1"
Postad 06 February 2008 - 13:40
Ibland räcker det med att träffa ett skott foten på 200m avstånd och ibland räcker det INTE att tömma halva magasinet i bröstet på nära håll...
Det kan bero på att du för tillfället har dålig ping till den som "hostar" spelet. Tryck på SELECT så får du upp en lista på alla i spelet brevid ditt namn finns några gröna staplar.... Helst ska det vara fyra stycken i stigande storlek men det är ganska vanligt med tre (för mig).
När jag har haft problem med det där... t.ex. att fienden knäpper mig med ett skott efter att jag har tömt hela RPDns magasin i solar plexus på dom, så har det visat sig att det inte fanns några staplar utan en liten ensam brun-orange pinne.
Problemet visar sig också i att KILLCAM inte visar samma händelseförlopp som du hade själv på skärmen.
Det var tur du berättade det där för igår var jag så förbannad att jag var tvungen att gå ut i förrådet och sparka sönder en plankjävel......man möter ett LMG-fegisgäng och även när man tömmer hela magasinet i ryggen på dem de få gånger man kom åt så dog de inte.....
Hahaha!!
Själv jag har en oroväckande tanke som kommer upp ofta och som jag än så länge lyckats hålla kontrollerad, det är att vrida sönder handkontrollen och kasta den mitt i min ramspända duk!!
Men det känns tyvärr att det kommer att hända förr eller senare...
Tack för tipset Warcow!
Postad 06 February 2008 - 13:58
MEN, när man lärt sig den så gillar jag det stora magasinet, trycket samt att jag väljer det före sniperbössa(vid sniperskytte) vilken dag som helst, visst behöver man skjuta 3-4skott ibland men och?
Jag har iofs. en 240cm bred bild så det är kanske därför som den fungerar utmärkt som sniperbössa, men jag har haft mina dueller med "riktiga" snipers och kan säga att man ligger ju inte direkt efter i mina ögon.
Just avståndsskytte är nog min starka sida, och det jag suger minst på!
Postad 06 February 2008 - 14:31
Jag älskar att skjuta fienden igenom väggen osvAng. LMG så hatade jag den i början pga. att den är seeeg att ladda, svår att hålla på plats och att man blir långsam.
MEN, när man lärt sig den så gillar jag det stora magasinet, trycket samt att jag väljer det före sniperbössa(vid sniperskytte) vilken dag som helst, visst behöver man skjuta 3-4skott ibland men och?
Jag har iofs. en 240cm bred bild så det är kanske därför som den fungerar utmärkt som sniperbössa, men jag har haft mina dueller med "riktiga" snipers och kan säga att man ligger ju inte direkt efter i mina ögon.
Just avståndsskytte är nog min starka sida, och det jag suger minst på!
Då snackar vi kraft
Postad 06 February 2008 - 16:11
Det kan man göra med alla bössor, roligare att knäppa dem med en välriktad kula från G3an eller M16. Spreja genom väggarna med M60, SAW eller RPD ger jag inte mycket för. Accuracy-statistiken blir så lidande.Jag älskar att skjuta fienden igenom väggen osv
Då snackar vi kraft
Postad 06 February 2008 - 16:15
Äntligen har kommit på hur ja ska komma med i spel mycket fortare än innan, och dessutom lyckas joina invites!
Innan ja gjorde detta kom ja typ aldrig med i några spel (eller hur antex), men nu verkar det gå hur bra som helst, gött som f a n är det iaf!!
Resettade mitt adsl modem, inga öppnade portar ingenting, och koppla in ps3 rätt in i modemet och skrev in pppoe (eller vad det heter?) användaruppgifterna direkt i ps3:an och vips så funkade det!
Ni som har likadana förutsättningar kan ju prova samma sak o se om det blir nån förbättring (om ni inte redan gjort så från början)
Redigerat av Henke811, 06 February 2008 - 16:21.
Postad 06 February 2008 - 16:24
Hehe ja eller så forwardar man rätt portar då istället
Menar du dessa så hade ja öppnat dom, men det hjälpte föga
Postad 06 February 2008 - 16:42
Menar du dessa så hade ja öppnat dom, men det hjälpte föga3658, 3478, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 3074, 5223 (TCP).
Är du säker på att du har skickat de till rätt ip-adress också (PS3ans), för har du gjort rätt så ska det fungera problemfritt.
Sen har du inte med alla portar heller:
• TCP Ports: 80, 443, 5223, and 10070 - 10080
• UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070
Lägg till de som saknas i din lista!
Postad 06 February 2008 - 16:53
Menar du dessa så hade ja öppnat dom, men det hjälpte föga3658, 3478, 3074, 3075 (UDP) and ports 80, 443, 3074, 5223 (TCP).
Är du säker på att du har skickat de till rätt ip-adress också (PS3ans), för har du gjort rätt så ska det fungera problemfritt.
Sen har du inte med alla portar heller:
• TCP Ports: 80, 443, 5223, and 10070 - 10080
• UDP Ports: 3478, 3479, 3658, and 10070
Lägg till de som saknas i din lista!
Jepp rätt ip men däremot har ja inte öppnat 10070-10080 porten, men det funkar ju nu, så ork finnes nog inte att prova igen! Men tack ändå!
Postad 06 February 2008 - 19:03
En annan sak... Den lilla högtalarsymbolen bredvid mitt namn börjar lysa för "ingenting" det verkar väldigt känsligt... finns det någon inställningsmöjlighet för det eller har det enbart med headsetet att göra?
P.s. Jag har Sony Ericsson PV-705.
Postad 06 February 2008 - 19:36
Morlock-
Ibland står man typ på bottenplan, ser på radar att nån är ungefär rakt ovanför på andra plan, VARFÖR är det bättre eller roligare att mata med nån annan bössa än en LMG vi dett sånt tillfälle, man kan ju inte sikta ändå?...
Postad 06 February 2008 - 19:47
Redo för att bli clanmedlem i COD4. PSN id "DanielNo1"
Vi har stött på ett litet problem här..
Daniel är ju inte no1.. han blir ju nr 64 i clanen.. hur ska vi egentligen lösa detta..?
Det är upp till Klanmedlemmar att avgöra om vi ska låta honom vara på plats nr 64 i klanen men ändå kalla sig No1.. när dessutom l2ickard och grabbarna är mer No1 än någon annan.. knivigt läge..
Hjälp mig..
lär inte kunna sova innan detta är löst..
Postad 06 February 2008 - 19:51
Tycker vi avgör med en hederlig Sten, Sax och Påse
Postad 06 February 2008 - 21:43
Postad 06 February 2008 - 23:39
Vill förresten tacka för de invites jag har fått trots att jag aldrig "joinar" er (även om jag inte gör det med flit).
Någon får gärna lägga till mig till klanlistan för CoD4 på första sidan; PSN ID LaunchButton.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
16 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?