Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 augusti 2008 - 01:42

sibbor
  • sibbor
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0

Sedan efter varje samtal som jag avslutar så kommer telefonlistan upp. Kan man avvaktivera det på nått sätt, så den går tillbaka till huvudmenyn (Home) direkt?

Det skulle jag också gärna ha reda på. Stör mig något enormt på det (med start ifrån igår).

Postad 01 augusti 2008 - 06:36

Unregistered1cef75a8
  • Unregistered1cef75a8
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Är det bara jag som fått problem med att visa alla kontakter efter man uppdaterat romen till Duttys v1.2? Full, (den ni rekommenderar, kan inte den i huvudet)?
Blir att när man ska in i alla kontakter, fungerar det en gång sen går det inte mer typ..

Postad 01 augusti 2008 - 08:09

sektledaren
  • sektledaren
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Telefonen måste inte bara vara inkopplad på datorn, du måste ha anslutning i Active Sync, eller Windows Mobile Center om du kör Vista. Sen ska det fungera, jag har gjort det flera gånger dom senaste dagarna och det har aldrig klickat.
Får du några felmeddelanden om det är så att du verkligen har en riktig anslutning till datorn?

Tack, men jag löste det genom att ladda ner det på xda, sen la jag in det i telefonen.

Postad 01 augusti 2008 - 09:07

Royael
  • Royael
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
synkade msn med telefonboken...nu har ja allas email adresser i telefonboken..lite jobbigt..måste ja tar bort alla var för sig eller? (eller bara vänta till ja flashar om den :( )

Postad 01 augusti 2008 - 09:41

c0ol
  • c0ol
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

synkade msn med telefonboken...nu har ja allas email adresser i telefonboken..lite jobbigt..måste ja tar bort alla var för sig eller? (eller bara vänta till ja flashar om den :( )

Du kan välja att inte lagra live kontakterna i din adressbok du gör det under sync options i live options

Postad 01 augusti 2008 - 09:56

Wilgot
  • Wilgot
  • Lärjunge

• 475 inlägg
  • 0
Vad hette det lilla tjusiga forum som någon här inne skapade för diamond på gratisforum?
Har letat men hittar det inte. Tacksam för länk.

Lägger upp två bra länkar till forum

Xda-developers
Mod my Diamond

edit: Det eftersökta

/W

Redigerat av Wilgot, 01 augusti 2008 - 10:00.

Postad 01 augusti 2008 - 10:51

Mike T
  • Mike T
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Det verkar inte som att det går att vidarebefordra sms/mms i Duttys v1.2 :lol: Surt!!
Jag kunde det i original f/w

Postad 01 augusti 2008 - 11:25

gockelinus
  • gockelinus
  • Lärjunge

• 322 inlägg
  • 0
Hej!!

Någon som råkat ut för att TF3D config slutat att fungera när man installerat båda Advanced config och TF3D config.

Mvh

Postad 01 augusti 2008 - 11:42

CrachMan
  • CrachMan
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Hej!!

Någon som råkat ut för att TF3D config slutat att fungera när man installerat båda Advanced config och TF3D config.

Mvh

Hej, jag har tyvärr inget svar åt dig. Jag är intresserad av programmet Advanced config, vart hittar jag det? Har letat men utan resultat....

Postad 01 augusti 2008 - 11:53

Tosh10
  • Tosh10
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Hej, jag har tyvärr inget svar åt dig. Jag är intresserad av programmet Advanced config, vart hittar jag det? Har letat men utan resultat....

Tror du hittar det mesta till HTC på XDA-developers

Postad 01 augusti 2008 - 12:07

Mike T
  • Mike T
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Ytterligare en grej jag saknar i Duttys f/w är att har jag varit uppkopplad via 3G för data commnication, så kan jag inte som i origina lf/w klicka i högra hörnet och välja sedan "Koppla ifrån". Det var mycket smidigare än att gå in i settings och slå av/på 3G

Stör mig på att i 3D menyn vid kalendern står det "Tomorrow" typ för imorgon nästa kalender planering när menyn är nu på svenska. Blir svengelskt. Jag vill ha det prydligt och enhetligt

Ni som inte bytt ut romen än, ta en funderare på om ni verkligen ska det. Tycker det finns en hel del än att önska i sessa releaser. Kanske kommer de rättas till i senare versioner, vilket jag hoppas.

Men nu inväntar jag den nya officiella svenska versionen.

Postad 01 augusti 2008 - 13:03

CrachMan
  • CrachMan
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Tror du hittar det mesta till HTC på XDA-developers

Jag hittade den där, men vilken version ska användas?

Postad 01 augusti 2008 - 13:05

Unregistered2916f86d
  • Unregistered2916f86d
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0

Ni som inte bytt ut romen än, ta en funderare på om ni verkligen ska det. Tycker det finns en hel del än att önska i sessa releaser. Kanske kommer de rättas till i senare versioner, vilket jag hoppas.

Men nu inväntar jag den nya officiella svenska versionen.

Jag håller med dig. Dom senaste dagarna har jag inte gjort annat än att flasha telefonen med olka romar och radio. Det jäkliga är att den fungerade alldeles utmärkt när den var orörd, men nu är det hela tiden nånting som trasslar. Förmodligen kommer dom som kokar ihop egna rommar att lära sig förr eller senare, det var samma med min Trinity för ett år sen, men till slut så fungerade dom hemkokta riktigt bra till den.
Så jag är helt innte på ditt spår, ge tusan i att flasha om telefonen om den fungerar bra, det blir bara värre annars.

Postad 01 augusti 2008 - 13:07

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0
Nån som vet om det går att exportera bokmärken från firefox till diamonds opera?

Postad 01 augusti 2008 - 13:13

squrq
  • squrq
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Någon som vet om det går att koppla telefonens inbyggda GPS till en digital systemkamera?
Det finns en adapterkabel som kopplas till kamerans 10-poliga tillbehörskontakt
http://www.cyberphot...p?article=mc-35

Det som sedan krävs är ju något att koppla in på HTC'n med en 9-polig kontakt av D-sub-typ för att koppla ihop med adaptern.

Någon som har en aning om detta går?
Det vore väldigt fräckt...

Jag har en Nikon D300 men det tror jag inte har så stor betydelse

Redigerat av squrq, 01 augusti 2008 - 13:14.

Postad 01 augusti 2008 - 13:20

ainatar
  • ainatar
  • Lärjunge

• 367 inlägg
  • 0

Hej!!

Mvh

Nä men däremot slutade comm manager att fungera efter jag installerat båda..

Postad 01 augusti 2008 - 14:08

squrq
  • squrq
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Kör ytterligare en GPS-fråga

Kan en extern hårdvara komma åt telefonens inbyggda GPS via bluetooth?
Såg att det finns en sådan här till systemkameran och det kanske kan fungera.
http://www.bhphotovi...dapter_for.html

Postad 01 augusti 2008 - 17:29

Lindhardsen
  • Lindhardsen
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0

Kan en extern hårdvara komma åt telefonens inbyggda GPS via bluetooth?

Jag kan intte säga med säkerhet, men jag gissar att det inte går att få tillgång till GPS'n externt. (och inte heller via kabel som du var inne på tidigare.

Däremot så är det kasnek enklare att köpa en billig "GPS Bluetooth puck" som t.ex: Wayfinder GPS Puck.

Jag har för mig att jag fortfarande har min sådana (som jag använda med min SE P990) liggande någonstans. Du kan jo skicka ett PM om du är intresserat?

Alternativt så finns det jo mjukvara som kan matcha dina GPS lokationer från Telefonen (t.ex. Diamond) med tidsstämpeln på dina bilder. Detta göras då separat på darn efter att bilderna har förts över, och ger alltså lite merarbete, men är mycket billigare.
Det finns en hel del bra beskrivningar på hur detta kan göras nätet. Ett exempel är ** denna **. Har dock inte testat själv.

Lycka till

Postad 01 augusti 2008 - 17:50

squrq
  • squrq
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Jag kan intte säga med säkerhet, men jag gissar att det inte går att få tillgång till GPS'n externt. (och inte heller via kabel som du var inne på tidigare.

Du vet ingen som testat?

Däremot så är det kasnek enklare att köpa en billig "GPS Bluetooth puck" som t.ex: Wayfinder GPS Puck.

Jag har för mig att jag fortfarande har min sådana (som jag använda med min SE P990) liggande någonstans. Du kan jo skicka ett PM om du är intresserat?

Det var vänligt men jag har också en puck liggande någonstans. Problemet är att den inte har bluetooth så jag kan inte testa den och jag köper inte en kabel för 1300 kr bara för att testa.

Alternativt så finns det jo mjukvara som kan matcha dina GPS lokationer från Telefonen (t.ex. Diamond) med tidsstämpeln på dina bilder. Detta göras då separat på darn efter att bilderna har förts över, och ger alltså lite merarbete, men är mycket billigare.
Det finns en hel del bra beskrivningar på hur detta kan göras nätet. Ett exempel är ** denna **. Har dock inte testat själv.

Lycka till

Det sista med mjukvaran har jag också hittat men det låter bökigt och helst vill jag ju använda min fina HTC ;-)

Postad 01 augusti 2008 - 21:35

Berislav
  • Berislav
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Du måste ha build 41506 annars fungerar det inte

Var hittar jag build 41506?

Postad 02 augusti 2008 - 09:33

Freddaz
  • Freddaz
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Jag undrar om det än nån som har fått tomtom home kartupdatering att funka på THC Touch Diamond.
För mig fungerar det inte :(

Postad 02 augusti 2008 - 11:12

upptaget
  • upptaget
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Freddaz. Har du tänkt på att när du kopplar in din Diamond till datorn så "försvinner" internminne delen.
Altså den del du har installerat TomTom på

Postad 02 augusti 2008 - 11:28

Mike T
  • Mike T
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
För er som vill ha ett riktigt tangentbord med Å, Ä och Ö
Så finns det en beskrivning här
Svenskt tangentbord och T9
Kör själv med det tills den officiella swe släpps

Postad 02 augusti 2008 - 15:38

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Beställde från tele2.se

Väldigt nöjd med deras bemötande måste jag säga, beställde på måndagen och hade den i handen på tisdagen..

// Anders

Vart har ni andra köpt den? Någon som har köpt diamonden utan abonnemang?

Postad 02 augusti 2008 - 16:10

Freddaz
  • Freddaz
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Freddaz. Har du tänkt på att när du kopplar in din Diamond till datorn så "försvinner" internminne delen.
Altså den del du har installerat TomTom på

Om jag förstår rätt så får ialf jag upp mitt internminne på datorn? Jag kan se båda minnerna.
Men problemet är att den säger att det inte finns några uppdateringar?
Jag har provat att ladda ner både TomTom Home 1,5 och 2,3 från deras hemsida.

Postad 02 augusti 2008 - 16:34

Hilton
  • Hilton
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
När man skriver meddelanden och liknande på Diamonden, är det som på iPhonen att den ger förslag på vad man har skrivit så att säga? Så att man inte behöver träffa 100% rätt på tangenterna, men fattar ändå vad man vill skriva?

Postad 02 augusti 2008 - 17:28

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Vart har ni andra köpt den? Någon som har köpt diamonden utan abonnemang?

Har köpt detn utan abonnemang på elgiganten... fast teknikmagasinet har den billigaste [då man köper i burik och inte på internet]
HTC är min första WinMobile telefon.. lite ovan.. MEN... ta mig fan att dom har inte lyckas med att få en snyggare user interface. Då man skriver MMS eller mail.. man får en bajsgrönaktigt background. Man får ingen möjlighet att zooma in hela windows [dvs minska upplösningen så att hela sidan blir större.
Tycker att telefonen borde haft en 3''-3,2'' screen i stället för 2.8'' annars.. den är ursnygg.

Postad 02 augusti 2008 - 17:34

nybörjare__
  • nybörjare__
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
En fråga om GPS´en. Är den inbyggd eller får man betala för den tid man är uppkopplad? Hur gör jag för att använda den? Är det bara att klicka på quick gps eller använda något annat program? Jag har Igo8 installerat iaf...

Mvh Andreas

Postad 02 augusti 2008 - 19:22

Donkii
  • Donkii
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

En fråga om GPS´en. Är den inbyggd eller får man betala för den tid man är uppkopplad? Hur gör jag för att använda den? Är det bara att klicka på quick gps eller använda något annat program? Jag har Igo8 installerat iaf...

Mvh Andreas

Gps mottagren är inbyggd och det kostar inget att använda den. Jag kör själv med tomtom 7 och det är bara att starta tomtom med de laddade kartorna och köra. Fungerar Igo8 för dig?

Postad 02 augusti 2008 - 19:45

Unregistered4f471b27
  • Unregistered4f471b27
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Halloj!

Jag var nyss in på tele2 och kikade lite på vart jag ringt och liknande.. Och till min FASA så ser jag att mobilen kopplat upp sig till "DATA - GPRS " varje kväll klockan 23.59.59, och det har hänt att den vart uppkopplad i nästan 4 timmar.
Vad är det den gör då tro?

Vore jävligt trökigt om jag fick en saftig räkning nu för att jag missat att stänga av någon funktion som jag inte vetat om, vädret har jag avaktiverat.

Tackar!
Mvh Anders

Postad 02 augusti 2008 - 20:12

tommie81
  • tommie81
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Halloj!

Jag var nyss in på tele2 och kikade lite på vart jag ringt och liknande.. Och till min FASA så ser jag att mobilen kopplat upp sig till "DATA - GPRS " varje kväll klockan 23.59.59, och det har hänt att den vart uppkopplad i nästan 4 timmar.
Vad är det den gör då tro?

Vore jävligt trökigt om jag fick en saftig räkning nu för att jag missat att stänga av någon funktion som jag inte vetat om, vädret har jag avaktiverat.

Tackar!
Mvh Anders

Vad jag vet så debiterar dom all förbrukad data trafik under hela dygnet vid den tiden.
Så om du surfade klockan 16.43 så ändras tiden på räkningen till 23.59

Postad 02 augusti 2008 - 20:59

Unregistered2916f86d
  • Unregistered2916f86d
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
Ni som har Tele2, ni vet väl att man kan ringa med deras mobila bredband? Dessutom är det billigt, jag betalar bara 19öre/min för telefonsamtalen. Jag teckande mobilt bredband och satte simkortet i telefonen direkt, på det viset behöver man ju inte vara orolig för att det drar iväg en massa kostnader om telefonen är uppkopplad. Det står ingenstans på deras hemsida, om man inte lusläser prislistan, där framgår det. Dessutom går ju våra telefoner utmärkt att använda som modem också.
Visserligen går det ju att lägga till datatrafik med andra operatörers abonnenmang, men då snackar vi helt andra pengar.

Redigerat av Unregistered2916f86d, 02 augusti 2008 - 21:00.

Postad 03 augusti 2008 - 02:19

nybörjare__
  • nybörjare__
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Gps mottagren är inbyggd och det kostar inget att använda den. Jag kör själv med tomtom 7 och det är bara att starta tomtom med de laddade kartorna och köra. Fungerar Igo8 för dig?

Den funkar klockrent... Ska testa TomTom nu och utvärdera lite vad som passa mig bäst.

/Andreas (Nyss hemkommen från storsjöyran och lite småfull......så ursääkmmta om jag stavars som en pajas....)

Postad 03 augusti 2008 - 09:54

zuperzelda
  • zuperzelda
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Tjena, har nu efter lite harv lyckats installera TomTom7 (v7.450) på min diamond.
Har ett problem kvar dock innan det funkar, det står i TomTom att "Gps-enhet saknas"
har testat massa konfigurationer men får inte tomtom att hitta nått.
Nån som har nått tips som kanske hkan hjälpa?

Postad 03 augusti 2008 - 10:34

Donkii
  • Donkii
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Tjena, har nu efter lite harv lyckats installera TomTom7 (v7.450) på min diamond.
Har ett problem kvar dock innan det funkar, det står i TomTom att "Gps-enhet saknas"
har testat massa konfigurationer men får inte tomtom att hitta nått.
Nån som har nått tips som kanske hkan hjälpa?

Så brukar det stå för mig också de 2-4 första sekunderna programet är igång.. sen går den över till att söka efter gps-signal.. Sitter du inomhus så kommer den inte att finna något.. ta med dig nallen.. gå ut och dra igång tomtom så kommer du säkert att hitta några gps satelliter.. tycker det låter märkligt att den inte skulle hitta gps enheten.

Postad 03 augusti 2008 - 11:32

lalin1974
  • lalin1974
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hej,

har ett väldigt märkligt problem med mina e-post inställningar. När jag konfigurerar mitt konto och ska ange ett användarnamn samt lösenord så ändras lösenordet varje gång jag går på nästa sida. Dvs mitt lösenord är på 6 tecken och när jag trycker på nästa och går tillbaka eller nästa och slutför så har mitt lösenord ändrats på någonting på ca 12 tecken. Har ni varit med om något liknande?

Postad 03 augusti 2008 - 11:50

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1 742 inlägg
  • 0

Dvs mitt lösenord är på 6 tecken och när jag trycker på nästa och går tillbaka eller nästa och slutför så har mitt lösenord ändrats på någonting på ca 12 tecken. Har ni varit med om något liknande?

Ja det är några extra ***** så inte obehöriga ska veta hur många tecken ditt lösenord är.
Fungerar det att ta emot och skicka mail?

Postad 03 augusti 2008 - 11:51

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Hej,

har ett väldigt märkligt problem med mina e-post inställningar. När jag konfigurerar mitt konto och ska ange ett användarnamn samt lösenord så ändras lösenordet varje gång jag går på nästa sida. Dvs mitt lösenord är på 6 tecken och när jag trycker på nästa och går tillbaka eller nästa och slutför så har mitt lösenord ändrats på någonting på ca 12 tecken. Har ni varit med om något liknande?

Har inte konfigurerat själj e-konto i HTC men det ska vara så ... dvs ingen ska veta antalet teken du har i en lösenord.

Postad 03 augusti 2008 - 11:57

fresh_flyer
  • fresh_flyer
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Tjena. Undrar kan man fixa lösenord när man startar upp mobilen, (inte pin kod) Har en 6120 just nu och då kan man ha så att efter t.ex. 5 min så går mobilen i "vänteläge" och men måste ange ett lösen för att komma in igen. Finns detta redan på mobilen eller går det att fixa, har letat runt men har inte hittat något.

Postad 03 augusti 2008 - 12:32

Vtunabo
  • Vtunabo
  • Forumräv

• 583 inlägg
  • 0
Jepp det går bra. Du hittar det under Inställningar --> Personligt --> Lås

Postad 03 augusti 2008 - 12:35

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Har köpt detn utan abonnemang på elgiganten... fast teknikmagasinet har den billigaste [då man köper i burik och inte på internet]
HTC är min första WinMobile telefon.. lite ovan.. MEN... ta mig fan att dom har inte lyckas med att få en snyggare user interface. Då man skriver MMS eller mail.. man får en bajsgrönaktigt background. Man får ingen möjlighet att zooma in hela windows [dvs minska upplösningen så att hela sidan blir större.
Tycker att telefonen borde haft en 3''-3,2'' screen i stället för 2.8'' annars.. den är ursnygg.

vad fick du betala för den? på teknikmagasinet kostar den 4999kr. Den ska kosta runt 4800 på elgiganten enligt prisjakt. Eller är det endast internetpris?

Postad 03 augusti 2008 - 12:57

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

vad fick du betala för den? på teknikmagasinet kostar den 4999kr. Den ska kosta runt 4800 på elgiganten enligt prisjakt. Eller är det endast internetpris?

Fick den från Elgiganten för 5 495:_ MEN.. dom har ju 30 dagar "lägstaprisgaranti" och eftersom i stan finns också Teknikmagasinbutik..[men dom hade inte hemma HTCn] ska tillbaks hos Elgig. och få mina 500 kr :lol:

Postad 03 augusti 2008 - 13:58

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Köpte min på 3 utan abbonemang för 4695 det är de billigaste!

Postad 03 augusti 2008 - 14:09

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Då är den ju operatörlåst..:lol:

Redigerat av Unregistered5cab8372, 03 augusti 2008 - 15:12.

Postad 03 augusti 2008 - 15:41

k4rhu
  • k4rhu
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Någon som testat spb Mobile Shell? Jag funderar på att skaffa HTC diamond och kompleteramed detta program som ser väldigt smidigt ut. Några frågor dock tillde som råkar veta. Hur blirdet med svenskan? Kan jag använda svenskt tangentbord och T9 till detta? Och om ni har testat detta, hur bra fungerar det?

http://www.spbsoftwa...mobileshell/?en

Postad 03 augusti 2008 - 15:54

x-rat3d
  • x-rat3d
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0

Den är LÅST hos "tre" !!! men kanske det går att flasha om ROM... för att låsa upp den.. vet inte om den är låst via ROM eller IMEI.

Redigerat av x-rat3d, 03 augusti 2008 - 16:09.

Postad 03 augusti 2008 - 16:07

fresh_flyer
  • fresh_flyer
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Skulle också gärna villja veta

Postad 03 augusti 2008 - 16:31

Junipingla
  • Junipingla
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Jag har inte köpt diamond än men funderar på det!
Förlåt en nybörjarfråga, men vad jag förstått så kan man använda telefonen som modem?
Om jag tex köper Tres kontantkort för mobilt bredband, sätter jag in simkortet i mobilen och ansluter telefonen till datorn då?

tacksam för svar! :lol:

Postad 03 augusti 2008 - 16:40

c0ol
  • c0ol
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Den är LÅST hos "tre" !!! men kanske det går att flasha om ROM... för att låsa upp den.. vet inte om den är låst via ROM eller IMEI.

Låste med IMEI så den är låst även efter att du flashat

Postad 03 augusti 2008 - 17:29

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1 742 inlägg
  • 0

Jag har inte köpt diamond än men funderar på det!
Förlåt en nybörjarfråga, men vad jag förstått så kan man använda telefonen som modem?
Om jag tex köper Tres kontantkort för mobilt bredband, sätter jag in simkortet i mobilen och ansluter telefonen till datorn då?

tacksam för svar! :lol:

Precis! :lol:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.