Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 22 juli 2008 - 10:30

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Tell me how! :D

Okej ni som e så nyfikna på hur jag fick de så billiga... (men jag använder abbonemangen med 199 kr för fast data så det blir ju mer med det, men annars stämmer det jag sa.

Jag såg nämligen att telia har en "telia sommar vänner" som e fri abbonemangsavgift året ut (-69x5), det innebär att det blir billigare:) å jag betalade bara 1600(ca) för styck mobiler å sen 100:- i 18 månader i förhöjd månadsavgift(avbetalning på mobilen). sen 69kr/13 månader eftersom att det här året är gratis:)

det gäller å va lite smart ibland, så varför byta abonemang eller låsa upp den när man bara betalar 69 öre per minut till alla å gratis till telia? 69kr i månaden är ju inräknat.

aja tyck va ni vill mn jag tycker jag gjorde ett bra klipp:)

EDIT: fel uträkning

Redigerat av Wiberg_D, 22 juli 2008 - 10:46.

Postad 22 juli 2008 - 13:39

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Kanske för att vi kan engelska till skillnad från klåparna i norge... :D
Personligen kör jag alla program jag kan på engelska...

Jag kan både svenska och engelska, men har inte en susning om vad du menar. Det är väl någon admin som styr och reglerar vad som tas in.

Postad 22 juli 2008 - 14:13

dolus
  • dolus
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Gahhh... Vill ha Iphonen nu! Beställde via telia.se den 13 juli (svart 16 gb). Snackade med telia kundtjänst idag (ang portning av mitt mobilnummer) och passade på att fråga när luren kan tänkas komma... Kundtjänst (har väl ingen bättre koll dock?) menade att man fick vänta till slutet av augusti?!?!

--- Snälla... säg att felia kundtjänst har fel! :D

Redigerat av dolus, 22 juli 2008 - 14:16.

Postad 22 juli 2008 - 16:23

Falcon77
  • Falcon77
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

har du nått skydds överdrag? kanske förhindrar att mobilen känner av örat`? kanske ligger på nått hela tiden menar jag?

Finurligt tänkt och faktiskt helt riktigt. Jag har köpt ett plånboksliknande fodral till, och det ligger en läderflärp över övre delen av telefonen. Vek jag undan denna tändes skärmen direkt igen.

Skönt att hitta felet.

Postad 22 juli 2008 - 16:30

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Finurligt tänkt och faktiskt helt riktigt. Jag har köpt ett plånboksliknande fodral till, och det ligger en läderflärp över övre delen av telefonen. Vek jag undan denna tändes skärmen direkt igen.

Skönt att hitta felet.

Kul att man kunde vara till din hjälp:)

Postad 22 juli 2008 - 18:10

indiehjaerta
  • indiehjaerta
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Det lönade sig rejält att ställa sig i kö på en vit iPhone. Jag fick min igår från Malmöbutiken och kunde därmed avbeställa min svarta 16gig från www.telia.se.

Jo en kompis sitter redan med sin vita som han köpte utan att ställa sig i någon väntelista i en butik. Medan jag som bokade via hemsidan på lördagen fortfarande är utan :D

Postad 22 juli 2008 - 20:23

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0
Edit: hittade mitt svar.

Redigerat av Wiberg_D, 22 juli 2008 - 20:30.

Postad 22 juli 2008 - 20:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

eftersom att jag har vista och inte kan fråga telia supporten via chat å de har stängt telefonkundtjänst frågar jag er:

vad är skillnaden på datapriserna " Prisavtal Fastpris (ink.telia homerum)" för 199:-/månaden och "Surfport (fastpris)" för 99:-/månaden? är det bara att jag inte kan surfa på telia homerun? nån som kan förklara? ser ingen större skillnad på dessa 2 på deras hemsida. räcker det med surfport kanske? vill ha 3g och fast pris..

Surfport är endast surfning genom telias webportal. Alla annan trafik räknas inte. Så email, gps, youtube och vad du nu vill använda får du betala per MB. Det är det för 199 du vill ha.

Postad 22 juli 2008 - 20:34

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Surfport är endast surfning genom telias webportal. Alla annan trafik räknas inte. Så email, gps, youtube och vad du nu vill använda får du betala per MB. Det är det för 199 du vill ha.

tack, det är det jag har:) va bara lite förvånad när det stor 99:- fast pris... men hittade en pdf som beskrev..

Postad 22 juli 2008 - 22:25

bekkman
  • bekkman
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Har haft min iphone i 4 dagar nu. Inte en enda repa. Batteriet har helt okey batteritid (med tanke på hur mycket jag pillar på den) Laddas ca, varannan dag vid normalt pill (via 3g). Telefonen känns mycket gedigen och välgjord. Ångrar inte mitt köp =). Men nu har jag kommit till del 2. Vad ska jag ha för apps. Har just nu, tap tap, units calc, blomberg, tv.nu samt "flashlight" (värdelöst). Några fler förslag? finns det någon app som man ser fart,höjd över vattnet, osv?

// Carl B

Postad 22 juli 2008 - 23:24

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
midomi, shazam, mocha vnc, band, sketches, facebook, remote är givna för att nämna några.

Redigerat av peppe eng, 23 juli 2008 - 00:41.

Postad 23 juli 2008 - 00:21

zbrannigan1
  • zbrannigan1
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

Okej ni som e så nyfikna på hur jag fick de så billiga... (men jag använder abbonemangen med 199 kr för fast data så det blir ju mer med det, men annars stämmer det jag sa.

Jag såg nämligen att telia har en "telia sommar vänner" som e fri abbonemangsavgift året ut (-69x5), det innebär att det blir billigare:) å jag betalade bara 1600(ca) för styck mobiler å sen 100:- i 18 månader i förhöjd månadsavgift(avbetalning på mobilen). sen 69kr/13 månader eftersom att det här året är gratis:)

det gäller å va lite smart ibland, så varför byta abonemang eller låsa upp den när man bara betalar 69 öre per minut till alla å gratis till telia? 69kr i månaden är ju inräknat.

aja tyck va ni vill mn jag tycker jag gjorde ett bra klipp:)

EDIT: fel uträkning

Fick du den till samma pris som vanliga "Till vänner"? Enligt Telias hemsida kostar telefonen en femhundring mer med "Sommarvänner".

Postad 23 juli 2008 - 00:33

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Fick du den till samma pris som vanliga "Till vänner"? Enligt Telias hemsida kostar telefonen en femhundring mer med "Sommarvänner".

jag bytte efteråt:P

Postad 23 juli 2008 - 01:10

zbrannigan1
  • zbrannigan1
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0

jag bytte efteråt:P

Låter bra, får pröva det. Du fick också dra av hela den förhöjda månadsavgiften på telefonen (dvs 1800 för 100 * 18)?

Vidare, angående iTunes-account och App-store; om man har två telefoner, måste man ha två olika konton, eller kan man ha bägge kopplade till samma? Och då om jag betalar för en App kan jag ha den på bägge telefonerna? Någon som testat?

Postad 23 juli 2008 - 01:39

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Låter bra, får pröva det. Du fick också dra av hela den förhöjda månadsavgiften på telefonen (dvs 1800 för 100 * 18)?

Vidare, angående iTunes-account och App-store; om man har två telefoner, måste man ha två olika konton, eller kan man ha bägge kopplade till samma? Och då om jag betalar för en App kan jag ha den på bägge telefonerna? Någon som testat?

Ja, det finns en bugg(?) i processen som gör att om du laddar ner en app via ditt konto på itunes så kan du "re-download:a" det igen och igen och igen till vilken telefon som helst så länge du loggar in med samma ituneskonto som du ursprungligen köpte programmet med....
Så i praktiken så kan du t.ex. köpa alla köpbara program och sen ge ut dina itunes-konto-uppgifter så kan alla i hela världen ladda ner samma apps gratis :P

Redigerat av shapic, 23 juli 2008 - 01:41.

Postad 23 juli 2008 - 08:44

0belix
  • 0belix
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Ja, du får synka om telefonen. Dock sparar iTunes en Backup, men det tar lite tid. Om du gör en restore, se bara till att ha allt säkerhetskopierat innan.

Hur mycket sparas i säkerhetskopian? Jag antar att ingen musik eller video sparas eftersom det går alldeles för snabbt att skapa en säkerhetskopia.

Postad 23 juli 2008 - 08:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Hur mycket sparas i säkerhetskopian? Jag antar att ingen musik eller video sparas eftersom det går alldeles för snabbt att skapa en säkerhetskopia.

Finns ingen anledning att göra backup på musik och video. Det finns redan på datorn. Har för mig att den inte gör backup på ngt som har med Ipod-appen att göra dvs musik, film, podcasts osv.

Redigerat av Unregistereddc471864, 23 juli 2008 - 08:59.

Postad 23 juli 2008 - 09:12

c0ol
  • c0ol
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Ja, det finns en bugg(?) i processen som gör att om du laddar ner en app via ditt konto på itunes så kan du "re-download:a" det igen och igen och igen till vilken telefon som helst så länge du loggar in med samma ituneskonto som du ursprungligen köpte programmet med....
Så i praktiken så kan du t.ex. köpa alla köpbara program och sen ge ut dina itunes-konto-uppgifter så kan alla i hela världen ladda ner samma apps gratis :D

Ingen bugg, du kan ha 5 telefoner kopplat till ett itunes konto, så man kan vara 5 och dela på det, Är väll fler än 5 som har en iphone i världen? :P

Postad 23 juli 2008 - 09:33

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Ingen bugg, du kan ha 5 telefoner kopplat till ett itunes konto, så man kan vara 5 och dela på det, Är väll fler än 5 som har en iphone i världen? :P

Det är inte som i iPodarna att man kan ha samma musik på hur många iPods man vill, men man kan bara aktivera 5 olika iTunes åt gången?

Postad 23 juli 2008 - 10:02

LinusNilsson
  • LinusNilsson
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Hm en fundering har jag. När man skriver låt säga SMS. Då föreslår den ju automatiskt ord. Finns det något sätt man kan välja mellan olika ord? Typ som T9 då. Annars föreslår den ju bara ett ord.

Postad 23 juli 2008 - 10:03

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

hej. Ingen svarade på din fråga om priset och dettror jag inte att man kan göra. Men du kan köpa mobilen utan månadskostnad. åsså betala hela mobilen på en gång och sen bara betala abonemanget.

Postad 23 juli 2008 - 10:10

nolite
  • nolite
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0

Hm en fundering har jag. När man skriver låt säga SMS. Då föreslår den ju automatiskt ord. Finns det något sätt man kan välja mellan olika ord? Typ som T9 då. Annars föreslår den ju bara ett ord.

Det här är något jag funderar litet på också. Även hur den klipper in de föreslagna orden, för min del något slumpvis, är också en mindre gåta just nu.

Postad 23 juli 2008 - 10:11

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

t9 é ju lite annorlunda. Där har man så många olika ord som har samma "nummer". IPhone har ju alla bokstäver så det finns inte så många alternativ när du skriver rätt. Däremot ser den ju till att man inte behöver skriva åäö iallafall. Btw jag sitter ute i solen och skriver på min iPhone:)

Postad 23 juli 2008 - 10:18

dolus
  • dolus
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Kansek en fånig fråga men jag såg några coola games och apps på youtube för iphonen, t .ex. Guitar Hero III. Kan inte se dessa apps & spel på svenska appstore... måste man jailbreaka iphonen för att få hem dessa?

Postad 23 juli 2008 - 10:24

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Kansek en fånig fråga men jag såg några coola games och apps på youtube för iphonen, t .ex. Guitar Hero III. Kan inte se dessa apps & spel på svenska appstore... måste man jailbreaka iphonen för att få hem dessa?

Om du menar Tap tap revolution (eller vad den nu heter) så finns den gratis i AppStore.

Postad 23 juli 2008 - 10:37

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Om du menar Tap tap revolution (eller vad den nu heter) så finns den gratis i AppStore.

han menar guitar hero III, å jag tror det bara finns till den amerikanska appstore.. du kan ju kolla på itunes å byta språk i itunes store startsida längst ner, å se vad de har som inte vi har:p

Postad 23 juli 2008 - 10:37

dolus
  • dolus
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0

Nej, det var Guitar Hero III. Kan inte komma in på youtube från jobbet men sök bara iphone och guitar...btw angående gitarrer så var det en cool app - man kunde spela iphonen som en gitarr (strängarna kom upp).. Har inte kolla appstore de senaste dagarna men kan inte påminna mig att dessa apps/spel fanns där då iaf

Postad 23 juli 2008 - 10:41

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

han menar guitar hero III, å jag tror det bara finns till den amerikanska appstore.. du kan ju kolla på itunes å byta språk i itunes store startsida längst ner, å se vad de har som inte vi har:p

Hmm, har ett amerikanskt konto också :P. Börjar bli väldigt trött på detta med regionsdiskriminering. Tycker musik/filmindustrin får ta och lösa detta snart!

En sak man kan poängtera här är att om det är ett välkänt koncept från en stor tillverkare, så kommer de knappast släppa ett program/spel som kräver att du hackar din lur :D

Postad 23 juli 2008 - 11:39

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Jag tycker apple har gjort väldigt konstigt med sina apps. Varför får inte vi spel som Guitar Hero och Tetris samtidigt som dom i USA. Men det konstigaste är varför USA har svenska apps? :P Jag surfade runt lite på den amerikanska storen när jag såg att aftonbladet appen(som suger) och TV.nu(Bra) fanns där. Riktigt kul var det dock o läsa amerikanernas reviews. Här är ett bland många irriterande inlägg:

... This is exactly what I bought my iTouch for...Not! Why in the hell would I want to know whats on in FRICKIN' SWEEDEN? "
Oh honey, whats on the tube tonight?
"Well i dont know whats going on here, but i know that in sweeden, Thats 70's show is on!!"

HAHAHA och de flesta kan inte stava till SWEDEN utan stavar med två E :D

Redigerat av Big-Mamba, 23 juli 2008 - 11:40.

Postad 23 juli 2008 - 11:42

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Jag tycker apple har gjort väldigt konstigt med sina apps. Varför får inte vi spel som Guitar Hero och Tetris samtidigt som dom i USA. Men det konstigaste är varför USA har svenska apps? :P Jag surfade runt lite på den amerikanska storen när jag såg att aftonbladet appen(som suger) och TV.nu(Bra) fanns där. Riktigt kul var det dock o läsa amerikanernas reviews. Här är ett bland många irriterande inlägg:

... This is exactly what I bought my iTouch for...Not! Why in the hell would I want to know whats on in FRICKIN' SWEEDEN? "
Oh honey, whats on the tube tonight?
"Well i dont know whats going on here, but i know that in sweeden, Thats 70's show is on!!"

HAHAHA och de flesta kan inte stava till SWEDEN utan stavar med två E :D

Guitar Hero beror väl på rättigheter antar jag. Sedan är ju frågan om det är programutvecklaren som anmäler vilka butiker han vill att programmet skall finnas tillgängligt i.

Postad 23 juli 2008 - 15:22

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0
Börjar komma lösningar på att använda iPhone 3G som modem till laptopen. Varmt välkommet! Någon som vill testa? Jag har ingen mac, annars hade jag testat direkt.

Postad 23 juli 2008 - 15:29

Sambuccashake
  • Sambuccashake
  • Forumräv

• 943 inlägg
  • 0

Börjar komma lösningar på att använda iPhone 3G som modem till laptopen. Varmt välkommet! Någon som vill testa? Jag har ingen mac, annars hade jag testat direkt.

Synnerligen intressant!
(Har ingen mac heller men det borde väl rulla på PC så småningom också)

Postad 23 juli 2008 - 15:47

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Synnerligen intressant!
(Har ingen mac heller men det borde väl rulla på PC så småningom också)

Ja det är jag övertygad om att det kommer göra... Segt att vänta bara.

Postad 23 juli 2008 - 15:56

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Ja det är jag övertygad om att det kommer göra... Segt att vänta bara.

jag kan bara stoppa in mitt simkort i min dator och har mobilt bredband:) funkar utmärkt!

Postad 23 juli 2008 - 16:50

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Hmm, har ett amerikanskt konto också :). Börjar bli väldigt trött på detta med regionsdiskriminering. Tycker musik/filmindustrin får ta och lösa detta snart!

En sak man kan poängtera här är att om det är ett välkänt koncept från en stor tillverkare, så kommer de knappast släppa ett program/spel som kräver att du hackar din lur ;)

Hur ordnar man ett extra iTunes-konto som då är amerikanskt så man kommer åt den amerikanska AppStore? Om man sedan har ett sådant konto, varför skulle man inte kunna ladda ner apps från den amerikanska shoppen då?

Postad 23 juli 2008 - 17:02

Unregistered31523d77
  • Unregistered31523d77
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Någon som vet hur det ska se ut med inställningar och portar mm, på iphonen för comhem mail? Lyckas inte att få igång det.

Postad 23 juli 2008 - 17:14

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0
nån som kan tippsa mig och en bra hörlursadapter med mic till iphone 3g? vill kunna ha mina egna inear lurar och ha mic på samtidigt?

hittade bara http://www.komplett....aspx?sku=349096
och på massa andra ställen med men ingen har dessa i lager?
finns det något annat alternativ? å inte den där monster med separat mic så man får en 4 cm lång stickpropp uppstickande från iphonen?

Postad 23 juli 2008 - 17:17

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Hur ordnar man ett extra iTunes-konto som då är amerikanskt så man kommer åt den amerikanska AppStore? Om man sedan har ett sådant konto, varför skulle man inte kunna ladda ner apps från den amerikanska shoppen då?

Googla så hittar du svar (tips giftcards :)). Fungerade inte först men nu har jag fått vissa att fungerar, kör tex google app på min lur nu. Men vissa så som Pandora verkar fortfarande vara låst till amerikanska ip. GH borde nog gå att köpa

Någon som vet hur det ska se ut med inställningar och portar mm, på iphonen för comhem mail? Lyckas inte att få igång det.

SMTP funkar nog inte men POPen är väl bara mailin.comhem.se.

Postad 23 juli 2008 - 19:50

Unregistered8a254399
  • Unregistered8a254399
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Jag syncade bara mailen från itunes och då lades kontot in automagiskt, första gången jag kollade mailen (från iphonen) frågade den efter lösenord och sen är det bara att åka.
Kanske ska notera att det var med Vista32´s "Windows mail", vet ej om det funkar med XP´s "Outlook express".

Prövade att skicka ett Word-dokument och ett Excell-dokument till mej själv, funka perfa i Iphonen :) de visas som ett bild-objekt som man kan zooma in/ut i och excell filen kunde man bläddra mellan sidorna med "flikar" i nederkanten.

Redigerat av Unregistered8a254399, 23 juli 2008 - 19:52.

Postad 23 juli 2008 - 19:52

ozzon
  • ozzon
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
när man har knapplås på och någon ringer, efter samtalet om man vill låsa upp telefonen kommer man alltid till knappsatsen för att ringa. vill ju komma till hem menyn. någon som vet om det går att ända?

Postad 23 juli 2008 - 20:25

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Menar du om man svarar? För om det blir missat samtal så kommer man i alla fall til hem menyn.

Redigerat av Big-Mamba, 23 juli 2008 - 20:25.

Postad 23 juli 2008 - 20:28

HissjoTomten
  • HissjoTomten
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
ursäkta jag bryter in med nåt helt annat.
Kan man köpa iPhone 3G i USA och använda den i Sverige?
Har hört att de är låsta till AT&T men att man kan säga att det är en "gåva" så slipper man teckna abonemang. Om så, går det att jailbreaka och...ja allt man nu måste göra? :)

Postad 23 juli 2008 - 20:49

0belix
  • 0belix
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

ursäkta jag bryter in med nåt helt annat.
Kan man köpa iPhone 3G i USA och använda den i Sverige?
Har hört att de är låsta till AT&T men att man kan säga att det är en "gåva" så slipper man teckna abonemang. Om så, går det att jailbreaka och...ja allt man nu måste göra? :)

http://www.mobil.se/..._MOB859.dbp.asp

sry, missade att du ville köpa i usa

Redigerat av 0belix, 23 juli 2008 - 20:50.

Postad 23 juli 2008 - 21:58

ozzon
  • ozzon
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Menar du om man svarar? För om det blir missat samtal så kommer man i alla fall til hem menyn.

ja precis när man svarar. efter man har pratat och telefonen går tillbaka till knapp lås. vill man senare låsa upp den så går det till knapp satsen istället för hem menyn

Postad 23 juli 2008 - 22:10

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

ja precis när man svarar. efter man har pratat och telefonen går tillbaka till knapp lås. vill man senare låsa upp den så går det till knapp satsen istället för hem menyn

Den startar alltid upp i senaste aktiva programmet. Tror inte man kan ändra på det.

Postad 23 juli 2008 - 22:11

HissjoTomten
  • HissjoTomten
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

http://www.mobil.se/..._MOB859.dbp.asp

sry, missade att du ville köpa i usa

hehe jo, känns även som om priset är bättre i USA än i Europa.

Postad 23 juli 2008 - 22:13

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

hehe jo, känns även som om priset är bättre i USA än i Europa.

Du får väl testa. AT&T skall inte tillåta det, men det kanske de eller Apple gör i vissa butiker. Men jag skulle ha svårt att tro det iom att de skulle gå otroligt back på det.

Redigerat av Phindus, 23 juli 2008 - 22:13.

Postad 23 juli 2008 - 22:18

HissjoTomten
  • HissjoTomten
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
får se vad som händer, tack

Postad 23 juli 2008 - 22:19

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Du får väl testa. AT&T skall inte tillåta det, men det kanske de eller Apple gör i vissa butiker. Men jag skulle ha svårt att tro det iom att de skulle gå otroligt back på det.

han med om tullen ser telefonen...

Postad 23 juli 2008 - 22:35

ozzon
  • ozzon
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Den startar alltid upp i senaste aktiva programmet. Tror inte man kan ändra på det.

det har jag märkt av, det är dock om man har "hem menyn" på och knapp lås går på. någon ringer och vi lägger på och telefonen går tillbaka till knapplås. om jag nu låser upp telefonen så kommer den till knapp satsen eller favoriter fast jag senast hade "hem menyn" på innan det ringde

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL 705i Atmos
    Anton
    2025-05-20 10:45:14
  • Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.